Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каране със запалени фарове през деня?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Каране със запалени фарове през деня?

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Щото са глухи. Това клаксони, линейки, нищо не им влияе.
    Те са достатъчно глухи и със средностатистическа обикновена музика и щатните говорители, с които колата си излиза от завода. Сандъка в багажника няма много дан в тая работа.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Re: От: Каране със запалени фарове през деня?

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Освен това, силно ме дразни да съм на светофара до такъв. Как пък един от тях не слуша свястна музика...
      Това че трябва да забранят чалгата конституционно е друга тема.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Каране със запалени фарове през деня?

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Щото са глухи. Това клаксони, линейки, нищо не им влияе.
        Е това вече е много вярно,кратко точно и ясно!
        Иво (таксито) Андреев
        0988 91 80 50
        Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

        Коментар


        • От: Re: От: Каране със запалени фарове през деня?

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Как пък един от тях не слуша свястна музика...
          Това, донякъде, е добре.
          Представяш ли си да висиш на светофара, и до тебе с волуме на мах да се леят "Годишните времена", или Токата и фуга...

          Аз лично бих си помислил, че имам звукови халюцинации...

          Коментар


          • Re: От: Re: От: Каране със запалени фарове през деня?

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            Това, донякъде, е добре.
            Представяш ли си да висиш на светофара, и до тебе с волуме на мах да се леят "Годишните времена", или Токата и фуга...

            Аз лично бих си помислил, че имам звукови халюцинации...
            Харесвам и Вивалди и Бетовен, така че с тях не мойш мъ уплашиш. Друг е въпросът, че нормален човек не натрапва музиката, която слуша на околните. Агресивно натрапващите са или чалга или техно.
            Никога не съм чул нечия туба да думка "Wish you were here" или "Have a cigar".
            А фаровете през деня нееднократно са ми спасявали живота и имам устойчиви убеждения по въпроса.
            Притежанието на къ'в да е ксенон (особено над 6000К) и как да е сложен трябва да е наказуемо.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • От: Каране със запалени фарове през деня?

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              О-о-о ... НЕ!
              ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО каране на фарове през деня, според американските служби за транспортна безопастност, УВЕЛИЧАВА риска от катастрофи, за което има няколко милиона страници документи, някакви линкове май и аз съм пускал тука. По тоя въпрос аз съм рязък америкофил, макар че не бях чел нищо по въпроса, когато започнах собствената си местна война срещу тая глупост.
              Зная местната статистика, но не ми струва нищо да я оборя, в пряк разговор с тукашните катаджии, когато те публикуват всичките данни по ПТП.

              Прочее, това може да се смята за официална покана към КАТ, за разговор по темата, в този сайт. Или на друго предложено от тях място, щом те са предизвиканите. По правилата на дуелите от ония времена.
              Стефане, знам само, че не е задължително. И не ни глобяват, ако караме на фарове. На накои камиони отзад има табелка "Карам на фарове за вашата безопастност". Не знам за проучвния, не съм се интересувал.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • От: Каране със запалени фарове през деня?

                Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                Аз ли нещо не разбирам или много хора говорят наизуст
                Крушка за фар е 25-50 Вата, а двигателя на съвременните коли е 50-100 КИЛО ВАТА. т.е. фаровете потребяват една ХИЛЯДНА от мощността на двигателя (далеч зад климатика, че и по-мощните аудио уредби).
                Е как вдигат емисиите в ПЪТИ, НЕ РАЗБИРАМ????
                Не трябва да се забравя, че цитираната мощност е максимална. Повечето водачи не я използват непрекъснато. Освен това, двигателят има различна ефективност в различните режими.
                Да сложим в сметката, че е хубаво да светят и двата фара, иначе пак ще е проблем. Станаха 110 вата. Като добавим и 2 задни габарита по 21 вата, плюс 2 предни по 5, общо стават 162 вата. Няколко вата за осветление на табло, бутони и какво ли още не, светващо при запалване на фаровете, реленца, меленца... Също така знаем, че генераторът няма 100% КПД... Та, да не продължавам...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • От: Каране със запалени фарове през деня?

                  Как точно ще определят дали ксеноните са оригинални? Ще отварят капака и ще търсят къде са сложени баластите?
                  LZ1PER

                  Коментар


                  • От: Каране със запалени фарове през деня?

                    Стига с тия крушки де. Сега веднага ще оправя уравнението. Изгорени ... литра гориво заради крушките. Гасим ги фаровете, пестим гориво, става зверска катастрофа. Затварят магистралата за часове, хиляди коли стоят на едно място с работещи двигатели за да топлят чаветата. И сме на "фитка" с горивото. Да казвам ли, че заради дупка биеш спирачки, намаляваш, минаваш дупката после ускоряваш. И пак литри гориво...

                    А! Пепи, ето готин въпрос! Мерцедес S420 '98 е с нормалните крушки. Същата година S500 е с ксенон оригинално от завода. Няма лупи, няма марки по фара и много ме съмнява някъде по документите да пише с какви фарове идва от завода. Ко праим?
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • От: Каране със запалени фарове през деня?

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Не трябва да се забравя, че цитираната мощност е максимална. Повечето водачи не я използват непрекъснато. Освен това, двигателят има различна ефективност в различните режими.
                      Да сложим в сметката, че е хубаво да светят и двата фара, иначе пак ще е проблем. Станаха 110 вата. Като добавим и 2 задни габарита по 21 вата, плюс 2 предни по 5, общо стават 162 вата. Няколко вата за осветление на табло, бутони и какво ли още не, светващо при запалване на фаровете, реленца, меленца... Също така знаем, че генераторът няма 100% КПД... Та, да не продължавам...
                      Ми Продължавай, ще ми е интересна сметката, защото аз пак ги изкарвам под 1% при това доста под, но щом това са ПЪТИ, логиката се оттегля от дискусията

                      Коментар


                      • От: Каране със запалени фарове през деня?

                        Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                        Ми Продължавай, ще ми е интересна сметката, защото аз пак ги изкарвам под 1% при това доста под, но щом това са ПЪТИ, логиката се оттегля от дискусията
                        Сравнения не съм правил, та не разбирам за какви пъти и порядъци говориш... Приеми постът ми като корекция на твоята сметка, че и тя не беше съвсем вярна...
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • От: Каране със запалени фарове през деня?

                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          Сравнения не съм правил, та не разбирам за какви пъти и порядъци говориш... Приеми постът ми като корекция на твоята сметка, че и тя не беше съвсем вярна...
                          Първоначално публикуван от Еmil Преглед на мнение
                          ... всички екоакции са напразни - директно в пъти се увеличават отделените емисии. ...
                          Корекцията е хубаво нещо, НО моят пост беше по повод горното (в червено) и дали е една хилядна или една стотна (коригирано, ама МНОГО коригирано) все е далеч от в Пъти повишаването на емисиите, защото наистина ако двигателя на хипотетичната кола беше 100 Вата или дори хиляда, тогава щях да се съглася, че фаровете дори трябва да се изключват при изпреварване, но в Реалният живот потреблението им е ПРЕНЕБРЕЖИМО спрямо разхода на колата!

                          Коментар


                          • От: Каране със запалени фарове през деня?

                            Като сме се хванали на инженерна вълна, да обобщим.

                            Преобразуването и преносът на енергия са съпроводени с енергийни загуби. Колко е КПДто на променливотоковия генератор е ясно в общи линии. Това, което обаче не се засяга е, че мощността на двигателя е променлива величина и е функция на оборотите. Колко kW вади двигателят в различни обороти може да се провери лесно по диаграмата, та когато колата виси в задръстване или се влачи, двигателят върти в диапазона 700-1000 оборота, а там е доста далече от истината. Междувременно при равни други условия, консумацията от алтернатора е постоянна и той започва да товари двигателя, което се преодолява знаем как.

                            Реших да проверя, макар и с доста неточно средство - бордовия контролер. Като оставих колата да си стабилизира работата на двигателя на място със запалени фарове, даваше 1,2 l/h, а малко след като ги загася, започва да шава между 1,0 и 1,1. Като ги пусна, след кратък размисъл вдига на 1,2 отново. Колкото и да са неточни измерванията на дебитомера, факт е, че има ясна връзка.

                            Фаровете на дълъг път не ги коментирам. Не коментирам и адаптацията когато всички коли светят. Обаче коментирам за какво са ни фарове посред бял ден в половинчасово софийско задръстване, с дистанция между колите по 1 метър?! Когато фаровете са задължителни, субективната оценка отпада и положението става идиотско.

                            Коментар


                            • От: Каране със запалени фарове през деня?

                              Как звучи подобен закон:
                              "Следкато запалите колата, включете фаровете. Карайте на фарове. Ако настигнете друга кола, загасете - те не ви трябват. Ако колата пред вас завие или решите да я изпреварите - включете ги. На светофар гасете. При потегляне палете. Ако очаквате присъствие на органи на КАТ - палете. Като ги подминете гасете. Горното да се изпълнява при осветление едиколко си лукса..."
                              И за по-лесно, айде всичко и по всяко време на фарове!
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар


                              • От: Каране със запалени фарове през деня?

                                Да разбирам, че едни са против защото правят тънки сметки колко милиграма ще изхарчат колите им повече, на други трафика не им изглежда симпатичен по този начин, а трети са против принципно Та чак засегнахте и музикалните уредби ....
                                Прочетох някъде и за това как някой може да не чуе линейка, ами колеги НИЕ не сме и длъжни да ги чуваме на всяка цена, не че не искам аз лично, но предвид че съм хуманоиден тип ми се случва дори без музика да не ги чуя понякога! В закона пише, че автомобили със спец. режим на движение могат да преминат на червено или да отнемат чуждо предимство САМО И ако осигурят безопасното преминаване на останалите участници в движението !


                                От личен опит знам, че да се кара на фарове през деня е по-безопасно! И тук не е важно и интересно дали като всички са на къси през деня се сливат и един вид липсва контраст, а е важно това, че колите просто се забелязват отдалеч .
                                Като карах черната си кола преди години без вкл.светлини през деня каква беше картинката .... еми масово ми излизаха коли пред мен, кой от уличка, кой прави обратен завой, и постоянно скачащи като скакалци пешеходци не бяха изкл. Откакто карам на фарове, усещам как др. малко или повече ме виждат и оттам и съобразяват с мен ... Иии в този ред на мисли смятам, че безопасността е най-важна, колкото и изтъркано да звучи

                                П.П. Чалгата трябва да се забрани
                                sigpic УАЗ-452

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X