Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро новини от Италия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ендуро новини от Италия

    Голям празник,голямо ядене и голямо чукане.Това ни очаква през следващите дни,но има и хора за които съм сигурен,че в Холандия ще се позабавляват.За всички почитатели на Кайроли напомням,че довечера от 18:00 италианско време(19:00 българско) могът да се свържат с него на официалният му сайт,и посредством видео чат,могът да задават въпроси и разговарят с шампиона.С него,до колкото разбрах ще присъства и Роксен и този чат ще се повтори и утре по същото време.Успех на който може да се свърже.

    http://www.tonycairoli.com/

    Beta 450 RR-Factory
    0039 3206052599

    Коментар


    • От: Ендуро новини от Италия

      Тъй като за този модел на Априлия,темата на Жоро Донечки не е подновявана скоро,си позволих да нахвърлям нещо тук.Става въпрос за двуцилиндровият MXV 450 Replica,който преди години се прие малко с недоверие от феновете на кроса(все пак е с повече от един цилиндър).Но както и в този случай,италианците защитиха името си като дизайнери,като двигател също няма отрицателни отзиви(с изключение на един колега,на който още в гаранция имаше проблеми със стартера).Може би щеше да е по-удобно и с манивела(става въпрос за първите модели),но така са преценили инженерите на ботуша.Та последната версия е разработена,на базата на последните резултати от световният шампионат,от официалният тим на Априлия.
      Самият модел може да се закупи само по два начина,единят е директно от Априлия Рейсинг,другият е от отборът на JK,който се състезава с "Репликата".От стандартният модел разликите не са малко,като се започне от главата,клапаните и буталата(които имат и чугунени части или ивици),нови заглушители от Arrow.Всичко това доказва,че Limited Edition не е само две парченца карбон и нови графики.А новата цена е 12000 евра,като от "кухнята" ни уверяват,че от всичко вложено в модела,цената е напълно оправдана(много по-изгодна от направи си сам).Ако добавим още някое евро,можем да получим и супер олекотени джанти от Alpina c Tubeles Golden Tyre.





















      Характеристиката е както следва:
      Двуцилиндров,4Т,едновалов с по 4 титаниеви клапана
      Електронен инжекцион-Delorto 38мм.
      Четири скорости с механичен съединител
      Предница Kayaba USD-48mm.
      Отзад-Sachs
      Спирачки отпред-270мм,отзад-240мм.

      Височина на седалката-960мм.
      Минимална вис. от земята-318мм.
      Резервоар-7,4 литра
      Маса сух-106кг.

      Мощтност-52 коня при 11 000 об.
      Масло в двиг.-1200мл.
      Смяна на бутала-на 25 часа
      Реграж на клапани-на 15 часа
      Beta 450 RR-Factory
      0039 3206052599

      Коментар


      • От: Ендуро новини от Италия

        Три видеа от вчерашните проби от световният ендуро шампионат.Довечера се надявам да успея да пусна всички подробности и снимки от Сицилия.





        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • От: Ендуро новини от Италия

          Кайроли го е налегнал карък и в Америка,дали не повлече крак в Севлиево не знаем,но не му върви определено.След второто място в първият манш,кошмар се случва във вторият.След падане и стартиране отново(със сериозни щети по мотора),Тонино завършва единадесети.На първо място е Desalle,следван от Nagl и Bobrishev.
          Четирикратният световен шампион,коментира битката така:
          -Съжалявам за вторият манш,в един момент се намерих на земята и не знам даже как съм се изправил.КТМ-а имаше изкривено кормило и счупена ръчка на съединителя.Успях да спечеля позиция и важни точки,имайки предвид,че бях последен.В първият манш дадох всичко от себе си,за да спечеля състезанието,но в последната обиколка допуснах грешка и изгубих Desalle.
          Дано Тони да се отърве от невървежа и да покаже кой кара влакът.Нека му пожелаем успех.

          [IMG]1 Manche: 1. Desalle (Suzuki) in 41’30”376; 2. Cairoli (KTM) a 2”908; 3. Nagl (KTM) a 45”473; 4. Strijbos (Suzuki) a 51”224; 5. Philippaerts (Yamaha) a 57”603
          2. Manche: 1. Desalle (Suzuki) in 43’24”372; 2. Nagl (KTM) a 1”561; 3. Bobryshev (Honda) a 11”515; 4. Goncalves (Honda) a 12”887; 5. Strijbos (Suzuki)
          Classifica GP USA 1. Desalle 50; 2. Nagl 42; 3. Bobryshev 35; 4. Strijbos 34; 5. Cairoli 32 (2 Voti | Media: 5 su 5)[/IMG]


















          Beta 450 RR-Factory
          0039 3206052599

          Коментар


          • От: Ендуро новини от Италия





            Как няма да се радват италианските фенове на кроса,двама от най добрите на ботуша се качиха на подиума в Бразилия.Шампиона не се притеснява,че медалът не е златен.След всички тези седмици без засилени тренировки,спечелените точки са повече от златен медал.Коляното е излекувано и сицилианецът обещава да даде всичко за да запази титлата.За сънародникът му и неговият отбор,победата не е неочаквана,но при тази конкуренция и на друг континент,медалът е напълно заслужен.Philippaerts се изказва шеговито за силната конкуренция,че между така силните и бързи французи и белгиици,винаги има и по двама италианци.Все едно са предвиждали,че ще има така силно представяне на италианските състезатели,че цялото състезание и много интервюта на живо,бяха излъчени БЕЗПЛАТНО по Спорт Италия.Как им се откъсна от сърцето,още не мога да си го обясня,като си представим,че световният ендуро шампионат,който се проведе тук в Сицилия,трябваше да го "крадем" от всевъзможни сайтове и телевизии.Но интересът е там,където са парите.На мен ми се струва,че "зъбчо" ще ги подпука още от следващото състезание за което му пожелавам и успех.Ще видим 222,пак на най-високата стълбица.
            Beta 450 RR-Factory
            0039 3206052599

            Коментар


            • От: Ендуро новини от Италия

              Замря ми темата заради скапаният нет,но този път не мога да не драсна някой ред за изминалият уикенд.Най-после жена ми ме пусна сам на мотокрос(но не знаеше че е с преспиване),от който се върнах очарован от самото състезание,невероятният балкан около Бергамо и най-важното,срещата със стари и нови приятели от България.Надпреварата беше кръг от ендуро шампионата на Италия,която не можех да пропусна след като е организирана от най-старият мото клуб в Европа.
              Поканата ми беше отправеа от един бивш състезател по мотокрос от Дупница,който съм гледал като дете на Бобошево заедно с Димитър Рангелов.Та първият ден мина в лутане по балкана в търсене на тестовете,при което колата ми загря три пъти.Пътят който ми показваше навигацията,се виеше като змията от електронната игра на синът ми.Първи ден,никакви изненади-Ахола беше все пръв(не че имаше силна конкуренция),домакините му бяха по петите,но както знаете тук е забранено практикуването на ендуро,тъй че не можеш да тренираш на трасето,което ти е в задният двор.Чужденците бяха малко,също като феновете,които или бяха по адриатическите плажове или не искаха да "преследват" състезателите(да не са луди като нас) и ги чакаха на финала.Невероятно завръщане(след контузия май) направи домакинът Томас Олдрати,който спечели купата в клас 250 4Т,също и Ботури-250-2Т,Албергони-450 и Беломети 500 4Т.
              Втори ден,пак никакви изненади(с изключение,че не чухме будилника и чухме старта от прозореца на спалнята,сигурно беше от уискито)-Ахола пак водеше кервана.Денят изглеждаше слънчев(от долу),докато горе на екстриймният тест съобщиха,че започва да вали.Тъй като е на около 2000м. над морето,предишният ден си бях приготвил чадър,топли дрехи и обувки.Изглеждаше смешно като приготвях багажа,имайки предвид че термометъра показваше 30 градуса,но от опит знам,че балкана е коварен.Горе пистата беше направена върху невероятна поляна с невероятни наклони,които само изглеждаха лесно препядствие.Вторият ден,поради промяна в климатичните условия,беше съкратена последната обиколка,че нямало състезател,който да не е паднал на тази поляна.Ние този ден си останахме долу и се нагълтахме с прах,но открихме страхотни места за гледане на екстрийм.Единствено не ми хареса,че част от трасето съвпадаше с натоварен главен път,на който имаше и светофар и състезателите трябваше да спазват всички правила за движение.
              От всички участници които бяха над 170,имаше двама които станаха веднага любимци на публиката.Това бяха двама младежи от местният клуб,които се състезаваха(за първи път в ЕШ) с петдесет кубикови мотори.От началото всички се обзалагаха,че няма да завършат и първият ден,имайки в предвид тежкото трасе(там чух и стар дупнишки лаф-"тия че фрълят свещи още на пръвата обиколка"),но не се случи нищо подобно.Момчетата завършиха с много прилично за кубатурата време и на всеки завой бяха атракция за публиката,която ги аплодираше здраво.Всъщност моторетките бяха Сузуки на Валенти(РМ) и Хонда ЦРЕ,невероятни самолети,постоянно бяха заедно и приличаха на две раздразнени оси.
              С две думи,супер уикенд и прекрасен начин да изгубиш два дни.Имам покана и за следващите подобни мероприятия,които почват през септемви.Напомням,че в тази зона се провежда и световният ендуро шампионат,за който смятаме да съберем голяма българска мото група.Съжалявам само,че от около 250 снимки,качествени са само 50-60,което ще ми бъде за урок при следващата покупка на фотоапарат.То и клиповете не са нещо особено,но се успокоявам,че бяха първите в Туба и може би единствини.Накрая искам да изкажа благодарности на моите домакини,Николай Йовчев(който го познава цяла Дупница),съпругата и дъщеря му,за невероятното гостоприемство.Сигурен съм че ще прочете темата,тъй като го запалих по форума ни,на който вече е и младши участник и има какво да ни разкаже.Ето и скромният материал,който не мога и да публикувам като хората.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011722.jpg
Прегледи:1
Размер:130.3 КБ
ID:5291521

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011716.jpg
Прегледи:1
Размер:117.7 КБ
ID:5291530

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011717.jpg
Прегледи:1
Размер:256.0 КБ
ID:5291529

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011713.jpg
Прегледи:1
Размер:109.6 КБ
ID:5291528

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011721.jpg
Прегледи:1
Размер:189.9 КБ
ID:5291527

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011723.jpg
Прегледи:1
Размер:125.3 КБ
ID:5291526

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011718.jpg
Прегледи:1
Размер:241.8 КБ
ID:5291525

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:132.6 КБ
ID:5291524

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:280.3 КБ
ID:5291523

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011719.jpg
Прегледи:1
Размер:263.8 КБ
ID:5291522

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:122.1 КБ
ID:5291531

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011729.jpg
Прегледи:1
Размер:264.9 КБ
ID:5291533

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011732.jpg
Прегледи:1
Размер:260.0 КБ
ID:5291534

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011742.jpg
Прегледи:1
Размер:188.5 КБ
ID:5291535

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011726.jpg
Прегледи:1
Размер:225.2 КБ
ID:5291536

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011740.jpg
Прегледи:1
Размер:252.1 КБ
ID:5291537

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011728.jpg
Прегледи:1
Размер:251.2 КБ
ID:5291538

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011743.jpg
Прегледи:1
Размер:200.9 КБ
ID:5291539

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011737.jpg
Прегледи:1
Размер:248.1 КБ
ID:5291540

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011738.jpg
Прегледи:1
Размер:248.0 КБ
ID:5291532

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011736.jpg
Прегледи:1
Размер:250.1 КБ
ID:5291541









              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17072011762.jpg
Прегледи:1
Размер:209.4 КБ
ID:5291542

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17072011763.jpg
Прегледи:1
Размер:334.1 КБ
ID:5291543

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17072011766.jpg
Прегледи:1
Размер:257.1 КБ
ID:5291544

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011758.jpg
Прегледи:1
Размер:219.4 КБ
ID:5291545
              Последно редактирано от Chinela; 21-07-11, 05:54.
              Beta 450 RR-Factory
              0039 3206052599

              Коментар


              • От: Ендуро новини от Италия

                Ицо, благодаря ти че драскаш по някой ред за случващото се в Италия! Всъщност това кръг от WEC ли беше или само от италианския шампионат?
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • От: Ендуро новини от Италия

                  Ей Гъби,аз нямам хубав нет иначе ми се пише.Само че докато аз събирам инфо,вие се скъсвате да се возите.Нещо във фейса се нервираш,казвай да помагаме с нещо,твойто конче е италианче.Състезанието този уикенд беше за купата на Италия,но с участници и от чужбина-"Assoluti d`Italia",мисля че световното е другата година тук.Но има доста интересни събития в този район,които не мисля да пропускам.
                  Beta 450 RR-Factory
                  0039 3206052599

                  Коментар


                  • От: Ендуро новини от Италия

                    Браво Ицо! Благодаря за страхотните репортажи баце!

                    Коментар


                    • От: Ендуро новини от Италия

                      То вече не е новина,но тъй като темата ми хвана паяжина,ще я отбележа.Както вече знаете,в събота вечер се проведе невероятният първи рунд на световната купа за супер ендуро в зала в Генуа.Едно невероятно трасе,признато от състезатели и зрители,на което едни мъже доказват умения и характер при екстремното управление на мотоциклет.Имаше много достойни състезатели за почетната стълба,но както много от нас предвидиха това стана младият състезател на КТМ-Taddy Blazusiak.След триунфа в USA,златото на Х-Games и абсолютните победи в ендуро кроса,онази вечер той показа пред 8 хил. публика кой е най-добрият.Да се готви родната му публика на 10 дек.в Полша,представяте ли си какви ще ги свърши у дома.По думите на шампиона,той е карал на лимита на възможностите си и се самокритикува за някои елементи от трасето,на които е могъл да се представи по-добре(дали има на къде повече).Невероятен-това е определението за новият ЕХС-350F с който спечели този рунд.
                      Добър старт и за съотборникът му Guerrero,който извоюва третото място с ЕХС-250 2Т след пилота на Хузаберг-Joakim Ljunggren.За надпреварата успяха да се преборят само шестнадесет състезателя в три манша,които обаче направиха невероятно шоу.







                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_9739_big__3MC9267.jpg
Прегледи:1
Размер:71.6 КБ
ID:5322060

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_8197_big__3MC9269.jpg
Прегледи:1
Размер:100.1 КБ
ID:5322061

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_9536_big__3MC9276.jpg
Прегледи:1
Размер:79.9 КБ
ID:5322062

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_6956_big__3MC9299.jpg
Прегледи:1
Размер:81.7 КБ
ID:5322063

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_1977_big__3MC9337.jpg
Прегледи:1
Размер:85.6 КБ
ID:5322064

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_2879_big__3MC9345.jpg
Прегледи:1
Размер:79.8 КБ
ID:5322065

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_2907_big__3MC9392.jpg
Прегледи:1
Размер:81.1 КБ
ID:5322066

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_3499_big__3MC9443.jpg
Прегледи:1
Размер:74.6 КБ
ID:5322067

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_9721_big__3MC9451.jpg
Прегледи:1
Размер:74.3 КБ
ID:5322068

                      На мен ми харесаха повече тези.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_9627_big__3MC9520.jpg
Прегледи:1
Размер:78.6 КБ
ID:5322069

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_8123_big__3MC9524.jpg
Прегледи:1
Размер:77.0 КБ
ID:5322070

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_6959_big__3MC9539.jpg
Прегледи:1
Размер:87.4 КБ
ID:5322071

                      Но да се върнем на темата

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_6973_big__3MC9589.jpg
Прегледи:1
Размер:59.4 КБ
ID:5322072

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_2697_big__3MC9713.jpg
Прегледи:1
Размер:74.4 КБ
ID:5322073

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_2280_big__MC29585.jpg
Прегледи:1
Размер:80.3 КБ
ID:5322074

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_5689_big__MC29621.jpg
Прегледи:1
Размер:83.2 КБ
ID:5322075

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368622_3036_big__MC29648.jpg
Прегледи:1
Размер:77.8 КБ
ID:5322076

                      Инфо:http://xoffroad.dueruote.it/index.cfm
                      Beta 450 RR-Factory
                      0039 3206052599

                      Коментар


                      • От: Ендуро новини от Италия

                        Както казваше Бареков,че имаме новина, то моята е от Италия.Световният шампион в клас Е3-Мика Ахола,изневерява на Хонда и отива да се състезава в Испания.През целият уйкенд в Генуа не се говореше за друго,освен за слуховете за раздялата и от никъде не идваше потвърждение или опровержение.Ето,че днес дойде новината от самият Ахола,че е преклонил глава пред новата испанска марка Jotagas(дали везната не са наклонили няколко тестета в повече евро,никой не може да ни каже) и в следващите две години,ще участва на световното и испанският шампионат с новият МК 300 2Т.Моделът беше представен на фиерата в Милано в цветовете на Бимота.(аз на самата фиера се чудех,защо Ахола не е на щанда на Хонда,а раздаваше автографи при лагерите SKF) Раздялата идва след шест успешни години,рекорд (за най-възрастен свет.шампион в трите класа в съвременното ендуро-36 год.) и невероятни емоции,пет поредни титли и никакви тежки травми през този период.
                        Да подчертаем,че виновниците за успехите на шампиона,който е на път да се откаже от състезателна дейност през 2005година,са неговият отбор HONDA HM-Zanardo.След като са му гласували доверие и са го уверили в качествата му,идва и първата световна титла,която още повече окуражава финландецът и това се повтаря пет поредни години.Не на последно място е и техническият екип на Jolli Racing начело с Luca Pidutti,благодарение на които,Ахола има 165 състезателни дни,без да се е налагало да напусне състезание по технически причини или да участва с не добре подготвен мотор(факт с който малко състезатели биха се похвалили за такъв период).Причините никой не знае за това решение на Мика,но той благодари в едно интервю,на всички тези хора,които са помагали през тези години,той да спечели и задържи всички тези титли.
                        Гледал съм на живо три състезания с негово участие и съм останал очарован от неговото каране и отношението му към колеги,зрители и фенове.Невероятен човек и състезател,на който пожелавам успех и дано не повтори съдбата на един италиански пилот,който смени марката и след няколко поредни титли,остана назад в класациите.Успех!!!

                        Е,и аз размених две думи с шампиона.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN0456.JPG
Прегледи:2
Размер:223.7 КБ
ID:5322384

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011744 (800x600).jpg
Прегледи:2
Размер:410.8 КБ
ID:5322385Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011745 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:485.2 КБ
ID:5322386Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011746 (800x600).jpg
Прегледи:2
Размер:469.8 КБ
ID:5322387Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011752 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:427.0 КБ
ID:5322388Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011753 (800x600) (3).jpg
Прегледи:1
Размер:368.7 КБ
ID:5322389Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16072011754 (800x600) (2).jpg
Прегледи:1
Размер:479.7 КБ
ID:5322390Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17072011781 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:493.1 КБ
ID:5322391Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17072011782 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:464.3 КБ
ID:5322392
                        Beta 450 RR-Factory
                        0039 3206052599

                        Коментар


                        • От: Ендуро новини от Италия

                          Тази вечер за почитателите на Бета,искам да представя проектът на дизайнерите от Боано(Ит.)-RR Boano Enduro Factory 2012,който ще бъде лимитиран само в 30 бройки.Всички те,ще бъдат подготвени по капризите на клиентите си,както марката и модела на аксесоарите предлагани на пазара.Например задният амортисьор на Ohlins TTX 44 MK2,който ще бъде с пружина специално подбрана според теглото на водача,а в предницата са заменени редовните пълнители с TTX Cartige.Оригиналните ауспуси са заменени от системата на Leovince-Full Titanium Replica Boano,а предпазният капак под картера ще бъде изцяло от карбон-кевлар,за по-голяма издръжливост при удар.При ел.инсталацията са добавени рейсингов вентилатор и ел.часовник.
                          В сравнение със серийният модел струващ 8720 евро,този на Боано е 10990 евро,което не е чак толкова много,с оглед на тази персонализация на машината.На мен като "приятел" на марката,това чудо ми харесва,но да ми го подарят за коледа.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_01.jpg
Прегледи:1
Размер:300.8 КБ
ID:5322702

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_02.jpg
Прегледи:1
Размер:255.3 КБ
ID:5322703

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_03.jpg
Прегледи:1
Размер:265.4 КБ
ID:5322704

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_04.jpg
Прегледи:1
Размер:288.4 КБ
ID:5322705

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BETA_RR_factory_boano_2012_06.jpg
Прегледи:1
Размер:217.7 КБ
ID:5322707

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_08.jpg
Прегледи:1
Размер:239.8 КБ
ID:5322708

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_09.jpg
Прегледи:1
Размер:297.5 КБ
ID:5322709

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_10.jpg
Прегледи:1
Размер:291.9 КБ
ID:5322710

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_12.jpg
Прегледи:1
Размер:308.8 КБ
ID:5322711

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_13.jpg
Прегледи:1
Размер:259.3 КБ
ID:5322712

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BETA_RR_factory_boano_2012_14.jpg
Прегледи:1
Размер:185.6 КБ
ID:5322713

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_BETA_RR_factory_boano_2012_15.jpg
Прегледи:1
Размер:305.5 КБ
ID:5322714

                          Инфо: Motoblog.it
                          Beta 450 RR-Factory
                          0039 3206052599

                          Коментар


                          • От: Ендуро новини от Италия

                            Най-накрая истинско "Factory" и от Бета !!!
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • От: Ендуро новини от Италия

                              Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                              Най-накрая истинско "Factory" и от Бета !!!
                              Щом на теб ти хареса,значи е добро.Аз от фактори не разбирам,въпреки че моята е такава,но ми допада и ми харесва много.Едно време мислех,че фактори означават всички тези шарени болчета и джанти на мотора,но сега знам,че разлика има.Въпреки,че другите марки май имат повече такива "лачени" бройки.
                              Beta 450 RR-Factory
                              0039 3206052599

                              Коментар


                              • От: Ендуро новини от Италия

                                А къде се продава този мотор ,бил е фактори до едно време после май доста ПРО е станал.Иначе е много красив мотор.
                                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X