Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2 STROKE ENDURO ADVENTURE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SIRIUS
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Абе то хубаво, и аз съм фен на 2Т ама ей са днеска ходихме по баирите с един приятел той беше с CRF 250 4T ~40hp, аз съм с Aprilia RX 125, 2T, 36hp, демек почти еднакви мощностти. Е хубаво по черни пътища, полянки и тн си вървиме заедно но кат се заврехме в една стръмна гора с листа и после стърмно пак в гора кално, той пича си перка нагоре аз изтърва ли оборотите , а и да не ги изтърва на места пили гуми и до там, духам го яко. Чак бърнаут напраих, замириса на гума ама само до там. Просто той при ниски има много повече магарета, а аз при ниските гасна при високите кат ми дойде мощноста 8000 оборота, ми е толкова брутален въртящия момент че пили яко и е мн трудно да го зацепиш по такъв тип терен. 2Т-то за ендуро от тоя тип не го бива. Виж по полянки, черни пътища, писта си номер 1, но за ендуро... Пък и днеска малко вода метнах, което ме подсеща да допълня утре. Верно тва точно с този мотор ми е първото излизане на черно, но от сега виждам какви ще са трудностите.

    Остави коментар:


  • miki64
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
    Така е, но като гледам са ги карали баш майсторите....
    +1...Взе ми думите. Кат се понаучим на 450 ЕХС, ще подкараме и 200ЕХС...друг път.

    Остави коментар:


  • BukToP
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Така е, но като гледам са ги карали баш майсторите....

    Остави коментар:


  • mitkov
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    ..2 тактовите тва 2 тактовите онова ама на хисаря в първите 5 оверал има 3 двутактови мотора ..2 броя ехс 200 и един ехс250

    ..те всъщтност..горе долу и толкова общо бяха двутактовите де..ако не броим още няколко в хоби класата

    Остави коментар:


  • pepimotos
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    За КТМ аз оттдавна зех решение имах 2 и не ми харесаха особенно,а мога да ви кажа че и този ПДС които го има КТМ отзад не става.Краси тъова е и проблема на КТМ че не е чувствителен.И ако видиш оште преди време писах за нервната предница на КТМ ,моя например мога да го пусна без ръце по черен път и няма проблеми ,а КТМ играе много отпред.Прочетете в саита www.Nanirasing.com ili es там Хуан Рома много добре обяснява за КТМ а ако искате за около 4000 евро повече има специална гама които те продават подготвена с много доработки по амортиссюрите и някои дреболии по мотора.За това и аз се насочих към ГАС ГАС ,много съм доволен от окачването и от мотора.Митков е прав че дизаина е малко особен ,но въпреки всичко ми харесва пова повече от КТМ 2008.Поздрави
    Последно редактирано от iva_kx; 18-03-08, 15:17.

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Митков аз знам че няма, нали и аз това казвам че има на ХС версиите. Аз пък общо взето съм доволен от окачването на КТМ. Даже точно това което казва Жоро за проблем на Кокера при мен пък е супер. Точно в дребен камънак и неравности предницата ми е перфектния вариант, даже и при спускания на скорост и то в доста едри камъни се държи страхотно
    . Единствено не ми харесва това че когато карам на скорост и ударя камък но не през центъра а странично, мотора ми някак си отскача и тръгва на майната си, вместу да поеме удара. Умекотих я малко и проблема поизчезна но пак се усеща, явно при много резки удари не реагира много добре, но като цяло 100 пъти бих предпочел това окачване за ендуро от което и да било кросово. На мотокрос трасе също много добре стъпва мотора и то с настройките които карам за ендуро, може да е една идея по-твърд но и това няма да е проблем ако му завъртя компресията.

    Остави коментар:


  • mitkov
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    ..ехс 250 08 квото е на кокера май си има и прелоад наистина ..ехс 200 май само няма за тва краси не си го видял на твоя ехс..хс200американският обаче има ..както и лоу спийд регулатор на задния шок
    ..между другото както е казал пепи -наистина гас гас а го дават че бил по стабилен от ктм а при това е и с 6 скорости ..на външен вид..верно изглежда по..обикновен от ктм а а и няма дилър у нас.. ..трябва да му сложат черни джанти и къдрави дискове..и малко още туй онуй..и ще вземат да ги взимат и любителите на хубавия дизайн ..аа и резервоара им е прозрачен сега се сетих и можеш да видиш във всеки момент колко още ти остава

    Остави коментар:


  • pepimotos
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Да ви продам моя ГАС ГАС тои си има всичко необходимо и амортисьорите са скоро направени за около 80 кг.,в Смоков ще ви дам да пробвате как са направени самите а и мисля едни други работи да и сложа да видим как ще и се отрази.На Ерзберг ще има доста от тях

    Остави коментар:


  • Жоро Хаджиев
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    ОК, Пепи, мерси ! Ще пробваме каквото е възможно.
    Преди време и аз имах подобен проблем с предницата на една Ямаха, но сложих масло "Олинс" и заспа !

    Остави коментар:


  • pepimotos
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    За прелоуда както го наричате това е само за моделте по мотокрос така регулираш самата пружина от горе.Но колкото и да се мъчите казвам ви че е много трудно да ги направите.Маслото и настроиката от вътре на винта които го има и оште нешто самият заден амортисиор влияе много негативно на предницата.Броите самите намотки на резбите в предницата там се крие цялата история а и както казва Митков оште е много нова изчакаите малко и след това махнете маслото което е оригинално,сложете сае 5 и 113 мм въздушна камера.От там на татък са пробите,не си мислете че само с въртене на кликовете ще постигнете голям успех.А за Ерзберг представете си там какви хора има които спят с амортисиорите ,да речем гении в настроиките те са хората които ги правят от първия път ние само можем да предполагаме.Жоре не мисля че трябва да сменяте пружините ,после като доидат правите и се даде газ какво ще прави Кокера.

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Румба така е ама незнам на кокера мотора дали е с такава предница която има прелоуд, моята няма. Мисля че моделите XC и EXC six days го имат това като бонус

    Остави коментар:


  • ®yMeH
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Жоро, Kраси/Mитков нагоре беше споменал за прелоуда на пружината.
    Аз тоя уикенд си играх точно с тази настройка и когато я пренатегна оплакванията са точно същите - малките препятствия са ми ... все едно карам пистарка. При по-големи неравности и при скокове не се усеща чак толкоз много.
    На моделите след 2003 отгоре на амортисьорите има един болт, #90 на картинката (rebound adjuster-а минава през него)
    http://www.ktmworld.com/oem_part_images/04503012.gif
    Та тоя болт можете да пробвате да го развиете десетина полуоборота. Няма страшно - и в двете посоки можете да го въртите до край - просто си затяга. Няма опасност да преразвиете и да се прецака нещо.

    Остави коментар:


  • Жоро Хаджиев
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Ивке и ние имаме такива. Шарков ги прави серийно и всички сме оборудвани, ама явно не е от това.
    Ще видим нататък. Може би ще се наложи смяна на пружини ...
    Кокера много обича всичко да му е прицизно настроено и има право

    Остави коментар:


  • iva_kx
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Жоре, за Кокера специално имам едни бллидерчета за предница на КТМ за изпускане на въздуха


    Виждал си ги на моя мотор, много са удобни по време на каране.

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Жоро данеби отзад да е много мек мотора му и затова така да се получава това отпред?
    Предполагам го знаете де ама компресията е долу ама недейте пипа повече от 5-7 клика от стандартното положение.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X