Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро новини от Италия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Ендуро новини от Италия


    След два неуспешни опита за победа тук в Генуа,Mika Ahola е отново първи.Една трудна победа,в една невероятна надпревара в която бе принуден от Taddiy Blazusiak да се изпоти доста.На подиума заедно с тях се изкачи и Joakim Ljunggren със своят новичък Huzaberg 2T.Tomas Oldrati се представи най-добре от домакините.Въпреки че го гледах днес на запис,състезанието ми хареса изключително много,битката беше ожесточена,не бяха малко паданията и екстремните ситуации.
    [IMG]Finale #1: 1.Ljunggren; 2. Ahola; 3. Oldrati; 4. Seistola; 5. Jarvis; 6. Gomez; 7. Mossini; 8. Joly; 9. Blazusiak; 10. Gibert; 11. Dini; 12. Webb; 13. Galindo; 14. Planet Finale #2: 1.Ahola; 2. Blazusiak; 3. Ljunggren; 4. Oldrati; 5. Joly; 6. Jarvis; 7. Gibert; 8. Gómez; 9. Webb; 10. Dini; 11. Mossini; 12. Seistola; 13. Galindo; 14. Planet Finale #3: 1.Blazusiak; 2.Oldrati; 3. Ahola; 4. Ljunggren; 5. Jarvis; 6. Gómez; 7. Webb; 8. Mossini; 9. Gibert; 10. Planet; 11. Galindo; 12. Seistola; 13. Dini; 14. Joly Classifica finale enduro: 1.Ahola; 51; 2. Ljunggren, 45; 3. Blazusiak, 43; 4. Oldrati, 42; 5. Jarvis, 29; 6. Gómez, 25; 7. Gibert, 19; 8. Mossini, 19; 9. Joly, 18; 10. Seistola, 17; 11. Webb, 17; 12. Dini, 11; 13. Galindo, 8; 14. Planet, 7.[/IMG]













    Още много видео тук.http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=106759
    Beta 450 RR-Factory
    0039 3206052599

    Коментар


    • #62
      От: Ендуро новини от Италия

      Интересни новини от къщата на Husaberg.КТМ Италия обяви,че от първи януари 2011г. управлението и продажбите на шведската марка,минава в техните ръце (KTM Sport motorcycle srl Italy)

      Съществуващата от 1987г. със седалище Mattighofen,Австрия има в своята кариера много спечелени титли.Десет световни титли в мотокроса и ендурото,една европейска в ендурото и седем световни при конструкторите(5 вендуро и 2 в мотокроса).И така,вече новият адрес на марката е:
      КТМ Sportmotorcycle Itali Srl.
      Via Pascoli,6 Gorle(Bergamo)
      Следващата новина свързана с едноименната марка е,че италианският отбор с пилот Graham Jarvis,който е един от най-атрактивните в ексремното ендуро,в новият сезон ще се състезава с чисто новичък Husaberg TE 3002T.


      Отборът на Marco Carribotti който има професионални отношения с бившия траяладжия,има за задача да подобри качеството на представяне в екстрийма.Jarvis (35г.) печели първото си състезание на десет години,след което си пробива път чак до световният шампионат за триал,където участва от 96 и през 2001 печели и титлата свет. шампион.През 2008 в дебюта си на Enduro Extrem, Graham преобръща хрониките,като печели Red Bull Romaniacs.През 2011 в тази дисциплина,той ще се състезава под флага на Flite Extreme Husaberg Rasing Team.След 22 години битки по трасета и пазари,Husaberg през юли пусна първият двутактов мотор,който е избран от пилота като свое скрито оръжие.Сезонът 2011 започва на 17 юли с Extreme Lagares в Португалия,където тимът трябва да защити и докаже способностите на новата 2Т машина.Следваща цел ще бъде Enduro Indor World Championship 2011.
      http://www.fliteworld.it/
      http://www.husaberg.com/
      Beta 450 RR-Factory
      0039 3206052599

      Коментар


      • #63
        От: Ендуро новини от Италия



        Grande Gio!
        Пак новина,шампионът от Бергамо се завръща за 11 път в пустинята,но този път като тим менаджер на най-силният за момента,испанецът Marc Coma-KTM 450 Rally.След десет участия като състезател на седлото на КТМ (през 2006 се качва и на подиума) и шест пъти световен шампион,сега се стяга за южна Америка.Нова година,нов късмет,както казва Джо,връщайки се в отбор за който се е състезавал,но с други спонсори.Задачата му ще бъде,движейки се успоредно с автомобила за асистенца,да дава технически и стратегически напътствия.Малко глезена работа,но нали сме в ХХI век.
        Да кажем още някоя добра дума за Д. Сала.По неговият край го наричат сенатора и иконата на ендурото,снимката му се вижда и в централната аптека и разбира се във всеки бар.Лесно се намира и неговата къща,стига да попиташ първият срещнат,а моторът му е единственият,паркиран на самият център,(Super Duke 990) привилегия само за шампиони,иначе абсолютно забранено.Започва кариерата си през 76 (роден 23/11/1963 ) с екстремно любителско ендуро,популярно за Бергамо през това време.От тогава датира и приятелството му с не по-малко известният Farioli.



        И след тридесет години отдадени на мотоциклетният спорт,според мен Сала е още на гребена на вълната и се надявам още дълго време да четем неговите изяви и да ни радва с някое кръгче по пистите.
        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • #64
          От: Ендуро новини от Италия

          Fantic motor се завръща на сцената на най-важните състезания за ендуро.Maurizio Micheluz e официалният пилот за 2011г. на марката.Той е вицешампион на Италия и вицешампион на "шест дни",ще се състезава с Fantic 250 2T,който вече направи своята презентация в Генуа.На пистата е бил представен от един италиански шампион от миналото,Gualtiero Brissoni със своят Fantic Cabalero 125,с който им спечелени пет европейски титли, четири на Италия и 15 участия на шестдневки,като през 1975 на остров Ман,печели бронзов медал.
          Beta 450 RR-Factory
          0039 3206052599

          Коментар


          • #65
            От: Ендуро новини от Италия

            Ровейки се в италианските форуми,попаднах на сериозен мотоклуб,който публикува интересни работи.На мен лично след първото посещение на сайта,ми хвана окото ето тази "Африка",която по думите на собственика,се държи доста гъвкаво,имайки в предвид 180-те килограмово желязо.



































            Много готино си прекарват тия момчета,както всички италианци и те имат слабост към пресевните инсталации.
            Следващите снимки са по-стари и с други членове на групата,но с тях искам да покажа на дупнишките екстрийми,как един моторист може да намери убежище в гората,даже и да подремне в бурята.



















            Накрая умората надделява и си казва тежката дума.
            Beta 450 RR-Factory
            0039 3206052599

            Коментар


            • #66
              От: Ендуро новини от Италия



              След две годишно отсъствие от календара,Милано се завръща като домакин на големият финал на Trial Indoor на 19 март 2011 в залата на Асаго.На трасето ще присъстват най-добрите в този клас,Antoni Bou-непобедим в последните четири години,Adam Raga,Albert Cabestany,Takihisa Fuijinami,Jeroni Fajardo,James Dabill,Jasc Challoner,Brown Michael.Шампионата Х-Trial,който се състои от шест кръга,започна с невероятното шоу в Генуа и ще продължи с Марсилия(22/01/2011),Барселона(06/02/2011) ,Женева(12/02/2011),Мадрид(12/03/2011)-от където ще разберем подробностите от първа ръка от Pepimotors. И големият финал както споменах,тук в Миланофорум от където се надявам аз да дам пръв горещите новини.

              Забравих да ви питам дали сте си поръчали подаръци за нова година,аз например писах направо на снежанка,че е по-млада и няма да ме забрави.



              Надявам се много,лично снежанка да мине през нас в коледната нощ.Ето и магазина за играчки от който си поръчах всичко.http://canellamoto.it/
              Beta 450 RR-Factory
              0039 3206052599

              Коментар


              • #67
                От: Ендуро новини от Италия

                Мотоклуб Бергамо
                Отдавна искам да напиша нещо по темата,която за мен е интересна и която ще ни отведе в основите на мотоциклетният спорт в Италия.Всичко започва през далечната 1919 когато страната още не се е съвзела от войната.Началото е било трудно,а моторите са били предимно италиански,Гарели,Бенели,Бианки,Борго,Фонш,Фрера,Джилера,Мафейс,Стуки,половината не ги бях чувал досега.В началото клуба организира екскурзии и излети с мотоциклети,като се опитват да популяризират своят край с което да привлекат повече любители.Първото организирано състезание е спечелено от състезател от чужбина с мотор Индиан.През 1925 година в Италия по пътищата вече се движат мотори от 164 различни марки,от които 87 произведени на ботуша и 79 чужди,представете си в началото на ХХ век какво количество и разнообразие на марки.Производството на мотоциклети е започнало отдавна,но през тази25 година за първи път се разисква въпросът за намаляване на шума,който при някои марки е бил непоносим.На производителите е поставена задачата да се проектират първите заглушители,една нелека задача,имайки в предвид факта че уреда за измерването на шума,още не е бил измислен.Държавата също насърчава за това производство и през същата година датира и първото произведено крайно гърне,да не мислите че Акрапович е открил "топлата вода".През 1929 година е награден и първият шампион на Италия-Уго Рока.Състезателите от Бергамо взимат участие в почти всички състезания в северна Италия и така се ражда и първата звезда на клуба-Еджидио Пикоци,първият "бергамасец" участвал на международната шестдневка.В края на двадесетте години е организиран и първият мото салон-Ciclo e motociclo Bergamasco.През тридесетте години е спечелен и първият световен рекорд за скорост,постигнат от Пиетро Таруфи със своят четирицилиндров Rondine-500сс. на чийто километраж стрелката достига рекордните 244,316 км. в час.След втората световна война,идва време за съвземане на мотоклуба и изобщо мотоциклетният спорт и производството.През 1948 се ражда първата секция на клуба-Ponte Nossa,след която идват и следващите три-Lovere,Gandino и Albuzo.През 1949 година е създадена и последната секция-Valli Bergamasce(долините на Бергамо),която е и най-известната с провеждането на кръг от световният шампионат за ендуро в днешни дни.За тази секция и пистата е писано в по-горните постове подробно.През 60-те години излиза от печат и първият наръчник -"Как трябва да се движат мотоциклетистите",естествено издаден от мотоклуб Бергамо и е в тираж 5000 броя(издаден е с помощта на началника на пътната полиция).През 60-те години е поставено началото и на планинското ендуро,като се организират изкачвания на различни височини и степен на трудност.През 70-те вече се практикува и триал,а през 1983 година се провежда и кръг от световният шампионат.































                През 1993 година президентството на клуба е в ръцете на бизнесмена Франко Ацербис,който привлича много експерти,механици и нови състезатели за да повиши още повече имиджа.Той организира и един невероятен кръг от световното по триал,а следващата 94 и за ендуро.Следващите президенти също продължават да увеличават организираните състезания от европейско и световно ниво-97,99,2001,2003,2004,като последните две години и състезание за моторни шейни.През 2003 в организирането на шестдневката на Бразилия,са изпратени 90 членове на клуба.През 2005 и 2006 година е поставен и рокорд по организиране на три световни в рамките на 12 месеца(свет. за триал-юли 2005,свет.за ендуро-долините на Бергамо-15/16 октомври 2005 и свет. за ендуро-Долините на Бергамо-17/18 юни 2006).От 2005 до 2009 се организират и надпревари за купата на Полини-Италия.А през тази година пак се проведоха две състезания от световен мащаб,41 по ред ендуро шампионат-Valle Bergamasce през май в Ловере и световното за триал през юли.Излишно е да споменавам че мотоклуба е най-големия,най-стария,с най-много членове,с най-много спечелени титли в Италия и не на последно място,клубът с най-много световни шампиони от глава на населението.















                http://www.motoclub.bergamo.it/
                Beta 450 RR-Factory
                0039 3206052599

                Коментар


                • #68
                  От: Ендуро новини от Италия

                  Новото издание на електронното списание КТМ "Brennraum" е посветено на световният шампион по мотокрос МХ1-Антонио Кайроли.Можете да надникнете в неговата къща,да научите навиците му и как прекарва времето си извън пистата.Лично мен ме заинтересува неговата приятелка,това холандско "бижу",за което не се споменава много.Как пък я завъртя бе,тоя убавец.



                  Тук са и останалите подробности. http://brennraum.ktm.com/en/tony-cai...-tony-cairoli/
                  Beta 450 RR-Factory
                  0039 3206052599

                  Коментар


                  • #69
                    От: Ендуро новини от Италия

                    Тъй като следващата надпревара от света на ендуро-екстрийма наближава,а именно Hells Gate през февруари в Тоскана,искам да драсна нещо за нейният създател и световно известен състезател,Фабио Фасола.


                    Роден през 1961 година,Фасола печели първите си състезания при децата в клас до 75сс. през 1983г. и следващият сезон в клас175сс.Осем кратен победител на Six Days,една победа на рали Сардения,две на рали маратона на Италия и веднъж печели рали Тунис през 1986г.


                    Между 1989 и 1997 година е седем пъти шампион на Италия,а през 96 и 97 и шампион на Швейцария.Успоредно с всичките тези успехи,през 1990 година намира време да се занимава и с инструкторска дейност,като основава даже и ендуро училище,което е първото в Италия.















                    През 1998 дебютира на Париж-Дакар и през трите години през които участва има спечелени етапи.Но идва 2004 година,в която за първи път организира тази митична за Италия надпревара-Hells Gate,а през следващата 2005 година,неговата школа става част от КТМ Италия,под името-КТМ Adventur Tours.

































                    Повече от такъв екстрийм,здраве му кажи. http://com.fasola.it/wcm/
                    http://www2.hellsgate.it/cms/index.php?lang=italian
                    Beta 450 RR-Factory
                    0039 3206052599

                    Коментар


                    • #70
                      От: Ендуро новини от Италия

                      Зимна приказка на колела
                      Winter Weels е единственото състезание за ендуро-крос и АТВ на сняг в Италия(въпреки че неговият създател казва,че е единственото в Европа,аз не намирам информация за това,а може би е единственото лицензирано такова).Виновниците за тази зимна приказка са двама,Никола Дуто-който е с бензина в кръвта и Дино Бонели-който е експерт в зимните спортове.Единят е луд по ендурото и се състезава в Enduro Baja,другият е бивш състезател по ски и сноуборд.Въпреки че са от един град,двамата се запознават късно,на един мотокрос в планината над Бергамо.Веднага споделят своите проекти и решават да осъществят някои от тях.Първи са летящите мотори,приготвени като моторни шейни,за да се състезават по утъпканият сняг и след това са АТВ-та,които са много интересни на бялата писта.
                      В първият експериментален старт,участват само 16 мотора,които стартират по осем на пистата Прато Невозо (Снежна трева,поляна) в провинция Кунео.Теренът е с много голям наклон,много сняг който не е обработен добре и това прави състезанието не толкова интересно.Декември 2002 година-победител е Иван Боано.




                      Следващото състезание е организирано февруари 2004 година,през тази една година е натрупан ценен опит и пистата е обработена машинно и е перфектна.Забравих да кажа,че надпреварата е нощна и трасето е осветено максимално,което е и удължено.Позволени са всякакъв модел и марка гуми,с изключение на тези със шипове.През тази година,състезателите и публиката са много повече от предишната,което подсказва,че ще има интерес и за напред.Победител е Алесандро Дарио с КТМ 540 4Т.За отбелязване е и присъствието на легендарният Джовани Сала,който се изказва много позитивно за организацията и с това отваря вратите за спонсори и по-известни състезатели за участие.В тази година за първи път се състезават и АТВ,които правят невероятен спектакъл.
                      През февруари 2005 година,се провежда и най-тежкото състезание,с полярни температури и страхотна снежна буря,организацията е перфектна и на пук на времето,публиката е многобройна.Победител е испанецът Isidre Esteve Pujal,който скоро е спечелил четвърто място на рали Париж-Дакар.
                      Идва и четвъртото издание на зимната приказка през 2006 година в което ще участват и най-много състезатели,а голямата изненада за публиката е,че са поканени световните шампиони Дейвид Найт и Иван Сервантес,от домакините-Фабио Фариоли и Алесандро Беломети,присъства също и шампионът на Испания-Галиндо.Но през цялата седмица,снегът не спира да вали,след три дневна борба на организатори и технически екип да се обработи пистата,се взима решение състезанието да бъде отменено(поради невъзможността да бъде осигурено нормално трасе за провеждането му).
                      В следващите състезания,всичко минава както е предвидено от организаторите и надпреварата се превръща номер едно в Европа за оф-роуд на сняг.







                      Още няколко реда за единият от организаторите-Никола Дуто.Много късно,едва на 18 започва да кара мотор,след като захвърля ските.Завладян от ендурото,започва да участва в European Baja Championship в който на 18 март тази година,претърпява много тежка катастрофа тук в Италия.Докторите не дават големи надежди,но съдбата е благосклонна и тай се възстановява.










                      Последните две снимки са правени,за откриването на лятната приказка.





                      По-интересното е тук.http://www.winterwheels.com/info.php http://www.summerwheels.it/index.php?id=summerwheels
                      http://www.123people.it/s/nicola+dutto
                      Beta 450 RR-Factory
                      0039 3206052599

                      Коментар


                      • #71
                        От: Ендуро новини от Италия

                        Какво се случва с откраднатите мотори в Италия?
                        Този въпрос си задават всички италианци,след като им премине нервната криза след изчезването на любимият мотор.Отговорът е,че вече не се намират в България,както беше преди,а се намират в Украйна.За първи път от няколко години насам,ние не сме замесени в някакъв трафик от и за "ботуша".Малко късно се е "досетила" граничната полиция на Унгария,че частите превозвани в украинските микробуси,не са нищо друго освен,прясно разглобените предишната нощ новички мотоциклети.Още преди да са се усетили и започнали да псуват "жабите",въпросните бусове вече са на украинска територия.Но за това братушките трябва да благодарят единствено и само на нас,че ние този канал сме го утъпкали още през деветдесетте години.За да не бъдем скромни,ние трябва да им благодарим за нашите "момичета на късмета",че без тяхно разрешение те биха умрели от глад в Италия,въпреки че за отбелязване е фактът,че и в тази област България е все по-рядко споменавана в полицейските хроники.Та новината беше,че полицията е разкрила канал за крадени мотоциклети и благодарение на унгарската полиция,са арестували най-голямата украинска банда.



                        Beta 450 RR-Factory
                        0039 3206052599

                        Коментар


                        • #72
                          От: Ендуро новини от Италия

                          В коледната вечер искам да пожелая на всички,здраве и дълъг живот,безаварийна и много успешна 2011 година.И не забравяйте че дядо коледа съществува,ако утре някой не намери подаръци под елхата,нека се запита дали ги е заслужил.В Италия вече магистралната полиция е засекла добрият старец с превишена скорост,това означава че все повече "човеци" ще получат своите подаръци.
                          Beta 450 RR-Factory
                          0039 3206052599

                          Коментар


                          • #73
                            От: Ендуро новини от Италия

                            Кайроли стяга багажа за Америка
                            Билетите са купени,всичко е готово за едномесечният престой в слънчева Калифорния.Предстоят тежки тренировки с екипа на КТМ-USA,както на открито,така и на закрито.Преди да се завърне в Италия,той ще има възможност да участва в две състезания от суперкрос.Още не се знае дали четирикратният световен шампион ще дебютира в тази дисциплина,но със сигурност ще може да потренира сериозно,за да защити и през новият сезон "червената табела",която показва кой е номер едно.Тони казва че е готов още в първите дни на януари,да започне да тренира за подобряване техниките на суперкроса,които са много по-различни от традиционният мотокрос.Между двете състезания,в Генуа и Париж,сицилианецът показа много подобрения в карането,но в Америка е различно,пистите са дълги и много бързи.
                            Кайроли ще срещне и своят мит (и не само негов) Джереми,с който в Генуа размениха фланелките си и си обещаха среща в щатите.Факт е,че през този сезон в Калифорния,живеят и тренират най-добрите състезатели на света.Аз пожелавам успех на шампиона и дано да има какво да покаже в Америка.

                            Beta 450 RR-Factory
                            0039 3206052599

                            Коментар


                            • #74
                              От: Ендуро новини от Италия

                              Пак имаме новина
                              Довереника на Клаудио де Карли,няма да участва в шампионата суперкрос 2011.Обратно на афишираното от медиите,четирикратният шампион-Кайроли ще остане в Америка да тренира до края на януари,но няма да участва в нито едно състезание.Той е имал намерение да се включи още на 8 януари,но травмата на Мускуин в Берси,която го извади от строя за сезона,е била причина австрийците да "помолят" шампиона,да преосмисли програмата си и да не рискува с участия (нормално е да си пазят златното яйце).
                              След Генуа и Париж,сицилианецът е искал да участва в няколко състезания и отвъд океана,но е факт че тренировките са много тежки и подготовка за две състезания,е равна на подготовка като за целият сезон.Друг факт е,че за две-три седмици не можеш да се подготвиш за съревнование с пилоти от ранга на Данджи и Стюарт.В следващите седмици,шампиона ще се концентрира в подготовка за шампионата по мотокрос в слънчева Калифорния,със своя SX-F350.След завръщането му в Италия,му предстои и първата битка у дома-27 февруари(Ponte a Egola-Internazionali d"Italia).



                              Все повече мнения в италиянският форум са,че "Тонино" се е уплашил от американските "акули" и ще ползва само слънчевото време,за тренировки.Според мен,всеки отбор взима решения индивидуално,за всеки свой състезател,а още повече когато става въпрос за четирикратен шампион,нещата са още по-сериозни.Струва ми се че решението е правилно,нямам търпение да го гледам на собствена територия-слънчевата,но не толкова сигурна и спокойна Сицилия.
                              Beta 450 RR-Factory
                              0039 3206052599

                              Коментар


                              • #75
                                От: Ендуро новини от Италия

                                Ако има претенции че е истински шампион е задължително да кара в щатите, защото напоследък все повече хора започват да се замислят дали може да влезе в 10ката на американския суперкрос ?!?!
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X