Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Използване на фаровете за мъгла

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Използване на фаровете за мъгла

    аз се отчаях..... на мен ми пречат и това е последното което пиша за тия фарове.... не че на някои им пука де ;-). аргументи от сорта ''не ми пука'' са доста силни според някой. пък и да не се измориш да ги използваш...... немам желание да слушам една и съща плоча до безкрай ;-) има си контролни органи, закони, хора които се саморазправят... все някога ще си дойдат нещата на място. дано станем правова държава и хората да добият чувство на отговорност. е и на мен не ми харесват много закони и правилници, но ги спазвам..... и не ги обсъждам.... пък и хората като ми кажат нещо и са болшинство се замислям дали аз не греша...... и няма смисъл моля да ме облъчвате и със лични.за мен личните съобщения са от сериозен характер и не ми е приятно да ''подскачам'' като ми попне лично съобщение и се окаже че е с някакъв ''неясен'' характер към което нямам никакво отношение. иначе ще си чета как се развива ваденето на кладенчова вода и ще се забавлявам ;-).
    висете отпуснато

    Коментар


    • До: Използване на фаровете за мъгла

      Редовно карам зад колеги с включени задни светлини за мъгла без нужда. Не ми се вярва да не знаят от къде се включват и да натискат всички бутони като павиани.
      Животът е харизан кон според мен...

      Теди

      Коментар


      • До: Използване на фаровете за мъгла

        Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
        Редовно карам зад колеги с включени задни светлини за мъгла без нужда. Не ми се вярва да не знаят от къде се включват и да натискат всички бутони като павиани.
        В тия случаи аз сьм на ДЬЛГИ и ХАЛОГЕНИ и каквото там имам,как да го видя иначе в тая "МЬГЛА"
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • До: Използване на фаровете за мъгла

          За лилавите крушки на идиотите мисля, че намерих решение - жълти очила. Колко точно жълти, ще посмятам, но като нищо нощем ще почна да карам с такива. Е, някои фарове ще са по-жълти от други, но основната заслепяваща съставка ще я няма, а ксеноните 6000К ще са по-слаби от обикновен халоген.

          Коментар


          • До: Използване на фаровете за мъгла

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            За лилавите крушки на идиотите мисля, че намерих решение - жълти очила. Колко точно жълти, ще посмятам, но като нищо нощем ще почна да карам с такива. Е, някои фарове ще са по-жълти от други, но основната заслепяваща съставка ще я няма, а ксеноните 6000К ще са по-слаби от обикновен халоген.
            Като доразвиеш идеята сподели.
            Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
            Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

            Коментар


            • До: Използване на фаровете за мъгла

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              ...но пьк там ми загряват врьтлето тия с фаровете,говеда,карат на 5 метра зад теб с 3 тона кола и 130 километра в час.....
              Замисли се за една щоричка на задния джам, поставена с подховящ ъгъл и вместо ситото-хАлумин фолио за готвене или "термофоил" Чудно огледалце става.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • До: Използване на фаровете за мъгла

                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                Замисли се за една щоричка на задния джам, поставена с подховящ ъгъл и вместо ситото-хАлумин фолио за готвене или "термофоил" Чудно огледалце става.
                Направо фолио за пътни знаци, бяло. Вади зъркели и къса нерви - връща светлината в точно правилното направление. Как не съм се сетил и по-рано...

                Коментар


                • До: Използване на фаровете за мъгла

                  Здравейте колеги,изчетох цялата тема.По вапроса законно или не от опит знам че в България не е законно и имама няколко фиша за това.относно изван България-аз патувам много често до англич и обратно и сам минавал и през сарбия и през румания с включени фарове за магла и не сам имал проблем.веднаж само в лондон ме спряха и ми казаха да ги изгася.но според мен ако няма нужда от фарове за магла не бива да ги ползваме,вапреки цхе с тях видимостта е по добра.а сто се отнася за страна в която човек не знае законите по добре да не го прави защото глобите не са никак малки.
                  успех на всички

                  Коментар


                  • До: Използване на фаровете за мъгла

                    аз имам едни жълти (рочес оригинални са) и са за каране през ноща. колкото и да е странно (за мен лаика и невярващия) доста помагат. само така и не си изградих навика да ги ползвам редовно.сега докато писах поста даже станах изрових ги и гледах с тях точно срещу една синя лампа с отражател и една луминисцентна ''черна''.... резултата верно ме ''потресе'' (е не чак де) ама синята лампа с отражател (голям спот или както да се казва, сорри не съм сигурен,такава от цветомузиката ми е) вече не е със толкова ярък и дразнещ цвят.става някак си по-меко..... а за черната лампа направо все едно й отнемаш над 50-60 процента от интензитета (Ясене не ми се смей моля на лаишките термини ;-). та цвета на очилата е някъде със оранжев отенък. Ясене твои са ако искаш да си експирементираш. като ги купувах едно време в Германия един пич ми обясняваше че идеята им е за нощно каране (е става дума за екстремни спотрове) из мегаполиси и вдигали отчетливостта на обектите и ''притъпявали'' дразнещите светлини... доказали са се че ''работят'' де. ама пък собственика им одъртя за такива работи ;-).
                    висете отпуснато

                    Коментар


                    • До: Използване на фаровете за мъгла

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Само тях ли ползваш или в комбинация с кьсите????Щото леко мога да се сьглася,че денем да речем може да се ползват фаровете за мьгла ако са комбинирани с фара,а не са отделно,нещо от рода на дневни светлини.Говоря за включени фарове за мьгла и изключени кьси.
                      Вечер обаче са си допьлнителни 55 вата на бройка прибавени кьм други 55 вата за кьсите и няма как да не заслепяват.Не говоря да ти вади окото,но има разлика и то голяма.Справка............моите модели.И на завой му бьркам в очите,на вьзвишения,на бабуни разни,на ниски коли...........щото едно е да ми свети Мазда Миата примерно с фарове за мьгла и сьвсем друго е някой джуган.

                      Тия дни минавам на ЛЕД крушки за фаровете за мьгла и подкарвам на тях,поне да вьршат някаква работа.Само трябва да избия на единия жьлтото около крушката
                      Ползвам само тях ,когато е задължително на фарове през деня.Идеята е ако изгори крушка,то да не е от късите светлини,които пък ще са ми необходими по тъмно,докато си сменя крушката.Предполагам че не всеки сменя изгоряла крушка на мига и то по нощите.Вечер ги ползвам при необходимост.Не заслепяват по норма-значи именно това.Светат ниско ,късо и на страни пред колата,очертават пътя отстрани."Присветването" при подскачане от неравности и дупки няма как да се избегне.Това е.

                      Коментар


                      • До: Използване на фаровете за мъгла

                        Първоначално публикуван от dhx Преглед на мнение
                        аз имам едни жълти (рочес оригинални са) и са за каране през ноща. колкото и да е странно (за мен лаика и невярващия) доста помагат. само така и не си изградих навика да ги ползвам редовно.сега докато писах поста даже станах изрових ги и гледах с тях точно срещу една синя лампа с отражател и една луминисцентна ''черна''.... резултата верно ме ''потресе'' (е не чак де) ама синята лампа с отражател (голям спот или както да се казва, сорри не съм сигурен,такава от цветомузиката ми е) вече не е със толкова ярък и дразнещ цвят.става някак си по-меко..... а за черната лампа направо все едно й отнемаш над 50-60 процента от интензитета (Ясене не ми се смей моля на лаишките термини ;-). та цвета на очилата е някъде със оранжев отенък. Ясене твои са ако искаш да си експирементираш. като ги купувах едно време в Германия един пич ми обясняваше че идеята им е за нощно каране (е става дума за екстремни спотрове) из мегаполиси и вдигали отчетливостта на обектите и ''притъпявали'' дразнещите светлини... доказали са се че ''работят'' де. ама пък собственика им одъртя за такива работи ;-).
                        Значи някой просто се е сетил преди мен . Я дай поне марка, модел, ако има как да заръчваме, вместо да потъна в пазарни проучвания за светофилтри.

                        Коментар


                        • До: Използване на фаровете за мъгла

                          Жълтите очила помагат и при мъгла.

                          А не знам за тия тия тъмни петна пред колите от къде ги намирате, но определено не са само от височината на колата... Тия дни гледах и пред Реното, което е колкото другите паркетници и пред Дискавърито, което пък е още по-високо, няма и милиметър тъмно петно, когато съм на къси. Дори да съм врътнал копчето за регулация до край и да светят недопустимо далеч, почти като дълги. Явно просто си трябва по-добра регулация.
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • До: Използване на фаровете за мъгла

                            Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                            Жълтите очила помагат и при мъгла.

                            А не знам за тия тия тъмни петна пред колите от къде ги намирате, но определено не са само от височината на колата...
                            В един от постовете си някъде из темата "Човекът с тъмните петна"
                            сподели : " То да не се пошегува човек " . Та вече май въпроса се изясни.
                            А за жълтите очила : явно намаляват интензитета на светлината от насрещните фарове , а как се отразява на нашите ? Щото все пак смисъла на фаровете е да не караш в тъмница . Или : слагаш ги преди разминаване със селски ерген с електрожени и после ги сваляш , за да си гледаш нормално пътя ?
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • До: Използване на фаровете за мъгла

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              А за жълтите очила : явно намаляват интензитета на светлината от насрещните фарове , а как се отразява на нашите ?
                              Работата е следната:

                              Най-важни за виждането са частите от спектъра около жълто-зелено. Най-силно заслепяват пък тези около синьо-виолетово. Колкото е по-висока цветната температура на даден източник, толкова повече вторите надделяват над първите.

                              Ако ти си с вменяеми фарове (халоген 3200К или ксенон 4300К) от твоята светлина очилата няма да поглъщат почти нищо. За кретена, който заварява без маска с 6000К или 8000К разликата ще е голяма - очилата ще погълнат повечето от светлината, защото повечето от нея е от "вредния" вид. Така примерно за сметка на 1% от своята светлина губиш 80% от синьовиолетовия ксенон.

                              Коментар


                              • До: Използване на фаровете за мъгла

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Работата е следната:

                                Най-важни за виждането са частите от спектъра около жълто-зелено. Най-силно заслепяват пък тези около синьо-виолетово. Колкото е по-висока цветната температура на даден източник, толкова повече вторите надделяват над първите.

                                Ако ти си с вменяеми фарове (халоген 3200К или ксенон 4300К) от твоята светлина очилата няма да поглъщат почти нищо. За кретена, който заварява без маска с 6000К или 8000К разликата ще е голяма - очилата ще погълнат повечето от светлината, защото повечето от нея е от "вредния" вид. Така примерно за сметка на 1% от своята светлина губиш 80% от синьовиолетовия ксенон.
                                В такъв случай идеята за разпространението на жълтите очила далеч не е лишена от смисъл . Голям кеф ще е да не ми пука от многобройните заварчици нощно време. На ход са търговците !
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X