От: Защо карате 2т ендуро ?
Ехе много станахме тея с големия разход.Аз поне предполагам че ми е износена и иглата на поплавъка.Понякога, но не винаги когато го оставя на степенка и почва да тече бензин от маркучите който излизат от карбуратора.Като го изправя от степенка спира да тече.Като покарам малко понякога се оправя и не тече като го оставям на степенка.
То това май не е за тази тема де, но и без това разискваме разхода.
Та възможно ли е тая игла да се е износила и от там да идва и високия разход?
Ехе много станахме тея с големия разход.Аз поне предполагам че ми е износена и иглата на поплавъка.Понякога, но не винаги когато го оставя на степенка и почва да тече бензин от маркучите който излизат от карбуратора.Като го изправя от степенка спира да тече.Като покарам малко понякога се оправя и не тече като го оставям на степенка.
То това май не е за тази тема де, но и без това разискваме разхода.
Та възможно ли е тая игла да се е износила и от там да идва и високия разход?
Майтап, майтап, но си е самата истина. Колкото до пича със sixdays-а... Най-вероятно заради по-богатата смес и по-високото ниво на бензина в карбуратора е имал някакви грижи - не мога реално да преценя, защото не съм бил там. До колкото съм чувал (и в Австралия не съм бил) там е горе-долу равно като тепсия, освен когато пресичаш планинска верига, което най-добре става ами... с хеликоптер или самолет.
Коментар