Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на МЗ ТС 250 за "спортен сезон"...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от MAD_MAX
    Дай да намерим едно електронно запалване от МИНСК?че ми е писнало с тези акомолатори и релета!!!аз съшто имам mz!?
    Защо от Минск ?? на карпатита-та не са ли по-хубави ?
    Ще видя да поразтърся и ще видим какво ще мога да направя...но нищо не обещавам.. аз съм с карпатско запалване и наистина си е голям кеф
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

    Коментар


    • На някой да му се намират някакви задни амортисьори от ЧЗ или МЗ да си сменя мойте, пък за цена ше се уредим нещо !
      ето го мотора последно какво стана от него:

      Сега смятам да слагам тези колове от ляво кадето се виждат, че са облегнати до стената, които са ми спецялно предоставени от близнаците и наистина съм им адски благодарен и трябва да почерпя доста щото има и др неща, които получих.. и да видя да пооправя малко тая машина щото нещо се зарибих много по "фрий райд"-а и нещо ми се заподскача

      Имам и друг въпрос и той е от каква машина е тоз карбуратор на следните снимки:


      Интересувам се понеже ми казаха, че бил от някакво ЧЗ, а ЧЗ-тата знам, че горят повече бензинец от МЗ-та, а моя гори някаде 5-6 сигурно при яко каране, а ако това не е оригиналния карбуратор предполагам с оригинален ще се държи още по добре... но работата е, че не знам какви са карбураторите както и на едните така и на другите мотори с изключение на ЕТЗ-тата, което прави моя карбураторец безмарков, и също така ми казаха, че може би точно за това мотора ми не върви много добре от ниски обороти
      + това отпред кадето карбуратора влиза в тръбата, която е за горивото към цилиндъра - точно там не е уплътнен добре самия карбуратор и се върти горе долу спокойно около тая тръбичка ?!
      Ако може малко информация и дали на някой не му се намира някакъв резервуар от крос или нещо такова или такива неща да се обажда, щото идат празници, финансиране и предостатъчно свободно и студено време, което аз не смятам да пропилявам !

      Ето и малко снимки от мен за последното ми каране, което беше преди около 2-3 седмици, понеже ми се спука гумата на следващия ден

      Излизане от прословутото деренце, за което съм замислил нещо скоро и смятам да катеря, но не този път който се вижда а стръмния 83 градусов участък срещу него ...

      Горе ме чака смяната, която поема партидата (на бас, че няма да се сетите кое е това зарибено момиче )

      Тук съм малко притеснен понеже тя ме вози до сопотския язовир а това и беже 2-рото каране на този мотор

      Стигнахме ние язовирчето и отново аз поех управлението и се чудя каде да покарам и накрая се пуснах по едни разкопани места от багери и беше голям кеф (ако искате има клипчета мога да ъп-на 1-2 )

      .....Снимки за спомен....


      И накрая рекохме да се пребираме че стана доста тъмно, но това не попречи на въпросното момиче, което вие ще кажете кое е


      Не обръщайте внимание на чистотата на мотора, това се случи след тур-че по "гребена" на Стара планина щото обиколихме една седмица всички хижи и така...

      Ще чакам предложения относно стари части, които няма да намерят предназначение на някоя по-съвременна машина.. пък ако имате по съвременни ще ги побългарим да стават и на един "автентичен динозавър"
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • Бррр аз ако бях немаше да се качвам на това НЕЩО то неможе
        да се кара...незнам тя как го е увладяла

        Скоро време и аз може да взема нещо...такова и ще го подготвям за леки разходки из Средна Гора и мн малко из Стара Планина
        "Опознай Родината за да я обикнеш"

        Коментар


        • Първоначално публикуван от BADGO
          Бррр аз ако бях немаше да се качвам на това НЕЩО то неможе
          да се кара...незнам тя как го е увладяла

          Скоро време и аз може да взема нещо...такова и ще го подготвям за леки разходки из Средна Гора и мн малко из Стара Планина
          След една две седмици мисля да ходя малко на хижа за последно тоя сезон и после само в дерето фрий стайл
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • Първоначално публикуван от BADGO
            Бррр аз ако бях немаше да се качвам на това НЕЩО то неможе
            да се кара...незнам тя как го е увладяла
            момчета.... някой ден това момиче ще ви покаже как се правят някой неща
            ако не друго..... обещала е да си бръмка заедно по баирите..........
            и има намерението поне веднъж да си спази обещанието
            правете пътечки по деренцето...правете....

            Коментар


            • Първоначално публикуван от didkata_s
              Първоначално публикуван от BADGO
              Бррр аз ако бях немаше да се качвам на това НЕЩО то неможе
              да се кара...незнам тя как го е увладяла
              момчета.... някой ден това момиче ще ви покаже как се правят някой неща
              ако не друго..... обещала е да си бръмка заедно по баирите..........
              и има намерението поне веднъж да си спази обещанието
              правете пътечки по деренцето...правете....
              Шъ тъ видим
              "Опознай Родината за да я обикнеш"

              Коментар


              • Аз имам едно предложение за Different_Soul да се хване в ръце и да земе да спести някои лев от закуски , да продаде това и да си вземе истински КРОСОВ мотор ... явно има желание (аз ако бях нямаше да си помисля и да скоча с този мотор ) , а не само да се набутва с пари за части ( не ми се сърди , просто си казвам мнението )
                http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                Коментар


                • Първоначално публикуван от CECO_KANGOTO
                  Аз имам едно предложение за Different_Soul да се хване в ръце и да земе да спести някои лев от закуски , да продаде това и да си вземе истински КРОСОВ мотор ... явно има желание (аз ако бях нямаше да си помисля и да скоча с този мотор ) , а не само да се набутва с пари за части ( не ми се сърди , просто си казвам мнението )
                  Поради липсата на пари за закуска сега ще почвам работа най-вероятно след декември месец която ще ми позволи да "дръпна" малко пари от банката и ще си взема нещо сносно за 4-5 хилки, ама все още не ми е минал мерака и за по ефтиния CR500 де Днес Врътнах едно кръгче със LC4 350-тката на комшито..... брех.. то направо немож го удържа мухахаха
                  А колкото до скоците.... днес потренирах скокчета...... направих цели 40 санта на задната гума от едно мижаво скокче на задната гума от земята .... имаше и едно със "леко" презимяване на предна гума ама се усъваршенствам де споко )))
                  Резултатите от скоковете са май разпоен поплавък на карбуратора защото сега си вдига сам уборотите и аз като гъзар само си сменям скоростите с 1 ръка си държа кормилото и си се кефя на екстрата
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Different_Soul
                    .........Резултатите от скоковете са май разпоен поплавък на карбуратора защото сега си вдига сам уборотите и аз като гъзар само си сменям скоростите с 1 ръка си държа кормилото и си се кефя на екстрата
                    При спукан поплавък нивото на бензина в карбуратора се вдига и мотора се задавя и гасне Вдигане на оборотите се получава обикновено когато обеднява сместа т.е. отнякъде взима въздух в повече

                    При скокове с МЗ стават и други работи - проверявай си рамката за пукнатини защото може да се сцепи по някое време.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Димитър
                      Първоначално публикуван от Different_Soul
                      .........Резултатите от скоковете са май разпоен поплавък на карбуратора защото сега си вдига сам уборотите и аз като гъзар само си сменям скоростите с 1 ръка си държа кормилото и си се кефя на екстрата
                      При спукан поплавък нивото на бензина в карбуратора се вдига и мотора се задавя и гасне Вдигане на оборотите се получава обикновено когато обеднява сместа т.е. отнякъде взима въздух в повече

                      При скокове с МЗ стават и други работи - проверявай си рамката за пукнатини защото може да се сцепи по някое време.
                      На мен пък миналия път ми се беше откачил единия поплавък и мотора си вдигна уборотите и можех да си го карам без да барам ръчката на газта.. и тоя път пак така стана.... а преди 2 дни пък ми се бяха развили едни болтове в карбуратора и пак така си дава сам газ обаче като му дадеш ти газ тръгва да ускорява, но след това колкото газ си дал с толкова си продължава (все едно е заседнала газта) а тея болтове се намират над двата поплавъка
                      Та така... явно трябва да си намеря от някаде оригинален карбуратор за ЕТЗ примерно или нещо такова, то тоя вече почва да ми писва само да го човъркам..
                      Колкото до въздуха в карбуратора - не натъпкал съм вилтъра толкова здраво със вата, че не е си истина а самия маркуч за филтъра не е скъсан никаде и влиза доста уплътнено около задната част на карбураторишен
                      Сега ще закуся, пия си кафето отивам да го отворя и ако наистина е отново поплавъка (щото последния път когато ми прави тоя номер се беше разпоило едното поплавъче)ще ида и ще си взема нов поплавък и няма да се занимавам да запоявам и така нататък
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Димитър

                        При скокове с МЗ стават и други работи - проверявай си рамката за пукнатини защото може да се сцепи по някое време.
                        Веднъж (преди повече от 10-ина години може би) на трасето край Горна Росица до Севлиево бяхме отишли да си правим кефа няколко човека, кой какъвто мотор има - та имаше едно кросово Сузуки RM125, модел осемдесет и някоя си година, само че беше моднато като ендуро - с фар, мигачи, двигател от MZ ETZ 150 и т.н. Та при един от скоковете (хем малък скок беше) мотора се раздели на две Рамката се скъса точно в задната част на резервоара (където започва седалката) и отдолу горе-долу точно пред изхода от цилиндъра за успуха. Тогава ми направи впечатление, че тръбите на рамката са много тънкостенни. Мотора се държеше само на кабелите Добре че човека караше бавно, та му нямаше нищо.
                        Не си спомням обаче вече дали двигателя беши захванат последством тампори за рамката, или "твърдо", но то много много място за тампони нямаше ....
                        Те тез MZ-ти с тея вибрации техните .....
                        Но пък поне после лесно го натоварихме в една кола, защото мотора беше станал доста по-компактен отпреди
                        После татко на скъсаните места му подсили рамата с едни стоманени по-дълги планки.

                        В твоя случай рамата е по-яка, но все пак я наглеждай, защото двигателчето си има бая вибрации, а и е тежко.
                        Hristo Draganov
                        http://htftp.domainbg.com/HD/

                        И аз искам България чиста ! ! !

                        Коментар


                        • Момци днес разбрах няколко неща за таз машина !
                          Според парите, годината, мощноста, марката и модела все пак може да се придържа към едно що годе нормално каране към един КТМ .... но според шофьора това е невъзможно за повече от 20 минути
                          Опитахме се да излезем днес към Незабравка и почти успяхме
                          ама.......... за жалост мотора прегря и просто се върнахме с това момче.. Пътят доста се е разровил нагоре и пътуването с моя звяр си беше чисто физическо испитание... но пък беше голям кеф да не барам друга скорост освен 2-ра и масурката на газта да е постоянно до край във всички варианти освен...... 2-3
                          Също така тазбрах, че не е хубаво да ти се счупи желязото на спирачката, което отваря барабана с челюстите и да ти се покъса жилото на гаста и да заседне на достатъчно даване на газ че без да бараш мотора само да си редиш скоростите мотора да си върви
                          Имаше и жертви и това бе момчето с КТМ-а взе че му се хлъзна задната гума и се посука мотора на страни по онова нанадолнище и малко полегна та си направи лека дупка на средния пръст на лявата рака, но това не му попречи след като го превързахме със малко вътрешен плат от джоб и тиксо да си свали мотора с още едно момче надолу и си го прибра в крайна сметка ....
                          И накрая всички бяхме доволни и щастливи, той даже отиде да си работи на техния магазин с превързан отличаващ се от останалите среден пръст
                          Та задачата ми сега е да отида и да си взема една кросова газ със ново жило и да ми се оправят проблемите най-накрая, че хващам огън вече с тоз мотор от тея поправки и работи
                          Айде пък ако такова да се надяваме другия път да има и снимков материал.... :Р че да се видят и подобренията по звяра
                          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                          [/FONT]________________________________________
                          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                          [/CENTER]
                          [/CENTER]

                          Коментар


                          • МЗ-та се уеМЗети.....
                            сега в петъка (петък 13-ти) дето мина вечерта реших да си направя малко шоу на душата... и май ми беше последното шоу с този мотор и май май тая тема ще се затвори ми се струва
                            Както си карах спрях да почине мотора и да си слизам деренцето, че да се пребирам вече за вкъщи щото почна да става тъмно и хоп ритам .... съединителя буксува ритам пак..... пак буксува.... ритнах по рязко.... айдеее взе да си върти вътре все едно се е счупило буталото и е станало на сол.. съвсем спокойно и без никакво съпротивление какво да правя какво да правя... почнах ... стискам съединителя бутам ритам леко манивелата вклювам на скорост - на мотора му се появява компресията почнах да си блъскам малкото мозъче какво аджиба може да е станало ..... ритнах пак... айде пак замина компресията все едно нямаше глава тоя двигател...останах абсолютно потресен
                            след като чух рев на 4Т моторетка която да пляка яко подпрях мотора на "новата" си каска за 10 лв. и дотичах нагоре до пейката, кой да видя моя френд с КТМ-а .. питах го да врътна един чакрък с риск да открадне някой долу МЗ-та (след това като отидохме долу даже кожените военни ръкавички си седяха на кормилото както си ги бях оставил ), то пък гледаме задната гума спукана
                            бутнахме ние КТМ-чето надолу (спокойно имаше шофьор на него ) подпряхме го... забутахме МЗ-та 20 метра докато излезнем от дерето че да се спусна към гаража..... след 10 минтна почивка поради огромната умора Миладин слезе да си вземе КТМ-а а аз си се спуснах към гаража....
                            Паркираме се ние в гаража..... махаме седалки резервуари, карбуратори бубини всичко дето пречи, че да се извади цилиндъра и главата ... махаме главата - няма изпуснало никаде няма спукано, гледаме буталото - цяло
                            Извадихме Цилиндъра - уж и той цял няма никаде нищо кадето не трябва да го има по него... буталото като ново....
                            Кажете ми как човек да не се ядоса....
                            Между другото така беше станала работата, че преди да го разпарцаладисаме на части го пробвахме и установихме, че като ритнеш рязко манивелата и все едно някакво зъбче изпуска и буталото спира да се движи а вътре все едно само зъбчатките си се въртят без да зацепва вала... като стиснеш суединителя и ритнеш .... ритай колкото щещ буталото се мърда надолу нагоре та пушек се дига все едно е в критични обороти пускаш съединителя риташ бавничко пак се движи.... риташ рязко и до там..... разглобихме го после и сега съм го зацепил долу в гаража отворен от всякаде... и май май няма и да се занимавам повече със него... писна ми само ядове и страх да бера с тоя барутник.... верно върви си много готино за марката, модела кубиците и годините.... но просто нямам сили вече... и май май ще му събера двигателя слагам го на мотора и ще го покрия само с някакъв чаршаф да не се гледа, и това ще му е на прословутия МЗ ТС 250 подготвян все някога за спортен сезон...
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • Абе аз не можах много много да разбера каква всъщност ти е повредата на маторя, ама си мисля - да не би да ти е изтървал конуса на лявата шийка на коляновия вал, където е касетата на съединителя?
                              Почти всички MZ-ти, дето съм виждал са с подложено бръснарско ножче там
                              Малко им е слабо място там (и там), на ETZ-тата не знам как е, нямам наблюдения за тях.

                              Абе глей сега, каквото и да си говорим всяко едно нещо си иска поддръжка. И аз съм изпадал в подобно на твоето положение (не със същата повреда разбира се, защото карах друг модел MZ ), тъкмо оправя едно, малко след това пък се счупи друго, второ, трето и т.н. И така като се наредят няколко неща наведнъж .... това действа доста обезсърчително на "пилота" , обаче напоследък практикувам друго, така като се насъберат все нехубави работи, оставям ги да отлежат ден-два и тогава се захващам с тях, защото съм забелязал, че когато съм афектиран или лееееко така ядосан и поизнервен, нищо не мога да направя като хората после, дори напротив - най-много да досчупя нещо.

                              Стегни си я MZ-ката (части има под път и над път) и тогава кат искаш си я завий с чаршафа пак.
                              Hristo Draganov
                              http://htftp.domainbg.com/HD/

                              И аз искам България чиста ! ! !

                              Коментар


                              • За кой ли път казвам,направи му
                                ревизия огледай го чарк по чарк събери го както трябва и ще забравиш лошите моменти.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X