Володя, аз и още двама тръгваме сега, за да идем на място преди вие да сте тръгнали от Нови искър, за да може ако има нужда от нещо специално да се направи организация своевременно.
Когато се съберете, посоката е екоферма Чемерник, като стигнете там ще се чуем по станциите и ще ви ориентираме.
Телефонът ми, ако има обхват в района, ще си е активен - нула 8 8 девет ЗЗ 26 4 З.
Ясене, възможно ли е да има радио-покритие между София и мястото на инцидента Бих се включил, предимно като слушател. Иначе, по неведоми пътища имам директна връзка с Пловдив.
*ще оставя станцията на LZ0MSS, т.е. ще мога да слушам И на директна 438.850 MHz, ако решите да опитаме.
Последно редактирано от emanuilis; 27-02-16, 08:22.
Причина: допълнение
Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
„Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
LZ1EMS
Не стават за полева работа . Много тежат и много ток харчат при това трифазен .
Не тежат чак толкова много. А и е милион пъти по-безопасно от няколко джипа с лебедки под наклон и на хлъзгаво. Ами ако и те се хързулнат в дерето? А хората в тях? После кой ще ги вади тях всичките? И толкова ли няма там един агрегат с монофазен и трифазен ток? Две телферчета, вързани за дърветата горе под различен ъгъл, там въжета, вериги, туй-онуй.
Не щото е моя идеята, все едно ми е, и без друго немога да помогна по никакъв начин от тука, просто ми се струва, че адски усложнявате нещата, много тромаво и трудоемко искате да го направите. И рисковано най-вече. Да, приключенията и аз ги обичам, ама не точно така.
Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
Само DIESEL !!!
Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.
Не тежат чак толкова много. А и е милион пъти по-безопасно от няколко джипа с лебедки под наклон и на хлъзгаво. Ами ако и те се хързулнат в дерето? А хората в тях? После кой ще ги вади тях всичките? И толкова ли няма там един агрегат с монофазен и трифазен ток? Две телферчета, вързани за дърветата горе под различен ъгъл, там въжета, вериги, туй-онуй.
Не щото е моя идеята, все едно ми е, и без друго немога да помогна по никакъв начин от тука, просто ми се струва, че адски усложнявате нещата, много тромаво и трудоемко искате да го направите. И рисковано най-вече. Да, приключенията и аз ги обичам, ама не точно така.
Ти май агрегат за трифазен ток не си виждал,тежи долу горе колкото моя джип .Говорим да вади 5/10 киловата та да захрани и двата телфера.
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Не тежат чак толкова много. А и е милион пъти по-безопасно от няколко джипа с лебедки под наклон и на хлъзгаво. Ами ако и те се хързулнат в дерето? А хората в тях? После кой ще ги вади тях всичките? И толкова ли няма там един агрегат с монофазен и трифазен ток? Две телферчета, вързани за дърветата горе под различен ъгъл, там въжета, вериги, туй-онуй.
Не щото е моя идеята, все едно ми е, и без друго немога да помогна по никакъв начин от тука, просто ми се струва, че адски усложнявате нещата, много тромаво и трудоемко искате да го направите. И рисковано най-вече. Да, приключенията и аз ги обичам, ама не точно така.
Аз бих го направил с 2-3 талии окачени към дърветата ама от компа е трудно да се прецени.
Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Хммм .... на час по лъжичка ,а колко кибици - фотаджии изявиха интерес да присъстват
rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
0898 51 31 46
Коментар