Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо карате 2т ендуро ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Защо карате 2т ендуро ?

    Ехе много станахме тея с големия разход.Аз поне предполагам че ми е износена и иглата на поплавъка.Понякога, но не винаги когато го оставя на степенка и почва да тече бензин от маркучите който излизат от карбуратора.Като го изправя от степенка спира да тече.Като покарам малко понякога се оправя и не тече като го оставям на степенка.

    То това май не е за тази тема де, но и без това разискваме разхода.

    Та възможно ли е тая игла да се е износила и от там да идва и високия разход?
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • #77
      От: Защо карате 2т ендуро ?

      На мен понякога става същото- почва да капе бензин от преливниците на карбуратора, когато спускам и мотора е под наклон.
      Yamaha WR 200

      Коментар


      • #78
        От: Защо карате 2т ендуро ?

        Казано в прав текст... Тия дето берем цветя по-често ни се налага повечко да наливаме бензинец Майтап, майтап, но си е самата истина. Колкото до пича със sixdays-а... Най-вероятно заради по-богатата смес и по-високото ниво на бензина в карбуратора е имал някакви грижи - не мога реално да преценя, защото не съм бил там. До колкото съм чувал (и в Австралия не съм бил) там е горе-долу равно като тепсия, освен когато пресичаш планинска верига, което най-добре става ами... с хеликоптер или самолет.

        По въпроса за разхода... попредишният собственик на TM-а (италианеца) го беше понапилил с по-голям главен жикльор и разхода беше сериозен - нещо, като 10-12 на сто - не знам точно. След смяната на жикльора и намалянето на нивото на горивото в карбуратора едно, че доста падна разхода и второ - което реално се гонеше, като резултат - мотора почна да пали, като оса, а и вибрациите при стартиран двигател намаляха драстично.

        Коментар


        • #79
          От: Защо карате 2т ендуро ?

          Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
          ... До колкото съм чувал (и в Австралия не съм бил) там е горе-долу равно като тепсия, освен когато пресичаш планинска верига, което най-добре става ами... с хеликоптер или самолет...
          Младежа от половин година е в Европа, КТМ-а специално си го купи за да кара на Ерзберг. Ходил е да кара в Хърватска и т.н. Някъде до тук да виждаш "тепсии" ?
          Mitsubishi L200 DobbleCab

          KTM XC 450 RW 2009
          KTM 350 SX 2011

          Коментар


          • #80
            От: Защо карате 2т ендуро ?

            Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
            Младежа от половин година е в Европа, КТМ-а специално си го купи за да кара на Ерзберг. Ходил е да кара в Хърватска и т.н. Някъде до тук да виждаш "тепсии" ?
            Е то е ясно, че едва ли го е взел да си кара на равно в пясъчника... Просто предположих, че му е настроен мотора за места с по-малка денивелация и изкуствени препятствия, което би направило подобни настройки логични - в смисъл нещо, като за еднурокрос - по-високо ниво на горивото, по-голям главен жикльор и пр.
            Последно редактирано от господин никой; 13-09-10, 07:58. Причина: Емот-икони :)

            Коментар


            • #81
              От: Защо карате 2т ендуро ?

              Първоначално публикуван от asenzdravkov Преглед на мнение
              Аз карам 2Т защото е много по лек от 4Т.Удоволствието да караш 2Т мотор е много по голямо от 4Т това е мое мнение пък и подръжката на 2Т е много по евтина и лесна от на 4Т моторите.
              Тъй като те познавам ти май си "ПОЧИТАТЕЛ" само на 2-Т
              Те че "ПОГОРВАТ" две мнения няма, ама са и с характер и са леки като колелета само че с мощност колкото е кубатурата ама по две за 4-тактовите
              Аз казах "ХАУ"
              [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

              Коментар


              • #82
                От: Защо карате 2т ендуро ?

                Карам 2т ендуро щот нямам пари за 4т , майтап в 2т има има повече фън , по леко е и има евтина подръжка в сравнение с 4т , а за разхода карам веднъж в седмицата така че не ме бърка особенно

                Коментар


                • #83
                  От: Защо карате 2т ендуро ?

                  ДаЙте да сЪживим малко темата, вижда ми се интересна
                  Аз карам 2Т, защото е по-лек и върви повече, макар и да има по-къс живот на двигателя.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Защо карате 2т ендуро ?

                    Хайде пак, и ти ли почна, как го сметна че е по-къс живота му
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #85
                      От: Защо карате 2т ендуро ?

                      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                      Хайде пак, и ти ли почна, как го сметна че е по-къс живота му
                      Ами така казват, а и според мен е така, защото все пак работи само на 2 такта и е възможно да прегрее няколко хиляди пъти в минута или в секунда, не помня точно.
                      Последно редактирано от viki terzieva; 08-08-12, 11:38. Причина: Моля, използвайте главни букви!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Защо карате 2т ендуро ?

                        Първоначално публикуван от ktmRACINZG Преглед на мнение
                        ами така казват ,аи според мене така защото все пак работи само на 2 такта и е възможно да прегрее няколко хиляди пъти в минута илив секунда непомня точно
                        Айде поразгледай малко тия анимации.http://www.animatedengines.com/index.html
                        HONDA DOMINATOR 650
                        ОРЕЛ ASTRA
                        РСПБЗН-Приморско

                        Коментар


                        • #87
                          От: Защо карате 2т ендуро ?

                          Не искам да споря с вас защото не съм и на възрастта Ви нито пък на опита Ви !

                          Коментар


                          • #88
                            От: Защо карате 2т ендуро ?

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            Хайде пак, и ти ли почна, как го сметна че е по-къс живота му
                            Защото прави двойно повече обороти в минута спрямо четиритактовия и мазането на биелата и буталото е поосредством разредено масло.
                            Да де ама по принцип това не е толкова важно,на фона на малкото чаркове който се сменят,и са сравнително евтини.
                            Май ендурото отива в такава посока.
                            Много ме е яд че, Хонда или Ямаха не се хванат да направят едно съвременно двутактово ендуро.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Защо карате 2т ендуро ?

                              Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                              Защото прави двойно повече обороти в минута спрямо четиритактовия и мазането на биелата и буталото е поосредством разредено масло
                              Двойно повече работни тактове , оборотите са си почти същите. С мазането има проблем само ако се използва Приста или масло за градинска техника(това са най-често срещаните изцепки) . Единствения недостатък на 2т спрямо 4т е резонатора , нищо друго !
                              "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Защо карате 2т ендуро ?

                                Джарта вземи 2 нови мотора, 2Т и 4Т, направи ви им 300 моточаса и виж последствията.
                                На 2Т ще си сменил само 1 бутало, а на 4Т няма да е само бутало.
                                Говорим за спорно каране, не за мототуризъм.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X