От: За веригата....
Греста върши работа, ако веригата е в затворен предпазител. Както са например почти всички стари соц машини.
При открита употреба, както са съвременните машини, най-добрата смазка е маслото, трансмисионното, защото греста хваща цялата мръсотия и песъчинка и всичко това става един перфектен абразив, но не и смазка.
За офроуд не съм сигурен дали е най-доброто, защото има спрейове, които се задържат по-дълго време върху веригата, а маслото съвсем рано си е заминала особено при мокро време.
Не са много, но има наистина читави спрейове, които се задържат доста дълго на веригата, а в същото време не задържат мръсотиите.
За шосе най-доброто е маслото, а ако е съчетано със ойлер е най-доброто, което съществува като смазка за вериги... но това за шосе.
Греста върши работа, ако веригата е в затворен предпазител. Както са например почти всички стари соц машини.
При открита употреба, както са съвременните машини, най-добрата смазка е маслото, трансмисионното, защото греста хваща цялата мръсотия и песъчинка и всичко това става един перфектен абразив, но не и смазка.
За офроуд не съм сигурен дали е най-доброто, защото има спрейове, които се задържат по-дълго време върху веригата, а маслото съвсем рано си е заминала особено при мокро време.
Не са много, но има наистина читави спрейове, които се задържат доста дълго на веригата, а в същото време не задържат мръсотиите.
За шосе най-доброто е маслото, а ако е съчетано със ойлер е най-доброто, което съществува като смазка за вериги... но това за шосе.
Коментар