Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сглобяване от нула" на мотопед „Балкан“

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Ей, пак беля, забравил съм ви папката с "manual"-а за балканчето, прибрал съм я в един куфар да не се оклепа и съм забравил да я пратя с двигателчето.
    ​​​​​Вчера рових из гаража и я намерих, да я пращам ли или ще си разпечаташ нова?

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от siem Преглед на мнение
      Тази SEO оптимизация (боже какви думи знам) започва да губи скорост. 48 абоната и само един клип. Мисля си, че тубата предпочита и набляга на клипове, а шортовете са спомагателни (може и да греша). Опитайте и в някой готварски форум. Предполагам, че ще даде допълнителен тласък и стимули... С най добри чувства!!!
      Ами от Youtube разбираме дори по-малко, отколкото от балканчета.
      Дори не знам, кои са тези 48 човека и защо някои от клипчетата ни са гледани по 2-3000 пъти.
      Както вече споменах, аз и другите шматки покрай мен просто се забавляваме.

      Коментар


      • #93
        Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
        Ей, пак беля, забравил съм ви папката с "manual"-а за балканчето, прибрал съм я в един куфар да не се оклепа и съм забравил да я пратя с двигателчето.
        ​​​​​Вчера рових из гаража и я намерих, да я пращам ли или ще си разпечаташ нова?
        А, ясно - книжката за балканчето. Тъкмо се чудих, какво ли са ти изпратили.
        Не ми трябва, имаме я разпечатана в достатъчно екземпляри, дори погрешка веднъж във формат А3.

        Аз имам да ти изпращам нещо, но другия проект се бави много и още не е готово това нещо

        Коментар


        • #94
          С малко вакса задната гума стана като нова. Има нормални следи от употреба и сравнително добър и запазен грайфер. За нашите цели е идеална, особено заради надписите по нея.

          Състоянието на вътрешна гума не беше проверено, защото помпата е в багажника на колата, който е замръзнал и няма начин да се отвори, поне докато не се установят трайно положителни температури. Освен това и двигателят не пали и причината не е ниската температура или изтощен акумулатор, а нещо с имобилайзера - няма сила, която да го накара да заработи преди март-април!

          Но стига сме се оплаквали и да видим как протече първоначалното почистване преди разглобяване на задната капла на балканчето - бях сигурен, че са необходими някакви щанги, но поради липсата им се наложи да се използват подръчни средства.


          Почистване на задната капла: Balkan MK50 - 1975 - YouTube


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Guma.jpg
Прегледи:515
Размер:216.0 КБ
ID:6953373

          Коментар


          • #95
            https://www.facebook.com/commerce/li...are_attachment

            Коментар


            • #96
              Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
              Този линк сигурно води към нещо важно, но при мен не се отваря

              Коментар


              • #97
                Всички части, които успяваме да намерим, се нуждаят от сериозно почистване. Никелирането или хромирането е невъзможно, а възникна и дилема – да останат без грубо вмешателство по външния им вид или да бъдат основно почиствани и боядисани…
                Това ще го решим на по-късен етап, когато съберем всички части.

                Ето кратко видео за продължаващото почистване на задната капла: https://youtube.com/shorts/DrlpOAUb9rc?feature=share

                А ако ви е писнало от масла и бензин, вижте какво можете да направите с няколко филии хляб, масло и захар: Cookies - YouTube

                Коментар


                • #98
                  https://www.facebook.com/commerce/li...are_attachment

                  Коментар


                  • #99
                    За разглеждане - https://www.facebook.com/groups/2175...oved&ref=notif

                    Коментар


                    • Почистване на единия амортисьор, покупка на една ръждясала ръкохватка и един счупен десен капак за двигателя – това е всичко от миналата седмица. Почти всички десни капаци, които се продаваха, бяха счупени (вероятно от веригите), но това няма да пречи за пробите на двигателя.

                      Въпросите са - как се казват гумените пръстени, посочени с червените стрелки и с какви са техните размери за задните амортисьори? И как се вадят старите и се слагат новите?

                      А ето тук можете да видите как пържим яйца за закуска: https://youtube.com/shorts/m6cRk-s0vbo

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Amor_1.png
Прегледи:290
Размер:1.22 МБ
ID:6955000 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Amor.png
Прегледи:292
Размер:1.10 МБ
ID:6955001 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:R_Cover.jpg
Прегледи:279
Размер:281.8 КБ
ID:6955002 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RKF.png
Прегледи:289
Размер:811.8 КБ
ID:6955003
                      Последно редактирано от LR2014; 12-02-24, 06:43.

                      Коментар


                      • Тампоните трябва да се избият и набият с преса.
                        Търси подходящи по размер от автомобил.

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
                          Тампоните трябва да се избият и набият с преса.
                          Търси подходящи по размер от автомобил.
                          В квартала има няколко магазина за авточасти. Хората ми съчувстват, но не могат да ми предложат нищо подходящо
                          Последно редактирано от LR2014; 19-02-24, 06:33.

                          Коментар


                          • Чистим…
                            На болта, който задвижва челюстите на спирачката, имаше някаква една месингова пластинка, която се счупи. Сигурно има някакво предназначение, след като в била поставена, но това е положението. Тампоните излязоха сравнително лесно, а новите вероятно ще бъдат престъргани на струг от някакви други. Болтовете имат някакво ръбче под главата, вероятно против саморазвиване и няма начин да се намерят точно такива. Оказа се, че металните втулки са с различна форма и не е ясно, коя е оригиналната.

                            На една от снимките виждате кондензатора за бобината. Едва ли може да се намери нов, така че нещо друго ще се слага. Въпросът е, каква е била стойността му и за какво напрежение е?

                            Следва още почистване и монтиране на всички събрани до този момент части върху рамата – време е да заприлича поне малко на мАтор

                            С видеоклиповете е пълна каша, затова сега само снимки, но по-късно все пак ще има и малко видео.

                            Понеже в готварските форуми никой не се интересува от мотори, а тук със сигурност има хора, които се интересуват от готвене, ето и едно клипче, на което се вижда как правим печени круши: https://youtube.com/shorts/wDtTx09xGAM



                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Amr_D.jpg Прегледи:0 Размер:293.5 КБ ID:6956319 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Cap.jpg Прегледи:0 Размер:125.8 КБ ID:6956320 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Disk.jpg Прегледи:0 Размер:300.0 КБ ID:6956321 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Z.jpg Прегледи:0 Размер:855.5 КБ ID:6956322

                            Коментар


                          • Болта и пластината - стоп машинката на Балканчето. Пишеш " Стоп машина Балкан 50" в Гуглето и има всичко.

                            Коментар


                            • Зъбното колело на дясната снимка е много износено и е за в кофата.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X