Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на МЗ ТС 250 за "спортен сезон"...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от roumen5
    Човече, как може да нямаш пари? Я гледай какъв сайт си си направил? С това може да изкараш даже и за Хонда
    Няма кой да дава пари на някой хлапак за нещо, което може да се каже, че е произведено от елитна фирма.. пък и аз съм добър само в някои неща.. а не като цяло...
    Мога да правя само хубави HTML сайтове, а не чак толкова професионални, макар, че и тях започвам да ги схващам, но все още не смея да кажа, че мога да направя професионален съвременен сайт..
    Ако някой желае, мога да пробвам..
    И без това съм на зор
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

    Коментар


    • #47
      Даниеле какво стана с мотора?Готов ли е сега или не?тази вечер може да поизлезем малко ако искате и ако имам време,че днес много работка пък може да бутнеме и едно свинче и ще има ядене и пиене...днес като гледам деня е топъл и става за каране
      "Опознай Родината за да я обикнеш"

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от BADGO
        Даниеле какво стана с мотора?Готов ли е сега или не?тази вечер може да поизлезем малко ако искате и ако имам време,че днес много работка пък може да бутнеме и едно свинче и ще има ядене и пиене...днес като гледам деня е топъл и става за каране
        Щеше да бъде прекрасен ден, но моите приятели се движеха по график и не пожелаха да тръгнат с 15 минути закаснение, за да направим един як снимков материал по пътя за незабравка от сопот нагоре..
        Явно пътя се променя на всеки 15 минути и явно нямаше да могат да намерят пътя ако ме бяха изчакали, но тяхна си работа, за пореден път се уверих, че имам само "приятели", а никакви приятели..
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #49
          Сърдих се, сърдих се, но отново съм в играта !
          Задната спирачка и се сложи феродо на накладките, намери се нужната ос разтваряща челюстите със шлеци накрая и със планката, която се слага на шлеците, та спирачката може да се счита за готова !
          Заден венец, преден венец и верига - също са уредени приятели... те също са нови !
          Ще сменя сега маслото в двигателя двигателя и амртисиорите !
          Ще си взема нова свещ която разчитам на вас да кажете каква да бъде, защото точно от това ми се струва, че след като мотора стигне мотора определени убороти просто гасне... имам две съмнения, едното е свеща, а другото - въздушния филтър !
          Според мене или свеща неможе да смогне на оборотите на мотора.. или след стигането на високи обороти мотора гълта толкова много въздух, че сместа се убогатява до такава степен че да неможе да се възпламени и докато не стигне по-малки обороти за да дърпа по-малко въздух не пали и така..
          относно филтъра, направих си тук един "Twin Air" , според мен добре стана ще го снимаме и ще имате възможност и да ме понапсувате разбира се
          Какво казахме до тук че е оправено - филтъра, венците, веригата, задната спирачка предната също скоро ще бъде оправена !
          Остава да се оправят амортисиорите, да се смени маслото в двигателя да се смени свеща, гумите и евентуално сигментите...
          И хоп... туко виж успея да оправя тракалото за състезанието в Стара Загора
          ----
          Въпроси, които ме интересуваха:
          1-ви Как да развия тези "капачки", които са на предните амортисиори за да сменя маслото и какво масло да сложа в тях и какво количество естествено ?
          За предните също ще се радвам да ми дадете обяснение как да ги оправя и какво масло да сложа... а тях ги знаете, че са от ЧЗ 350 !
          2-ри Каква свещ да си купя, че ми се струва, че тея ВМЗ-та не стават и или заради свеща или заради въздуха не се реже мотора до край а стига до определени убороти и глъхне, та ще оправя и 2-та проблема !
          Разчитам на вас да ми помогнете !
          Това е за сега утре може да направим малко снимков материал ако баджо реши и е свободен
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #50
            На мен ми го правеше същия проблем с МЗ-то на високи обороти прекъсваше яко или направо гаснеше. Смених акумулатора и се оправи.
            На Ямахата сложих Валволайн ама ми се стори прекалено тънко и много меки бяха амортисьорите, смених го с Мотул(17-18лв.тубата)ама съм забравил какви числа беше, пък сега ми е студено да ходя да гледам утре ще ти пиша какви бяха.

            Коментар


            • #51
              Работата е, че моето запалване е от Карпати и там няма никакви акомулатори тъй, че варянта с акомулатора отпада ... иначе е нормално да дърпа тока от акомулатора и той да неможе да смогва, та аз си мислех и същото за свеща.. или за въздуха, че май ще се наложи да се сменят и оправят !
              Колкото до маслото, мислехме тука да слагаме машинно масло, но незнам дали ще е това правилния избор посъветвайте ме, защото аз дори незнам какво означават числата по тея масла..
              Днес пък ме посаветваха не машинно а хидравлично масло да сложа ... какво да правя, моля помогнете с избора !
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #52
                В амортисиорите се слага пропорция поне аз като правих моите така ми казаха а за свещ земи си неква за 4-5 лева..има ги Шампион и разни други...а да ти кажа с една от 2 лева карах 2 години и нищо и нямаще само требва да се уцели да работи

                поздрави БАДГО...отивам си до село Даниеле довечера ще се видим!
                "Опознай Родината за да я обикнеш"

                Коментар


                • #53
                  Аз на соцките си само с шампионки карам и нямам проблеми. В амортисьорите не можеш да слагаш какво да е масло, със сигурност трябва да е хидравлично. А числата и аз не знам какво са обаче ако е по-малко като го натовариш повече(като почнеш да караш яко на оффроуд) и ще ти омекне амортисьора. Не става да сложиш и хидравлично(макар че доста правят на соц возилата точно така)от някоя машина, представи си как се движат буталата на един лифтер и как ще се движат амортисьорите по черно. Цялото това движение се предава на маслото, като то отнема част от топлината, която от своя страна "втечнява" маслото.
                  Ако не си разглабял амортисьори по-добре вземи някой който го е правил, защото аз като ги разглобих мойте от глупост замалко да не мога да ги сглобя после.

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от Gichev
                    Аз на соцките си само с шампионки карам и нямам проблеми. В амортисьорите не можеш да слагаш какво да е масло, със сигурност трябва да е хидравлично. А числата и аз не знам какво са обаче ако е по-малко като го натовариш повече(като почнеш да караш яко на оффроуд) и ще ти омекне амортисьора. Не става да сложиш и хидравлично(макар че доста правят на соц возилата точно така)от някоя машина, представи си как се движат буталата на един лифтер и как ще се движат амортисьорите по черно. Цялото това движение се предава на маслото, като то отнема част от топлината, която от своя страна "втечнява" маслото.
                    Ако не си разглабял амортисьори по-добре вземи някой който го е правил, защото аз като ги разглобих мойте от глупост замалко да не мога да ги сглобя после.
                    Значи, иска се хидравлично маасло, и да не слагам трансформаторно, както ме посъветва един мъж ?
                    А колкото до помоща, няма кой да ми помогне, който е свалял амортисиори !
                    Иначе за самата помощ има кой да ми помогне спокойно
                    Идеята е какво и колко масло да сложа на задните и предните амортисиори !
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #55
                      Даниеле после ще попитам баща ми защото ние с него на онзи МЗ сменяхме маслото на предните амортисиори и беше някаква комбинация 50 на 50 2 вида масло и се пълнят еднакво иначе става кофти!А на "моя" МЗ се разглобяваха отдолу има едно болтче отвиваш и тапичката пада чистиш ги хубаво и сменяш семерите и си готов!! Ти си виждал каква е предницата на онзи МЗ! А за задните незнам как става!
                      "Опознай Родината за да я обикнеш"

                      Коментар


                      • #56
                        На задни амортисьори само на ЧЗ-ви съм сменял, а предните на МЗ-то едва ли имат и 1000кв. да са карани на моето, отидоха на Симсона веднага, според мен емзовата предница е прекалено слаба за този него. Обаче на Симсонката и стоят перфектно.
                        Да отпред има едно болтче, обаче ако решш да ги разглабяш съвсем(ако си решил да сменяш семеринги май няма начин така или иначе)отдолу има един болт като го отвиеш и почваш да дърпаш кола нагоре. Той със лагера изважда семеринга, после при зглабянето както си ги разглобил така трябва да ги зглобиш, че аз първо семеринга сложих, добре че успях да го извадя иначе щях да се прецакам лошо.
                        На ямахата като реших да и сменям маслото, като отворих единия кол, не ще да тече нищо, като разръчках малко ей само дето черви нямаше вътре все едно някой със шепи беше сипвал мръсотия, хубаво трябва да ги промиеш иначе няма смисъл.

                        Коментар


                        • #57
                          Да отпред има едно болтче, обаче ако решш да ги разглабяш съвсем(ако си решил да сменяш семеринги май няма начин така или иначе)отдолу има един болт като го отвиеш и почваш да дърпаш кола нагоре. Той със лагера изважда семеринга, после при зглабянето както си ги разглобил така трябва да ги зглобиш.
                          ем аз точно това исках да му обясня аз го правих на моя МЗ....и имаше ефект
                          "Опознай Родината за да я обикнеш"

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от BADGO
                            Да отпред има едно болтче, обаче ако решш да ги разглабяш съвсем(ако си решил да сменяш семеринги май няма начин така или иначе)отдолу има един болт като го отвиеш и почваш да дърпаш кола нагоре. Той със лагера изважда семеринга, после при зглабянето както си ги разглобил така трябва да ги зглобиш.
                            ем аз точно това исках да му обясня аз го правих на моя МЗ....и имаше ефект
                            Идвай нагоре да правиш снимки дивако !
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • #59
                              И така днес бе събота, а аз бях решен от вчера да продължа ремонта на мотора понеже вчера си оправих задната спирачка и може да се каже, че е вече като нова !
                              Днес продължих с ремонта и от 12:00 съм започнал да се клеча в гаража като в последствие свърших следните неща:
                              1-во закусих
                              2-ро оправих си бушона в Ел. таблото, понеже беше изпращял....отново..
                              3-то пуснах климатика да позатопли малко гаража след, което той бе спрян за икономия на ток...
                              4-то отидох до мазето и си взех някои неща за гаража, които сметнах че ще е добре да са там...
                              5-то подредих малко гаража, че беше супер разхвърляно вътре и неприятно..
                              И докато се усетя и стана време да започна да си цапам по-здраво ръчичките...
                              Докато се усетя, вече свалях щифт-чето на оста на предната капла и развивах болта на оста и хоп оста бе свалена заедно с каплата.. и поставена да се втргаля безразборно на земята (просто така беше най-удачно понеже имаше много части, които падаха от нея, когато я изправех някаде и реших, че ако я оставя на земята, после спокойно ще си я оставя по същия начин без да се чудя кое каде е било !
                              След това източих маслото от амортисиорите, и ако ви кажа какво беше .... ше се съсипете да повръщате, а искате ли да видите, ще се чудите, това някое бебе със разтроиство ли го е правило или наистина е някаква течност наподобяваща масло ?
                              Е масло е повярвайте ми беше много по-гъсто отколкото изглежда на снимката !
                              Ето я и КАШАТА , която излезе трудно дори и след натиск върху амортисьорите !

                              Ето как изглеждаше мотора без капла, с баджо трябваше да снимаме и състоянието на коловете, но ще го направим утре най-вероятно ако той е свободен вечерта...

                              Тук е сниман само десния кол в какво състояние е, но ще трябва да доближите снимката или да я прегледате във реалния и вид (защото тези снимки са намалени в формат 640х480, а по принцип за двойни !)
                              за да разберете, че колът е леко започнал да корузира !


                              Тук тази част се вижда под кола вътре в него, а това, което се вижда е един шестограм, който предполагам се развива и ботуша пада надолу от самия кол и ще може да се отвори, за да се почисти, както трябва.(за съжаление неможах да намеря тази вечер шестограм, с който да отворя и да покажа коловете от вътре, но и това ще стане..

                              Докато снима мотора къде ще се слага въздушния филтър..




                              Ето го и самия "Twin Air" произведен от Different_Soul в домашни условия..




                              Аз нагласих едни нещица носещи следните параметри..
                              z45, z13-z21....имаше и една верижка нова отново ижова стъпка като венеца (задния), но не бе извадена от чантичката..


                              Ето го и запалването на мотора ... (чистотата на мотора подсказва как е бил каран той и на какви места )
                              Междувременно Ангел прави "тунинговани" снимки


                              Бе снимал дори "новата" гума, която баща ми незнайно от каде беше домъкнал да и довърша грайфера докато тествам новите венци..


                              Искаше да краде и от нищото по едно време, но аз го сканирах ..

                              И той веднага си го върна и показа това, което понякога човек се досеща само като зърне самия мотор !

                              Откри дори тайния ми план съставен от мен самия за поправяне на мотора..(добре ще е да погледнете оригинала на снимката, защото така не се разчита..)


                              Следва продължение...
                              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                              [/FONT]________________________________________
                              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                              [/CENTER]
                              [/CENTER]

                              Коментар


                              • #60
                                Продължението...

                                Аз през това време реших и си свалих карбуратора за почистване и ето какво излезе от там..


                                Погледнете нивото, на което съм направил поплавъците, според вас добре ли е ?

                                След като видях колко мръсен може да бъде карбуратора, реших да му отмастя, но не за дълго естествено.. (всичко слд това бе бензинизирано )


                                И подсушено..


                                Развити са всички тръбички (не се сещам как се казваха точно) и части от карбуратура..


                                И всичко за деня приключи щастливо и приятно...
                                Баджо дойде вечерта и направи снимките между другото и бая започна да вали отвън и рекохме да си ходим и оставихме карбуратора да си изсъхне след като бе промит със бензинец и спинцофка
                                Очаквайте продължение на темата !
                                А ТОВА Е ЛИНК-а КЪМ ОРИГИНАЛНИТЕ (ГОЛЕМИ) СНИМКИ, КОИТО СА С ПОІДОБРО КАЧЕСТВО ЕСТЕСТВЕНО
                                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                                [/FONT]________________________________________
                                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                                [/CENTER]
                                [/CENTER]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X