Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от penev_us
    В успуха на KDXa говоря за предната част ,която не се разглобява ,вътре се е получил доста дебел слой нагар.Този нагар по какъв начин може да се отстрани(дали ще има ефект ако го напълня с бензин и да постои така няколко дни с идея нагара да се разтвори) или има и друг по-ефективен начин.
    Ако не си сипвал бензин в резонатора за да го чистиш, тогава вземаш една бензинова горелка и го нагряваш с бавни равномерни движения целия, така че да не се задържа пламъка дълго на едно място. Отвътре ще вземе яко да пуши и може дори да се запалят тези нагари. След като обгори отвътре нагара се чука отвън леко с гумен чук, за да не се изкриви ламарината. Все едно, че чистиш кюнците на печка. След това всичко се изсипва от резонатора. Това се прави при условие че резонатора на КДХ-а е с една стена. Оригиналния е с две стени и между тях има вата, което не позволява да се направи подобно изгаряне на нагара. В този случай вместо бензин е по-добре да се сипе вътре кореселин, който по-добре разтваря тези нагари.
    ВНИМАНИЕ! Ако е сипван какъвто и да е запалителен материал в резонатора ДА НЕ СЕ НАГРЯВА С ГОРЕЛКА!! Резултата е непредвидим.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • тъкмо тва мислех да пиша и аз
      със горелка най добре се чисти
      всичко изгаря
      но на кдх наистина е с двойни стени резонатора
      тъй че вземи една мощтна горелка и през дупките духай вътре в резонатора докъто вземе да пуши и се запали вътре всичкото и продължавай да подаваш пламък докъто обгори хубаво и изгасне
      тогава го чукни тук таме отвън с нещо и исипи пепелта
      другия вариант е и с короселин ще стане но бая голямо количество трябва да използваш и да кисне вътре доста време
      след което пак е хубаво да го запалиш но преди това тр да поизветрее короселина нагарът на самите входове го изстържи с някакъв остър предмет то там най много се трупа по навътре няма чак толкоз


      КМХ се различава от кдх са най вече по окачването
      на кдх са е по като на кросов мотор с голям ход докато на кмх са е по леко и слабо окачването което не значи че е лош мотор де
      КМХ 200 има различни модификации някои от тях вървят мнооого
      бях карал един такъв който ми се струваше че върви бая повече и от спортните КДХ сове
      на всяка скорост се изправяше и то до 4та само с газ
      а вдигаше над 120км/ч
      а седалката е ниска и много лесно се контролира и гори много малко

      Коментар


      • Забравих да спомена най-отдоло, че тия неща ги знам от Митков
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • Този който съм намерил е от по старите и е 22kw-30кс. наистина се изправя само с газ до 3-та само лошото е че е с един радиатор но аз
          намерих резервоар с въздухозаборници и радиатор от kx.Надявам се
          че ще стане сполучливо.

          Коментар


          • Димитър прочетох в някоя от темите ,че и ти имаш проблем с шлиците на скоростния лост.Как се справи с този проблем или още го имаш.Защото и аз сам изправен пред същия проблем, само че на мен и шлиците на оста ми са прецакани.
            Димитър Пенев

            Коментар


            • Имам питане ,може ли някой да ми каже къде се намира термостата на KDX-KMX200 може или не може да се кара без него и други хитринки ако знаете.

              Коментар


              • термостата се намира в горната задна част на главата
                и при двата и кмх и кдх
                то е една издатина с капаче от която тръгва маркуча на охлаждането
                термостата може да се махне не е проблем
                просто мотора ще загрява малко по бавно
                и трябва първо да се подгрее малко преди да тръгнеш
                КДХ совете R варианта спортните въобще нямат термостат само SR моделите имат

                Коментар


                • Благодаря много за информацията аз преди да разглобявам нещо първо събирам информация за него,за да ми е по лесно после.Иоще въпросчета относно мощноста ,доколкото знам KDX-KMX-200 са 27кс.
                  възможно ли е моя да е 30кс. защото такава информация намерих за него.Абе то въпроси много имам ама не знам на Митков дали ще му стигне търпението да ми отговаря постоянно.

                  Коментар


                  • няма проблем
                    твоя кмх най вероятно е внос от япония
                    те от другаде май в българия кмх няма вкарани
                    та от япония е възможно да е и 30к с понеже за техният пазар ги правят малко по силни иначе за европа са 27кс
                    така е за други модели а и за кмх предполагам пак е така
                    мтх 200 например също за европа е 27кс а японските версии вървят на едно колело до 4 та
                    що се отнася до термостати схеми и др най добре иди на www.bikebandit.com там кликни на ОЕМ партс и от там влез на кавазаки кмх 200 ще видиш как става лесно е от там избери от списъка хеад и кликни да ти покаже схемата или на куулинг евентуално абе разгледай ще намериш на целият мотор схема на всичко аз тъй гледам преди да разглобявам че да съм подготвен

                    Коментар


                    • Благодаря Митков ще погледна.

                      Коментар


                      • KDX са си е много свестен мотор
                        до този извод стигнах след последният излет
                        карахме в неква невероятна кал и мотора се държеше отлично въпреки че бе със супер изтрита задна гума благодарение на "мекия"
                        си нрав се държеше много прилично и контролируемо като в същото време качих един супер кален баир заедно с ктм и 400кубикови чисто нови "силата е нищо без контрол" -се потвърди и този път
                        верно че кдх са ми е R вариант но и по разпространените SR с подходящи гуми е перфектен евтин и много здрав и устойчив мотор Вече съм убеден че за тия пари по добро ендуро просто не може да се намери

                        барабар петко....

                        е тва е яка машина

                        Коментар


                        • КДХ-а ли е най-добър в ред от 3-те мотора или не ?
                          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                          [/FONT]________________________________________
                          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                          [/CENTER]
                          [/CENTER]

                          Коментар


                          • за походите дето ходим е най добре
                            иначе за други цели рм а и ср а го превъзхождат в някои отношения
                            но за походи е суперрр
                            -има голям резервоар
                            -гори по малко от кросака /но не много по малко / все пак обаче -по малко а ако го караш по леко доста по малко
                            -вози по меко и неизморяващо
                            -максималната му скорост е сравнително по висока от на крос
                            -работи тихо
                            -има си номер регистрации и т.н.
                            -има достатъчно мощност за да преодолява всякакви препятствия като в същото време не те уморява /220R модела е горе долу мощен колкото CRF250X само че е 2т и мощтността се разгръща по различен начин/
                            -странно но има по яки спирачки дори и от кросовия RM
                            -не изисква почти НИКАКВА поддръжка в щатите са им навъртали по 10 000мили и то пичовете от тийм грийн без да се е повреждало нищо ,даже едни пишат че и свеща не били му развивали
                            -пали много лесно,с незначително усилие върху манивелата
                            -тегли от ниски много добре и равномерно и мощтността му е много удобна за ползване без рязки удари и буксувания,намира си сцеплението на всякакви терени особенно на хлъзгави много се усеща даже и с поизтрити гуми

                            Коментар


                            • а ето го прадядото на кдх сите кдх 400 от края на 70 те до към 82 ра година се е произвеждал

                              Коментар


                              • Въпреки че нямам опита на Митков[в карането]аз също се убедих че KDX-а е много приятен за каране в гората мотор и е един от малкото които могат да се карат спортно и като за разходка.Иначе бях се засилил да взимам някакъв по лек 4-тактов но колкото повече мотори пробвах май само CRF250 отговаряше на моите критерии,но не и на моите финансови възможности за момента.И така до деня в който не ми изпадна възможност да пробвам един KMX-200 тогава разбрах че това е моя мотор.В нашия район има един KDX-200 който за четири години смени шест собственика и все още не са успяли да го потрошат,дори и бутало никой не му е сменял.А моя в момента е разглобен рамката беше на прахово боядисване днес я взех и от утре лека по лека започва сглобяване.За съжаление незнам как да приложа снимки за да го видите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X