Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

    Здравеите колеги. Нека малко да възродя темата за КДХ-овете. Направих пълно обслужване на моят мотор и вече навъртях доста километри с него за които мога само да кажа че съм възхитен от него. Върви прекрасно , спира чудесно , моного лек. Имам само един проблем - вече втора свещ сменям , просто се прецакват, и понеже си пазя и оригиналната му я слагам - с нея проблем няма. Свеща му е по мануал , не е от сместа защото регулирах карбуратора по книга , както и нивото на горивото в камерата. По принцип доста съм си патил от NGK свещи - на АТВ- то ми също когато му купих новата свещ след 20 км изпатка, сложих старата - без проблем. Или свещите са боклук или аз не правя нещо както трябва. Имате ли някакъв опит по този проблем? Благодаря предварително

    Коментар


    • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

      С коя ръка ги завиваш ?

      Коментар


      • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

        Днес с дясна
        -Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0448.jpg
Прегледи:1
Размер:218.9 КБ
ID:5354978а вчера с лява - редувам ги за да избегна фактора на случаината грешка Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0439.jpg
Прегледи:1
Размер:115.8 КБ
ID:5354977

        Коментар


        • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

          Не е гаранция че като си регулирал всичко по карбуртора по книга, нещата ще са наред. Карбуратора има движещи части които се износват и искат подмяна и то доста по-често отколкото си мислим.
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

            За две години не бях сменял свещ нито един път. С всякакви настройки на карбуратора.

            Коментар


            • Re: От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

              Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
              За две години не бях сменял свещ нито един път. С всякакви настройки на карбуратора.
              И аз колега като си ремонтирах мотора имах проблем със свещите. Първата издумка за около час работа, докато се мъчехме да запалим мотора, втората издумка за около 5 до 15 минути (не помня вече колко точно) работа на мотора, а третата не ми е мръднала още, а пък доста тормоз е видяла (от каране), да чукна на дърво. И все свещи НЖК по мануал за мотора.... Така, че може и на свещи да не случваш да знаеш.......
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар


              • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                НЖК са много хубави свещи, но се напълни с ментета у нас.
                Най добре си поръчвайте свещи от вън, примерно wemoto.
                Вече у нас има търговци, които доставят от там без надценка за кратко време.
                Аз от 6 год. купувам само НЖК, за различни мотори и до сега нямам избила свещ.
                Но са ми ги купували веднъж от Германия и няколко пъти от Щатите.
                Но има и мотори, които избиват свещи по-често от други, там най-добре е да се мине на иридиева.

                Коментар


                • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                  Здравеите,
                  определено има много ментета NGK - за пистовия ми мотор му купих иридиеви и вече втора година нямам никакви грижи. Но до колкото прочетох иридиевите свещи не са подходящи за 2Т двигатели. На жена ми мотора ( Honda Vfr 400 HRC) миналата година смених свещите струваха 48 лв едната , нямаха иридиев вариант - изпаткаха на първото каране сега все още е със старите и няма проблем. Ако някои от вас знае магазин от които да си купя качествена свещ нека да каже. Както казах по горе - още като го взех смених поплавък и иглата за бензина - регулирах нивото на бензина така че няма как да е от високо ниво в карбураторната камера. Също така пуснах иглата една степен по надоло - защото често свещ изгаря от богата смес. Филтъра е чисто нов.
                  Последното за което се сещам ако не е проблема в свещите е да слагам повече масло. Горивото го правя 32:1 или 320 мл за 10 литра бензин - така го дават по книга. Маслото е Кастрол TTS.

                  Коментар


                  • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                    Първоначално публикуван от Fotev Преглед на мнение
                    Днес с дясна
                    -[ATTACH=CONFIG]427944[/ATTACH]а вчера с лява - редувам ги за да избегна фактора на случаината грешка [ATTACH=CONFIG]427943[/ATTACH]
                    Това значи , че проблема не е в теб. Попаднал си на "оригинални свещи по каталог" . Аз от тук свещи също не взимам. Опитай с иридиева , както ти е подсказано и както много пъти е дискутирано тук. Ще останеш доволен.

                    Коментар


                    • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                      подобен проблем имах и аз при не регулиран карбуратор... Хвърли ги в печката и пак пробвай ако не са ментаци...
                      Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                      Коментар


                      • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                        Прекалено много е 32:1 според мен, дори и така да го дават по мануал. Нито го караш в кросов режим, нито двигателя е толкова оборотен, предполагам и не го караш на мотокрос трасе а в гората. А и новите масла са много качествени и постигат добри резултати при съотношение 1:40 1:50, повече не ти трябва.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                          1л. - 20-25 мл.
                          Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                          Коментар


                          • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                            Благодаря за съветите колеги - ще пробвам с 25 мл. - 1 литър и ще видим резултата.
                            Видях че доста от вас са със спортни генерации - резонатор+ауспуф. Следващото нещо което ще направя по мотора е именно това - K&N филтър , Джет кит на карбуратора и една хубава генерация. Какво ви е мнението за джет кита и другите неща? Към коя марка генерация да се насоча ? Благодаря за съветите предварително.

                            Коментар


                            • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                              Издирвам стъкло за стоп-габарит на кадехиксчето ако някой може да помогне да пише тук или на лични.

                              Коментар


                              • От: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                                Здравейте искам да попитам защо всички се оплакват от маслената помпа.Тъй като ми предстои да взема едно KDX 125 с какво температурно число свещи ги карате и някой мислил ли е за състезателна бубина и по-големи жигльори.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X