..де да знам освен да и пускате въздуха по често от винтчетата друго не ми идва на ума в момента ..между другото окачването също има период на разработване ..поне около 500 километра ..но моята ..даже беше мека със стандартните настройки като бе нов мотора та ги натягах ..от компрешъна омекотихте ли я ..да не връткате само горе ребаунда ?
Кокера вече премина към вашия клуб !
В началото на седмицата му пристигна чисто нов КТМ 250 ЕХС и в събота му прави тест драйв в Асеновград с Антон, Бучака, Катката, Шмида, Жасмин и др. приятели.
Доволен е от катеренето по екстремите, но нещо се оплаква от предницата при каране по малки неравности (дребен камънак). Блъскала яко в дланите, дори в крайно омекотено положение.
Митков, ти като спец в тази област давай акъл, че Ерзберг наближава !
С 20 грама е много добре,моят напримерго препоръчват да е с 2 процента,лично съм говорил и с човека които разработва двигателите на ГАС ГАС Бони Гебелен и тои казваче с по малко от посоченото първото което ще се счупи са лагерите на вала.Междудругото ,че се отклонявам от темата но тук при нас има страшно голаямо търсене на мотори 2т ,говорисе че пак ще са на първа линия.А за маслото в момента съм с GRO пълна синтетика,но тук съшто е много добро и Цепса Екстиим 2т.За ватата тук е забранена ,заштото се прави от синтетични влъкна и се продава нешто подобно на нея.
Този въпрос го повтаряме за н-ти път във какви ли не теми, но както и да е.
Принципно неможе да се каже по колко масло да се слага защото всяко масло си е различно. Едни пишат съотношение 1:40 други 1:50 а дори и 1:100 съм виждал. Според мен 20, 25 мл/л е разумния оптимален вариант за ендуро но всеки има право на личен избор, а и със сигурност няма да му навреди на мотора повече масло, освен това че по-трудно ще изчиства и повече ще пуши. За по-малко количество от 20 мисля че се отива към варианта по-скорошен ремонт и подмяна на биела и бутало. Преценете сами кое е по на сметка, дали ремонт за 300-400 лв или 10 туби масло вместу 20 хипотетично
процента или 20 грама на литър иначе трудно го разтваряи не се изгаря добре.Тук с Моторекс 2т пълна синтетика препоръчват 10 грама на литър ,аз на ГАС ГАСа му слагам 1,75 2 процента така съм по сигурен ]
..тези стойности ги дават за новите модели ендуро мотори..и то най вече от екологични съображения
-иначе на японските кросови мотоциклети за повечето препоръчват по 31мл масло на литър бензин
аз преди на 125 ката слагах между 33 и 38мл на литър
-за 250 2 тактов и по малко да се слага не е проблем
сега ктм а 200 то ми го дават да се слага между 16 и 25масло мл на литър бензин-първоначално при разработката както и за състезания му слагах по 35мл а сега преминах на 25мл на литър бензин
по принцип четох едни изследвания с радиологично маркирани масла и 2 тактов двигател- най добри показатели бяха със масло между 27 и 31 мл на литър бензин..както ги и препоръчват японските производители за кросовите си мотоциклети ...
..говорих веднъж с един австрийски механик защото преди време като писаха за пръв път че можело и по 10мл на литър да се слага на новите ктм и бях много учуден....та човека ми каза че ..в общи линии ако мисля да го карам мотора 1 година.. да слагам по по малко..ако мисля да си го карам повече..да си слагам и по повече ...мисля че много точно го каза ..вярно зацапва се по бързо ватата в заглушителя..но честно казано под 25 мл масло на литър бензин вече мисля че си е кофти за двигателя и се прави най вече от екологични съображения..та колкото и хубаво да е маслото ..освен това не ми се сменят бутала лагери и тн толкова често колкото препоръчват от мануалите ..а малко в повечко масло може да бъде само от полза в това отношение
За маслото в бензина е добре да е 2 процента или 20 грама на литър иначе трудно го разтваряи не се изгаря добре.Тук с Моторекс 2т пълна синтетика препоръчват 10 грама на литър ,аз на ГАС ГАСа му слагам 1,75 2 процента така съм по сигурен иначе много бързо се увлажнява фибрата в ауспуха и променя вървенето.За скоростите съм напълно съгласен.Подходяшти масла,Кастрол Р2 Моторекс 2Т Мотул но наи вече първите две марки само да е пълна синтетика.
Какво да се прави, аз карам АТВ, но при малкия ми брат нещата са други - вече има чисто нов CR 85 Експерт и е само втори клас!
Бая се мъчи да го пили и ще яде бой! Та, мисълта ми е, че определено детето с такъв мотор ще се научи да кара, иска или не
Имам няколко въпроса. Горещо се надявам ситуацията покрай машината да е - сипвай и карай! Под това разбирам, че веднъж на 1-2 години ще сменяме бутало.
Колко масло да меша с бензина? Добре ли е 33-35 мл на литър? На колко време да сменям маслото в двигателя, каква гъстота? Знам, че ще е Мотул.
А, бе, ако може кратък гид. Поне малко да ме опътите! Младо е детето, аз вече съм дърт, но и двамата имаме мерак!
Къде се затри бе Петре?
Та на въпросите ти - бутало се сменя често, поне веднъж годишно, но е по-добре смяната да се прави според навъртяните моточасове. За тия кубици двигател мисля, че 2 пъти годишно смяна на бутало ще е добре.
33-35мл масло на 1л бензин е точната мярка. Маслото само за двутактова смес, пълна синтетика!
Маслото в двигателя бива да се сменя поне веднъж на 2 месеца , защото на този мотор съединителя се пипа много често. Вискозитета .....10-15W
Дано Митков да се изкаже по въпроса. Той има в гаража си КХ65
Какво да се прави, аз карам АТВ, но при малкия ми брат нещата са други - вече има чисто нов CR 85 Експерт и е само втори клас!
Бая се мъчи да го пили и ще яде бой! Та, мисълта ми е, че определено детето с такъв мотор ще се научи да кара, иска или не
Имам няколко въпроса. Горещо се надявам ситуацията покрай машината да е - сипвай и карай! Под това разбирам, че веднъж на 1-2 години ще сменяме бутало.
Колко масло да меша с бензина? Добре ли е 33-35 мл на литър? На колко време да сменям маслото в двигателя, каква гъстота? Знам, че ще е Мотул.
А, бе, ако може кратък гид. Поне малко да ме опътите! Младо е детето, аз вече съм дърт, но и двамата имаме мерак!
Явно ти си достатъчно безмозъчен или ти се отдава добре съвукуплението с машината, та да не усетиш относително по-трудното владеене на двутактовия.
предпочитам да е второто. 5 години общо карах YZ и CR125. Комфортно ми беше с тях. С Хондата повече
За трудното... ми на мен ми се струва , че трябва да е малко трудно. Трябва да има скрита сила, която само с акъл и чалъм да можеш да я извадиш. Ако мотора няма тайна сила или пък я разкрива пред всеки от раз значи е скучна работа. Това май и за мацките важи
Имах такива съмнения за CRF, ама всичко е наред - интересен е и то доста Разликата е че 4Т и да без да откриваш силата си бръмчи и върви ,а с 2Т не го ли цедиш добре, започва да страда
Харесва ми как мислиш 4Т се налагат по изкуствен начин в мотокроса чрез орязване на кубиците на 2Т-тата в състезанията. При тях е изцицано колкото може и вече може само да се експлотират. 4Т-тата в момента търпят развитие. Требе да има нововъведения, за да има и нови модели, та да има и за какво да ти вземат парите. Всичко е маркетинг
4Т е като че ли по-лесно за каране от по-начинаещите, или поне така разправят. Не съм пробвала 4Т, не мога да кажа
Явно ти си достатъчно безмозъчен или ти се отдава добре съвукуплението с машината, та да не усетиш относително по-трудното владеене на двутактовия.
Остави коментар: