Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

    Може ли малко представа за потдръжката на КДХ 200 Р?
    А също така и за примерен ремонт по двигателя (цена)?
    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

    Коментар


    • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

      ами поддръжката е-бензин и масло
      ..е чат пат верига пиньони се сменят също и накладки
      буталото го смених .. ..то аз бая неща смених
      но по принцип не се сменя кой знае какво особенно ако го вземеш по запазен..и зависи колко го караш разбира се
      ..на париж дакар например сменят двигатели по няколко пъти на мотори които иначе в нормални условия докато ръждясат и станат за скрап почти нищо няма да им се смени

      ..имаше някъде таблица за поддръжката ще я намеря да я пусна
      но по принцип това е един от най най непретенциозните мотори като поддръжка
      по двигателя -се сменя само буталото а то и то може да издържи и над 10 000 километра даже много над 10 000 но може и за 5-6 000 да стане за смяна пак зависи -как къде се кара чисти ли се редовно филтъра и т.н.
      ситемата -кипс е нещо което иска почистване чат пат..
      аз смених и съединителя но..това е нещо рядко срещано по принцип
      просто аз много го ползвам и то "неправомерно" предполагам за това сменял съм и жилата на газта и на съединителя..и лагерите на предната главина-12 лева струват не са някакви нестандартни
      преди време имах един такъв -бяхме му сменили само буталото -след това мина през няколко души и още го карат без да са сменили нищо а това бе преди..около 8 години

      Коментар


      • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

        сума ти народ се изреди да ме убеждава че кдх са няма шансове в Е2 /където е вече по таз годишният правилник/ ама друг мотор за Е2 нямам а тази година ми се кара в този клас ..но нищо поне темата ще има продължения а и да се кара кдх е кеф а целта на този спорт принципно е точно такава
        сега му смених филтъра че стария беше толкова зацапан че и като го чистиш не се чисти а направо се разпада
        -има готови омаслени се продават филтри на но тойл и на реди филтър че и са на половин цена спрямо твин еър примерно а си идват омаслени и с комплект ръкавички даже да ги поставиш без да се цапаш
        при това след това пак стават да ги опереш и да си ги ползваш
        ..и между другото смяна на филтъра дава голяма разлика във вървенето..или ако не голяма то поне ..осезаема ..
        http://www.notoil.com/


        No Toil Pre-Oiled Filter
        • No Toil manufactures the worlds best 2-stage foam air filters.
        • Using only the best flame-laminated dual-layer foam bonded with the highest quality glue they hand make each foam filter to stand up to the roughest and toughest of any style of riding or terrain.
        • These filters, used with No-Toil foam filter oil, provide the best air filtration system in the world!


        http://www.twinairusa.com/




        Twin Air - Air Filter

        • Twin air dual stage filters are the choice of top factory teams and riders world wide
        • Dual bonded foam design filters out even the smallest dirt particles, while allowing more air flow than "two separate layer" filters (flow bench proven)
        • Twin air filters are slightly smaller than stock, making them easier to change while increasing dead air space around the filter for better performance
        това са -с кратко описание- разликата в цената е на половина а твин еъра ви го дават и сух-докато но тойла идва готов омаслен

        ПП. забравих да спомена-че се продават..в щатите ..но както знаете вече има начини да си ги вземете от там
        тези извадки са от www.rockymountainatv.com
        Последно редактирано от mitkov; 28-02-07, 23:06.

        Коментар


        • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

          колко струват лагерите на колиановиа вал на този мотор и дали е добра чена 1500 лв със провлем в лагерите на вала
          SEKUNDA NEVNIMANIE CIAL JIVOT MARTAV

          Коментар


          • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

            Ако мотора ти е KDX 200 лагерите му са с размер 6305 отиваш специализиран магазин за лагери и питаш(за най-хубавите).Имай предвид ,че покрай лагерите може да има и други неща за смяна,които няма да изброявам сега.
            Димитър Пенев

            Коментар


            • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

              ако проблема е само в тези лагери..а дори и да не е само в тях пак си заслужава тази цена ..стига другите неща да са добре

              Коментар


              • кдх " race " тест

                между другото кдх са ми до сега не бе участвал на състезание..и леко се притеснявах как ще се държи и дали ще издържи
                ..вече има и рейс тест обаче
                издържа..що годе..


                "пийна " БАЯ бензинец обаче ..между другото -някой ако е намерил тубата от снимката моля да ми я върне

                общо взето мотора става и за състезания ..нещото което ми направи впечатление като минус е това че поради доста по късата си база от кросаците..мотора на кал се държи по зле и има склонност да се завърта ..стои малко нестабилно и управлението му в кал изисква малко повече от обичайната концентрация..особенно се забелязва при пълен резервоар..на сух терен по не се усещат тези неща



                на такива пътечки ..които искат по от ниските дърпане и средни е много приятен за управление.

                ..друго което ми прави впечатление е че като за състезание мощтноста му идва малко слабичка ..особенно на затворени трасета и продължителни изкачвания се усеща..от ниските тръгва и средни но към над средните вече става муден ..това пак на кал не е много добре..на сухо не го бях забелязал чак толкова гледам по тестове и издания обещават че с ауспух фмф се решавал проблема..поне до някъде ..ще я пробвам и тази екстра освен..то и без това на това състезание при един сблъсък с ограда оригиналния ауспух се смачка и спука и то на място където е с двойни стени..т.е много трудно ще се изправи
                иначе е забавно да се кара и по състезания..и мисля че като за 2 тактов мотор на 11 години се представя повече от добре ..

                ..фактора усмивка на лицето при и след каране май е един от най показателните колегите от USA му казват FUN faktor







                с пълен резервоар на хлъзгав терен ..се държи малко по нестабилно та дори и от старите модели кросс..гледайте да не му пълните много резервоара освен ако не е -крайно- наложително



                ..въпреки някои съмнения ..пали по бързо от..или поне не по бавно от мотор със стартер


                ..сега и един приятел е решил да си взима кдх..и ще станем 3 ма тука из нашия край..дали да не учередим-кдх френдс клуб
                Последно редактирано от mitkov; 07-03-07, 12:42.

                Коментар


                • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                  Митков, трябва да черпиш за снимките от Троян. Ще видя дали има още с твоя fase и ще ги кача.
                  Какво стана в неделя на втората обиколка беше в борба за първо място а на финала изостана?
                  Борислав Русенов - 0889593977

                  Коментар


                  • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                    Пишете ме имене в тоя клуб вече!
                    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                    Коментар


                    • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                      Какво стана в неделя на втората обиколка беше в борба за първо място а на финала изостана?
                      ами какво..допуснах няколко глупави грешки
                      миналата година цяла година и на един мотокрос не отидох и се олабих ..като карам с други около мене
                      ..иначе отначало тръгна добре работата..палнах кдх са доста бързо и се изнесох пръв в завоя ..от там дадох малко газ и направих малко дистанция..на едно от правите обаче ..понеже карах пръв и няма кого да гледам обърках малко трасето..както си и мислех че ще стане ..върнах газта и влязох в едно деренце а то трябало от ляво да се мине и то от там може и с пълна газ..оттам колегите ме понастигнаха и аз взех да давам по агресивно и на едно от качванията реших да се кача диагонално ..че уж за по бързо а то малко преди върха се хванах в храстите забавих се за малко и колегата ме мина..от там го понастигнах но на тясните пътечки малко ме забави а на правата ми дърпаше и не мога да го мина по едно време ми се прищя да бях с црф а /че кдх са като се понапълни вериката с кал и силицата му свършва / ..после тъкмо го понастигнах обаче пък коловоза се изрови и той затъна затапвайки ме ..гледам от ляво..сложили дърво да препречва коловоза..явно не става ..отдясно едни лигави тини..тъкмо се канех да ги щурмувам те пък дойдоха хора да му помогнат и съвсем заеха мястото а Антон който бе там ми вика изчакай го щото от страни ще се набуташ не моем те извади.. извадиха го но вече без скорост а и коловоза бе вече съвсем изровен от буксуването и потъна и моя мотор..поизвадих го сравнително бързо..но изглежда накладките съвсем се затлачиха и мотора взе да не ще да намаля..а ръчката на предната рязко потъна и омекна ..е сега я разглобих ..гледам накладките феродото свършило че и на желязото взели да износват ..ама таз вечер ги смених де..с нови карбон лорейн..много ги хвалят..ще ви докладвам как се представят ..та да се върна на разсказа.. взех отдалеч да намалям преди завоите като се скапаха спирачките ..и мислех че ми е най бавната обиколка..после гледам тя пък отчетена най бърза..но може де щото по едно време задната взе да подхваща и се позасилих..ама е такива работи де..малко излагация стана ..но пък и аз бях решил да не рискувам и да си завърша да взема някоя точка щото с по рисковано каране много лесно можеше да се набиеш някъде и да изгубиш много време докъто излезеш ..все пак гледам що годе добро време..май бая модерни мотори е понатупал дедо кдх ..сега е разхвърлян в гаража разглобих му и предната колонка да я гресирам ..но пък се оказа че тя си е гресирана и то много добре ..а аз от как е в мене не съм я пипал..явно предишния собственик си го е гледал..трябва да го почерпя като се видим ..еее то стана като -рейс репорт..дано не ви е доскучало...от толкоз писаници
                      Последно редактирано от mitkov; 08-03-07, 21:22.

                      Коментар


                      • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                        Искам да попитам от каде да си избарам и аз един подобен фар на моя КДХ?
                        Следващия много ме кефи:
                        http://www.kawasaki-bg.com/Motorcycl...KLX450R_15.htm
                        Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                        Коментар


                        • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                          моят го взех от -данчо-/магазин ендуро/..но май с поръчка и го чаках известно време

                          Коментар


                          • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                            моят го взех от -данчо-/магазин ендуро/..но май с поръчка и го чаках известно време
                            Може ли нещо линкче, че немога да се ориентирам или адрес ако няма линк?
                            Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                            Коментар


                            • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                              Ееее!Ся! Недоволен съм, че е 2Т и виждам зор! Немога да му смогна на бензин и масло! А уж им е по-ефтина потдръжката в сравнение с 4Т. Както и да е за сега ще си го карам пък по-нататък една 450 Yamaha ще ми дойде добре

                              Моторчето е супер ако не броим, че сигурно гори кам 12 на 100 че и повече! За 5 дена по 1 час каране 4 туби по 6 литра заминаха и 1/2 л. масло от 23-15 лв (луда работа)

                              А за ЦРФ-а 250 ми се вижда малко вече

                              стига бе ..нещо е не по реда си ..не може да харчи толкова
                              ..а и по колко мл слагаш на литър масло
                              и кви са тия масла скъпи по 23лв..я ако искаш да ти пратя масло на по нормални цени
                              ..а между другото на црф а маслото се сменя на 2 изгорени резервоара бензин и се слага от още по скъпото ..а на 10 часа се проверяват клапаните..
                              Последно редактирано от mitkov; 14-03-07, 09:26.

                              Коментар


                              • Re: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                                е сега ми попаднаха тия снимки от състезанието..
                                няма как да не са в темата за КДХ









                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X