Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро новини от Италия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ендуро новини от Италия

    Като първа моя тема съм избрал да ви запозная с известният в Италия мото клуб Лумедзане,основан през далечната 1963 г. който пръв организира състезание от клас Xtrem. 11 август 2002г. светът на ендурото се запознава с пистата наречена дяволския зъб.Идеята на клуба е ясна и точна,да оставят незапомнени мигове,макар и за няколкото стотин зрители,които през 2010 са нарастнали на около 8-9000.Когато членовете на клуба,на чело на Дамяно Бугати обявяват през 2002г. раждането на Xtrem Lumezzane,идеята е напълно непозната и несравнима.Важен член на клуба е небезизвестния Пиердоменико Далера,който през 1990г."убива" ендуро шампионата организирайки едно състезание в стил свободен което през онова време е наричано неповторимо и ненадминато,който през 1997г. организира и една невероятна шестдневка.Идеята запървия старт идва от вече сеществуващото във Франция Gilles lalay Classic,едно състезание което ентусиазира целия клуб от години.Спирам дотук че незнам какъв интерес ще има статията,продължавам утре,сега малко снимки.
    Прикачени файлове
    Beta 450 RR-Factory
    0039 3206052599

  • #2
    Re: Ендуро новини от Италия

    Първоначално публикуван от izoidesi Преглед на мнение
    ...Спирам дотук че незнам какъв интерес ще има статията...
    Интерес голям ще има,щом за мотори става дума.Продължавай.

    Коментар


    • #3
      От: Ендуро новини от Италия

      Beta 450 RR-Factory
      0039 3206052599

      Коментар


      • #4
        От: Ендуро новини от Италия

        Тъй като се научих да качвам и видео,реших да доразкажа историята за това невероятно и екстремно състезание.Максималният брой участници тази година беше 150 и повярвайте ми,на пръстите на едната ръка се брояха изкачилите дяволския зъб без чужда помощ.Споменатата помощ идва от фенове на клуба,които са не по-малка атракция от самата надпревара и присъствието им е част от организацията.Въоръжени с въжета и ентусиазъм,помагачите правят не по-малко екстремни неща за да спасят ендуристите.
        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • #5
          От: Ендуро новини от Италия

          Първото видео е БРУТАЛНО, а си мислех, че вече нищо не може да ме изненада в ендурото.
          Хайде сега седни и напиши всичко което знаеш за това състезание, но сериозно, не все едно ни пишеш любовно писмо...
          Скоро никой не беше разтърсвал така ендуро раздела както ти сега, така че очакваме сериозен разказ подкрепен със снимки и клипове.

          Дотук така ме грабна, че започвам да тръпна в очакване. БРАВО.




          П.П. Колеги не забравяйте, че има една звездичка най-отдолу на мненията за оценяване по достойнство такива репортажи.

          Коментар


          • #6
            От: Ендуро новини от Италия

            Тъй като има одобрение на темата, смятам да я довърша. Състезанието се отличава от досега организираните с нощното каране което е невероятно атрактивно и което е подпомогнато от 100 супер силни прожектора, които са предоставени от спонсори. Първият ден в надпреварата са включени пет обиколки по 30 км. и нощно каране, втори ден-4 обиколки по 35 км. и Xtrem festival. След четири години прекъсване и благодарение на верните фенове, старт имаше и тази година. Не подминават малкото планинско градче знаменитости като Сала и Алоха


            Но да се върна на името, дяволския зъб идва от направените изкопи по цялото продължение на най-трудния участък, невероятният наклон при спускане и почти невъзможното от гледна точка на наклон изкачване.


            Да спомена нещо и за направата на пистата, която се намира под невероятно високите мостове на главния път минаващ през града и който естествено е затворен за три дни използвайки се от феновете като трибуна. Главния "виновник" за направата на трасето е един запален ендураджия,който по професия е багерист и повярвайте ми, аз пет години копая с багер, участвал съм в направата на писта и още се чудя как тоя човек вложи толкова фантазия за тези два наклона.


            Тук спор няма, мотора е на хълма, моториста също. Както споменах,помощта е позволена и е част от шоуто.


            Много рядко, но се случва и така че без да пада по няколко пъти, някой стига и върха без помощ дори.
            Последен репортаж и победителят за 2010-Томас Олдрати, разбира се с КТМ.


            Надявам се да ви хареса първата ми статия, в следващите дни мисля да пиша за последното състезание през 2005, може би по горещо от тазгодишното.
            Последно редактирано от Chinela; 17-10-10, 07:58.
            Beta 450 RR-Factory
            0039 3206052599

            Коментар


            • #7
              От: Ендуро новини от Италия



              Не ми работи клавиатурата иначе имам интересни неща за публикуване, за да почеша крастата ще кача някое видео клас xtrem








              Имам нужда от техническа помощ, не разбирам от компютри, а тук няма кой да ми обясни много работи.
              Ако някой има време за губене и може да ми помогне, нека остави тел. за връзка, благодаря.
              Последно редактирано от Chinela; 23-10-10, 05:19.
              Beta 450 RR-Factory
              0039 3206052599

              Коментар


              • #8
                От: Ендуро новини от Италия

                Днес искам да се върна на атрактивната писта с дяволския зъб. Както споменах в предишната статия, стартът през 2005 година който е бил четвърти по ред е бил много интересен. През тази година организаторите решават да поберат цялото състезание в един ден а не в два. Целта е била да не се разпокъсва състезанието и от там емоциите на зрителя и освобождаване на втория ден за други мероприятия за които ще спомена на края. Решават още да направят трасето по-трудно и непреодолимо и само 10% от преди съществуващото остава непроменено, останалото е неизвестно за състезателите.




















                Не липсва нищо на състезателната маса.




                Организацията е невероятна,в оранжево са доброволците и фенове на клуба.




                Те такива пържени филии не съм ял.


                Програмата предвижда общо 280 километра,разделени на около 40 за обиколка, за край на състезанието и черешката на тортата е нощното препускане с изкачването на дяволския зъб три пъти. Старта е в събота в 9,00 с предвиждан финал към 16,00. В 19,30 започва нощното родео за чието осветление се изразходват 120 киловата ток. За първи път се затваря виадукта над пистата за да се осигури по-добър спектакъл за зрителите, за които е осигурен и безплатен транспорт. На старта са допуснати "само"150 участници от съображения за сигурност и организация. Присъстват миналогодишните лидери, Алесандро Ботури, от тим КТМ-Фариоли, Сала,Алекс Беломети и Иван Сервантес. Липсва лидера в клас Е3, КТМ-Дейвид Кнайт, който по същото време има участие в чужбина. Наградата за първо място е 5000 евро и 15000 са разделени между първите 15.








                Не е за изпускане и факта че в неделя, вторият ден от Xtrem Lumezzane 2005, е проведен и първия фестивал КТМ-ендуро, в който участват всички притежатели на марката. За награда, мотоклуба домакин получава чисто нов ЕХС 450 4Т с персонални лепенки от проведеното състезание, който е разигран в голяма благотворителна лотария. Присъствали са около 10 000 зрители и входа както винаги е бил свободен. Победител при "абсолютните в Италия"е Алесандро Ботури, екстриима печели Иван Сервантес. За сега това е всичко от провинция Ломбардия, отивам да обърна внимание и на жената че вече ме гледа на криво.
                Последно редактирано от Chinela; 24-10-10, 17:14.
                Beta 450 RR-Factory
                0039 3206052599

                Коментар


                • #9
                  От: Ендуро новини от Италия

                  Браво за темата, как ме надъха направо не е истина. С Ванката и другите от Дупница Екстрийм явно в събота ще изригнем с голям хъс, пък да видим какво ще стане
                  Бензин в кръвта!
                  http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ендуро новини от Италия

                    Очаквам с нетърпение,яко ви завиждам за последното каране.Точно по тоя маршрут не съм карал никога,мисля че е точно за новобранец като мен,с изключение на последния етап където и гаргата не можа да прелети.Пожелавам ви за събота хубаво време,че при нас зимата дойде.
                    Beta 450 RR-Factory
                    0039 3206052599

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ендуро новини от Италия

                      Пълна лудница. Няма такова състезание.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ендуро новини от Италия

                        Тъй като няма новини от Италия, реших да се поровя в историята за ендуро и за моя изненада установих, че основите на този спорт се полагат от една марка която не блести кой знае с какви модели в бранша, но за две десетилетия е номер едно и в ендурото и в триала. Fantic-темата ми дойде на ум като разгледах мои стари снимки и на една от тях, доста зле се вижда Гаргата на мотор от едноименната марка и ме налегнаха едни спомени. Беше го кръстил "дас Фантастиш" от немски, не знам каква връзка намираше, но по "Бели пат" като му намааше газта беше номер едно. Историята на Фантик мотор започва през 60 години на миналия век като малка компания от Бардзаго-Леко с производството на превозни средства за отдих. За кратко добива и първият успех при моторите-първият реално произведен оф-роуд от футуристичната серия Кабалеро, малък и "мощен" 50 сс. който става истински символ за онези години.


                        За десетина години марката достига върховете при малките 50 и 75сс. а състезателите в тези класове стават световно известни. През 70 години идва модата и на чопърите и италианците не остават назад, първият е 125сс. има и 50сс.


                        Бумът на Фантик идва с производството на триал, като през следващите десет години е номер едно и в жестока конкуренция с испанците които на състезания участват с големите от 250сс. Така започва ерата триал за Фантик, три световни титли и невероятен ръст на продажбите.


                        До това време Фантик е най-големия производител на ендуро и триал на ботуша. Следва приемане на закон за забрана практикуването на оф-роуд, поредица финансови грешки и финансиране в областа на колоезденето и накрая идва и затваряне вратите на фабриката през 1995г. Празнотата в бранша е огромна, следва купуване на марката Фантик от заможен индустриалец, който от няколко години се опитва да възстанови старата слава. Предстои дебют на марката в света на големите с пускане на пазара на 250 и 300сс. 2Т ендуро и 125сс. ендуро и мотард. Въпреки дългогодишната история в света на ендурото, лично аз не бих се доверил на Фантик, може би преди около двадесет години. Ето и някои от новите модели 2010-2011г.


                        Извинявам се на модераторите, че не можах да направя снимките еднакви и с подходяща големина, има още много да се уча.




                        Последно редактирано от Chinela; 31-10-10, 15:59.
                        Beta 450 RR-Factory
                        0039 3206052599

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ендуро новини от Италия

                          Beta 450 RR-Factory
                          0039 3206052599

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ендуро новини от Италия

                            Италия има дълга традиция в Six Days с 14 световни купи през 1930,1931,1979,1980,1981,1989,1992,1994,1995,1997,2000,2005 и 2007 година.Да се надяваме че националния отбор няма да се върне с празни ръце като миналата година в Португалия и ще си върне титлата от 2007 в Чили. На церемонията по откриването на Six Days 2010 са присъствали около 60000 души при страхотни мерки за сигурност.Със затворен център на мексиканският град и проверки с металдетектори е открита 85 по ред шестдневка,най-голямата до сега организирана.368 пилоти от 28 държави на 4 континента от днес ще водят невероятна битка за доказване на най-добрите.КТМ марката е избрана от около 50% от регистрираните конкуренти.Специалното издание"Six Days"предлага 2Т: 125 ЕХС,250 ЕХС,300ЕХС и версии 4Т: 250ЕХС-F, 450 ЕХС и 530 ЕХС.Всички модели са създадени да осигурят най-добро изпълнение за най-разнообразен и труден терен.
                            Beta 450 RR-Factory
                            0039 3206052599

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ендуро новини от Италия

                              Не намирам никакво класиране още,някой да подаде малко инфо.


                              Последно редактирано от Chinela; 02-11-10, 07:19.
                              Beta 450 RR-Factory
                              0039 3206052599

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X