От: Околосветско пътешествие с джип.
Аз съм "за" това да е по-близо до оригиналното, но не съм ти казал да е напълно във фабричен вид? Това няма как да се случи, защото, като ще товариш колите с много багаж, ще трябва най-малкото усилване на окачването, за да поеме постоянния допълнителен товар.
Норвежецът в същност не е направил кой знае колко повече. Е, сложил е регулиращи се носачи и щанги, защото е направил 5" лифт и е трябвало да го компенсира, но не се е впуснал в други кой знае колко дълбоки преработки.
А портални мостове (за 1 кола) са ти от порядъка на едни 11К евра и то в Австралия. Като им туриш транспорт, мито и ДДТ + разходи за демонтаж/монтаж, и току виж си докарал близо до цената на цял джип "втора ръка" ...
Да не говорим, че в каталога виждам следното изречение: "The road registered portal axles are solely built by Marks 4WD Adaptors using your original standard axles." Т.е. хората работят по поръчка, като използват твоите оригинални мостове ...
П.П. И не забравяй, че Симеон Идакиев беше само с една "Нива" човекът. Пък е направил бая материал ...
Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов)
Преглед на мнение
Норвежецът в същност не е направил кой знае колко повече. Е, сложил е регулиращи се носачи и щанги, защото е направил 5" лифт и е трябвало да го компенсира, но не се е впуснал в други кой знае колко дълбоки преработки.
А портални мостове (за 1 кола) са ти от порядъка на едни 11К евра и то в Австралия. Като им туриш транспорт, мито и ДДТ + разходи за демонтаж/монтаж, и току виж си докарал близо до цената на цял джип "втора ръка" ...
Да не говорим, че в каталога виждам следното изречение: "The road registered portal axles are solely built by Marks 4WD Adaptors using your original standard axles." Т.е. хората работят по поръчка, като използват твоите оригинални мостове ...
П.П. И не забравяй, че Симеон Идакиев беше само с една "Нива" човекът. Пък е направил бая материал ...
Коментар