Тия дни пак направихме малка разходка с Митков и понеже моето моторче е в ремонт той ми даде да покарам неговия CR250   , но не за дълго. След малък инцидент с проснал се и заспал на пътя пияндурник, направихме смяна на машините и продължихме по екстремите около Харманли. Имаме един участък който до сега съм имал куража само да слизам надоло с бутане или по-скоро теглене на мотора и здраво стисната предна спирачка. Този път пробвах да го изкатеря, но с КДХ220
 , но не за дълго. След малък инцидент с проснал се и заспал на пътя пияндурник, направихме смяна на машините и продължихме по екстремите около Харманли. Имаме един участък който до сега съм имал куража само да слизам надоло с бутане или по-скоро теглене на мотора и здраво стисната предна спирачка. Този път пробвах да го изкатеря, но с КДХ220   Мда! На този мотор имам чувството че само отвесен участък ще му се опре. Сцеплението на задната гума е страхотно и катеренето по нагорнища не представлява никакъв проблем заради якия въртяш момент който дава двигателя още от ниски обороти и първата "тракторна" предавка. Веселба (фън) както казват американците или на чист български ГОЛЯМ КЕФ
 Мда! На този мотор имам чувството че само отвесен участък ще му се опре. Сцеплението на задната гума е страхотно и катеренето по нагорнища не представлява никакъв проблем заради якия въртяш момент който дава двигателя още от ниски обороти и първата "тракторна" предавка. Веселба (фън) както казват американците или на чист български ГОЛЯМ КЕФ   
 
Тоя ден минах всички екстреми на Митков които до сега с КХ125-ката нямах куража да пробвам, при това без много усилие и най-важното КДХ-а се кара с ГОЛЯМ КЕФ !
					 , но не за дълго. След малък инцидент с проснал се и заспал на пътя пияндурник, направихме смяна на машините и продължихме по екстремите около Харманли. Имаме един участък който до сега съм имал куража само да слизам надоло с бутане или по-скоро теглене на мотора и здраво стисната предна спирачка. Този път пробвах да го изкатеря, но с КДХ220
 , но не за дълго. След малък инцидент с проснал се и заспал на пътя пияндурник, направихме смяна на машините и продължихме по екстремите около Харманли. Имаме един участък който до сега съм имал куража само да слизам надоло с бутане или по-скоро теглене на мотора и здраво стисната предна спирачка. Този път пробвах да го изкатеря, но с КДХ220   Мда! На този мотор имам чувството че само отвесен участък ще му се опре. Сцеплението на задната гума е страхотно и катеренето по нагорнища не представлява никакъв проблем заради якия въртяш момент който дава двигателя още от ниски обороти и първата "тракторна" предавка. Веселба (фън) както казват американците или на чист български ГОЛЯМ КЕФ
 Мда! На този мотор имам чувството че само отвесен участък ще му се опре. Сцеплението на задната гума е страхотно и катеренето по нагорнища не представлява никакъв проблем заради якия въртяш момент който дава двигателя още от ниски обороти и първата "тракторна" предавка. Веселба (фън) както казват американците или на чист български ГОЛЯМ КЕФ   
 Тоя ден минах всички екстреми на Митков които до сега с КХ125-ката нямах куража да пробвам, при това без много усилие и най-важното КДХ-а се кара с ГОЛЯМ КЕФ !


 
  
 

 
  
  
  
 
							
						
Коментар