От: Защо карате 2т ендуро ?
Статистиката говори. Навсякъде по света в екстрийм състезанията над 95% е 2т. В "ПРО" класа на тазгодишния романиакс от 30-тина мотора има само едно 4Т (350-ка). Една-две 250-ки 2Т и всичко друго е 300 2Т.
Явно 300-тата се очертава като доста добра машина за ендуро.
Минал съм и през 2Т и през 4Т и определено мисля да се връщам към 2Т-то. Не грее, по-лек е и най-важното - елементарен двигател. Буталото е 2 пъти по евтино от на 4Т-то и с него в общия случай приключваш. Предпочитам на всяко каране да давам по 7-8 лева повече , отколкото наведнъж да трябва да изсипя 1000+лв за профилактика.
Статистиката говори. Навсякъде по света в екстрийм състезанията над 95% е 2т. В "ПРО" класа на тазгодишния романиакс от 30-тина мотора има само едно 4Т (350-ка). Една-две 250-ки 2Т и всичко друго е 300 2Т.
Явно 300-тата се очертава като доста добра машина за ендуро.
Минал съм и през 2Т и през 4Т и определено мисля да се връщам към 2Т-то. Не грее, по-лек е и най-важното - елементарен двигател. Буталото е 2 пъти по евтино от на 4Т-то и с него в общия случай приключваш. Предпочитам на всяко каране да давам по 7-8 лева повече , отколкото наведнъж да трябва да изсипя 1000+лв за профилактика.
Коментар