Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро новини от Италия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ендуро новини от Италия

    Graham Jarvis-шампионът,който за пореден път изкачи Олимпът на ендурото в своята най-критична форма,екстремното ендуро.Англичанинът от Flite Team c Husaberg завърши сутринта на елиминациите на втора позиция,на няколко секунди от дебютантът Jonny Walker (КТМ),може би пазейки ресурса от сили,за така трудната следобедна част на състезанието.Седемнадесет пилоти останаха на края на първата обиколка и единадесет след втората,останалите три бяха критични,поради тази причина и шестата обиколка отпадна,както се е случвало и друг път.Седем невероятни състезателя останаха след третата обиколка,като подреждането им беше:Jarvis,Walker,Galindo,Webb,Lettenbichler,Lampkin и Piero Sembenini,като последният и единствен от домакините,отпадна в четвъртата обиколка,поради закъснение по-голямо от тридесет минути от първият в класирането.Пет са общо асовете на ендурото,достигнали финалът на деветото издание на Hells Gate-2012.Graham Jarvis(Husaberg),на който много малко не му достигна,за да изкачи Hells Peak без чужда помощ,която там е почти задължителна,Jonathan Wolker (KTM),испанецът Xavi Galindo(Husaberg),американецът Cody Webb (Beta) и немецът Andreas Lettembichler (Husqvarna).Най-надеждният от домакините Alessandro Botturi (KTM),който дебютираше с новият ендуро тим Bordone Ferrari,направи отлично представяне в първият кръг на елиминациите и се класира на трета позиция,с много добро време.Той имаше много голям шанс да бъде между първите на финала,ако не беше отпаднал във втората обиколка,след като в предницата му се заплете някаква тел при излизане от трасето и въпреки усилията да се справи с проблема,се наложи да се оттегли.


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Podium.jpg
Прегледи:1
Размер:111.3 КБ
ID:5349580


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:JarvisHP.jpg
Прегледи:1
Размер:123.8 КБ
ID:5349581

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WalkerHP.jpg
Прегледи:1
Размер:123.7 КБ
ID:5349582

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:02.jpg
Прегледи:1
Размер:49.8 КБ
ID:5349583

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01.jpg
Прегледи:1
Размер:58.1 КБ
ID:5349584

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:03.jpg
Прегледи:1
Размер:57.5 КБ
ID:5349585

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hells-gate-Jarvis2.jpg
Прегледи:1
Размер:253.4 КБ
ID:5349587

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2629_488_325_01.jpg
Прегледи:1
Размер:44.5 КБ
ID:5349590

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:61886start1024-M.jpg
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:5349591



    Инфо:http://www2.hellsgate.it/cms/index.p...emid=1&lang=it
    Beta 450 RR-Factory
    0039 3206052599

    Коментар


    • От: Ендуро новини от Италия

      Благодаря ти Ице за инфото, много тежко състезание е това, дори и най-добрите признават, че върхът не може да се изкачи без помощ, извън възможностите на човек и машина е.

      Коментар


      • От: Ендуро новини от Италия

        Трудно е Ванка,тази година Фасола беше казал,че трасето е по-леко от предишните години,че ще има обходни маршрути и ще се избягват тапите,така целеше да окуражи повече участници и наистина интересът беше голям.Хитрец е той,но суровата истина е,че адът не може да се превърне в рай,както всяка година,от стотина участници,върха достигат само няколко,които най-често се броят на пръстите на едната ръка.Много ме е яд,че нито един жабар не е сред победителите,има много кадърни и твърди,но повечето май са сред аматьорите в обикновенните мото клубове,дето превземат балканите нелегално и си доставят кеф на душата.
        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • От: Ендуро новини от Италия

          С това любителско видео,което доказва суровата действителност на Hells Gate,смятам да затворя темата за деветото издание на този ендуро мазохизъм.





          Beta 450 RR-Factory
          0039 3206052599

          Коментар


          • От: Ендуро новини от Италия

            Beta Boano Rally Atacama RR450 е първият мотор напълно Made in Itali,който ще участва на Дакар 2013.Двигател,рама и всички останали допълнения,които го превръщат в състезателен рали мотоциклет,са произведени в Италия.Проектът е стартирал през 2010 година,като от тогава е променят три пъти,докато добие днешният си вид машината.Доста компактен въпреки 35 литровият си резервоар,кутията и въздушният филтър са променени и изместени,за по-добро снабдяване с въздух.В основата на проекта с ценният си опит,са тримата братя Roberto,Jarno и Ivan Boano,като най-младият е проектирал и реализирал производството,а също така и има участие на негов мотоциклет от този тип на рали Фараони и Дакар.Цялото производство и процес на проектиране е бил съгласуван с къщата майка на Бета.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_01.jpg
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5350510Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_02.jpg
Прегледи:1
Размер:155.8 КБ
ID:5350511Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_03.jpg
Прегледи:1
Размер:136.5 КБ
ID:5350512Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_04.jpg
Прегледи:1
Размер:70.8 КБ
ID:5350513Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_05.jpg
Прегледи:1
Размер:127.2 КБ
ID:5350514Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_06.jpg
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5350515Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_07.jpg
Прегледи:1
Размер:111.9 КБ
ID:5350516Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_08.jpg
Прегледи:1
Размер:95.8 КБ
ID:5350517Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Boano_Rally_Atacama_09.jpg
Прегледи:1
Размер:59.3 КБ
ID:5350518Инфо:http://www.motoblog.it/post/35855/be...ma-rr-450-2013
            Beta 450 RR-Factory
            0039 3206052599

            Коментар


            • От: Ендуро новини от Италия

              Миналата година се случи това:





              и това:http://www.magicforfun.it/freestyle-...-counter2.html

              Сега очаквам да видя какво ще се случи тази вечер.
              Beta 450 RR-Factory
              0039 3206052599

              Коментар


              • От: Ендуро новини от Италия

                Малко снимков материал от Паласпорт в Торино-ноща на скоковете.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:430095_332660953438034_288365177867612_837494_1792103363_n.jpg
Прегледи:1
Размер:57.1 КБ
ID:5353451

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:424571_332660996771363_288365177867612_837497_1407525767_n.jpg
Прегледи:1
Размер:54.0 КБ
ID:5353452

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:427101_332661040104692_288365177867612_837500_1202238493_n.jpg
Прегледи:1
Размер:56.2 КБ
ID:5353453

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:427759_332662296771233_288365177867612_837503_1361111855_n.jpg
Прегледи:1
Размер:76.5 КБ
ID:5353454

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:420795_332662343437895_288365177867612_837506_1244594034_n.jpg
Прегледи:1
Размер:80.8 КБ
ID:5353455

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:425329_332662356771227_288365177867612_837507_421170098_n.jpg
Прегледи:1
Размер:76.6 КБ
ID:5353456

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:420840_332662413437888_288365177867612_837509_325267353_n.jpg
Прегледи:1
Размер:71.0 КБ
ID:5353457

                За съжаление имаше и едно падане,мисля че не е сериозно,но това ще прочетем тези дни в мото блогът.Иначе нещата снощи се развиха в следният ред:



                Това е падането на Javier Villegas:
                Beta 450 RR-Factory
                0039 3206052599

                Коментар


                • От: Ендуро новини от Италия

                  Миналият месец беше преподписан договорът за спонсорство между SKF и Бета мотор.За някой,може би тази новина не е от голямо значение,но за производителите на мотоциклети в италианската област Тоскана,има историческо такова.Можете ли да си представите,че взаимоотношенията им датират от 40-те години на миналият век,като не са прекъснати и до ден днешен,с което не може да се похвали никоя друга марка производител.Шведите през всичките тези години,са били спонсор на Бета,като помагат в производството,продажбите и осигуряват техническа асистенция при всички участия в шампионатите за ендуро и триал.За сезон 2012,отборът по триал е напълно обновен,като испанецът Jeroni Fajardo и англичанинът James Dabill,ще представят марката на световният Outdoor и Indoor,както и на всички важни международни състезания.В ендуро шампионата,италианците ще разчитат на финландецът Marko Tarkkala и домакинът Oscar Balletti,като първият е многократен шампион в родината си и четвърти в клас Е3,през миналият световен сезон.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:550_beta3_543MB.jpg
Прегледи:1
Размер:68.4 КБ
ID:5353965

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:550_beta2_485MB.jpg
Прегледи:1
Размер:77.5 КБ
ID:5353966
                  Beta 450 RR-Factory
                  0039 3206052599

                  Коментар


                  • От: Ендуро новини от Италия

                    От годишната среща на дилърите на Piaggio Group,бяха представени и снимките на новата Aprilia Caponord 2013,която е базирана на Dorsoduro и Tuareg 1200.Двигателят е познатият 130к.с.,ABS-ът е сериен и окачването е регулируемо,по непотвърдена информация ще бъде снабден и с електронна стабилизираща система-Aprilia Performance Ride Control,която вече е монтирана на RSV4 и Tuono V4R.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Aprilia_Caponord_1200_2013_00.jpg
Прегледи:1
Размер:131.8 КБ
ID:5355605

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Aprilia_Caponord_1200_2013_01.jpg
Прегледи:1
Размер:129.6 КБ
ID:5355606

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Aprilia_Caponord_1200_2013_04.jpg
Прегледи:1
Размер:150.3 КБ
ID:5355608

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Aprilia_Caponord_1200_2013_06.jpg
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5355609

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Aprilia_Caponord_1200_2013_07.jpg
Прегледи:1
Размер:102.6 КБ
ID:5355610

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_Aprilia_Caponord_1200_2013_08.jpg
Прегледи:1
Размер:111.5 КБ
ID:5355611
                    Beta 450 RR-Factory
                    0039 3206052599

                    Коментар


                    • От: Ендуро новини от Италия

                      Е кой да го спечели световният шампионат по триал,ако не Toni Bou.Въпреки,че имаше не леко падане на финала в залата-форум в Милано,Тони спечели с лекота и GP на Италия.Пред седем хилядна публика,шампионът и останалите участници на Mondiale FIA X-Trial Indoor,направиха невероятен спектакъл и въпреки,че не го гледах на живо,мисля си следващият път да съм в първите редове на залата.За 26 годишният испанец,това е шеста поредна световна титла и 15 по ред(без прекъсване) победа в дисциплината Indoor,последният път когато е завършил втори,е било в Марсилия през 2010 година.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:final-results.jpg
Прегледи:1
Размер:259.9 КБ
ID:5357574



                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0016.jpg
Прегледи:1
Размер:119.9 КБ
ID:5357575

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0019.jpg
Прегледи:1
Размер:108.4 КБ
ID:5357576

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0027.jpg
Прегледи:1
Размер:130.0 КБ
ID:5357577

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0029.jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5357578

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0029.jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5357578

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0036.jpg
Прегледи:1
Размер:106.8 КБ
ID:5357579

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0042.jpg
Прегледи:1
Размер:116.0 КБ
ID:5357580

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0047.jpg
Прегледи:1
Размер:108.3 КБ
ID:5357581

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0054.jpg
Прегледи:1
Размер:110.0 КБ
ID:5357582

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0056.jpg
Прегледи:1
Размер:110.5 КБ
ID:5357583

                      Тук видеото с падането на Тони.









                      Инфо:http://www.federmoto.it/home/sport/t...spx?IsDetail=Y
                      Beta 450 RR-Factory
                      0039 3206052599

                      Коментар


                      • От: Ендуро новини от Италия

                        Преди няколко дни публикувах една снимка във фейса,на пръв поглед в снимката няма нищо необикновенно,но заглеждайки се по-внимателно,по-наблюдателните биха забелязали едни ролбари,поставени на мотор.Въпреки,че никой не попита или коментира самият мотор,много от приятелите ми бяха отбележили,че я харесват.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:428133_338407502876353_100001213192015_1007762_98717549_n.jpg
Прегледи:1
Размер:46.3 КБ
ID:5358044

                        Тъй като между всички глупости които публикувам във фейса,има и сериозни неща,реших да ви разкажа историята на този мотор и на неговият "ездач".

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:426268_3279239387172_1453159541_33040454_799055034_n.jpg
Прегледи:1
Размер:141.1 КБ
ID:5358045

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1968_1060322275631_1453159541_30179977_7129_n.jpg
Прегледи:1
Размер:45.7 КБ
ID:5358046

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1968_1060322955648_1453159541_30179991_981_n.jpg
Прегледи:1
Размер:34.9 КБ
ID:5358047

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1968_1060323955673_1453159541_30180014_8513_n.jpg
Прегледи:1
Размер:34.7 КБ
ID:5358048

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1968_1060324115677_1453159541_30180018_9911_n.jpg
Прегледи:1
Размер:63.2 КБ
ID:5358049

                        Миналата година публикувах интересна история за организаторът на зимната приказка в Италия-Winter Weels,а именно Nicola Dutto,който беше пострадал при тренировки със своят мотор.Беше още рано за прпогнози и за това не съм отбелязъл последствията,които са вече факт. "Моторът е свобода,чуствам го като продължение на моето тяло.Давам газ,следвам правилата и се наслаждавам на състезанието.Но най-много обичам,да карам събота и неделя с моите приятели." Това са думи на Никола от "първият"му живот,както той самият го определя.Професионален ендуро състезател,чиято кариера е прекъсната през март 2010 година,когато катастрофира в река Талиаменто,на пробите на екстремното рали Baja-Italia.В това рали,той е един от най-добрите състезатели,но за съжаление точно в него губи чуствителност от кръста на долу и остава инвалид за цял живот.Шампион на рали Испания 2004 и 2006,европейски и италиански шампион на Baja 2008 и 2009 година и след всички тези постижения,започва да живее вторият си живот.След девет месеца в болница и дълъг период на рехабилитация,през ноември 2011 година, Никола решава да участва на Baja 1000 California с бъги,което е модифицирано специално за него.Въпреки,че отпада поради проблем в скоростите,той постига трета позиция и се убеждава,че неговата кариера въобще не е приключила. Никола Дуто-42 години,ще бъде първият парализиран състезател в Европа,който ще вземе участие на Baja Oragon-Испания,което ще се проведе между 19 и 22 юли.Той ще се състезава за вече познатият ни нов отбор от Милано-Бордоне Ферари,които са подготвили специално за него,Suzuki RMZ 450.Скоростите са автоматични с ръчно управление(на кормилото),съединителят е Rekluse,задната спирачка също е качена на кормилото и се управлява ръчно,като не на последно място да отбележа,това са ролбарите предпазващи краката.Седалката е напълно променена и изчислена така,че да може "храбрият" италианец да пази равновесие,което е така трудно,като не можеш да използваш краката си.За да осъществи мечтата си,той е заобиколен от много на брой и невероятни приятели,които също са убедени,че резултатите ще си заслужат усилието.Ще кача тук няколко снимки и ако успея едно видео,разкриващи с какви трудности и от къде трябва да тръгне бившият шампион,за да постигне дори и вътрешно удовлетворение от себе си,участвайки в този проект.


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:73769_1643809542448_1453159541_31663467_1004099_n.jpg
Прегледи:1
Размер:61.1 КБ
ID:5358050

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:73508_1643809622450_1453159541_31663468_3159822_n.jpg
Прегледи:1
Размер:56.5 КБ
ID:5358051

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:149288_1643809782454_1453159541_31663469_2160146_n.jpg
Прегледи:1
Размер:56.5 КБ
ID:5358052

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:318866_2286923459894_1453159541_32568631_320653100_n.jpg
Прегледи:1
Размер:134.9 КБ
ID:5358053

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:422672_230898850340835_100002621661472_428584_360746651_n.jpg
Прегледи:1
Размер:113.1 КБ
ID:5358054

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:429337_230898813674172_100002621661472_428583_1883419593_n.jpg
Прегледи:1
Размер:121.4 КБ
ID:5358055

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:423988_226595087437878_100002621661472_418094_1990147209_n.jpg
Прегледи:1
Размер:104.9 КБ
ID:5358056

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:423070_230942820336438_100002621661472_428718_2121691528_n.jpg
Прегледи:1
Размер:113.1 КБ
ID:5358057

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:425266_230942767003110_100002621661472_428717_1901347266_n.jpg
Прегледи:1
Размер:79.9 КБ
ID:5358058

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:418492_3313957495103_1453159541_33057121_687697759_n.jpg
Прегледи:1
Размер:82.3 КБ
ID:5358059





                        Може би,ако всеки от нас притежаваше част от ентусиазмът и борбеният характер на Никола,светът би бил много по-добър.
                        Последно редактирано от izoidesi; 19-03-12, 23:29. Причина: Корекция и правопис
                        Beta 450 RR-Factory
                        0039 3206052599

                        Коментар


                        • От: Ендуро новини от Италия

                          Тъй като предстои откриването на мото сезона в София,ще ви предложа малко видео от Милано(piaza D'Uomo),където на 06.01.12-когато е ипразника на баба Яга, се състоя освещаване на моторите и мото клубовете.Присъствал съм преди години и организацията беше перфектна,движението и неговото регулиране беше в ръцете на общинската полиция и всички се забавляваха страхотно.













                          Beta 450 RR-Factory
                          0039 3206052599

                          Коментар


                          • От: Ендуро новини от Италия

                            От Boano пак изненадаха любителите на Beta,като пускат фактори на 350 и новата кубатура 498сс.Beta Boano Enduro Factory 350 RR е с лимитирана серия от тридесет мотора,които могът да бъдат поръчани на http://www.beta.boano.com/ и цената им е 10 990 евро,като в цената влизат голям брой екстри.За тази цена можем да си поръчаме фактори и на всички останали кубатури и да изберем от списък с опции.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_4792_big_CRI_51201.JPG
Прегледи:1
Размер:78.8 КБ
ID:5359806

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_7325_big_CRI_5136.JPG
Прегледи:1
Размер:69.3 КБ
ID:5359807

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_6703_big_CRI_5145.JPG
Прегледи:1
Размер:76.0 КБ
ID:5359808

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_7763_big_CRI_5152.JPG
Прегледи:1
Размер:69.0 КБ
ID:5359809

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_3625_big_CRI_5155.JPG
Прегледи:1
Размер:82.4 КБ
ID:5359810

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_5886_big_CRI_5163.JPG
Прегледи:1
Размер:52.4 КБ
ID:5359811

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_5217_big_CRI_5173.JPG
Прегледи:1
Размер:58.6 КБ
ID:5359812

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_7083_big_CRI_5196.JPG
Прегледи:1
Размер:82.3 КБ
ID:5359813

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_6682_big_CRI_5203.JPG
Прегледи:1
Размер:69.0 КБ
ID:5359814

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_9734_big_CRI_5213.JPG
Прегледи:1
Размер:49.1 КБ
ID:5359815

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_1891_big_CRI_5320.JPG
Прегледи:1
Размер:71.4 КБ
ID:5359816

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:378020_1758_big_CRI_6053.JPG
Прегледи:1
Размер:94.4 КБ
ID:5359817

                            Инфо:http://xoffroad.dueruote.it/bc_prove...?codice=378020
                            Beta 450 RR-Factory
                            0039 3206052599

                            Коментар


                            • От: Ендуро новини от Италия

                              Най-накрая да се светнат че Shiver 50 на Marzzochi далеч не е добра предница за ендуро и трейл райд.С Олинс ТТХ нещата изглеждат доста по добре.В интерес на истината, тунинга, който си заслужава в този мотор е окачването,степенките и генерацията.Странен за мен е факта че за поредна година Бетите не разполагат с диск гард.Просто не ми се мисли колко задни диска щяха да съм изхвърлил ако не бях успял да преработя Scotts-a от Кавазакито за Бета.
                              offroad фен
                              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                              Коментар


                              • От: Ендуро новини от Италия

                                Масово моторите от световния ендуро шампионат са без гард на задния диск. Явно концепцията и визията на тази бета си е точно такава, за WEC.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X