Пичове, след като покарах 450 много странни мисли ми дойдоха... Същата работа е. 2Т, 4Т- все тая , като ще е чист крос. И двете се режат по подобен бесен начин в обороти и за мойто любителско каране и с двете се забавлявам еднакво. Разликите хич не са съществени. За съзтезание не мога да говоря... Само че, докато го карах се замислих, като е горе-долу същото защо изобщо трябва 4Т да се прави и налага? - Да се докаже ,че е технически възможно, да е по-еко ли...- май само да е по скъп и сложен, та да се печели повече... В смисъл, честно казано от потребителска гледна точка не виждам с каква голяма екстра се изплащат повечето пари за 4Т.
ето едно инртересно филмче-сравнение на двигателите и как с инжекциона 2т става по-еко http://www.youtube.com/watch?v=viWhx...eature=related
А според мен 2Т или 4 шофера е основния фактор. Ще дойде на трасето някой про-пикльо на 10г. с 2Т 80сс и ще ни разпори


Остави коментар: