Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За веригата....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За веригата....

    Интересувам се колко трабва да е хлабава веригата.В един филм на КТМ показаха че трябва да е 2см от долната страна като се мери.Но на мен ми се струва че е доста хлабава.Защото като караме на асвалт тя цялата играе.Дали има някакви допуски колко да е стегната веригата

  • #2
    Аз лично си я правя между 4и 5 см от горната 4аст на шарнира до долната 4аст на веригата....говоря за 4ист крос мотор...при ендуро моторите мисля че е по другоя яче...при мен е така...и всичко си е ок...
    Part time racer.Full time RIDER.

    Коментар


    • #3
      по тази тема много сме говорили и наистина на едни мотори е едно на други друго -НО има един универсален начин който прилагам щото и аз не повечето си мотори съм ги взел без книжката им с тях
      ТА регулираш веригата така че като седнеш на мотора или го натиснеш силно и вилката се изпъне хоризонтално спрямо предната зъбчатка -тоест
      веригата е в най най опънатото си положение та при това положение трябва да не е изпъната като струна нито пък прекалено хлабава
      тоест като я хванеш ск ръка трябва леко да може да се мърда нагоре надолу в рамките на 2-3 см че и до 4 някъде ако вилката е много дълга
      то се усеща -да не е изпъната като струна и да не е хлабава и отпусната при това положение
      понякога даже качвам 1-2 ма тежки хора за да натиснат мотора но става и със собствената тежест и с задържане на спирачките в натиснато положение
      за кал и мотокрос бива да е мааалко по хлабава а за ендуро и сухо време една идея по изпъната

      Коментар


      • #4
        И аз карах до сега с по-отпусната верига, но CRF-ът е много калпав в това отношение. Не е ли точно 3 см хлабината, веригата играе отгоре и чатка нетърпимо.
        Сигурен съм, че като сложа сега "х" ринг на DID, всичко ще си дойде на мястото, тъй като тя е по-тежка и по-масивна. Оригинално моторът пристига с много олекотена верига и тя за 2000 км вече почти си замина.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          Според мен дали веригата е олекотена или масивна няма пряка връзка с дълготрайността и. От това дали е усилена или не зависи само силата на скъсване. Повечко масалце му трябва за да няма износване

          Коментар


          • #6
            ето така правят в америка


            има и други интересни неща тук http://www.dirtrider.com/tech/141_04...your_dirtbike/
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #7
              Има значение веригата разбира се
              Иначе щяхме да си купуваме от железарията на метър
              Понякога се карат по 200-200 и кусур километра, както беше на Бузлуджа - Емине без мазане.
              Сега съм с Regina MX (неорингова) и издържа доста повече от оригиналната Имах лошо мнение за Regina. Пред очите ми са се късали много пъти.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Начина който практикува Митков за мен е най правилен и универсален
                аз също си проверявам така веригата защото и моята моторетка е капризна и на ниски обороти доста чатка веригата.А това колко ще изкара една верига то там става вече много сложно но при всички положения ще кара повече ако се маже рeдовно.

                Коментар


                • #9
                  Николай, то това е ясно, че е така.
                  Аз ти говоря за това колко ще издържи веригата при екстремални условия ! В случай, че се налага дълго време да не се маже, при каране в кал, която пили бързо веригата и пиньоните, тъй като съм имал такова каране и за два часа като си видях пиньоните как са им полегнали зъбите, не можах да повярвам!
                  То затова веригите варират от под 100 кинта до над 200!
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    е за каране дето казва жоро..о ринг верига си трябва
                    а и за всеки по голям и мощен мотор си е много подходяща
                    за по леки и слаби мотори обаче като сложиш такава и се отразява на вървенето а и по мои наблюдения има и без рингове вериги и си траят по бая време ..разбира се смазването си е задължително..та дори и за ринговите вериги

                    ПП все пак обаче нека не забравяме че веригата си е..консуматив не може да очакваме че ще кара докато мотора изгние

                    Коментар


                    • #11
                      Така е!
                      Аз до сега карах с не-рингова, но нямаше толкова кал, а и моторът се чувстваше по-разтоварен с нея, но за зимата ще сложа някакъв ринг, защото тази верига е по-подходяща за сезона

                      И един добър съвет, който и аз научих от други:
                      Ако сте по време на каране и искате да смажите веригата, не го правете направо върху калта Носете си WD 40 и първо обилно я напръскайте с него, та чак да вземе да капе и после мажете с трансмисионно масло.
                      Няма да сбъркате! WD 40 струва около 6 лв, а веригата и пиньоните - знаете
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        А БЕ ОТ КАК СЕ ПОЗНАВАМ С НИКИ NHM
                        -дето прави пиньоните NHM
                        -много много не се стряскам от пиньони -вериги и тн

                        плюс това и не въртя толкоз километри като жоро / ато май и никой не върти де-освен може би и събин /

                        Коментар


                        • #13
                          Точно си взех комплект от NHM-ите на Ники и продадох Ямахата с пиньоните - бонус към нея. Сега като изтъркам ренталите, ще си поръчам и за Хондата.
                          В Crazy job вече от година само с такива пиньони карат и са много доволни
                          Поздравления за Николай !!!
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                            ... Носете си WD 40 и първо обилно я напръскайте с него, та чак да вземе да капе и после мажете с трансмисионно масло.
                            Няма да сбъркате! WD 40 струва около 6 лв, а веригата и пиньоните - знаете
                            Жоро, чувал съм слухове, че ВД40 е агресивно и понякога скапва О-ринговете на вриги с такива ... ти да знаеш нещо по въпроса?
                            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                            Коментар


                            • #15

                              .... ВД40 е агресивно и понякога скапва О-ринговете на вриги с такива ...
                              верно е ,поне така съм чел
                              но не съм пробвал- ясно защо,О-ринга не е много евтин консуматив и не ми се прави експеримент
                              може би като стане за смяна ще я пробвам та да знаем със сигурност
                              "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                              MG Racing Team

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X