Обява

Свий
Няма добавени обяви.

" Т-90 ", познат като "Владимир"?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от GN2355
    Лео-2 12 до 15 минути - Толкова за сравненията УАЗ-Мерцедес.
    Сега ще ни питат колко от нас имат опит с УАЗ и дали въобще можем да го караме Малко офтопик-Когато в СССР почва проектирането на 4 поколение изтребители П.Сухой отказва (човека е бил умен) неговото конструкторско бюро да участва понеже нивото на електронната промишленост на СССР по това време (а и сега) не е на нивото на западната и му налагат силово да се заеме с задачата и така се появява Су-27.Т90 като идея и проект е перфектен тъжните факти са че в сравнение с други железа има по нисък ресурс и по лоша балистика на оръдието(ниско качество на стомани ,калпав производствен процес на оръдейни стволове) слаб двигател (знаем ги руснаците какви са двигателисти) ниво на електронното оборудване по старо поне с 2 поколения от това на западните танкове и прицелни прибори( топловизори ,инфрачервени прибори ,балистичен компютър справка огромния гаф у комшиите с Т80 )Та Т90 би бил прерфектен с немски двигател и оръдие и американска електроника също както и уаза щеше да е екстра ако отпред беше емблемата на тойота

    И едно въпросче към танковите асове тука, защо след като е такова вундервафе Т90 руснаците не ползваха него в Грузия ? те даже и Т80 не вкараха там ами воюваха с ...Т64!??!?!!
    Последно редактирано от giorgio; 07-10-10, 09:43.

    Коментар


    • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Те това да го видя не го вярвам.
      E, щом ТИ не го вярваш, приема се, неможе да е вярно. Дори и да си го видял ;-)

      Коментар


      • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

        Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
        Сега ще ни питат колко от нас имат опит с УАЗ и дали въобще можем да го караме Малко офтопик-Когато в СССР почва проектирането на 4 поколение изтребители П.Сухой отказва (човека е бил умен) неговото конструкторско бюро да участва понеже нивото на електронната промишленост на СССР по това време (а и сега) не е на нивото на западната и му налагат силово да се заеме с задачата и така се появява Су-27.Т90 като идея и проект е перфектен тъжните факти са че в сравнение с други железа има по нисък ресурс и по лоша балистика на оръдието(ниско качество на стомани ,калпав производствен процес на оръдейни стволове) слаб двигател (знаем ги руснаците какви са двигателисти) ниво на електронното оборудване по старо поне с 2 поколения от това на западните танкове и прицелни прибори( топловизори ,инфрачервени прибори ,балистичен компютър справка огромния гаф у комшиите с Т80 )Та Т90 би бил прерфектен с немски двигател и оръдие и американска електроника също както и уаза щеше да е екстра ако отпред беше емблемата на тойота
        Всичко това което си казал е вярно, но има едно голямо "НО"...!!! Според направените изследвания Т-90 носи повече на бой, а поне според мен това е най-важно за една бойна машина! Относно въоръжението не съм съгласен с теб! Оръдието на танка не е ловна пушка, че да гони ресурс от 3 -4 000 изстрела, примерно. Със сигурност това на Т-90 не и по-малко смъртоносно, да не говорим че руснаците имат и по-добри боеприпаси... През първата война в залива американците изтрепаха доста свои по време на нощни боеве, така че системите им не са това което си мислиш... Следователно, като вземем предвид средната живучест на един танк по време на различните типове сражения стигаме до извода, че надали Т-90 ще има време да си прояви магариите за които предполагаш (говоря за механични повреди следствие на конструктивни и производствени недостатъци и дефекти)... От казаното до тук за мен равносметката е следната: Т-90 е по-пригоден за водене на интензивни бойни действия в различни условия, имайки недостатъците на всички танкове като концепция (в някои отношения дори по-малко)...

        Поздрави

        Коментар


        • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

          Първоначално публикуван от GN2355 Преглед на мнение
          E, щом ТИ не го вярваш, приема се, неможе да е вярно. Дори и да си го видял ;-)
          Уважаеми колега, бъдете така добър да ми говорите на "вие".
          Елементарната учтивост го изисква, иначе падате до нивото на касиерките в големите вериги маркети. Уж дават вид на "ентелегентни", а като ми кажат "имаш ли дребни"...
          Аз показах каквото съм видял и изпитал с очите си, а вие?
          Този въпрос вече беше задаван веднъж в темата. Тези 12-15 минути кой ги е засичал? И кой гарантира за вярност? Аз също не мога да дам гаранции, но не претендирам за рекорд.

          Както казах-задачата на танка е да стреля точно и да порази мишената. А това руските танкове си го могат, за това поне мога да споря до утре сутрин.
          Има и куп други задачи, но тази е основната.

          Вижте, не съм яростен русофил, просто съм реалист. И споделям това което съм изпитал и знам. Може и Леопардите и Абрамсите да са по-добри, не знам. Но след като не знам-не споря колко са лоши. Просто казвам какво съм видял с очите си. Когато на въоръжение в нашата армия се вземат западни танкове-ще имаме опит и с тях. Но май няма да е скоро...
          И дай Боже да не се налага тези танкове да влизат в пряка битка, че тогава става лошо.
          Това е от мен. Не искам да пиша повече по тази тема, че започна да става много лична, и пак се започна вчното "УАЗ срещу всички останали"...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

            Първоначално публикуван от Любенов
            И едно въпросче към танковите асове тука, защо след като е такова вундервафе Т90 руснаците не ползваха него в Грузия ? те даже и Т80 не вкараха там ами воюваха с ...Т64!??!?!!
            Колега как ще коментираш това:

            За время штурма Грозного с 31 декабря 1994 г, по 1 апреля 1995 г. наши потери составили 1426 человек погибшими и 4630 ранеными, 96 солдат и офицеров были захвачены боевиками. Безвозвратные потери боевой техники составили, примерно, 49 танков, 132 БМП , 98 БТР, 51 машина на базе БМП и БТР (согласно заявлению начальника Главного автобронетанкового управления МО РФ генерал-полковника А. Галкина, за первые полтора месяца боев в Чечне безвозвратные потери бронетехники составили 225 единиц, 62 из них - танки).
            По воспоминаниям танкистов, ветеранов боев за Грозный, потери танков распределились примерно следующим образом: 276 мсп безвозвратно потерял 7 Т-72Б1, 81 мсп - 6 Т-80Б и Т-80БВ (вызывает сомнения), 133 гв. отб-11 Т-80БВ, 324 мсп - 4 Т-72Б1, 255 гв. мсп -1 Т-72А, 74 гв. омсбр - 4 машины. Всего, как вспоминают ветераны танкового батальона этой бригады, их потери, без учета безвозвратных, составили 23 танка Т-72Б (М). Получается, что 50 танков из перечисленных выше частей МО России были безвозвратно потеряны при штурме Грозного с декабря 1994 по 1995 г. Безвозвратные потери танков 245 мсп Т-80БВ, 693 мсп и 503 мсп Т-72(172М) и Т-72А в боях за Грозный пока неизвестны.
            Из воспоминаний танкистов, участвовавших в боях за Грозный, можно сделать вывод, что у них нет претензий к стойкости бронезащиты и эффективности орудий танков Т-72 и Т-80, на которых им пришлось воевать в 1995-96 гг. Значительно хуже дела обстояли с БМП-1, БМП-2, БМД-1 и БМД-2. На этот класс бронетехники пришлась основная масса безвозвратных потерь машин и экипажей - до 70 % от общего количества. В 95 % случаев попадание гранаты из РПГ-7 приводило к сквозному пробиванию брони этих машин. Прямое попадание осколков мины с малой дистанции также влекло пробитие брони, повреждение топливных баков и, как следствие, возгорание машины и взрыв боекомплекта

            П.П. Покажи ми къде точно пише Т-64, че нещо не довиждам..?!! В Грузия патакламата беше по-миналата година. Как стигна до извода, щом в Чечня танковете са били различни модификации на Т-72 и Т-80, а почти 15 години по-късно руснаците ще изкарат Т-64 и то срещу редовна армия...?!!
            Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 06-10-10, 23:57.

            Коментар


            • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

              Първоначално публикуван от Любенов
              И едно въпросче към танковите асове тука, защо след като е такова вундервафе Т90 руснаците не ползваха него в Грузия ? те даже и Т80 не вкараха там ами воюваха с ...Т64!??!?!!
              Нямаше Т-64, имало Т-62 и Т-72.

              Коментар


              • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Уважаеми колега, ...
                Моля за извинение, с "ТИ" съм искал по-скоро да изразя значимостта на Вашето мнение! Това че производителя дава норматив 15 мин за смяна, а добре подготвен
                екип се справя за 12, се лишава от смисъл, не е вярно и неможе да го има, след като ВИЕ не го вярвате. Още веднъж поднасям искренните си извинения, на бяло подносче със синя ивичка ;-)

                Коментар


                • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                  Първоначално публикуван от GN2355
                  Лео-2 12 до 15 минути - Толкова за сравненията УАЗ-Мерцедес.
                  Хъм, ако имат предвид смяна на трубката на командирското радио, може и да се справят, но ми се ще да видя как става тая хватка със скоростна кутия или торсион, примерно ..... Наистина много Уики-факти взеха да навлизат в спора и даже на любителите-военни като нас взе да им става скучно .....
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                    Що бе, има начин тия неща да се сменят за секунди. Лагерите четвърто поколение са това - ей го колко е лесно всяка неделя. Във Формула 1 щом го могат, колко му е и на танковете ...))
                    Какво е ставало в Грозни съм казвал, и то може да е тема на какъв да е разговор, само не и на танков. А в района на гарата, произволна група западни танкове нямаше да оцелее и десет минути, и това пак не е танков въпрос.
                    Остави ги да се оливат, пък аз сега ще ти пиша жалостиво ЛС, че изобщо не мога да се преборя с тая пущина(((
                    Последно редактирано от Стефан; 07-10-10, 01:24.

                    Коментар


                    • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                      Айде дойдохме в мойта свера ремонта. Само да кажа в тая техника нищо не става за предписания норматив време винаги се намира поне един болт който да ти отрови живота. Като имаше голямо занятие на някой от полигоните правехме ремонтен участък редехме ВАРЕМите и всичко що се счупи го правехме обикновенно нощно време на фарове и подвижни лампи когато болтаджиите от вишката хапват пийват и спят за да не разберат реално колко техника е излязла от строя. Във фургона на камаза имаше един руски гайковерт с десетина голями камъка но въздуха от камиона му стигаше с триста зора за една гайка и като нямаш мобилна компресорна станция е абсолютно безсмислен. Айде кемафи за колко време се навира скапания шлицов съединител между двигателя и трансмисията на Т 55 и колко лесно е да го скъсаш ?
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                        В края на това клипче показват малко от смяна на двигател на Лео-2.Казват, че процедурата трае 15минути.Преди време гледах по телевизията доста по-добре показана тази смяна, но не можах да я намеря в тубата.
                        http://www.youtube.com/view_play_lis...&v=3uVXZS6oEhg

                        Коментар


                        • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                          Хъм, ако имат предвид смяна на трубката на командирското радио, може и да се справят, но ми се ще да видя как става тая хватка със скоростна кутия или торсион, примерно ..... Наистина много Уики-факти взеха да навлизат в спора и даже на любителите-военни като нас взе да им става скучно .....
                          Ето нещо за което темата плаче от началото, специалист с главно "С" по обслужване на Т-90, Абрамс и Леопард. Воювал, поддържал и сравнявал трите машини, още има черно под ноктите от смяната на трубката на командирското радио на Лео. Сега ще ни разкаже личните си впечатления как се сменя аджеба двигател, та да пием и ние от извора, а не да се занимаваме с вики ръкоблудства
                          Последно редактирано от GN2355; 07-10-10, 10:12. Причина: Коригиране на правописна грешка.

                          Коментар


                          • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                            Уважаеми колеги, ако не престанете с личните нападки, относно компетентност и личен опит, ще ме принудите да затворя и тази тема.

                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                              Джорджо, защо ще затваряш цялата тема? Аз тук виждам само един дразнител, криещ се зад буквено-цифров псевдоним, който с лека ръка се присмива на професионални военни с боен опит( Sibirski, Kuzdov), както и на танкисти от резерва (Кольо,sek1). Не го знам кой е, но аз съм инструктор-механик водач от резерва, и не си позволявам да раздавам акъл, при това по толкова дразнещ начин.... Вместо да затваряш темата по-добре използвай картоните.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • От: " Т-90 ", познат като "Владимир"?

                                Той също е декларирал, че има някакъв опит:
                                Първоначално публикуван от GN2355 Преглед на мнение
                                ... Понеже настояваш всеки да декларира опита си, аз 2 години в 13-та танкова бригада - кемаф.
                                ...
                                Както и да е, от тук нататък ще санкционирам всеки опит за лични нападки, или изместване на акцента от същността на темата!
                                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X