Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

    Първоначално публикуван от rashidov Преглед на мнение
    Как може да разберем дали всъщност е Р или СР ?
    R нямат маслена помпа за разделно мазане.

    Коментар


    • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

      Здравеите , даите съвет за правилен подбор на жигльори за моя 220Р - в момента съм с Main Jet 145 Slow Jet 45 , със резонатор и гърне на FMF съм но въпреки всичко ми се струва че е богата сместа. Също така искам да питам колко ви горят машините защото моята върви добре но и хапва здраво 20/100 - което си е доста кофти ходеики всеки път с една раница бензин.

      Коментар


      • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

        Я си виж буталото да не е за смяна.
        Моят като го взех гореше 8, като си замина буталото и започна да пали по-трудно, отиде на 12 и се усети намаляването на мощността.
        Доколкото си спомням стандартните жигльори са 145/42, значи си там някъде. Виж и да не тече.

        Коментар


        • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

          Буталото е наскоро сменяно ,,Висеко,, карбуратора не тече , иглата е в наи долна позиция - което ме подсеща че не е сменяна - може ли тя да е причината?

          Коментар


          • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

            Здравеите КДХсаджии искам да споделя нещо тук.От известно време нещо само едни КДХси са ми в главата и съм се замислил да сменям ХТто със КДХ.Едни ми казват недеи други викат прави квото знаеш но все повече се зарибявам за KDX.Несъм карал kdx досега но като прочетох погоре за разхода от 20 на 100 нещо се замислих знам,че това не е нормален разход и и си има някакво обяснение.Та така XTто е 600е само със стартер и мисля да му търся бартер за KDX,причината за това ми намерение мисля че всеки се сеща каква е KDXса е по лек със 70 кила и няма ангренажна веврига

            Коментар


            • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

              Малко да разбутаме темата -
              Колега ако си решил да си взимаш КДХ няма да сгрешиш - уникални машини са но ако си свикнал на хт-то , с кдх и изобщо с 2 т машините обслужването и поддръжката са малко повече , зависи и долко ще се вглъбяваш. Разхода им не е 20 на 100 по скоро това беше образно казано но моя си хапва добре и не е падал под 12. Като добавиш и маслото финансовия разход скача. Имаи впредвид и смяната на бутало като разход. Само да споделя че моя мотор го купих в много добро състояние и не съм правил ремонти , само за да го обслужа и за да стане по начин по които на мен ми харесва моторът за момента ми стъпи на 5000 лв и това не е образно - при желание мога да опиша какво съм сменил. Но пак казвам зависи колко се вглъбяваш.

              Коментар


              • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                Първоначално публикуван от Fotev Преглед на мнение
                с кдх и изобщо с 2 т машините обслужването и поддръжката са малко повече
                Слез на земята каква е поддръжката на 2т дай малко пояснение да знаем къде му е поддръжката.
                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                Коментар


                • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                  130лв. бутало TJKR и почистване на атаката. Ако и това е много за година - здраве му кажи!
                  Силата е нищо без контрол.

                  Коментар


                  • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                    Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                    130лв. бутало TJKR и почистване на атаката. Ако и това е много за година - здраве му кажи!
                    А сега де вие ме разбихте не зная вече какъв първи мотор да си купя 2т или 4т..
                    МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                    Коментар


                    • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                      Това 20 на 100 откъде го измисли?
                      カワサキKDX200

                      Коментар


                      • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                        После ще отделя мненията в нова тема, а сега въпрос, ама сериозен към знаещите, защото аз съм разглобил моя, а е само на 70 моточаса.

                        КАКВА профилактика трябва да му направя сега, така че после цяло лято да си карам и да си свиркам.... аз съм си направил списък и съм поръчал частите, нека чуя вас.

                        Коментар


                        • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                          Освен да се лъсне клапата, да се смени ватата, и да се извади калта от Копринка от лагерите, друго.... ,а и да не го правиш нищо както е на 70часа, пак ще изкара лятото.
                          Силата е нищо без контрол.

                          Коментар


                          • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                            Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                            Освен да се лъсне клапата, да се смени ватата, и да се извади калта от Копринка от лагерите, друго.... ,а и да не го правиш нищо както е на 70часа, пак ще изкара лятото.
                            Почти позна, тоест само около 20% си познал /за ватата/............. ако размисля, може и да снимам операциите, започват от утре.

                            Коментар


                            • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                              Гресиране, чистене на карб. и резервоар си е рутинна операция при всяка коза. При 2-т на 70часа освен + 20% ,какво още..? Ще чакаме снимки.
                              Силата е нищо без контрол.

                              Коментар


                              • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                                Хубаво измиване. Демонтиране на окачването , гресиране лагерите на шарнира , лагерите на амортисьора. Смяна на маслото в предницата , гресиране на лагерите. Смяна на спирачна течност , обслужване на спирачните апарати , гресиране лагерите на каплите. Обслужване на карбуратора , проверка на клапите , смазване на жилото за газта. Незнам колко си натоварвал съединителя , но може да смениш феродовите дискове , преди да смениш маслото в скоростите. Всички дълги болтове имат навика да задържат вода и да ръждясват , трябва да се почистят и намажат с грес. Нова верига и пиньони , охлаждаща течност , свещ. Евентуално обгаряне на наслоеното масло по ауспуха , за ватата вече е ясно. Притягане на спиците , евентуално нови гуми , и пълна газ.
                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X