Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Невалидна ГО

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Невалидна ГО

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Прочее, тези пари все от някого трябва да се вземат.
    ГО е полезно нещо - тука спор няма.

    Реализацията му е идиотска у наше село.
    И най-разумно е да се дължи от водача, а не от мпс-то. Т.е. искаш да караш - ми правиш си отговорност. Бонус/малус и прочее екстри.
    И не си прав за кубатурата - те бърз пример - по настоящем имаме 3 кошници: 2 литра, 3 литра и 2.5 литра - а познай коя е най-мощна и (теоретично - щото на практика не е точно така) най-вероятна за беля.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #47
      От: Невалидна ГО

      Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
      Колеги, занимавам се с правене на граждански. Става дума за областите Добрич, Силистра, Разград, Русе, Видин за Враца и Монтана не съм сигурен. Последната една седмица собствениците на повече от 3 машини /дори не става дума за автомобили/ се водят рискови клиенти и тарифата е увеличена с 600%. ...
      Има някаква уловка в цялата схема... Това не може да важи за всички... Иначе почти всички фирми щяха да ревнат...
      А темата я пуснах само като предупреждение към колегите - да си проверят...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #48
        От: Невалидна ГО

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        ГО е полезно нещо - тука спор няма.

        Реализацията му е идиотска у наше село.
        И хайде като е идиотска да не плащаме.

        Прочее, кубатурата се е доказала като по-добър критерий от мощността.

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        Има някаква уловка в цялата схема... Това не може да важи за всички... Иначе почти всички фирми щяха да ревнат...
        А темата я пуснах само като предупреждение към колегите - да си проверят...
        Уловката се нарича румънци. Регистрират си колите на някой българин. Често по 30-50-100 коли на един.

        Коментар


        • #49
          От: Невалидна ГО

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          И хайде като е идиотска да не плащаме.
          Кажи ми по-ефективен начин да се промени системата?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #50
            От: Невалидна ГО

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            ... Уловката се нарича румънци. Регистрират си колите на някой българин. Често по 30-50-100 коли на един.
            Имах предвид, че посоченото увеличение не е императивно и масово, а навярно се прилага в конкретни случаи при определени критерии (а не само броя на автомобилите).
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #51
              От: Невалидна ГО

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              Имах предвид, че посоченото увеличение не е императивно и масово, а навярно се прилага в конкретни случаи при определени критерии (а не само броя на автомобилите).
              Да де, заради румънците.

              Което пак доказва моята теза, че ГО не трябва да е на колата на водача.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                От: Невалидна ГО

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Кажи ми по-ефективен начин да се промени системата?
                Почти всеки друг, след като този е с отрицателна ефективност - предизвиква нови и нови малоумни промени в системата, насочени само и единствено към събираемост. Прочее, пак по същата причина застраховката е на собственика а не на водача. Заради тарикатите които не плащат.

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Което пак доказва моята теза, че ГО не трябва да е на колата на водача.
                Има страни, в които е на водача. Проблемите са същите.

                Проблемите не произлизат от това дали застраховката е на собственика или на водача, даже нищо не пречи да работят и двете схеми едновременно. Дяволът както винаги е в подробностите. Защо няма застраховка за седмица или за месец? Ето, с винетките може и цените са в приемливо съотношение. Защо застраховката зависи от пол и възраст (хем е забранена такава дискриминация) а не от застрахователната история?

                ОК, ок, застрахователите си имат лоби - автомобилистите защо си нямат?

                За да работи един механизъм не е изобщо необходимо да е справедлив. Достатъчно е да осигурява правилния интерес у тези страни, които могат ефективно да го преследват. Към момента застрахователите у нас имат интерес от много и тежки ПТП. Резултатът не е изобщо странен.

                Коментар


                • #53
                  От: Невалидна ГО

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  ...

                  ОК, ок, застрахователите си имат лоби - автомобилистите защо си нямат?...
                  Защото нямат нужния ресурс за нужната корупция.

                  Определено на водача трябва да е.
                  Но проверката става трудна, виж ако книжките станат като картите Paypass, то ще е възможна
                  байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                  Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                  Суперспам - спама на суперите

                  Коментар


                  • #54
                    От: Невалидна ГО

                    Aйде аз да питам, като искате ГО да е на водача. Повече коли ли има в БГ или повече шофьори? На мен в София не ми трябва лична кола, щото (е сега ме изядоха) - градския транспорт ми е като дар Божи. Разправията с обществен транспорт е в пъти по-малко, да не говорим за парите, в моя случай 23 лева месечно.
                    Значи, налагаше ми се да карам служебна от време на време. Едно е шефчето да плаща за 1-2 служебни коли. Друго е 10 маймуни да плащаме поотделно, че да може да караме, евентуално. Направят ли ми и за книжката годишен рекет - директно им я връщам, и чак като се изнеса от София ще си я потърся.
                    Който си има автокъща в задния двор - си купува и гребен за чесането на кефа, дето нямал цена.
                    Оффтопик - данък е наказанието ако направиш нещата според закона. Глоба е ако те уловят да ги правиш не точно по закона.
                    п.с. А, да, да живей ЕС и офшорните фирми. Направиха си тукашните коркорбашии картел, да ни набутат все по-високи задължителни цени. После се появи Олимпик и им развали седянката. Да живей!
                    Последно редактирано от Rabin; 24-04-14, 08:56.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Невалидна ГО

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      ....
                      Прочее, кубатурата се е доказала като по-добър критерий от мощността.

                      ....
                      Критерий за какво ?

                      Понеже в случая говорим за застрахователен риск, те ти един пример : имам 2 Мерцедеса - и двата са с обем 2 литра. Единия е 192 к.с. , другия е 75 к.с. Първия "държи" максимално 220 км/ч. , втория - 140 км/ч. преко сили , а и ускорява от 0 до 100 км./ точно два пъти по- дълго време .

                      А представи си ако тези машини са в ръцете на един джигит - с коя от двете вероятността да се утрепе е по-голяма ?

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      Мда, Джоузеф Хелър се обезсмъртява чрез ежедневието ни...

                      "Параграф 22", де...
                      "Параграф 22" в случая няма . Има наличие на ниска административна култура у населението . Колегата Радо Метъла го е казал : гледайте какво подписвате ! Защото чрез подписа си носите отговорност за съдържанието на написаното и "топката" е у вас .

                      Съвсем отделна тема е случая , в който на всеослушание съобщаваш , че си съгласен с чужд подпис от твое име .
                      Последно редактирано от Vlado_Ts; 24-04-14, 09:06.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Невалидна ГО

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Почти всеки друг, след като този е с отрицателна ефективност - предизвиква нови и нови малоумни промени в системата, насочени само и единствено към събираемост. Прочее, пак по същата причина застраховката е на собственика а не на водача. Заради тарикатите които не плащат.
                        Шоферите са повече от мепесетата, и ако се вярва на Лафер ще се увеличи събираемата сума без да се променя нищо друго.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #57
                          От: Невалидна ГО

                          Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                          Защото нямат нужния ресурс за нужната корупция.

                          Определено на водача трябва да е.
                          Но проверката става трудна, виж ако книжките станат като картите Paypass, то ще е възможна
                          Дрън-дрън, нямат нужния ресурс. Нямат ресурс за нужната организация, иначе мащабът изобщо не е в полза на застрахователите.

                          Иначе шофьорските книжки имат необходимите реквизити за да се държат като пейпас. Катаджиите нямат.

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Критерий за какво ?
                          За потенциалните плащания по ГО. Прочее, и за платежоспособност.

                          Джокер: за ГО не е толкова важно дали е лесно да се убиеш, а дали е лесно да убиеш някой друг.

                          И да, административната култура е ниска. Повечето българи си го изтъкват като достойнство.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Невалидна ГО

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            За потенциалните плащания по ГО. Прочее, и за платежоспособност.

                            Джокер: за ГО не е толкова важно дали е лесно да се убиеш, а дали е лесно да убиеш някой друг.

                            ......
                            .... тогава да поставя горния си въпрос по друг начин : А представи си ако тези машини са в ръцете на един джигит - с коя от двете вероятността да утрепе някой друг е по-голяма ?

                            .... а от там и величината на застрахователния риск в двата случая , респективно не "потенциалните плащания на ГО" , а щетата в парично изражение , която застрахователя трябва да покрие при евентуално ПТП.
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Невалидна ГО

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              ...с коя от двете вероятността да утрепе някой друг е по-голяма ?
                              Приблизително еднаква (поне статистически). Със същия успех вместо кубатура може да се използва обща маса, ама това е значително по-трудно административно.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Невалидна ГО

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Приблизително еднаква (поне статистически). Със същия успех вместо кубатура може да се използва обща маса, ама това е значително по-трудно административно.
                                Е затва на водача и бонус/малус щото много лесно се администрира кой колко птп-та има и по чия вина са. Като за капак има възпитателен ефект.

                                А вероятността е еднаква ако става въпрос за един и същи водач, щото то петепето зависи доста повече от шофера отколкото от афтонобила.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X