Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо карате 2т ендуро ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Защо карате 2т ендуро ?

    ..На 2Т ще си сменил само 1 бутало, а на 4Т няма да е само бутало...
    .....и като сложиш по-големия разход на гориво, + 2Т маслото, /което не е никак малко като допълнителен разход/ и нещата си дойдоха на кантар....,ама това никой не го смята май..
    Силата е нищо без контрол.

    Коментар


    • #92
      От: Защо карате 2т ендуро ?

      Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
      .....и като сложиш по-големия разход на гориво, + 2Т маслото, /което не е никак малко като допълнителен разход/ и нещата си дойдоха на кантар....,ама това никой не го смята май..
      За по-големия разход съм съгласен, но за маслото според мен идва горе долу същото. Като се сипва по 25мл/л 2т масло това са около 40 литра бензин, с който ще изминеш например около 400км(ако караш по черни пътища да речем). За около 500 км така или иначе ще трябва да смениш маслото и на 4т и като се вземе впредвид, че хубавите масла за 4т са една идея по-скъпи идва горе долу същото. Може би има малка разлика, но според мен е незначителна спрямо всички останали разходи в ендурото

      Коментар


      • #93
        От: Защо карате 2т ендуро ?

        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
        Говорим за спорно каране, не за мототуризъм.
        Не знам какво е спортно каране и колко е резервоара на Мартин, обаче той каза че минава с него 50 км.Ако не вярвате питайте го.

        Коментар


        • #94
          От: Защо карате 2т ендуро ?

          Не е проблем да се постигне това и с 4т. Не гледай Мартин , той може и 10 км. да измине с един резервоар...а ти го питай с кой мотор му е по-гот , предишния или сегашния ... просто да видим на теб какво ще каже
          Последно редактирано от yurgana; 09-08-12, 11:20.
          "Суетата, е любимият грях на дявола"!

          Коментар


          • #95
            От: Защо карате 2т ендуро ?

            Защо карате 2т ендуро ? защото нямат пари за 4-т ендуро
            0 8 76 36 8 542

            Коментар


            • #96
              От: Защо карате 2т ендуро ?

              предстои ми копуване на yz250 2002 2т какво ще ме посьветвате за моторетката

              Коментар


              • #97
                От: Защо карате 2т ендуро ?

                Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                .....и като сложиш по-големия разход на гориво, + 2Т маслото, /което не е никак малко като допълнителен разход/ и нещата си дойдоха на кантар....,ама това никой не го смята май..
                И като е дошло на кантар какво ? Да карам по тежкия мотор ли с много по-скъпи ремонти, а и кефа не е както на 2Т. А нали спора беше, че е по-къс живота на 2Т, не кое колко струва.
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #98
                  От: Защо карате 2т ендуро ?

                  Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                  И като е дошло на кантар какво ? Да карам по тежкия мотор ли с много по-скъпи ремонти, а и кефа не е както на 2Т. А нали спора беше, че е по-къс живота на 2Т, не кое колко струва.
                  Защо обаче кефа да не същия.Не виждам една 450-тка кое да и е по слабото ,особенно ако е кросов.
                  Разговарях и с Пацо от Варна за Хусаберга.Човека каза че,мотора по кривите места е лек,повратлив и много динамичен,обаче при скоростното каране по макадан където се налага да се дрифти с висока скорост нещата са в пъти по лоши.Там предимство има по тежкия мотор-това са негови думи.
                  Аз определено съм решил, и ще си купя някакъв двутактав,въпрос на време.Просто така,да си начешя крастата.Не знам само тая ламаринена туба отпред, как ще успея да я опазя здрава.Австрийците имаха някой де,страхотни цели предпазители който смятам че са абсолютно задължителни.
                  Имам чувството че на първото излизане ще заприлича на......! Много ме е яд обаче че съм принуден да е КТМ.
                  Май на Чинела думите за казармата ще се окажат изцяло истина !

                  Коментар


                  • #99
                    От: Защо карате 2т ендуро ?

                    Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                    Много ме е яд обаче че съм принуден да е КТМ.
                    Айде, айде ти го изкара като секса с мъже-боли само първия път, после започва да ти харесва

                    Коментар


                    • От: Защо карате 2т ендуро ?

                      Джарта няма мотор който става за рали и за екстреми, така че избирай сам. За резонатора най-добре е с предпазител, но ако в началото внимаваш и го опазиш, лека полека ще знаеш как да караш мотора така че да не го смажеш. Плюс това клиренса на 2Т е няколко сантиметра по-голям от 4Т а те се оказват напълно достатъчни за да не ти закача мотора в 80% от местата където 4Т опира. Не знам какво против имаш КТМ. Несъм чул някой да се оплаква че има проблеми с цвайките им, даже напротив, за 4Т може би е различно, но пък виж че в Ст.Загора почти само такова се кара. А и защо да нямаш избор. Има и Гас Гас и Хъски и ТМ и Шерко даже вече. А в Англия има едни XC на Сузуки , модифицирани RM-и за ендуро. Така че не е да нямаш избор.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • От: Защо карате 2т ендуро ?

                        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                        Джарта няма мотор който става за рали и за екстреми, така че избирай сам. За резонатора най-добре е с предпазител, но ако в началото внимаваш и го опазиш, лека полека ще знаеш как да караш мотора така че да не го смажеш. Плюс това клиренса на 2Т е няколко сантиметра по-голям от 4Т а те се оказват напълно достатъчни за да не ти закача мотора в 80% от местата където 4Т опира. Не знам какво против имаш КТМ. Несъм чул някой да се оплаква че има проблеми с цвайките им, даже напротив, за 4Т може би е различно, но пък виж че в Ст.Загора почти само такова се кара. А и защо да нямаш избор. Има и Гас Гас и Хъски и ТМ и Шерко даже вече. А в Англия има едни XC на Сузуки , модифицирани RM-и за ендуро. Така че не е да нямаш избор.
                        Разбирам отлично нещата,съгласен съм.Просто си чакам момента.Ядосвам се само че, здравите мотори вече са история.
                        Както и при колите,вече не се правят от инженери а от счетоводители.

                        Коментар


                        • От: Защо карате 2т ендуро ?

                          Oт скоро имам Ямаха ВР 200 2т и първите ми впечатления са, че това е кросов мотор с добър въртящ момент и хубаво окачване. Не е като съвременните 2т ендура, но все пак има потенциал.
                          Yamaha WR 200

                          Коментар


                          • От: Защо карате 2т ендуро ?

                            Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                            Разбирам отлично нещата,съгласен съм.Просто си чакам момента.Ядосвам се само че, здравите мотори вече са история.
                            Както и при колите,вече не се правят от инженери а от счетоводители.
                            Като искаш здрав мотор ориентирай се към ЕХС 300,стигнах до заключение че това е мултифункционален мотор който става за всякакъв вид каране,ако не ела да ти дам моето балканче за 4 години в усложнен режим му е сменено по двигателя,два предни венеца,два скоростни лоста,една звезда и един комутатор,не знам колко мотора ще се похвалят с такъв ремонт,било то 4т или 2т.

                            Коментар


                            • От: Защо карате 2т ендуро ?

                              Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                              Разговарях и с Пацо от Варна за Хусаберга.Човека каза че,мотора по кривите места е лек,повратлив и много динамичен,обаче при скоростното каране по макадан където се налага да се дрифти с висока скорост нещата са в пъти по лоши.Там предимство има по тежкия мотор-това са негови думи.
                              !
                              Прав е Джартони, бяхме заедно в Стара Загора, и Пацо каза точно тези думи. Има едно обаче, и това е колко пъти караме като Пачо на пуна газ по макадам и дрифтим като него със 140- 150 км.ч. Аз, лично, знам за не повече от 10 човека в БГ, които се осмеляват на това. Реално ние търсим в Ендурото повече криви и тегави пътеки, за които прочетете по- горе. Вижте класиранията тази година в EWC. В големия клас Д. Найт е с нервния 4- тактов КТМ- негови думи, а Намботин мачка с 300 2- тактов. В този шампионат има и рали и екстрийм, т.е от всичко.Стигна се до там, че в ГП на Италия, Найт прави тестове с 300 ЕХЦ, защото му писна от невероятното темпо на Намботин. В крайна сметка, там участва имено с такава машина.http://enduro21.com/index.php/compon...ht-gp-of-italy В екстремното ендуро, което много малко от нас практикуват, нещата са 80- 20 в полза на цвайките. В първото, за годината, състезание за годината през януари Найт бе по- бърз и от Джарвис и то с двутактов КТМ, срещу Хусаберга на Греъм. Той, не за първи път, стартира с цвайка в подобни надпревари.http://www.youtube.com/watch?v=3HYL5uAfuAU . Изгледайте целия клип и вижте тройката на края.
                              Много можем да пишем и да си чешем езиците, но в крайна сметка всеки прави избора си сам. Поздрави!
                              Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

                              Коментар


                              • От: Защо карате 2т ендуро ?

                                Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                                Разговарях и с Пацо от Варна за Хусаберга.Човека каза че,мотора по кривите места е лек,повратлив и много динамичен,обаче при скоростното каране по макадан където се налага да се дрифти с висока скорост нещата са в пъти по лоши.
                                А каза ли ти Пацо че това ми е третото каране на този мотор и не ми е свикнал.

                                Ха сега го питай след това изпитание

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020512.jpg
Прегледи:2
Размер:112.7 КБ
ID:5398843
                                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X