Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Доминатор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпроси за Доминатор

    [QUOTE=Ангел Иванов/sereco1/;2296965]Свещи има в почти всеки мото-сайт,не знам защо ти е такъв проблем това!Ето ти един от сайтовете "Цък" И какъв по точно е проблема с "бендикса" и защо реши че е за смяна?Дай малко повече информация,защото да няма от фразите "Сега да вадим кристалните топки или да хвърляме боб"!И RD02E са от 88г. до 94г.[/QUOTE Проблемът е , че стартерът си върти и само по някоЙ път се задвижва буталото .Чува се как опускат зъбите .

    Коментар


    • От: Въпроси за Доминатор

      [QUOTE=hondadominator;2307692]
      Първоначално публикуван от Ангел Иванов/sereco1/ Преглед на мнение
      [/QUOTE Проблемът е , че стартерът си върти и само по някоЙ път се задвижва буталото .Чува се как опускат зъбите .
      Няма "зъби"които да боксуват,а има безконечен лагер.Ето това:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:clutch-oneway_big28126MK5004-01_1594.jpg
Прегледи:4
Размер:86.0 КБ
ID:5526441Тази пружинка която виждаш с годините се разтяга и там е проблема.Аз го имах същия,реших си го като свалих левия капак.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02306.jpg
Прегледи:1
Размер:155.0 КБ
ID:5526442Свалих маховика с помощта на ето тази скоба която направихНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02310.jpg
Прегледи:1
Размер:141.7 КБ
ID:5526443


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02311.jpg
Прегледи:1
Размер:82.7 КБ
ID:5526444

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02312.jpg
Прегледи:1
Размер:78.3 КБ
ID:5526445По принцип това действие се прави с ремък да не нараниш маховика.Развиваш шестте болта и сваляш безконечния лагерНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02307.jpg
Прегледи:1
Размер:99.1 КБ
ID:5526446Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02309.jpg
Прегледи:1
Размер:117.5 КБ
ID:5526447Взимаш семеринг и ли като в моя случай купих два от магазина и ги съединих като мерих по стария и я направих малко по-къса пружинката!

      Процедурата не е сложно но иска бавно и внимателно да пипаш,подреждай си всяка част тъка че по обратния ред всичко да си дойде на мястотоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02303.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5526448!Когато сменяш пружината запомни как са наредени(да ги наречем)буренцата имат си посока и една черта по дължината им да те ориентира!И ПРИ ЗАТВАРЯНЕ ВНИМАВАЙ ДА НЕ ПРЕКЪСНЕШ КАБЕЛА НА "ЗВЕЗДАТА"има си канал в който да влезе.Това от мен,успех и дано там да е проблем и всичко да се оправи!
      HONDA DOMINATOR 650
      ОРЕЛ ASTRA
      РСПБЗН-Приморско

      Коментар


      • От: Въпроси за Доминатор

        Един малко офтопик въпрос: Доминатор-ите могат ли да се познават по цвета и/или спойлер коя година са, подобно на Трансалп-ите?
        Публикувайте отговор

        Коментар


        • От: Въпроси за Доминатор

          Колега виж тук: http://www.hondadominator.de
          На немски е ама отиваш горе в ляво на Infos от там на Modelle и после долу на страницата щтракаш на заления надпис: Style-Guide der Dominator
          А то май стана направо да щтракнеш на Style-Guide der Dominator


          P.S. Моя е черния от 89 год.
          "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

          Коментар


          • От: Въпроси за Доминатор

            Благодаря! Като цяло и самия сайт е доста интересен!
            Публикувайте отговор

            Коментар


            • От: Въпроси за Доминатор

              Моля, за мен е тотално безинтересен защото на немски знам само Бонжур.
              "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

              Коментар


              • От: Въпроси за Доминатор

                Може да ползваш гоогле транслейт горе долу превежда. Щом сложих роот на телефона от виетнамски език на ангийски като ми беше първи път смятай :d Не е толкова зле гоогле транслейта

                Коментар


                • Dominator ?

                  Здравейте.Спрял съм се на един Доминатор да го купувам евентуално,но нямам никакъв опит с ремонтите.Човекът,който го продава ми казва че си пали и върви нормално,но има за смяна някаква гарнитура на цилиндъра / не на главата/.От какво може да е проблема и срещу каква сума би се оправил проблема.В същност от какво може да се е стигнало до тук и какво би станало,ако продължи да се кара така мотора?Цената на мотора е около 1000 лева.

                  Коментар


                  • От: Dominator ?

                    Ako всичко друго му е наред - супер!
                    Гарнитура на главата излиза около 50 - 60 лева оригинална и околко 20 лева ако дадеш да ти я изрежат по образец. А има и едни комплекти по 70 - 80 лева които съдъражт всички гарнитури по двигателя - цилиндър, капаци, разни други...
                    Причините може да са много. А ако продължиш да го караш така последствията може да са различни - от загуба на масло до тотален блокаж. То едното много често е свързано с другото де.
                    А може просто шпилките да са се разхлабили...

                    Коментар


                    • От: Dominator ?

                      Според мен за тези пари 99% ще има и нещо друго , я ще гори масло , ще е за смяна на гумички , току-виж и сегменти .. и аз карам доминатор и съм правил ремонти ... повярвай ми нее евтино .. така че винаги по евтиното излиза по скъпо .. Успех с избора !

                      Коментар


                      • От: Въпроси за Доминатор

                        Колеги, включвам се тук с въпрос, защото се отнася за Доминатор, макар да е ясно че се отнася до всякакви ендуро мотори...........миналата пролет си смених маслото на Доминатора с ново. мисля че беше 15W50 МОТУЛ. Мотора де факто около 15 мин. работи с това ново масло. След което нямах време да го карам. Сега би трябвало да го сменя с ново или ако си остане същото - какво рискувам да се случи по ДВГ.......благодаря предварително на отзовалите се............

                        Коментар


                        • От: Въпроси за Доминатор

                          Според мен е най-добре да го източиш и тогава сам ще прецениш какво да го правиш,погледни и масления филтър!
                          HONDA DOMINATOR 650
                          ОРЕЛ ASTRA
                          РСПБЗН-Приморско

                          Коментар


                          • От: Въпроси за Доминатор

                            Аз също мисля, че маслото трябва да се смени, но съм виждал колеги, които при това положение са прескачали смяната и не са имали никакви ядове. Проблема не е в работата на маслото, а в стоенето му в двигателя. От хора, които се занимават с масла зная, че дори и да не е направен пробега на маслото, щом престой в двигателя около година, трябва да се сменя Все пак Доминатора не е капризен мотор, така че няма какво толкова да му се плашиш Ако имаш възможност сменяй маслото, ако нямаш си карай така
                            SUZUKI DRZ SuperMoto

                            Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                            Коментар


                            • От: Въпроси за Доминатор

                              Първоначално публикуван от balama Преглед на мнение
                              Колеги, включвам се тук с въпрос, защото се отнася за Доминатор, макар да е ясно че се отнася до всякакви ендуро мотори...........миналата пролет си смених маслото на Доминатора с ново. мисля че беше 15W50 МОТУЛ. Мотора де факто около 15 мин. работи с това ново масло. След което нямах време да го карам. Сега би трябвало да го сменя с ново или ако си остане същото - какво рискувам да се случи по ДВГ.......благодаря предварително на отзовалите се............
                              Ако имаш течове или съмнение за количеството му - провери нивото . Ако е свежо и има оригинален вид , в смисъл не е пресечено ( не знам къде си го съхранявал мотора ) , карай смело - майсторски умело . По принцип е редно маслото да се смени напролет - преди активния сезон . Но след като нямаш навъртян пробег (15 мин. работа) , то си е дефакто почти ново . Това , че е престояло 10 месеца в двигателя не го прави негодно и няма да му навреди . Това е мое мнение , но ако отидеш в сервиз или магазин с удоволствие ще ти вземат франковете за ново олио и филтър . Прецени сам : ако те е страх и сън не те лови при мисълта ( и имаш излишни пари естествено ) - сменяй го . "Старото" го подари на някой по-непретенциозен приятел , той ще му се зарадва и ползва по предназначение .
                              Последно редактирано от pe6o74; 04-01-14, 11:26.

                              Коментар


                              • От: Въпроси за Доминатор

                                И аз така знам караш не караш седи ли една година в двигателя се сменя.Чувал съм тираджиите карали с някакви масла ''Годишни"Нямало значение от пробега ама минели година са сменя.
                                луд умора няма!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X