Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

    Аз от снимката разбрах че се е прибрал без витла :-o егати хелито.

    Коментар


    • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

      В Ми-24 десант се вози при крайната нужда. Ей така е вътре в Крокодила, тясно, шумно, нисичко и некомфортно, няма климатик и кожен салон с плазма.





      За десант имаме си Ми-8/17 в целия му блясък. Снимка на кабината му не слагам, щото съм сигурен че поне в Ми-8 доста от форумчаните са се возили или поне го видяли наживо по изложенията.

      Коментар


      • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

        Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
        Е хуу де, даже имаш линк към определението какво значи,

        снимката по-горе и факта, че са се прибирали с по-големи от изискванията поражения нищо ли не ти говори за 100 или 120% или 150% са покрити изискванията???

        и кви пробивания, кви 5лева, ква еднаква броня навсякъде,кой твърди че имаш еднаква броня навсякъде?!?

        И незнам какво толкова се тръшна, че Ми-24 е по-зле от АН-24, та то е очевидно, дори е по-лесно да го уцелиш(силуета му е по-голям)
        В същност, моя грешка, че не съм чел внимателно. Само че грешката е вярна:

        Возможность продолжения полёта в течение минимум 30 мин после указанного воздействия по любой части конструкции
        Т.е. изискването е било да може да лети поне 30 мин. след "указаното въздействие" (т.е. единично попадение от 12.7 мм куршум) по която и да е част на конструкцията. Което ме връща на моя въпрос: Какво става, ако попадението не е единично? (Да обърнем внимание на химика, че не става въпрос за попадения в една и съща точка ).
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

          Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
          В Ми-24 десант се вози при крайната нужда. Ей така е вътре в Крокодила, тясно, шумно, нисичко и некомфортно, няма климатик и кожен салон с плазма.
          Каква е височината вътре и на отвора на рампата? Определено нисичко изглежда...

          Коментар


          • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

            Аре пак тема отишла улево. Нищо чудно, че УВС са загубили и тези хеликоптери, и много другото въоръжение и имуществото. Днеска се появила информация че само от два поделения на УВС дезертирали са стотина души. Проверих и информацията се подтвърди - http://zt-rada.gov.ua/actual/516

            Нима наистина вярвате че с тази морал УВС са способни на нещо повече?

            Коментар


            • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

              Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
              Каква е височината вътре и на отвора на рампата? Определено нисичко изглежда...
              Размеры грузовой кабины:
              длина – 2,5 м,
              ширина – 1,45 м,
              высота – 1,2 м.


              Горе долу така се стреля от десантното отделение:

              Коментар


              • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                На практика всеки хеликоптер може да бъде свален, зависи къде и какво му удариш. Тя бронята е съвсем малко, иначе няма да може да лети.



                Плюс бронирани стъкла. Тези данни за минути и снаряди са хипотетични и всичко зависи от конкретната ситуация.
                Апача има голямо предимство с разнесеността на двигателите си и затова по-лесно оцелява (на теория). Просто с едно попадение не можеш (или е трудно) да го оставиш без работещ двигател, а при Ми-24 това може да се случи.
                Концепцията за чисто щурмови хеликоптер е сравнително нова . Преди това се мина през така наречените оръдейни бордове за които всеки използваше това което има . Наличието на товарно отделение в Ми 24 е само плюс . В критична ситуация може да евакуира хора от земята а това спасява животи . Може да са ранени може да е екипаж на свален самолет/хеликоптер . Може да ти докара продоволствие и боеприпаси и тнт. В такава ситуация гледаш да отървеш кожата и най малкия ти проблем е че трябва да си приведен в десантното отделение .
                Последно редактирано от sek.1; 13-05-14, 05:02.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                  Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                  Размеры грузовой кабины:
                  длина – 2,5 м,
                  ширина – 1,45 м,
                  высота – 1,2 м.


                  Горе долу така се стреля от десантното отделение:

                  Ами съдейки по снимката и това което се вижда на нея - единствената възможна стрелба от страничните илюминатори е "сватбарската"... Стрелецът за да заеме що-годе удобна позиция за стрелба, трабва да застане на колене, което по време на полет и маневри за избягване на противниковия огън може да му докара доста потрошени кокали, а ако е без каска, може да му докара и поп...

                  Коментар


                  • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Концепцията за чисто щурмови хеликоптер е сравнително нова . ...
                    Нова, нова, колко да е нова?

                    Това е от началото на 1960-те

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:800px-Ah-1cobra_1.jpg
Прегледи:1
Размер:95.9 КБ
ID:5587426

                    Т.е. практически от времето, когато е започнало използването на хеликоптери на бойното поле.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                      В интерес на истина хеликоптери массово начали да се исползват на бойното поле още през Корейската война.

                      Коментар


                      • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                        Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                        В интерес на истина хеликоптери массово начали да се исползват на бойното поле още през Корейската война.
                        Така е, използвали са ги за медевак, наблюдение и разузнаване, но все пак Виетнам се смята за първата война, в която хеликоптерите са използвани в наистина голям мащаб. Някои дори я наричат "хеликоптерната война".
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                          Амитата правят "Кобрата", руснаците залагат на летящо БМП в лицето на Ми-24. Както се споменава се оказва донякъде неудачно поради пренатовареността ако се ползва и десант. Запитвам се, ако да му сложат по-мощен двигател дали все пак няма да оправдае концепцията си. Споменатите от sek.1 предимства не са за подценяване. Така или иначе се утвърждава "другата" концепция через продължението АH-64 "Апач", който е катализатора инициращ създаването и развитието на Ми-28 и Ка-50 от своя страна.
                          Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                          Коментар


                          • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                            Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                            Амитата правят "Кобрата", руснаците залагат на летящо БМП в лицето на Ми-24.
                            Не е точно така историята, малко по-иначе е

                            През 1965 американците създават "въздушно преносимата" дивизия - 13 000 човека и 418 хеликоптера по щат. Дивизията се базира във Виетнам в последствие. Уникалното е, че тези 418 хеликоптера пренасят целия личен състав където трябва само с три дивизионни вертоизлитания. Тук говорим за Хюитата.
                            Това подтиква руските конструктори да тръгнат по този път - разработката на Ми-24 стартира през 1967г., а първият полет е през 69 година. Само че руснаците искат да обединят два хеликоптера в един ( Хюи и Кобра) затова към "товарният" хеликоптер добавят въоръжение.. Първоначално пилотите са един до друг - стрелеца е в дясно и леко напред, но после (след първите 250 броя ако не се лъжа) ги разполагат един зад друг.

                            По принцип Ми-24 използва носещата система ма Ми-8, но с доста изменения и модификации.
                            Последно редактирано от nitro; 13-05-14, 09:03.

                            Коментар


                            • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              В същност, моя грешка, че не съм чел внимателно. Само че грешката е вярна:



                              Т.е. изискването е било да може да лети поне 30 мин. след "указаното въздействие" (т.е. единично попадение от 12.7 мм куршум) по която и да е част на конструкцията. ...
                              За 30мин летене е след по-силното въздействие (14мм, 30мм във винта и т.н.)

                              а за 12.7мм с 490м/с - нулева уязвимост във всяка точка! ( демек в идеалния случай преброй колко точки по 12.7мм имаш по повърхността на апача.

                              И употребата му доказва, че изискванията са задминати.

                              ето интересен филм за създаването на Ми-24

                              а в замундата потърсете за мегаструктури завод за Апача, дават близки планове почти от всяко място на машината.
                              Последно редактирано от DBRS; 13-05-14, 09:12.
                              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                              Суперспам - спама на суперите

                              Коментар


                              • От: Два свалени Ми-24 в един ден. Как?

                                Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                                ...
                                И употребата му доказва, че изискванията са задминати.
                                ...
                                Употребата му не доказва кой знае колко.

                                Ambush at Najaf

                                By Richard J. Newman


                                Was it just poor tactics or some deeper problem that caused the failed Apache mission?

                                During Gulf War II, the Army sent its Apache helicopters to mount a “deep attack” against an Iraqi unit. Small-arms and anti-aircraft fire downed one Apache, and the other helicopters retreated, some damaged so seriously they had to be grounded for weeks. That aborted mission has become the subject of one of the most controversial postwar debates. ...
                                http://www.airforcemag.com/MagazineArchive/Pages/2003/October%202003/1003najaf.aspx
                                Както се описва в горната статия, след тази случка в Ирак, американците са сменили тактиката при използването на Апача и, вместо да ги пращат в рейдове над разположението на противника (баш това, което украинците направиха в Славянск), са наблегнали на действия във взаимодействие със сухопътните сили и авиацията, които да подавят ПВО и да осигурят по-безопасна среда за хеликоптерите

                                ... Was that a new role for the Apache? Or an anomaly? The question may not be answered until the next war, but Apache pilots know they never could have flown over Iraqi cities if fixed-wing fighters and other weapons hadn’t neutralized Iraqi air defenses and friendly ground troops hadn’t secured the territory beneath them. ...
                                А доста от виоеклипчетата от Афганистан показват действия на няколко Апача срещу противник само с леко оръжие и то през нощта, когато превъзходството в технологията им дава възможност да наблюдават противника си, докато той не може да ги види.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X