Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XR мания - 400/440сс

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: От: XR мания - 400/440сс

    Здравейте колеги,
    От скоро и аз съм част от отбора ! Понеже по-напред в темата се споменава за темометър за маслото( това което се завива на отвора на рамката), но не ми отваря линка в онлайн магазина, искам да попитам може ли, някой да ми даде инфо от къде мога да си купя такъв термометър ?

    Коментар


    • От: Re: От: XR мания - 400/440сс

      Първоначално публикуван от Dimitar_Igov Преглед на мнение
      Здравейте колеги,
      От скоро и аз съм част от отбора ! Понеже по-напред в темата се споменава за темометър за маслото( това което се завива на отвора на рамката), но не ми отваря линка в онлайн магазина, искам да попитам може ли, някой да ми даде инфо от къде мога да си купя такъв термометър ?
      http://www.xrsonly.com/dirt-bike-par...r-96-up-xr400r
      Стефан Дянков

      Коментар


      • От: Re: От: XR мания - 400/440сс

        Благодаря колега ! И сега за да не кажете - " Еееееее тоя спря да задава тъпи въпроси " Питам : Заден калник за ХR-а от къде ? ( да кажа, че се скъсах да търся във форума ама ........ )

        Коментар


        • От: Re: От: XR мания - 400/440сс

          Първоначално публикуван от Dimitar_Igov Преглед на мнение
          Благодаря колега ! И сега за да не кажете - " Еееееее тоя спря да задава тъпи въпроси " Питам : Заден калник за ХR-а от къде ? ( да кажа, че се скъсах да търся във форума ама ........ )
          Кой калник те интересува колега?
          Оригиналния ендуровия или този от супермото версията?
          Вторият е тип кросов.

          Емо, защо не го снимаш твоя и да сложиш тук няколко снимки?

          Коментар


          • От: Re: От: XR мания - 400/440сс

            Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
            Кой калник те интересува колега?
            Оригиналния ендуровия или този от супермото версията?
            Вторият е тип кросов.
            Ами нямам претенции , само да пасва точно, че взех един универсален, който не става по никакъв начин .

            Коментар


            • От: XR мания - 400/440сс

              Ако не забравя фотоапарата в Понеделник ще нащракам снимки не само на опашката , но и на захващането на номера и стопа.
              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • От: XR мания - 400/440сс

                Eто ги супермото/крос моделите, които са си за ХР 400 и 250 след 96г.
                Производство на Полиспорт са.
                Емо може да каже дали са здрави.
                25 паунда им е цената във wemoto.co.uk

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10002288.jpg
Прегледи:1
Размер:8.9 КБ
ID:5230777 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10002289.jpg
Прегледи:1
Размер:14.2 КБ
ID:5230776

                Коментар


                • От: XR мания - 400/440сс

                  Я да пробваме новия софтуер



                  ПП.Работи!!!
                  Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                  "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                  Джон Кенеди

                  Коментар


                  • От: XR мания - 400/440сс

                    И така:
                    Така изглежда мотора след интервенцията:





                    Реших да сложа права опашка първо защото така повече ми харесва и второ за да има къде да си връзвам чантата с инструментите(при кривата опашка чантата ми криеше стопа).
                    Големите проблеми бяха стопа,номера и това опашката да стане достатъчно здрава за да носи два килограма инструменти , гуми , помпи и т.н.
                    След доста чесане измислих това:

















                    Опашката оригинално си е правена за ХР400 , просто е права-т.е. не се налагат никакви преправяния и доработки с изключение на стойката за стопа и номера,но ако не държите да има такива може директно да се сложи:







                    панелите пасват сравнително добре(доколкото може да паснат пластмаси),но определено оригиналната опашка съвпада по-точно. Правата опашка е от изключително гъвкав и жилав материал и за момента(след един сезон каране) не съм забелязал някакви проблеми(пукнатини,скъсване,засукване и т.н.)
                    Няколко думи за стойката за номера и стопа:
                    направена е от рифел(парчета които ми останаха от тавата под ДВГ) като идеята беше ламарината да е възможно най-дебела (точно заради това е двойна) и да не позволява вибрации-сиреч да не се спука по свивките (беше ме страх да не си затрия номера някъде по чукарите-за сега държи перфектно).Черната планка под рифела(тази която затваря рамата) е от обикновена желязна шина. Между двете части на рамата (по-точно на тръбната конструкция на опашката) е поставена шпилка.Тъй като има опасност при стягане на гайките рамата да се събере,шпилката е прокарана през парче тръба което играе ролята на дистанционна втулка.Снимките са доста лоши , но ако се загледате внимателно ги ще видите.
                    Стойката е от две части.На едната е закрепен стопа и тя е "неразглобяема",а на втората(която се захваща към първата) е закрепен номера.Тъй като около 50% от времето карам на асфалт за мен е важно да имам рег.номер,но все пак съм предвидил възможност при дълги(няколкодневни) преходи , номера да може бързо и лесно да се сваля.Самия номер е подвит защото изгорелите газове от ауспуха се удрят в него и много гадно патка.
                    Ами май , че е това.
                    Ако има въпроси готов съм да отговарям.
                    Последно редактирано от ЕМО; 29-11-10, 20:57.
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • От: XR мания - 400/440сс

                      Здравейте колеги. Имам следния въпрос. Вторачил съм се в един ХР400 само дето не е ХР400 ами ХР426 с диаметър на буталото 88мм. Ризата не е сменяна, а е престъргана само на по големия размер. Прочетох в темата, че 440 не е удачен вариант дори и с нова риза. Та въпроса ми е адекватен ли е тоя ремонт и ще се намали ли съществено ресурса на мотовилката и лагерите от него. Има ли опастност от прегряване. По принцип не търся по-голяма мощност от тази на стоковия ХР400, но към въпросния цилиндър и бутало върви един добре поддържан и запазен мотор , та не ми се ще да го изтървам.

                      Коментар


                      • От: XR мания - 400/440сс

                        Не ти трябва бела на главата.Питай патило не старило.

                        Коментар


                        • От: XR мания - 400/440сс

                          Има ли някой с преки наблюдения върху подобна комбинация?

                          Коментар


                          • От: XR мания - 400/440сс

                            Ако машината е хубава и те устройва цената - остава само интервенцията да е извършена качествено и не вярвам да има проблем. В най-лошия вариант инвестираш в цилиндър и бутало и си става "сток" 400. Калкулирай си го така и ако не те притесни разликата в цената - значи е твоя мотор.
                            Honda XR600
                            Kawasaki KLX650
                            Honda XL600V Transalp
                            +359 888 6З5 9З4

                            Коментар


                            • От: XR мания - 400/440сс

                              Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                              Eто ги супермото/крос моделите, които са си за ХР 400 и 250 след 96г.
                              Производство на Полиспорт са.
                              Емо може да каже дали са здрави.
                              25 паунда им е цената във wemoto.co.uk

                              [ATTACH=CONFIG]274361[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]274360[/ATTACH]
                              Благодаря колега, поръчах, пристигна, монтирах ... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:180876_10150107610494617_700064616_6021592_2851006_n.jpg
Прегледи:1
Размер:87.9 КБ
ID:5249900 Това е резултата )) Сега ми остава да намеря лепенки за резервуара и е ОК

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X