Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2 STROKE ENDURO ADVENTURE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ivo Georgiev
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
    Тц, няма да стане !
    Става въпрос само за модел 2008 !
    2007 не го щем.
    То за 2007-ма и баба знае. Пък и 2008-ма имат "вълшебно копче". Аз ще чакам 2009-та модела. Нямам спешна нужда от нов мотор. Пък и как ще съм Орфей, ако не съм с KDX220?!?

    Остави коментар:


  • Жоро Хаджиев
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Тц, няма да стане !
    Става въпрос само за модел 2008 !
    2007 не го щем.

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Имам нещо на предвид, хайде ще проверя, дано пък изкочи отнякъде.

    Остави коментар:


  • Жоро Хаджиев
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
    Ами ако ви уредя 300 кво ша черпите
    Жени и алкохол !
    Няма майтап. Убихме се да търсим за Кокера 300 ЕХС, че да му е по-гуд на Ерзберг, но няма в целия свят. И в централата на КТМ проверихме, и Карл Катох задействахме и пак нищо.
    И това ако е маркетинг !

    Остави коментар:


  • slawunder
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Аз винаги си мълча, но сега няма как!!


    2Т FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Няма да казвам 4Т какви са, че всички от форума ще ме наплюят

    2Т RULZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Може мнението да не е на правилното място но не се сърдете!

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Ами ако ви уредя 300 кво ша черпите

    Остави коментар:


  • Ivo Georgiev
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Ами какво да се прави Митак, късмет. Като няма риба и рака е риба. Ще вземаме 250-ки и толкова. Ако ли не...... юни не е толкова далече, ще се изтрае някак си . Мен не ме бърка кой знае колко.

    Остави коментар:


  • mitkov
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    хммм ..не знам какво ще става за в бъдеще ..но в момента 3 ма души търсят да си купят 300ехс нов ..и се оказва ..че НЯМА..цялата продукция от модела ехс300е 08модел за европа била продадена

    току що говорих и с нашия за България дилър..каза че даже на 2 пъти са му звъняли от Австрия да го питат да не би да има в наличност и че ако има ще дойдат от тука да си го купят...

    подценили са търсенето и произведените бройки са свършили а завода сега подготвял вече производството на модела за 09 та година ..който обаче вече от юни нататък ще може да се намери в момента...нема та нема..кокера сподели че са звъняли из цяла европа и всички дилъри си били разпродали поръчаните бройки ...даже и Карол Катох не можал да намери ...явно и самите ктм са подценили търсенето на този модел ...да бях се сетил да поръчам 5-6 парчета..и сега да организирам наддаване

    Остави коментар:


  • mitkov
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    ..леко измествате центъра на темата..но на практика новите модели ендуро мотори 2тактови както е казал краси ..са почти изчистени от всички тези недостатъци типични за 2т моторите а са им останали само плюсовете
    и аз имам ехс200 ида ви кажа от ниски тегли като ..мотоциклет за триал ..не цапа свещи ..ако ще и цял ден да работи на обороти без да го "чистиш" ..и особенно от как му сложих фмф ауспух не съм и забелязал да се влияе чак толкоз ни от температурни ни от височинни разлики ..на високи обороти пък върви доста сериозно..горе долу като малко по старите 250 кросови мотори има светлини регистрации и евро 3..ако искам ще се пльосна и в центъра на софия ..или на Брюксел с него и никой нищо няма да каже
    ..има и двойно запалване и като го включиш на софт..става осезаемо по кротък и не толкова рязък..а ехс250 и 300 например пък освен че има софт и перформанс криви на запалването-има и 4 различни пружини за регулиране отварянето на повер валвето ..и отделно се регулира и с отвертка..тоест може да си го нагласиш от супер рейсър до триал характеристики само за минути

    ..вчера още един наш човек ми сподели че ще взима ехс 2 тактов чисто нов ..тъй че до сега само тези които ги знам стават- 4 души и то са все от сериозните участници в ендуро шампионата

    ..между другото новите модели ендура особенно ехс тата си стават и за мотокрос на доста сериозно ниво..в гърция като бяхме ..едно момче от ктм гърция с ехс200 даде най доброто време на ..почти суперкрос трасе .. а имайте предвид че участваха хора на много високо ниво..нашият Бучаков например се класира -някъде 6-ти 7 ми ..а първите 3 ма караха като все едно гледаш американския шампионат ..е ..нямаше и как иначе щото първо място бе...над2000 евро

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
    Моите изводи са (абсолютно не се смятам за непременно прав), че хубавите страни на 2Т са:
    простата конструкция на двигателя, по-лесната и по-евтината поддръжка, цената на мотора, звука, мириса, специфичната игра с оборотите, лекото тегло и най-вече тенденцията да го изтискваш до прегракване.
    Лошите са: Трудното усвояване, капризите на двигателя- запушване от неръчкане, мокрене на свещ, проблемите с надморската височина, по-честата смяна на бутало, многото пушек, маслото с бензина, спускането без двигателна спирачка, мъчителните за машината и човека изкачвания на полусъединител и най-вече увисването без мощност в ниски обороти в трудни ендуро моменти, дори когато си добър и много бърз с предавките....

    искам да кажа 2 думи по негативните страни на мнението на Ясен
    това което си го написал важи в пълна сила за кросов 2Т мотор и още в по-пълна сила за 125 и още повече за хонда които са най-резки.
    Трудно усвояване - да в началото е трудно но като се научиш кефа е по-голям от 4Т
    Капризи на двигателя - при новите 2Т ендура такива проблеми няма, нито се запушва от неръчкане нито мокри свещ
    Надморска височина - този проблем се решава с подходящи реглажи на карбъратора и го има и при 4Т моторите както и при всички двигатели, примерно на пайкс пийк пощноста на двигателя горе пада с 30%
    По честа смяна на буталото - при 2Т ендурата дори по сервизна книга където е презапасено смяната на буталото е по-рядко отколкото на 4Т или поне на същото време.
    Много пушек и масло в бензина - това незнам дали е недостатък
    Спускане без двигателна спирачка - това е абсолютно възможно при 2Т
    Полусъединител и ниски обороти - ако искаш можем да направим тест на някой екстрийм аз със моя 200ЕХС ти с CRF450, гарантирам ти че ти ще си този без съединител и без ниски обороти, представи си как върви тогава 250 или 300 ЕХС!!!

    като за финал искам да кажа че това е мнение конкретно за моя мотор КТМ 200ЕХС, а по отношение на 125 крос, Ясен е прав.

    Остави коментар:


  • iassen
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Здравейте : )
    Макар и от скоро да имам ЦРФ450, предишният ми мотор беше ЦР125 (него имам предвид под 2Т) и си оставам голям фен на двутактовите. Затова искам да споделя впечатленията си по темата, макар и още да не съм карал достатъчно 4Т. Знам че са доста различни класове, но пак съм на същите трасета и за сега не съм сигурен с кой бих ги взел по-бързо и по-забавно.

    Има някои неща, които веднага усетих:
    - 4Т е по-лесен и съответно по-скучен за каране. При 2Т наистина е трудно да свикнеш с взрива в оборотите, но овладееш ли го заедно с постоянното сменяне на предавките и прецизната газ, кефа само от контрола на инерцията и мощността е много голям. При 4Т това просто го няма- даваш газ, почти по което и да е време и той те издърпва копаейки и вдигайки се.
    -125 е значително по-лек. Моят тежеше горе-долу колкото мен. Можех да го дръпна от коловоз даже без газ. ЦРФ-а поне за сега го усещам по-тежък и не мога да му влиая така с тялото. Повече с газта трябва.
    - Самият двигател 2Т е като жив. Дива работа. Уж потегляш със звук на трабантче, а като мине в обороти става като бясна оса без прекасвач- колкото по-го изтискваш -толкова по-пищи и върви. Обича да е в обороти и да звънти на тиган от газ. Чувал съм , че може да вдига оборотите, докато се саморазруши ЦРФ-а е като сърдит чудовищен бик. Тегли като трактор на ниски и средни а във високите отслабва, но пък има мощ в огромен диапазон от обороти и осезаем въртящ момент.

    Моите изводи са (абсолютно не се смятам за непременно прав), че хубавите страни на 2Т са:
    простата конструкция на двигателя, по-лесната и по-евтината поддръжка, цената на мотора, звука, мириса, специфичната игра с оборотите, лекото тегло и най-вече тенденцията да го изтискваш до прегракване.
    Лошите са: Трудното усвояване, капризите на двигателя- запушване от неръчкане, мокрене на свещ, проблемите с надморската височина, по-честата смяна на бутало, многото пушек, маслото с бензина, спускането без двигателна спирачка, мъчителните за машината и човека изкачвания на полусъединител и най-вече увисването без мощност в ниски обороти в трудни ендуро моменти, дори когато си добър и много бърз с предавките.

    В заключение: сигурен съм, че ще му свикна на 4Т и ще се кефя да използвам грубата му мощ, винаги в запас, но не изключвам възможността и следващият ми мотор да е пак 2Т. Още повече, че май наистина могат да изчезнат скоро. Много са различни и ако можех бих искал и двата да ги имам, но сега пък се радвам на възможността да открия и усвоя нещо ново. По-натам, като го опозная повече ще направя по-обстойно сравнение. В крайна сметка важното е кефа или времето за някои и смятам, че ебавките с 2Т са неуместни и плод на непознаване и недооценяване...

    Остави коментар:


  • mitkov
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    е..не ..по скоро у нас от няколко години насам всички нови машини които се купуват са все 4 тактови ..щото нали уж модерно..а тука сме най модерни и от модерните ..и за това 2 тактовите се свързва често с нещо старо евтино и не по реда си..а всъщтност не е така

    ..ето мотора ми ..двутактов но..си струва над 12 бона ..и си е нов хубав мотор .. това сигурно е първият 2 тактов мотор поръчан нов в страната от години ..сега обаче ..тази година ще има още ..бая
    ..в момента например знам 3 ма души които още тая година ще си купят ктм 300 ехс чисто нов от магазина ..дори в момента е проблем да го намерят защото търсенето на този модел и на запад е такова че в момента няма налични количества

    Остави коментар:


  • pepimotos
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Та за това е и неговата голяма слава.всички наи добри състезатели го предпочитат за това че е лек пъргав и с добър потенцял от мощност.Модата за четиритактовите машини беше около преди 2 години тук при нас но сега много хора пак се връщат към тях защото ,които е свикнал на 250 2т и премине на 250 4т не му издързжа и един сезон.А и според мен когато имаш един добър и съвременен мотор не е нужно даго сменяш поне 5 години по добре харчи пари за амортисиорите и неговата поддръжка.А в България модата и идва и от това че хората не могат да си позволят да си купят такива и за това се мъчат с старите модели 600 кито за ендуро честно казано не стават.Евтини са и по този начин поне практикуват нешто подобно на ендуро.Та от там идват и четиритактовите машини.Може би ще бъдат добри но първо дрябва да мине доста време докато се развият на ниво на което си заслужава да ги имаш.говоря за четиритактовите.

    Остави коментар:


  • pepimotos
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Темата е много добра защото все пак някои трябва да обясни на хорта за двутактовите мотори.Когато започнах да влизам в българска форум много ме учуди предпочитанието на хората за четиритактовите мотори.Първото ми впечетление беше че това им се втълпява от някои и за това е така, пък и без да се обижда никои ендурото е една дълга верига в която се вижда самата еволюция на този спорт итрябва да имаш поне малко информация за миналото ,зада си извадиш някакво мнение и после да можеш да опинираш за марка модел и други.Двутактовите двигатели са много усъваршенствани и вече не са така рязки ,сприхави и неудобни за каране .С течение на времето се измисли и двутактовия двигател с променлива горивна камера а съшто така и подаването на горивото чрез ламина ,модернизиране на самото запалване което вече има възможност да избираш между по агресивно и нормално каране.Всички тези фактори правят този тип двигател почти перфектен.
    Последно редактирано от pepimotos; 16-02-08, 14:25.

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Митков хубава тема си заформил.
    Нека и аз да кажа няколко думи по въпроса.

    Много сме дискутирали темата 4Т vs. 2Т и то най-вече в други теми, но ще ми е много трудно да събера всички мнения.

    Напоследък хвърлям едно око на щатските форуми и в много от темите се споменава точно за хора които преди са карали 4Т, най вече WR и CRF-X а вече са се оборудвали с 2Т машини на КТМ техните XC и XC-W модели, като започнеш от 200 минеш през 250 и стигнеш до 300 кубика.
    Всеобщо е задоволството от преминаването към 2Т моделите на КТМ, лек повратлив и силен мотор доставящ голям фън спрямо 4Т моторите.
    Разбира се този факт само може да ни радва разбира се има засилен интерес дори и в БГ от твърди привърженици на 4Т но няма да им споменавам имената за сега

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X