Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XR мания - 400/440сс

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: XR мания - 400/440сс

    Ето на Бебо телефона от кв.Миленково много е добър-особено за xr400r мисля,че ще ти помогне.......кажи му,че си взел телефона от приятел на бат Фильо .той сега е в канада на състезание за ендуро късмет и до чуване,а ето и телефона 0897957224

    Коментар


    • От: XR мания - 400/440сс

      Колеги, може ли да ми кажете какви са параметрите за реглаж на клапаните на ХР 400 99' ? ( Ще ми ги регулира един познат, понеже не съм в час , и ме пита какви са хлабините а на мен не ми е ясно изобщо къде и какво се гледа ).

      Коментар


      • От: XR мания - 400/440сс

        Всмукателни-0,10мм
        Изпускателни-0,12мм
        п.с.Има особеност при реглажа на клапана на автоматичния декомпресьор,щом се наема да ги регулира сигурно твоя човек знае за нея.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • От: XR мания - 400/440сс

          0.10 мм +- 0,02 и 0,12 мм +-0,02

          Коментар


          • От: XR мания - 400/440сс

            По принцип не се регулират клапани....за да се регулират значи има проблем ........да внимава с реглажа !!!
            Ако искаш мога да ти пратя сервизното описание на мотора там всичко е написано...?

            Коментар


            • От: XR мания - 400/440сс

              Подчукват клапаните за това искам да се види . Няма автоматичен декомпресор . Какви са особеностите при реглажа ? probul1@abv.bg - за сервизното . Мерси колеги

              Коментар


              • От: XR мания - 400/440сс

                В сервизното пише всичко. Ще ти трябва глух ключ 17 за да въртиш коляновия вал през капачката на коляновия вал. Лула не влиза през отвора. Щом няма автоматичен декомпресор може да пробваш да въртиш двигателя и с манивелата, но е почти невъзможно да оцелиш маркировката на маховика защото пружините на клапаните ще ти превъртат коляновия вал.

                Коментар


                • От: XR мания - 400/440сс

                  Колеги да Ви питам нещо. Прибързах малко и взех за моторетката (ХР400Р) масло Моторекс 15В50-полусинтетика.Знам, че за лятото за нашите моторетки трябва да е 20В50. Какви са рисковете ако му сложа 15В50. Доколкото прочетох първото число дава вискозитета при студен мотор (масло) второто при загрял. Това означава ли, че 15В50 ще е малко по-рядко докато е студен мотора и ОК когато загрее?Ако рисковете са само да го гори малко докато загрее мотора това не ме притеснява толкова.

                  Коментар


                  • От: XR мания - 400/440сс

                    Първоначално публикуван от vld_ivanov Преглед на мнение
                    Ако рисковете са само да го гори малко докато загрее мотора това не ме притеснява толкова.
                    Това са рисковете. За мазането няма проблем.

                    Коментар


                    • От: XR мания - 400/440сс

                      Първоначално публикуван от vld_ivanov Преглед на мнение
                      Колеги да Ви питам нещо. Прибързах малко и взех за моторетката (ХР400Р) масло Моторекс 15В50-полусинтетика.Знам, че за лятото за нашите моторетки трябва да е 20В50. Какви са рисковете ако му сложа 15В50. Доколкото прочетох първото число дава вискозитета при студен мотор (масло) второто при загрял. Това означава ли, че 15В50 ще е малко по-рядко докато е студен мотора и ОК когато загрее?Ако рисковете са само да го гори малко докато загрее мотора това не ме притеснява толкова.
                      Ако двигателят ти е жаден,каквото и масло да му налееш,пак ще го пие.

                      Коментар


                      • От: XR мания - 400/440сс

                        Първоначално публикуван от cot161 Преглед на мнение
                        По принцип не се регулират клапани....за да се регулират значи има проблем ........да внимава с реглажа !!!
                        Ако искаш мога да ти пратя сервизното описание на мотора там всичко е написано...?
                        Това пък как го измисли че на хр-а не се регулират клапаните?На всеки от въздухар се регулират клапаните след няколко яки карания в гората,
                        0 8 76 36 8 542

                        Коментар


                        • От: XR мания - 400/440сс

                          Първоначално публикуван от metalgiar
                          Това пък как го измисли че на хр-а не се регулират клапаните?На всеки от въздухар се регулират клапаните след няколко яки карания в гората,
                          Верно е. След 300-400 яки карания
                          Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                          0894328706

                          Коментар


                          • От: XR мания - 400/440сс

                            Прави се реглаж, прави се и всичко става ОК .. мерси момчета !

                            Коментар


                            • От: XR мания - 400/440сс

                              Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                              Това пък как го измисли че на хр-а не се регулират клапаните?На всеки от въздухар се регулират клапаните след няколко яки карания в гората,
                              Ще им развалиш резбите от толкова чести реглажи бре. Ако говориш за китайските подобия на мотори-да,само че не съм сигурен колко "яко" можеш да го караш в гората. Японските въздухари спокойно могат да изкарат с години без да се налага реглаж.

                              Коментар


                              • От: XR мания - 400/440сс

                                Здравейте, колеги!
                                Искам да ви питам за съвет, свързан с карбуратора на моя XR 400 '97. Днес след като си взех мотора от майстор (беше там за регулиране на клапани) отидох да го пробвам и след малко каране примерно 1 км. мотора взе да прекъсва и почна да мирише на бензин. Започнах да си играя с врътката на оборотите и видях че тече яко бензин от "дрейн тюб-а" на карбуратора. Все едно съм изкарал тръбичката за бензина от резервоара и съм пуснал бензина. Мотора не искаше да запали с ритане и се наложи да го паля с бутане след което спря да тече бензин. Като запалих мотора съответно пусках спирах бензина не знам колко пъти но като се прибрах в гаража на празен ход нямаше течове и мотора работеше нормално. Последва втори сет същата работа спряхме вече с един приятел да починем малко мотора прекъсва на празен ход и ботуша ми целия в бензин. Та има ли някой идея от какво може да е, дайте акъл моля ви!
                                П.С. Може би трябва да уточня че карбуратора е стандартния за модела
                                Последно редактирано от druz; 18-07-11, 23:39.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X