Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо карате 2т ендуро ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Защо карате 2т ендуро ?

    Звука, звука на двутакта
    Карам си 125 ендуро и върви доста прилично. Разхода е по-малък от доста 4т ендура. С ръчка разхода е 5/100 ... Ако се кара спокойно като на разходка ще падне още, а са асфалт още повече
    И 4т също ме кефят, но не толкова
    Поздрави!
    Yamaha WR 200

    Коментар


    • #62
      От: Защо карате 2т ендуро ?

      Нещо не е баш точно по темата, но това с разхода...май е единственото, което ме спира да скоча от 450 ЕХС 4т на 2т 300 ЕХС...
      Младото австралийче на "Сикс дейса..." с 10 литра едвам докарваша 65 км по ГПС ...Гълъбин му игра н-брой пъти мобилна бензиджийница. Не ми се смята, ама е към 3 пъти по разхода от горния пост.
      Иначе - перце със стартер! Уникално!...И на Ади му се кара такова, та две не вижда...
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • #63
        От: Защо карате 2т ендуро ?

        За разхода и аз не съм на същото мнение, по мое наблюдение 4Т мотори харчат по- малко от 2Т моя е 125 2Т и харчи над 10 но незнам колко над 10.Както се казва за сега не е върнал сипан бензин
        А по въпроса, карам 2Т щото нямам пари за 4Т

        Коментар


        • #64
          От: Защо карате 2т ендуро ?

          Колега как тая априлия харчи над 10 ???Мисля да си вземам такава ама какъв е тоя разход бе
          Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

          Коментар


          • #65
            От: Защо карате 2т ендуро ?

            Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
            Нещо не е баш точно по темата, но това с разхода...май е единственото, което ме спира да скоча от 450 ЕХС 4т на 2т 300 ЕХС...
            Младото австралийче на "Сикс дейса..." с 10 литра едвам докарваша 65 км по ГПС ...Гълъбин му игра н-брой пъти мобилна бензиджийница. Не ми се смята, ама е към 3 пъти по разхода от горния пост.
            Иначе - перце със стартер! Уникално!...И на Ади му се кара такова, та две не вижда...
            хм, има нещо нередно тук, може би карбуратора да е преливал постоянно или нещо друго .... незнам. Но с 10 литра дори при пълна ръчка която не е възможна при ендуро, пак трябва да изкара минимум 80-100
            А и всички колеги които познавам с 2Т КТМ изкарват с 1 резервоар около 100-120 км.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #66
              От: Защо карате 2т ендуро ?

              Да бе , нещо не е наред... не може да е в изправност и да гори толкова...с ЕХС250 2т изкарвам с един резервоар 120-130 км. а може и още (не съм чакал да свърши съвсем) . Не е бил настроен както трябва карбуратора .Е все пак разхода е повече от на 4т(особено ако се кара с хубаво масло) ,но недейте да се страхувате ,дявола не е толкова черен, взимайте си по едно 2Т с Ади - особено за ендурокрос ,предимствата на 2т. са очевидни!
              "Суетата, е любимият грях на дявола"!

              Коментар


              • #67
                От: Защо карате 2т ендуро ?

                Лелее че и аз с 250 ехс понякога не изкарвам и 80км до резерва.А с резервата едва ли ще мога да мина още повече от 20-30км така че пак не излизат сметките за 120-130км с един резервоар.sad: Ще трябва да се занимавам с карбуратора явно.Макар че отдавам големия ми разход и на зъбчатките понеже с 14/52 по правите се мъчи доста моторчето.
                Иван Маринов
                Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                ЕНДУРО ВАРНА

                Коментар


                • #68
                  От: Защо карате 2т ендуро ?

                  Абе то ,голямо значение има и стила на каране (при 2т много варира) , един приятел с Хонда ЦРМ 250 (можете да я видите в обявите за продажба) с един резервоар (11,5л.) измина около 160 км. ! карахме по горски пътища не сме се навирали в дерета и "гори тилилейски" ... Признавам че моите везни накланят към 2т.
                  "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Защо карате 2т ендуро ?

                    Аз карам РМ 125 и може да ми гори от 6/100 до 10/100 на дълго ми пада от Карлово до Бузлуджа и обратно около 180-190 км ми изгори 12л,но пътя е доста равен.

                    П.П.Без да искам се отплеснах от темата.Карам 2т мотор защото ме кефи много повече заради лекотата с която се кара.Мога да го нося като дамска чанта и въобще не измаря с крането,много съм доволен от мотора ми.
                    0888 074 049

                    Коментар


                    • #70
                      От: Защо карате 2т ендуро ?

                      Оххххххх.... (inlove)
                      KTM sx-f 350 2011
                      Honda Montesa Cota 250
                      KTM exc 450 Supermoto

                      Коментар


                      • #71
                        От: Защо карате 2т ендуро ?

                        Няколко бързи сравнения между КТМ 200ЕХС и състезателен CRF250X с много тунинг и олекотяване.
                        На първо четене усещането за маса при двата мотора е огромна, немога да си представя какво е да караш 450 ендуро

                        4Т трудно сменя траекторията при движение и нужда от промяна, лесно пада в коловоз и трудно излиза, като всяко такова "залитане" ти отнема от енергията на мускулите.

                        На спускане по криви места с 2Т летя надолу все едно с DH колело с 4Т всяка неравност запращя мотора някъде си и трудно се държи перфектната бърза линия.

                        4Т доста по-тежък и по-трудно прескача препядствия по пътя, особено ако не си на точната предавка, за 2Т това не е никакъв проблем дори да си и 2 скорости нагоре, само като скочиш на окачването и леко дадеш газ. Дори понякога си караш и скачаш за кеф през това и онова с 2Т без това да те натоварва излишно.

                        4Т катери доста добре, плавно и мазно без да те подхвърля насам на там и без да иска да ти избяга от теб както 2Т, ама какво от това като не ти прави кеф това катерене, та дори и понякога да е по-бързо поради това че прощава грешки.

                        На пътеки след като се умориш и се налага да се бориш с мотора, 4Т вече изглежда ужасно много по-тежък. Спреш ли много по-трудно тръгва от место пак заради по-голямата маса или пък се окопава. Също така и много повече загрява, а и тази алуминиева рама като се напече както и ауспуха, загрява много и този който е отгоре му, а в топло време това се превръща в една постоянна пещ на която седиш.

                        За бързо еднуро и черни пътища, 4Т определено тежестта му почти не се усеща и се кара доста по-лесно. Стъпва по-добре и държи траекторията по-стабилно. Охлажда се добре и не ти грее на краката и задника

                        На много много криви места, наличието на стартер при 4Т е плюс (докато имаш акумулатор) като го загубиш и почнеш да риташ настъпва ада

                        На бензиностанция е малко по-лесно, пълиш палиш и пак си на печката

                        Ако караш сам и няма кой да ти помогне с 2Т шансовете ти да излезеш от някое дере са поне 50% по-големи отколкото с 4Т, пък ако ще и да го носиш на гръб

                        Сигурно има и доста други неща за които не се сещам сега .....

                        Като цяло мога да кажа, че ако става въпрос за скоростно и бързо ендуро тип мотокрос бих избрал 4Т, но ако става въпрос за пътеки и екстремно ендуро винаги бих избрал 2Т.

                        Това са лично мои преценки базирани на моторите написани по-горе и не искам никого да задължавам с тях или да убеждавам в нещо.
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #72
                          От: До: Защо карате 2т ендуро ?

                          Първоначално публикуван от iskamzob Преглед на мнение
                          Защото е непредсказуем и както караш изведнъж все едно те блъска влак като дадеш газ
                          Като го покараш по дълго,вече няма да ти е непредсказуем! А на въпроса-карам 2т,защото не съм толкова як да мога да нося 4т!
                          Иво (таксито) Андреев
                          0988 91 80 50
                          Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                          Коментар


                          • #73
                            От: Защо карате 2т ендуро ?

                            Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                            Нещо не е баш точно по темата, но това с разхода...май е единственото, което ме спира да скоча от 450 ЕХС 4т на 2т 300 ЕХС...
                            Младото австралийче на "Сикс дейса..." с 10 литра едвам докарваша 65 км по ГПС ...Гълъбин му игра н-брой пъти мобилна бензиджийница. Не ми се смята, ама е към 3 пъти по разхода от горния пост.
                            Иначе - перце със стартер! Уникално!...И на Ади му се кара такова, та две не вижда...
                            На моето пенсионерско возене GasGas-а прави ~100 с 10л резервоар. 1 път съм закъсвал за бензин, но тогава водеше "Гъзарчето" и това отменя всички уговорки и условия.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Защо карате 2т ендуро ?

                              Аз карам 2Т защото е много по лек от 4Т.Удоволствието да караш 2Т мотор е много по голямо от 4Т това е мое мнение пък и подръжката на 2Т е много по евтина и лесна от на 4Т моторите.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Защо карате 2т ендуро ?

                                Незнам какви са тия разходи на бензин 10-12 на 100км. Явно някои обичат да им е гадно щом оставят моторите да им горят толкова .И при това говорим за каране в гората!Ако е за крос там е друго нещо.Не е нормално това горене най малкото защото явно мотора се дави постоянно и се налага да се кара на по високи обороти по често отколкото е необходимо.Независимо какъв е мотора дали двутактов или четиритактов за ендуро горивната смес трябва да бъде леко ''бедна''
                                защото колкото по нависоко се качваме толкова по ниско е атмосверното налягане и сместа става по ''богата''Тази промяна на сместа при кроса я няма защото там пистите са с малка денивилация!Не съм карал мотор досега който да ми гори повече от резервоар на ден или в километри 8l/100км.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X