Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

    Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
    Поред:
    1-во посоченото с черно е гумичка
    ...
    Нещо не те разбирам. Черната стрелка според мен сочи детайл 64102А който според номенклатурата на BikeBandit е "ROD" т.е. пръчка (прът). Аз му викам зъбна рейка защото е пръчка със зъби която мърда напред-назад
    На въпросната рейка има две напречни каналчета които вероятно са направени за да разнасят маслото по леглото в което се плъзга тя. Стрелката като гледам сочи едното, а там не знам да има гумичка.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

      Има гумичка видях я със собствните си очи даже я пипнах и видях че е поизносена малко.Прилича на О пръстен но не е точно такова!

      Коментар


      • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

        Искам да ви помогна, но паметта ми изневерява вече
        Спомням си, че като си ремонтирах КИПСа, от схемата всичко си беше в мотора, с изключение на една пружинка и съчма, с които се регулира системата. Така че нищо от схемата не е излишно. Опита ми е с KDX220R, не знам при SR версията дали няма разлики. Но ако намерите схемата за СР, по нея всичко трябва да отговаря. Няма излишни детайли!

        П.С. mx_girl, пиши по-грамотно, че трудно се разбира какво искаш да кажеш.

        Коментар


        • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

          Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
          Нещо не те разбирам. Черната стрелка според мен сочи детайл 64102А който според номенклатурата на BikeBandit е "ROD" т.е. пръчка (прът). Аз му викам зъбна рейка защото е пръчка със зъби която мърда напред-назад
          На въпросната рейка има две напречни каналчета които вероятно са направени за да разнасят маслото по леглото в което се плъзга тя. Стрелката като гледам сочи едното, а там не знам да има гумичка.
          На едната от "зъбните рейки" имаше гумичка. Скоро трябва да отварям моя та ще видя какво, къде и как.
          Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

          Коментар


          • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

            Здравейте колеги,

            Заглеждам се доста по KDX220R напоследък. Предишния ми мотор беше ХР400. Не съм карал 2т ендуро, та се чудя, някой има ли впечатления от двата мотора да направи едно сравнение..... мощност.... окачване.....височина....подръжка ( дали и толкова елементарна като на ХР-а) абе изобщо има ли, няма ли общо и защо Мерси !

            Коментар


            • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

              Какво общо търсиш между 2т и 4т? Разликата е огромна като двигател,окачване,конструкция и каране.Кдх е кажи 110кила с флуидите, а хр-а сигурно гони 150кг.(не съм сигурен) Като цяло кдх е добър и послушен в правилните ръце, не е капризен, само трябва от време на време да му переш филтъра и да му миеш веригата
              Ако не си карал 2т почети малко във форума да видиш що за кеф е да притежаваш оса вместо трактор!

              Коментар


              • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                Дончев , разбирам че си фен на цвайките , но е хубаво когато се пишат разни цифри да имат и покритие. КДХ 220 сух е 104 кг :http://www.motorcyclespecs.co.za/mod..._kdx220 04.htm
                А ХР 400 сух е 116,5 : http://www.motorcyclespecs.co.za/mod..._xr400r 96.htm

                Общата разлика във вид удобни за каране е около 10 кг колкото и да не ти се иска , защото кивито е с течно охлаждане и резервоарът му е по-голям .

                Коментар


                • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                  колега pe6o74 прочети по-хубаво какво съм писал за хр-а НЕ СЪМ СИГОРЕН ЗА ТЕГЛОТО МУ а за кдх-а 110КГ С ФЛУДИДИТЕ (ИМАХ В ПРЕДВИД САМО С АНТИФРИЗА коите е 2-3литра )извинявам се за което не съм се обосновил

                  Коментар


                  • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                    Много добре съм прочел , само те поправих за да не оставаш с грешно впечатление . Еднотипни мотори няма как да имат 40 кг разлика в теглото ( което е близо една трета от масата им ), не мислиш ли ? Аз като не съм сигурен в нещо не пиша или се допитвам до достоверен източник . Оглеждай се за Иван .
                    Последно редактирано от pe6o74; 07-01-12, 13:50.

                    Коментар


                    • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                      Здравеите колеги
                      наи после си купих желаното ендуро - KDX 220 R - виждам че тук има доста фенове на мотора затова ще ви моля за съвети
                      мотора работи перфектно но въпреки това мисля да сменя буталото - засега не намерих менуал със сервизните размери и лимити на буталото така че помагаите - какъв съвет също така ще ми дадете за марката на буталото. Карбураторът ми прелива от време на време - не съм го отварял но се надявам да е някое боклуче - но ако някои е срещал проблема ще се радвам на съвета - изобщо моля ви за съвети и препоръки , благодаря предварително

                      Коментар


                      • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                        Здравей!
                        Може да се ръководиш по мануала за КДХ200 но за обща култура...
                        Отваряш цилиндъра и каквото се "покаже" от вътре, това ще определи по нататъшните действия... Има вариант да е с никасил (или ще е добре или за ремонт) или ще е с втулка (тогава или пак ще е добре в което се съмнявам или ще е за нова) След като се установи кой вариант си ще се разбере и какво бутало ще е нужно. Ползвал съм Висеко и Вьоснер не откривам разлика защото съм с втулка (демек съм прецакан )
                        Успех...
                        Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                        Коментар


                        • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                          Днес отворих цилиндъра - няма втулка - и всичко изглежда много добре - поне така ми казаха , на буталото от вътрешна страна има ,,2,, а от външна ,,B,, - означава ли че е втори ремонт? Измерих го - 68,5. Кипс-а е доста затлачен , но видях вече доста съвети за чистенето му.

                          Коментар


                          • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                            Според Wiseco стандартното е 69 mm и до колкото помня съм сменял с такова (има и на 70 mm), но на другия цилиндър с който съм сега сложих Wossner (не помня кой размер).
                            В каталога им има стандартно 68,94 mm а също и 68,95 mm ; 68,96 mm.
                            Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                            Коментар


                            • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                              Дончев... или не си виждал XR 400, или не си виждал мотор 150кг? - кое от двете?

                              П.С. А когато толкова много не си сигурен в нещо, просто не бива да се изказваш по въпроса.
                              Не за друго, а просто защото тук четат и много колеги без опит, които могат да бъдат подведени по този начин.

                              Нищо лично, просто съвет към един нов участник в портала.

                              Поздрави,

                              Коментар


                              • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                                Извинявам се че ви развалям хубавия спор за 150 кг. мотори ,
                                днес отворих KIPS-а - и от двете страни на задвижващото валче има семеринги. И на двете назъбени реЙки ( или както си ги наричате) има О-rings
                                Както и предполагах, и моите клапи не бяха чистени от както това е мотор и се бяха ,,спекли,,, след като го разглобих и изчистих всичко омаслих добре и сглобих - всичко се движи на ръка. Съветът ми е да се изчистят много добре каналите, където минават зъбните ,,реЙки,,, защото натрупаният нагар там ,,спича,, цялата система и къса О-ring-овете.
                                Днес сложих и новото бутало - спрях се на WISECO ( 69,0 мм) - опаковката му приличаше на излязла от бижутерия

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X