Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на МЗ ТС 250 за "спортен сезон"...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    абе то това другото не е КТМ седалката е от КТМ рамката от Априлия Пегасо..а двигателя е от друга Априлия.. иначе бива го МЗ-та ама иска бая работа..да го направиш що годе добър
    "Опознай Родината за да я обикнеш"

    Коментар


    • #17
      Това е точно така доста модели на KTM се правят в Италия или както се казва кооперирано производство,абе с две думи новите мотори се събират с части на фирмата която предложи най добрата оферта.То и затова старите мотори са много по издържливи от по новите.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Николай
        Това е точно така доста модели на KTM се правят в Италия или както се казва кооперирано производство,абе с две думи новите мотори се събират с части на фирмата която предложи най добрата оферта.То и затова старите мотори са много по издържливи от по новите.
        просто пича огъна миналата рамка на априлията и прехварлиха двигатела на тази от Пегаса... аиде сглобяваи мотора и да го видиме
        "Опознай Родината за да я обикнеш"

        Коментар


        • #19
          Набира се екип за поддръжка на този мой МЗ ..
          Дойде ми идеята да се съберем няколко човека кадето са се занимавали с такива машини и са от Карлово и да вземем да го направим от до.. работното място от мен... макар че на инструменти съм доста беден, той Ангел ги снима всичките инструменти кадето имам и си ги нося в раницата, че вече установих, че без тях съм за никаде, както се и оказа за пореден път... та, Николай, ако си някаде на близо и ти се занимава и имаш желание можем да обсъдим подробностите..
          А относно таратайката, видя ли колко е желязно окачването и
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #20
            Даниеле, ако живеех малко по-близо до Карлово щях да ти го оправя този твой МЗ. Смея да твърдя че имам опит с подобни моторетки
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #21
              Накрая ще си го направя сам и никакви кросови изпълнения повече, колкото и да ми тежи тази мисъл на сърцето
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Different_Soul
                Накрая ще си го направя сам и никакви кросови изпълнения повече, колкото и да ми тежи тази мисъл на сърцето
                Спокойно, Даниеле. Мотивирай се! Това става като мотор за разходки, така че...можеш да си караш с него без да те бърка

                Първоначално публикуван от Different_Soul
                Революция, революция и накрая излагация... отново
                Деня бе прокълнат за някои а за дриги направо проклет аама проклет...
                Мотора отново изпрегна и отново съм назад със него !
                Каквото и да си говорим приятели, няма да стане тоя мотор за да се пусне на състезание ами каквото е, имам мерак, но просто се вижда, че няма да стане !
                Ще пост-нем някои снимки някой ден като му почна ОТНОВО ремонта понеже ще свалям "оптегач" (виновника за всичко) и ще има рязане със флекс-а най-вероятно, но това ще е някой по-слънчев ден, просто ми писна да се занимавам с тази таратайка и само да вкарвам пари в нея !
                Место да се занимаваш, аз викам да я продадем! За парите, които бихме могли да вземем + някой друг лев, може да си купиш нещо по-добре!

                Коментар


                • #23
                  За колко мислиш, че може да се продаде, 300 лв. ?
                  Ако е за толкова, предпочитам да го държа..
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #24
                    Що не земеш едно ЧЗ250 крос??
                    Гледам има обяви по 500лв.
                    Не са много здрави но са по-подходящи за крос изпълнения от МЗ-то и вървят доста.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Димитър
                      Що не земеш едно ЧЗ250 крос??
                      Гледам има обяви по 500лв.
                      Не са много здрави но са по-подходящи за крос изпълнения от МЗ-то и вървят доста.
                      Горят прекалено много.. а този МЗ повече от 6 както и да го карам, не вярвам да вдигне !
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #26
                        Абе Даниеле колко цола ти е задната капла.Неможе ли малко да се свали задницата защото доколкото можах да видя май имаш проблем с веригата.Пък и каквото и да правиш ако ти е много стара веригата винаги ще имаш проблем.Кажи какъв е проблема за да го решим и обсъдим,нали за това е форума ,колкото повече мнения има по въпроса толкова по малко грешки ще се допуснат при ремонта който явно предстои на твоя мотор

                        Коментар


                        • #27
                          Ми това моторче може със съвсем малко средства да се направи приятно за каране дори из по трудни терени ако не за съустезания.
                          1.Забрави за тая простотия с филтъра от симсонка-ако не намериш филтърна кутия от друг мотор зими ако ще и от сладолед да е от дебел меден тел си направи бандж и от някое шивашко ателие за 50 ст си зими 1 кв.м 1см дебел дунапрен и си направи свестен филтър-максимум за 2 лв.
                          2.аспуха спокойно може да се вдигне като се среже тръбата преди него и се удължи с изкривена нагоре такава- заварява се с аргон и да е най много 5лв.
                          3.Нови семеринги и масло за предницата -не знам колко са за тоя мотор но са евтини
                          4 Нови гуми
                          5.Една боя и си готов

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Николай
                            Абе Даниеле колко цола ти е задната капла.Неможе ли малко да се свали задницата защото доколкото можах да видя май имаш проблем с веригата.Пък и каквото и да правиш ако ти е много стара веригата винаги ще имаш проблем.Кажи какъв е проблема за да го решим и обсъдим,нали за това е форума ,колкото повече мнения има по въпроса толкова по малко грешки ще се допуснат при ремонта който явно предстои на твоя мотор
                            Утре решихме с баща ми да го направим един път за винаги този мотор и така и ще стане...
                            Утре ще е ден за ремонти..
                            Проблема беше че имам оптегач под вилката, койтооптяга и опъва веригата, който оптегач е захванат от единия край със един болт, за да ме разберете как е захванат точно ще кажа че е същото захващане като буталния болт за коляновия вал, само че на коляновия вал вместо ос си представете две пъжини, които едната е захваната от едната страна на вилката а другата от другата страна..
                            Едната прожина дърпа оптегача на ляво другата на дясно и ако се скъса едната другата дърпа оптегача на криво и какво става ?
                            Хоп.. веригата се качва върху венеца и какво става след това ?
                            Става едно канаалче точно по средата на зъбците кадето се е търкал вътрешния край на веригата...
                            След това.. при опит, Даниел, да издърпа единия оптегач на оста на задната капла за да изкриви малко каплата , за да се промени леко тази треактория да се напасне леко та да може Даниел да се прибере, какво става според вас ?
                            Къса се оптегач естествено...
                            За да бъде още по гадно, Даниел се опарва в ауспуха и през това време става целия на свиня и в кал..
                            Та.. целта на този оптегач (на веригата(той е направен с ролка)) е да повдигне леко веригата, защото всъщност веригата трие в корпуса на двигателя, та утре ще махнем този оптегач, ще прорежем малко с флекс-а каналчето на корпуса така, че веригата да си бачка без оптегач (който забравих да спомена от време на време веригата излизаше от толката (понеже ролката си има вече врязани каналчета) и става едно яко мазало, поради което смятам, че миналия път съм скъсал старата верига..)
                            Та утре ще има няколко задачки:
                            1-во Ще сменим двата оптегача на оста на задната капла ,
                            2-ро Ще центроваме каплата
                            3-то Ще махнем оптегача на веригата
                            4-то Ще повдигнем леко лостчето за спирачката ако има нужда защото и там опираше леко ми се струва, та веригата да минава под него.
                            5-то Ще прорежем малко каналче в корпуса от кадето да минава веригата (не вярвам да е повече от 1см.)..

                            Общо взето това е плана за утре, мислим също така и да срежем малко ауспуха и това ще е .. , то горе долу друго няма да има, освен да се оправи окачването...
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • #29
                              Даниеле,ти минаваш ли към София по принцип да ти направя един подарък!!!?
                              "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                              А+
                              LZ1DRZ

                              Коментар


                              • #30
                                Ще ти хареса,да знаеш!!!
                                "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                                А+
                                LZ1DRZ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X