Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2 STROKE ENDURO ADVENTURE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • iassen
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Пичове, след като покарах 450 много странни мисли ми дойдоха... Същата работа е. 2Т, 4Т- все тая , като ще е чист крос. И двете се режат по подобен бесен начин в обороти и за мойто любителско каране и с двете се забавлявам еднакво. Разликите хич не са съществени. За съзтезание не мога да говоря... Само че, докато го карах се замислих, като е горе-долу същото защо изобщо трябва 4Т да се прави и налага? - Да се докаже ,че е технически възможно, да е по-еко ли...- май само да е по скъп и сложен, та да се печели повече... В смисъл, честно казано от потребителска гледна точка не виждам с каква голяма екстра се изплащат повечето пари за 4Т.

    ето едно инртересно филмче-сравнение на двигателите и как с инжекциона 2т става по-еко http://www.youtube.com/watch?v=viWhx...eature=related

    А според мен 2Т или 4 шофера е основния фактор. Ще дойде на трасето някой про-пикльо на 10г. с 2Т 80сс и ще ни разпори със същия 4Т пак това ни чака

    Остави коментар:


  • Ivo Georgiev
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Първоначално публикуван от Dido_DR Преглед на мнение
    Абе като разглеждах някои от линковете в тази тема, не видях да има ЕХС 200, модел 2008. Вярно ли е това, че много се съмнявам. Дано да не са го отрязали.....че ще дойде някой ден и аз да си купувам мотор
    Има си го, няма проблем

    Остави коментар:


  • Dido_DR
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Абе като разглеждах някои от линковете в тази тема, не видях да има ЕХС 200, модел 2008. Вярно ли е това, че много се съмнявам. Дано да не са го отрязали.....че ще дойде някой ден и аз да си купувам мотор

    Остави коментар:


  • pepimotos
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    2008 са с нова рамка и двигател.За рамата не говорят много добре кзват че е по неудобен,но това е въпрос на вкус а за двигатела с 4 килограмметър въртящт момент е супер .За 300 пък ще те разцепи от вибрации ,и моя го усештам че вибрира бая.Ама както казва краси сила имат да те разцепят само трябва да се внимава с настроиките на карбуратора за Австрия че там е височко .Жоре питаи австрииците да ти кажат някоя гяволия те ги знаят наи добре ,катоги гледам са бая стари лисициза настроиките на карбуратора.

    Остави коментар:


  • Петьо Джартов
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Който може си може дали е 2 или 4 няма значение .

    Остави коментар:


  • mitkov
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    иж -а катери на обороти -щото вала му тежи...майка си и татко си и като се развърти има сила ...ееее.ама като вдигне обороти да не ви разправям за кви вибрации става въпрос особенно 1 цилиндровите ижоци ..стига сме писали простотии..от сега ви предупреждавам че скоро темата ще я поредактирам и доста от простотиите ще ги резна ..за сега пишете айде ..но... да си знаете

    Остави коментар:


  • sl.daskalov
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
    Ами то кефа идва от зора

    ето виж идея, Кокера взема ИЖ350 и няма да има грижи, повярвай ми
    Ми да, я вижте дедовците по планинските села какъв офроуд правят с ижоците по козите пътеки! Хем с по три чувала с картофи вързани отзад! Я от утре и вие да почнете тренировки, поне с по един чувал картофи вързан отзад! Какво се лигавите само с тия леки моторчета!

    Остави коментар:


  • mitkov
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Голямото му предимство е, че е лек !
    ..и че повече издържа на блъскане по няма какво да се счупи и много и за това че много много по трудно хвърля водите...а на ерзберг ...и 2 тактовите ..хвърлят водите..тъй че..смятай кво се случва на 4 тактовите

    ...миналата година на ерзберг ..след камъните и качването в гората един гас гас250 спря до мене и му доливаха вода в радиаторите...хвана ...над 1 литър ..не зном колко общо взима ..ама сигурно е горе долу точно толкова ..тоест..всичко е било излетяло..на пара ..и това е мотор който по принцип много много трудно да го накараш даже и да загрее като хората камо ли да прегрее

    Остави коментар:


  • Жоро Хаджиев
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Ще му предам !

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Ами то кефа идва от зора

    ето виж идея, Кокера взема ИЖ350 и няма да има грижи, повярвай ми

    Остави коментар:


  • Жоро Хаджиев
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Аз се чудих защо Брандауер бил толкова добър, пък то било от мотора, сега вече ми е ясно !
    И друго ми се изясни. На Ерзберг умират да им е трудно, затова карат 2Т.

    Аде, стига. Всеки мотор си има предимства на различен вид трасе.

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Е то без оборот и баба знае, мотора сам ли се катери или иска и карач отгоре? И аз мога да ти демострирам иж350 как с помощни колела без карач на 1-ва може да изкатери и най-големия баир, ама къде остава кефа

    Остави коментар:


  • Жоро Хаджиев
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE


    Все още 2Т трябва да го вкараш в обороти, че да тегли като 4Т от ниски по трудните места в гората.
    Нали Карл Катох като беше тука експериментирахме с двата мотора успоредно ?!
    Голямото му предимство е, че е лек !

    Остави коментар:


  • Краси
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
    Пепи, 2007 е по-мощен, но 2008 е осъкатен главно заради нормите в екологията. Сещаш се, че и той може да стане така !
    Освен това е по-нова концепция и е по-лек.
    То е ясно, ще е ЕХС 250. И без това всички специалисти за Ерзберг препоръчват него !

    Жоро 250 има сила да те разцепи, и върви повече от 450 4Т, само дето иска ръчички и дупе

    а и със настройки на карба, клапите и ауспуха може да го направиш неземен

    само за сравнение моя exc200 тегли много по яко на ниските отколкото 250 2Т крос

    Остави коментар:


  • Жоро Хаджиев
    отговори
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Пепи, 2007 е по-мощен, но 2008 е осъкатен главно заради нормите в екологията. Сещаш се, че и той може да стане така !
    Освен това е по-нова концепция и е по-лек.
    То е ясно, ще е ЕХС 250. И без това всички специалисти за Ерзберг препоръчват него !

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X