Интересувам се колко трабва да е хлабава веригата.В един филм на КТМ показаха че трябва да е 2см от долната страна като се мери.Но на мен ми се струва че е доста хлабава.Защото като караме на асвалт тя цялата играе.Дали има някакви допуски колко да е стегната веригата
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
За веригата....
Свий
X
-
по тази тема много сме говорили и наистина на едни мотори е едно на други друго -НО има един универсален начин който прилагам щото и аз не повечето си мотори съм ги взел без книжката им с тях
ТА регулираш веригата така че като седнеш на мотора или го натиснеш силно и вилката се изпъне хоризонтално спрямо предната зъбчатка -тоест
веригата е в най най опънатото си положение та при това положение трябва да не е изпъната като струна нито пък прекалено хлабава
тоест като я хванеш ск ръка трябва леко да може да се мърда нагоре надолу в рамките на 2-3 см че и до 4 някъде ако вилката е много дълга
то се усеща -да не е изпъната като струна и да не е хлабава и отпусната при това положение
понякога даже качвам 1-2 ма тежки хора за да натиснат мотора но става и със собствената тежест и с задържане на спирачките в натиснато положение
за кал и мотокрос бива да е мааалко по хлабава а за ендуро и сухо време една идея по изпъната
Коментар
-
И аз карах до сега с по-отпусната верига, но CRF-ът е много калпав в това отношение. Не е ли точно 3 см хлабината, веригата играе отгоре и чатка нетърпимо.
Сигурен съм, че като сложа сега "х" ринг на DID, всичко ще си дойде на мястото, тъй като тя е по-тежка и по-масивна. Оригинално моторът пристига с много олекотена верига и тя за 2000 км вече почти си замина.Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
ето така правят в америка
има и други интересни неща тук http://www.dirtrider.com/tech/141_04...your_dirtbike/Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
Има значение веригата разбира се
Иначе щяхме да си купуваме от железарията на метър
Понякога се карат по 200-200 и кусур километра, както беше на Бузлуджа - Емине без мазане.
Сега съм с Regina MX (неорингова) и издържа доста повече от оригиналната Имах лошо мнение за Regina. Пред очите ми са се късали много пъти.Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Начина който практикува Митков за мен е най правилен и универсален
аз също си проверявам така веригата защото и моята моторетка е капризна и на ниски обороти доста чатка веригата.А това колко ще изкара една верига то там става вече много сложно но при всички положения ще кара повече ако се маже рeдовно.
Коментар
-
Николай, то това е ясно, че е така.
Аз ти говоря за това колко ще издържи веригата при екстремални условия ! В случай, че се налага дълго време да не се маже, при каране в кал, която пили бързо веригата и пиньоните, тъй като съм имал такова каране и за два часа като си видях пиньоните как са им полегнали зъбите, не можах да повярвам!
То затова веригите варират от под 100 кинта до над 200!Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
е за каране дето казва жоро..о ринг верига си трябва
а и за всеки по голям и мощен мотор си е много подходяща
за по леки и слаби мотори обаче като сложиш такава и се отразява на вървенето а и по мои наблюдения има и без рингове вериги и си траят по бая време ..разбира се смазването си е задължително..та дори и за ринговите вериги
ПП все пак обаче нека не забравяме че веригата си е..консуматив не може да очакваме че ще кара докато мотора изгние
Коментар
-
Така е!
Аз до сега карах с не-рингова, но нямаше толкова кал, а и моторът се чувстваше по-разтоварен с нея, но за зимата ще сложа някакъв ринг, защото тази верига е по-подходяща за сезона
И един добър съвет, който и аз научих от други:
Ако сте по време на каране и искате да смажите веригата, не го правете направо върху калта Носете си WD 40 и първо обилно я напръскайте с него, та чак да вземе да капе и после мажете с трансмисионно масло.
Няма да сбъркате! WD 40 струва около 6 лв, а веригата и пиньоните - знаетеЕндурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Точно си взех комплект от NHM-ите на Ники и продадох Ямахата с пиньоните - бонус към нея. Сега като изтъркам ренталите, ще си поръчам и за Хондата.
В Crazy job вече от година само с такива пиньони карат и са много доволни
Поздравления за Николай !!!Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев... Носете си WD 40 и първо обилно я напръскайте с него, та чак да вземе да капе и после мажете с трансмисионно масло.
Няма да сбъркате! WD 40 струва около 6 лв, а веригата и пиньоните - знаетеПът без препятствия обикновено не води до никъде.
Коментар
-
.... ВД40 е агресивно и понякога скапва О-ринговете на вриги с такива ...
но не съм пробвал- ясно защо,О-ринга не е много евтин консуматив и не ми се прави експеримент
може би като стане за смяна ще я пробвам та да знаем със сигурност"91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
MG Racing Team
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар