Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро новини от Италия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ендуро новини от Италия

    Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
    Най-накрая да се светнат че Shiver 50 на Marzzochi далеч не е добра предница за ендуро и трейл райд.С Олинс ТТХ нещата изглеждат доста по добре.В интерес на истината, тунинга, който си заслужава в този мотор е окачването,степенките и генерацията.Странен за мен е факта че за поредна година Бетите не разполагат с диск гард.Просто не ми се мисли колко задни диска щяха да съм изхвърлил ако не бях успял да преработя Scotts-a от Кавазакито за Бета.
    Мойта като я взех,беше с пукнат заден диск и ми го смениха,че беше гаранционна.Търсих при дилърите на Бета гард за него,но предлагаха само рейсингови,дето струваха прекалено много,не съм се сетил да попитам в темата за техническите дискусии,но след като го счупих миналата седмица и предстои смяна,ще се разровя.Гъби,ако не си писал нещо по твойта преработка от Кавазакито,драсни два реда с една снимка ако обичаш.
    Beta 450 RR-Factory
    0039 3206052599

    Коментар


    • От: Ендуро новини от Италия

      Ице, диск гарда ми е на Scotts от KLX450R. Оказа че спирачния апарат на Бета е абсолютно същия, както и начина по който гарда се закрепва към шарнира. Цената е около 130$ в US, ако не се лъжа. Така или иначе вече го имах и успях да го преработя.Доколкото се сещам преработката се състоеше в разширяване на един канал и изтъняване в дебелина с 2 мм.Ще го снимам и ще пусна снимки.Адски полезно нещо е този гард поне за начина по който ние си караме моторите.
      Последно редактирано от Гълъбин Колев; 01-04-12, 16:17.
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • От: Ендуро новини от Италия

        Точно от една година се каня да отворя нова тема, която да запълвам със снимков материал от излетите тук в Италия, но тъй като половин година не намерих компания за каране и още толкова да се сработиме в екип, материалът е достатъчно беден и реших да го споделя тук.Първо в Европа е абсолютно забранено свободното практикуване на ендуро и това е пречка да се присъединиш към някоя група, всички си карат без много да се хвалят и пълнят форумите, че страхът от глоби и конфискация са големи. За мой късмет, миналата година работих с багера за един от по-възрастните ендуристи в нашият регион и след като спечелих доверието му, вече от половин година дишам прахта на старите кучета от Леняно (град на 25 км. северно от Милано) Но както по-нагоре споменах, снимките бяха табу в групата и малкото които успявах да щракна между почивките за пикаене и пушене, бяха с доста лошо качество.Тази седмица вече, след като показах нашият форум на колегите и ги убедих, че материалите ще публикувам само тук, получих разрешение за някоя и друга снимка в краткото време в което спират да ме изчакват или търсят като се загубя. Групата ни се състои от 6-7 човека и почти никога не сме в пълен състав, най-младият съм аз, като останалите са на възраст между 45 и 65 години и повярвайте ми, не мога да ги настигна по баирите на южните пред Алпи. Ще ви покажа снимките от този уикенд, като първият ден ни валя страхотен дъжд и те са малко, но вчера беше прекрасен априлски слънчев ден и удовлетворението беше на макс.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637991.jpg
Прегледи:1
Размер:123.9 КБ
ID:5367501

        Тръгнахме четирима, но още в първите километри единят спука гума (тук природозащитниците се грижат да ти провалят излета,като хвърлят пирони по пътеките) и спряхме на по кафе, за да реши дали да прави гума или да се прибира удома и тъй като валеше все по-силно, останахме само трима.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637992.jpg
Прегледи:1
Размер:328.6 КБ
ID:5367503


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637993.jpg
Прегледи:1
Размер:108.6 КБ
ID:5367504

        При това спускане и аз бях на път да оставя групата. Валеше силно и очилата се изпотиха, докоснах съвсем леко с кормилото дървото което се вижда на заден план и падна едно търкалянееееее.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637994.jpg
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:5367506

        Добре, че Джорджо усетил липсата ми се върна веднага, иначе така си бях заклещил глезена и лежейки по корем по наклона, нямаше лесно да се измъкна сам.


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637995.jpg
Прегледи:1
Размер:331.5 КБ
ID:5367509

        След като се изправих, с предтекст да си почина малко, измъкнах и аз една снимка.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637996.jpg
Прегледи:1
Размер:122.3 КБ
ID:5367510


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637997.jpg
Прегледи:1
Размер:233.4 КБ
ID:5367511


        След още няколко падания и големият риск жена ми да остане вдовица (реших така лесно да не и се давам), взехме решение да се прибираме, така и така останахме само двама и мокри като кокошки.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637998.jpg
Прегледи:2
Размер:121.7 КБ
ID:5367512

        Следва баня, аспирин, греяна ракия и в леглото.Само 25 километрова разходка, но си прекарахме супер.Малко бяха снимките и все различни, снимах с телефона и с джапанката, сега трябва да реша с кое от двете да снимам за напред.


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638000.jpg
Прегледи:1
Размер:296.9 КБ
ID:5367514


        За старт на вторият ден, след кратко съвещание, старите кучета решиха да ползваме една много мразена от мен пресъхнала река, в която преобладава ситен пясък и достатъчно големи и хлъзгави камъни, които се редуват през стотина метра.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:637999.jpg
Прегледи:1
Размер:313.8 КБ
ID:5367513


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638001.jpg
Прегледи:1
Размер:291.5 КБ
ID:5367516

        Иначе за начинаещи като мен, рекичката е идеалното място за тренировки. Лошото е, че в зависимост от времето, в реката или потъваш след спиране или летиш с пълна газ по влажният пясък.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638002.jpg
Прегледи:1
Размер:319.6 КБ
ID:5367517


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638003.jpg
Прегледи:1
Размер:316.3 КБ
ID:5367518


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638004.jpg
Прегледи:1
Размер:269.5 КБ
ID:5367519

        Това тук са пироните които хвърлят онези "зелените", а точно този съм си го забил на тази оградка, че си е лично мой и си го извадих миналата година от гумата. Нямат пропуск тия неща, така са заострени и закривени, че минеш ли през тях, все някой се забива, аз след три сменени вътрешни гуми, сложих мусове и на двете.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638005.jpg
Прегледи:1
Размер:324.7 КБ
ID:5367536


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638006.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5367537

        Тук почвата е глинеста и по тези улеи паданията си ги броих да третото, после вече нямаше смисъл.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638007.jpg
Прегледи:1
Размер:325.5 КБ
ID:5367538


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638008.jpg
Прегледи:1
Размер:127.8 КБ
ID:5367539

        Тук Руджеро и Джорджо надушиха следи, те бяха от джипа на горският патрул и тъй като не се разбираше в коя посока са поели, а следите бяха пресни, решихме да се измитаме по-скоро, че само аз имам номер на мотора.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638009.jpg
Прегледи:1
Размер:126.2 КБ
ID:5367540


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638010.jpg
Прегледи:1
Размер:129.4 КБ
ID:5367541

        След кратко съвещание, беше избран и новият маршрут, едни гадни и дълбоки улеи, пресичащи ги едни гадни корени и за капак на всичко това, често течеше вода по тях от дъжда от предишният ден.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638011.jpg
Прегледи:1
Размер:128.0 КБ
ID:5367542


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638012.jpg
Прегледи:1
Размер:333.5 КБ
ID:5367543


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638013.jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5367544


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638015.jpg
Прегледи:1
Размер:130.0 КБ
ID:5367545


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638016.jpg
Прегледи:1
Размер:299.8 КБ
ID:5367546


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638017.jpg
Прегледи:1
Размер:127.7 КБ
ID:5367547


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638020.jpg
Прегледи:1
Размер:126.5 КБ
ID:5367551


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638021.jpg
Прегледи:1
Размер:313.2 КБ
ID:5367552


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638022.jpg
Прегледи:1
Размер:131.0 КБ
ID:5367553


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638026.jpg
Прегледи:1
Размер:130.1 КБ
ID:5367554

        По едно време се усетиха, че много се застояхме и набързо ме смъмриха да прибирам апарата и да се мушкам между тях та да не обикалят да ме търсят, както често се случва.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638027.jpg
Прегледи:1
Размер:127.0 КБ
ID:5367556

        Аз се молех да не съм зад единственият "чайник" в групата, че ме отрови с тия газове.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638028.jpg
Прегледи:1
Размер:133.0 КБ
ID:5367557


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638029.jpg
Прегледи:1
Размер:125.5 КБ
ID:5367558

        По средата на излета винаги се спира на един клуб на пенсионерите, където всичко е на половин цена (все пак сме в разгара на световната криза) и се удря по една чаша алкохол за освежаване, което в случая беше бира. Предстои ни обратният път, по който спирки няма и се взима на един дъх. Въпреки, че като километри сме изминали не повече от петдесет, разходката не е от най-леките, екстриймите са малко, но не пропускам да падна на всички.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638030.jpg
Прегледи:1
Размер:124.3 КБ
ID:5367559

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:638031.jpg
Прегледи:1
Размер:131.0 КБ
ID:5367560

        Този път на мивката се запознах с един колега, който не беше изкарвал своят кон от цели шест години, през които прогресивно е губел зрението си и сега след сложна операция, която е успешна, първото нещо което е искал да направи е, да покара любимата си машина.
        Това беше и последната снимка от първият ми разказ, ако броят на снимките ми расте, може и да ги преместя в друга тема, имам и камера за каската, която не съм изпробвал още, може да стане и по-интересно с нея. И все пак да обобщя, кой кавото иска да разправя, нищо не може да се сравни с излетите в България с добри приятели, повярвайте ми. За сега, това е от мен, дано да ви е харесало.
        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • От: Ендуро новини от Италия

          Браво!
          Много кефите!
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • От: Ендуро новини от Италия

            Ицка, дай ги тия пичове лятото да ги пораздвижим малко из Рила, без да се оглеждат като шумкари.
            Иначе темата веднага ми влезе в топ 10. С нетърпение чакам следващият епизод.

            Коментар


            • От: Ендуро новини от Италия

              Браво Ице постарал си се ама вярно не си е като в България.Тука няма каде да се кара,освен на луната ама по у лево. Кога ще пиеме по кафе?
              Винаги карам напред по моя път,дори когато свърши.
              0885/511287 ; +393200282393

              Коментар


              • От: Ендуро новини от Италия

                Ице, може да не е по темата, ама ти мерил си на Бети саг-а отзад.Струва ми се че е доста клекнала, а както е всеизвестно, за да има full satisfaction "дупето" трябва да е леко вирнато нагоре ......или с други думи- слагаш на централна стойка и мериш по перпендикуляр от оста на гумата до средата на калника; след това махаш стойката, качваш се прав на мотора и пак мериш (трябва помощ от приятел).Разликата в двете стойности трябва да е около 100-105 мм за трейл райд.

                Бай дъ уей: може да бъркам, но просто така ми изглежда на снимките.
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • От: Ендуро новини от Италия

                  Тъй като следващата събота,предстои едно интересно състезание с което преди две години започнах да пиша тук във форума,реших ако котка не ми пресече път тази година да го гледам на живо.Става въпрос за екстремното ендуро,организирано от мотоклуб Лумедзане (Бреша),на което присъства не малка част от световният ендуро елит.Въпреки,че в темата има не малко снимки и видео,ще ви припомня с малко история,за какво иде реч.Невероятно атрактивно нощно състезание,при което "дяволският зъб" са изкачили много малко опитни състезатели.

                  Beta 450 RR-Factory
                  0039 3206052599

                  Коментар


                  • От: Ендуро новини от Италия

                    Дойде време и аз да разкажа за преживяното през изминалият уйкенд.От три години се канех да гледам това екстремно ендуро състезание,което ме вдъхнови да пропиша преди време във форума.По принцип такива селски мероприятия,които не са отбелязани в календара не ме привличат много,но следейки в нета през последните години добрата организация на брешаните,реших да присъствам на живо.И така събота към обяд,заедно с един колега от форума,който също живее в Милано и бате Стефчо,чийто син ни радва по българските крос състезания,се натоварихме и право в Лумедзане,провинция Бреша.Всичко се оказа много по-добре организирано от колкото си го представях,към 18 часа беше спряно движението по моста,на който се събира най-много публика и вечерта започна да придобива състезателен характер.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647280.jpg
Прегледи:1
Размер:359.1 КБ
ID:5382114


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647281.jpg
Прегледи:1
Размер:317.5 КБ
ID:5382115


                    Колегата Стефан 69,дегустирайки ледената бира,оглеждаше местата от които ще се вижда най-добре състезанието.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647274.jpg
Прегледи:1
Размер:371.0 КБ
ID:5382116


                    Бате Стефчо си мислеше да гледа от моста,но се досети,че за снимки ще бъде много далече.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647278.jpg
Прегледи:1
Размер:358.7 КБ
ID:5382117


                    Върху моста беше паркиран камиона на най-новият италиански отбор,за който също имаме подробности в темата,техните състезатели бяха и най-атрактивни.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647271.jpg
Прегледи:1
Размер:346.9 КБ
ID:5382119


                    Един от моторите на Бордоне-Ферари.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647272.jpg
Прегледи:1
Размер:422.8 КБ
ID:5382120


                    Иначе гледката към трасето от моста е невероятна.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647282.jpg
Прегледи:1
Размер:404.3 КБ
ID:5382121


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647284.jpg
Прегледи:1
Размер:403.0 КБ
ID:5382122


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647287.jpg
Прегледи:1
Размер:342.1 КБ
ID:5382123


                    На мен нещо тази ограда висока повече от два метра,не ми харесваше.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647288.jpg
Прегледи:1
Размер:257.5 КБ
ID:5382124


                    Е не мога да гледам и на квадратчета.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647283.jpg
Прегледи:1
Размер:375.7 КБ
ID:5382125


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647289.jpg
Прегледи:1
Размер:354.8 КБ
ID:5382126


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647291.jpg
Прегледи:1
Размер:388.4 КБ
ID:5382127


                    След като се уверих,че по-близо до пистата е най-добре за снимки,започнах и с пробите.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647292.jpg
Прегледи:1
Размер:418.4 КБ
ID:5382128


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647290.jpg
Прегледи:1
Размер:406.2 КБ
ID:5382129


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647273.jpg
Прегледи:1
Размер:372.7 КБ
ID:5382130


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647275.jpg
Прегледи:1
Размер:378.5 КБ
ID:5382131


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647276.jpg
Прегледи:1
Размер:390.9 КБ
ID:5382132


                    Стефан,гледайки от високо стръмните изкачвания и спускания,реши че няма да има състезатели изкачили се сами до върха,но не знаеше колко греши.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647259.jpg
Прегледи:1
Размер:129.7 КБ
ID:5382133


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647261.jpg
Прегледи:1
Размер:124.3 КБ
ID:5382134


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647263.jpg
Прегледи:1
Размер:122.0 КБ
ID:5382135


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647264.jpg
Прегледи:1
Размер:89.5 КБ
ID:5382136


                    Стартът на най-добрите италиански състезатели.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647269.jpg
Прегледи:1
Размер:399.8 КБ
ID:5382137


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647270.jpg
Прегледи:1
Размер:432.1 КБ
ID:5382138


                    Озвучаването също беше перфектно,щом по време на състезанието се чуваше коментаторът с имената на участникът който наблюдаваме.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647260.jpg
Прегледи:1
Размер:129.4 КБ
ID:5382139


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647293.jpg
Прегледи:1
Размер:396.1 КБ
ID:5382140


                    Обхождайки трасето пеша,започвах и аз да губя надежда да видя някой да се справи с "Дяволският зъб".


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647294.jpg
Прегледи:1
Размер:386.9 КБ
ID:5382141


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647295.jpg
Прегледи:1
Размер:420.6 КБ
ID:5382142


                    Нещо ни излъгаха с часът на старта и решихме да лепнеме още по една бира и да се настаняваме на баира,дето бяхме набележили за остановка.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647299.jpg
Прегледи:1
Размер:438.6 КБ
ID:5382143


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647300.jpg
Прегледи:1
Размер:409.0 КБ
ID:5382144


                    След старта на първият участник,хората почнаха да се пренареждат,блъскат и настъпват и беше време да сменяме позициите.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647301.jpg
Прегледи:1
Размер:368.8 КБ
ID:5382145


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647303.jpg
Прегледи:1
Размер:316.6 КБ
ID:5382146


                    След състезанието,останаха само скъсани въжета и беше нужна една кампания "да изчистим Бреша за една нощ",така или иначе с помоща на доброволци,на сутринта нямаше да има и помен от боклуците.




                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647305.jpg
Прегледи:1
Размер:361.3 КБ
ID:5382148


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647306.jpg
Прегледи:1
Размер:343.7 КБ
ID:5382149


                    Всичко свърши,чакаме до полунощ да отворят моста и да се присъединиме към фестата.


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:647313.jpg
Прегледи:1
Размер:280.9 КБ
ID:5382150


                    Не изпадам в подробности,че достатъчно съм писал за това състезание,но утре ще пусна всички клипчета и интересни подробности.Това беше един невероятен уйкенд,прекаран с приятели и любимото занимание,ендурото.
                    Прикачени файлове
                    Beta 450 RR-Factory
                    0039 3206052599

                    Коментар


                    • От: Ендуро новини от Италия

                      Уау, а снимки от самото състезание няма ли, най-после и ти да се накефиш, благородно завиждам.
                      А на бате Стефчо му предай много поздрави, и на Стефано също...един ден и мен да поканиш да дойда там.

                      Коментар


                      • От: Ендуро новини от Италия

                        Щом на снимка изглежда такава стена, представям си на живо какво ще е. Уникално състезание !
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • От: Ендуро новини от Италия

                          Наистина състезанието е уникално въпреки,че бледнее пред други световни прояви тук в Италия.За първа година допуснаха повече от 200 участника,като преди максимумът е бил около 100 и въпреки всичко,повечето запалени ендуристи тук,изобщо не знаят за тази проява.Срам ме е да си призная,че отидохме там с апарат без мемори карта и затова снимки чакам да ни прати един колега,с който се запознахме там и ще ни предостави неговите.За сметка на това съм направил интересни клипове с телефона,с който снимките не ставаха хубави или аз не можех да го карам.Но вие преценете,ако не ви харесва видеото,в Тубето има предостатъчно от Xstreme Lumezzane 2012.


                          Първите двама състезатели бяха с 50 кубикови моторетки и бяха голяма атракция,завършиха и двамата състезанието без да изгърмят тези двигатели.







                          Beta 450 RR-Factory
                          0039 3206052599

                          Коментар


                          • От: Ендуро новини от Италия

                            С любезното съдействие на членове на мото клуб Лумедзане,мога да публикувам няколко от техните снимки,които дават реална представа какво се случва веднъж годишно на дяволският зъб.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_75.JPG
Прегледи:1
Размер:93.1 КБ
ID:5386698


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_76.JPG
Прегледи:1
Размер:91.8 КБ
ID:5386699


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_77.JPG
Прегледи:1
Размер:133.7 КБ
ID:5386700


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_83.JPG
Прегледи:1
Размер:119.6 КБ
ID:5386701


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_85.JPG
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5386702

                            Това беше и първият състезател,изкачил без чужда помощ баира.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_84.JPG
Прегледи:1
Размер:105.8 КБ
ID:5386703


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_92.JPG
Прегледи:1
Размер:137.6 КБ
ID:5386704

                            На някои не им достигаха няколко метра.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_55.JPG
Прегледи:1
Размер:102.0 КБ
ID:5386705


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_60.JPG
Прегледи:1
Размер:75.8 КБ
ID:5386706


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_70.JPG
Прегледи:1
Размер:100.3 КБ
ID:5386707

                            Дори и без мотор е невъзможно изкачването.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_71.JPG
Прегледи:1
Размер:125.8 КБ
ID:5386708

                            Това беше и най-атрактивният участник,който стана и любимец на публиката,като след лошо падане се появи отново на пистата,но целият в неонови светлини.


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_33.JPG
Прегледи:1
Размер:101.4 КБ
ID:5386709


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_35.JPG
Прегледи:1
Размер:120.3 КБ
ID:5386710


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_36.JPG
Прегледи:1
Размер:93.9 КБ
ID:5386711


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_42.JPG
Прегледи:1
Размер:105.2 КБ
ID:5386712


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_50.JPG
Прегледи:1
Размер:90.7 КБ
ID:5386713


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_MCL_0022.JPG
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5386714

                            Дори и за участник-любител имаше награда 1000 евро,за първите трима беше и по-голяма.При лотария теглена след финала,някакъв младеж си тръгна и с чисто нов Дюк.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_152.JPG
Прегледи:1
Размер:179.9 КБ
ID:5386715


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_148.JPG
Прегледи:1
Размер:111.5 КБ
ID:5386716


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phoca_thumb_l_xtreme_135.JPG
Прегледи:1
Размер:150.7 КБ
ID:5386717

                            Много емоции имаше на това състезание и ако е рекъл бог,догодина сме пак там.Сега се организираме за Hells Gate,до което има много време,но ние трябва да сме подготвени.Мисля да драсна тия дни и за рали Сардения,което става доста интересно с участието на куп известни състезатели.Да не забравяме,че тази седмица ще се проведе и световният ендуро шампионат тук в Италия,който не е за изпускане,та дори да се следи в нета.Като стана дума за състезанията тук,днес обявиха във форумите,че са откраднали отборният камион на Филиперц,в който се е намирал моторът и всичкото оборудване за следващото състезание.Дали е дело на конкуренцията или на някой от дупнишката мафия,очаквам да разберем скоро.За сега това е от мен,малко но от сърце.
                            Beta 450 RR-Factory
                            0039 3206052599

                            Коментар


                            • От: Ендуро новини от Италия

                              Ицо, проучи ако не те затруднява, какви са условията и изискванията за участие в Hell's Gates
                              offroad фен
                              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                              Коментар


                              • От: Ендуро новини от Италия

                                Гъби,още като ми спомена преди време за това състезание и извадих всички бланки с условия и правила за участие.Ще отида преди отпуската до офиса на другаря Фасола в Милано и ще разуча подробности,които ще ти донеса разпечатани през август.За сега ще публикувам самата бланка за попълване от кандидатите на английски,че не ми се превежда,но ми се струва много лесно и удобно за чуждите състезатели.

                                form_HGeng.pdfhttp://www2.hellsgate.it/cms/download/form_HGeng.pdf

                                Тук са и подробностите по настаняване.

                                http://www2.hellsgate.it/cms/index.p...mid=78&lang=en

                                За всичко което те интересува,мога да попитам на място.На мен не са ми ясни условията по лицензите които изискват от чужденците,може ти да си на ясно и другият въпрос е,че от тази година има закон за ендуро състезанията,че всички участници трябва да бъдат с валидни документи на мотора и регистрационни табели.
                                Beta 450 RR-Factory
                                0039 3206052599

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X