Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро новини от Италия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ендуро новини от Италия

    Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
    А къде се продава този мотор ,бил е фактори до едно време после май доста ПРО е станал.Иначе е много красив мотор.
    Е още не се продава,трябва първо да си го поръчаш и да си кажеш претенциите и в началото на 2012 ще си го получиш.Лимитирана е серията на 30 бройки,но мисля че ще направят за всички кубатури по един "лъскач".

    http://xoffroad.dueruote.it/bc_news/...?codice=369058
    Beta 450 RR-Factory
    0039 3206052599

    Коментар


    • От: Ендуро новини от Италия

      Едно от знаковите имена в ендурото и многократен шампион на Италия-Алекс Беломети,се оттегля от състезателна дейност и преминава към менъджерската.В кариерата си е записал шампион на Италия(многократен) както в мотокроса,така и в ендурото,световен шампион на една шестдневка с националният отбор на ботуша.Роден през 73,състезателна кариера започва да трупа на 10 годишна възраст.От 2004г. не слиза от подиума на победителите във всички класове в родината си и постига добри резултати на световно и европейско ниво.Последната му победа е през тази година,като печели първо място в ендуро шампионата с 500-4Т.
      Беломети става мениджър на най-новият ит. тим Bordone-Ferrari Enduro Racing Team,който ще участва както в ендуро така и в рали шампионати,които вървят ръка за ръка.В самият тим няма случайни и непознати имена и както някой се досеща,цялата тази работа се случва не където и да е,а точно в Бергамо.Та нали там се раждат шампионите и ендуро състезанията.

      Team manager: Alex Belometti
      Piloti:
      Campionato del Mondo Enduro
      1 Edoardo D`Ambrosio(classe EJ)
      2 Jonathan Manzi(classe EJ)
      3 Thomas Oldrati(classe E1)

      Campionato Italiano Enduro
      1 Edoardo D`Ambrosio(classeE3)
      2 Jonathan Manzi(classe E2)
      3 Thomas Oldrati(classe E1)
      4 Francesco Mutti(classe E1-2T)
      5 Alessandro Botturi(classe E2)

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_3363_big_belometti11.jpg
Прегледи:1
Размер:81.5 КБ
ID:5325426

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_2585_big_belometti21.jpg
Прегледи:1
Размер:76.9 КБ
ID:5325427

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_8773_big_belometti4.jpg
Прегледи:1
Размер:91.1 КБ
ID:5325429

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_7195_big_belometti8.jpg
Прегледи:1
Размер:104.7 КБ
ID:5325430

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_4948_big_belometti9.jpg
Прегледи:1
Размер:79.7 КБ
ID:5325431

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_7773_big_belometti12.jpg
Прегледи:1
Размер:74.5 КБ
ID:5325432

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_3038_big_belometti16.jpg
Прегледи:1
Размер:49.2 КБ
ID:5325433

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_7179_big_belometti18.jpg
Прегледи:1
Размер:67.9 КБ
ID:5325434

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_4988_big_belometti19.jpg
Прегледи:1
Размер:80.6 КБ
ID:5325435

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_2596_big_belometti20.jpg
Прегледи:1
Размер:49.9 КБ
ID:5325436

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_9868_big_belometti211.jpg
Прегледи:1
Размер:92.4 КБ
ID:5325437

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_5666_big_belometti22.jpg
Прегледи:1
Размер:54.6 КБ
ID:5325438

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_5644_big_belometti23.jpg
Прегледи:1
Размер:55.0 КБ
ID:5325440

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:368725_2121_big_belometti25.jpg
Прегледи:1
Размер:30.3 КБ
ID:5325441
      Beta 450 RR-Factory
      0039 3206052599

      Коментар


      • От: Ендуро новини от Италия

        Ще се върна за пореден път на мотосалона в Милано и след всичко видяно там,не мога да не обърна внимание на опита на Бета да се завърне в раздела крос,та било то и в аматьорският.Може би са няколко десетки години,от както "жабите" не са вадили модел крос и са съсредоточени единствено в триала и ендурото.
        Версията за сега е само една-Beta RR Cross Country 2012 и е снабдена с ел.стартер и освободена от частта включваща фар,стоп и клаксон(която е напълно възстановима).Промените са при предницата,която е Marzocchi USD с диаметър от 48 мм.,задният амортисьор е с пружина К 4,8 и с уголемен резервоар за газ.Рамата е усилена в критичните точки и олекотена на местата където позволява,седалката е по-висока със 7 мм. от версията ендуро и предната гума е вече 19 цола.
        Електрическата инсталация е опростена,но както при нея така и при останалите промени направени при модела,остава възможността той да бъде превърнат в ендуро,без много труд и средства.Крайната предавка е намалена и веригата е без О-ринг,моделът излиза на пазара през март 2012 година.На мен като начинаещ и аматьор мисля,че моделът ще ми пасне идеално,само при финансовата част нещо не ми допада.За останалото,преценете сами.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beta-a-eicma-2011-cross-country_1.jpg
Прегледи:1
Размер:59.0 КБ
ID:5326156

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beta-a-eicma-2011-cross-country_8.jpg
Прегледи:1
Размер:60.3 КБ
ID:5326157

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beta-a-eicma-2011-cross-country_5.jpg
Прегледи:1
Размер:33.8 КБ
ID:5326158

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beta-a-eicma-2011-cross-country_6.jpg
Прегледи:1
Размер:48.4 КБ
ID:5326159

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beta-a-eicma-2011-cross-country_2.jpg
Прегледи:1
Размер:35.9 КБ
ID:5326160

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beta-a-eicma-2011-cross-country_3.jpg
Прегледи:1
Размер:39.5 КБ
ID:5326163

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beta-a-eicma-2011-cross-country_4.jpg
Прегледи:1
Размер:48.3 КБ
ID:5326165

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beta-a-eicma-2011-cross-country_7.jpg
Прегледи:1
Размер:57.1 КБ
ID:5326168

        Инфо:http://www.omnimoto.it/magazine/8283...ma-2011-enduro
        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • От: Ендуро новини от Италия

          Още една рокада в редиците на италианското ендуро.След четири години взаимна работа и успехи,пътищата на Antoin Meo и Husqvarna се разделят.Четири успешни години,в които френско-италианският състезател печели две световни титли(2010-Е1 и 2011-Е2) и две шестдневки с френските национали,един италиански шампионат(2009) и два френски(2010 и 2011),както и много други победи.
          Най-успешните му сезони с Husqvarna,това са последните два в които алпиецът се състезава и печели с ТЕ 250 и ТЕ 310,като доказва отлична подготовка с тези машини и сработване с тима на СН Racing и Fabrizio Azzalin.Всички те благодарят на шампиона за завоеванията му с марката и тима и му пожелават още успехи в спортната си кариера.Никъде не се споменава къде ще се състезава Мео,но все повече се чудя защо втори световен шампион бяга от Италия,като и при двамата техниката е полу италианска.Или ги плаши кризата или предложенията от други марки и отбори са трудни за отказване(от финансова гледна точка).То май отговора се знае,но аз съм назад с клюките.Та се говори,че Мео отива при портокалите на КТМ-Farioli,където отива и Christophe Nambotin за който работата е сигурна.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_antoine_meo_01.jpg
Прегледи:1
Размер:160.2 КБ
ID:5326610

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_antoine_meo_02.jpg
Прегледи:1
Размер:189.9 КБ
ID:5326611

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_antoine_meo_03.jpg
Прегледи:1
Размер:143.7 КБ
ID:5326612

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_antoine_meo_04.jpg
Прегледи:1
Размер:89.0 КБ
ID:5326613

          Beta 450 RR-Factory
          0039 3206052599

          Коментар


          • От: Ендуро новини от Италия

            Докато очаквахме с нетърпение да видим първите снимки и проби но Ахола и неговата нова машина,неочаквано дойде и новината,че той се оттегля от състезателна кариера.След 21 години усилен труд и невероятни постижения в ендурото,на 37 годишна възраст и след много победи,шампионът стига до извода,че е постигнал много повече,от колкото някога е мечтал,че ще постигне.След като е спечелил всички възможни титли в родината си,станал и най-бързият състезател в света на сняг,той се хвърля и в световният шампионат за ендуро.Сменяйки няколко италиански отбора и бил на крачка от световната титла,следва период в който губи състезателна надежда и дори си намира нормална работа във Финландия.Точно тогава идва и повратният в неговата кариера момент,обратно на всички очаквания и възраст на която много от неговите колеги са вече излезли в "пенсия",той започва да печели световните титли.Пет поредни във всички категории,като последната е за най-възрастният шампион в историята на ендурото.
            " Смятам,че след последните спечелени титли през 2011 година,моите амбиции са задоволени на максимум.Сега смятам да видя,какво може да ми предложи животът извън състезанията."
            С тези думи,Мика Ахола обяви в отворено писмо своето оттегляне от състезателна кариера,като остава отворен въпросът,къде той ще бъде най-полезен на моторният спорт,със своят многогодишен опит и позициите си в световният мото-елит.Съжалявам,че моят любимец се отказва точно сега,но от друга страна това е може би и най-подходящият за него момент,когато е на върха.Мисля,че скоро ще го видим в центъра на събитията на ендуро шампионата.
            Успех Мика

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:370723_5335_big_ahola8.jpg
Прегледи:1
Размер:25.5 КБ
ID:5333114

            Инфо:http://xoffroad.dueruote.it/rt_news/...?codice=370723
            Beta 450 RR-Factory
            0039 3206052599

            Коментар


            • От: Ендуро новини от Италия

              Може да се каже,че са направили добър "пазар" от ТМ,след като марката от Пезаро(Ит.) са подписали договор с младата звезда от Финландия-Antti Hellsten.Той ще участва в световният шампионат в клас Е1 с ЕN-250 Fi.Миналата година,той доминира в първата част на сезона от световното в клас Junior с КТМ 250,но в Гърция след счупване на ключица,той приключи предварително този сезон.Следващото му участие беше удома на шестдневката,където спечели четвъртото място в клас Е1.На мен много ми се иска да вярвам,че както Ахола,така и този младеж ще покаже на "жабите",че въпреки многото италиански имена в световният и национален ендуро-елит,изненади могът да дойдат и от вън.А това италианците не го приемат много добре,повярвайте.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:52374_antti_hellsten__Medium_.jpg
Прегледи:1
Размер:90.1 КБ
ID:5333363

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20100105231157_0_0918.jpg
Прегледи:1
Размер:521.3 КБ
ID:5333364

              Дано е успял да научи всичко,което знае големият Мика.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:School%u002525EF%2580%25A2%2BHellsten%252C%2BPohjonen%252C%2Bme%252C%2BNikander.jpg
Прегледи:1
Размер:192.3 КБ
ID:5333365
              Beta 450 RR-Factory
              0039 3206052599

              Коментар


              • От: Ендуро новини от Италия

                Всичко започва с Gilles Lalay Classic,което поставя основите на екстремното ендуро.Много след неговото прекъсване,в Италия за първи път през 2004 година се провежда "адът на Ф.Фасола-Hells Gate",което разчупва моделът на класическото ендуро.Около месец остава до старта на деветото издание на състезанието,в което не едно от светилата на ендурото доказаха,че "адът" може да бъде преодолян(Knight,Braybrook,Blazusiak,Lampkin,Jarvis).
                Тази година специалистите са променили трасето така,че да има алтернативи и да се избягват тапите на трудните участъци,а от там и възможността за изпреварвания.Може би така ще се даде шанс на най-много участници,които ще достигнат последният етап и непосилното изкачване на Hells Peak.Има промени и при квалификациите от първият етап,с които се дава шанс на повече ендуристи-любители,да достигнат вторият етап на състезанието,рамо до рамо със звездите(дано само не ги затрудняват по някакъв начин).Фасола се надява,че при тези промени,могът да изскочат и нови имена на финала,за които до сега нямаше големи надежди.За нас остава да видим,какво ще се случи и кой ще успее да превземе "заветният връх".Аз лично като се сетя за това състезание ме побиват тръпки,знаейки през какви препядствия трябва да преминат участниците и най-вече тези в ледените води на един от участъците.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:MV_podio_488_325_90.jpg
Прегледи:1
Размер:42.3 КБ
ID:5333962

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Oblucki001_488_325_90.jpg
Прегледи:1
Размер:44.8 КБ
ID:5333963

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:MV_Rinaldi003_488_325_90.jpg
Прегледи:1
Размер:65.0 КБ
ID:5333964

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_7455_488_325_90.jpg
Прегледи:1
Размер:87.2 КБ
ID:5333965

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_7551_488_325_90.jpg
Прегледи:1
Размер:35.0 КБ
ID:5333966

                http://www2.hellsgate.it/cms/index.p...emid=1&lang=it
                Beta 450 RR-Factory
                0039 3206052599

                Коментар


                • От: Ендуро новини от Италия

                  Ицо, искам да ти кажа, че разчитаме много на теб за отразяването на Хелс Гейт и го очакваме с нетърпение.

                  Коментар


                  • От: Ендуро новини от Италия

                    Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                    Ицо, искам да ти кажа, че разчитаме много на теб за отразяването на Хелс Гейт и го очакваме с нетърпение.
                    Честита нова година Жоро,надявам се,че ще мога да събера нужната информация по-бързо,но тук ендуро новините не ги отразяват често(мотокроса е на първо място).Толкова ми е трудно в същият ден на дадено събитие да открия новини от първа ръка,че за тазгодишният Hells Gate бях решил да отида да го гледам на живо.Купил съм си хубав микробус,но поради тежките зимни условия,не можах да дойда до България да си го взема,сега е на съхранение в централата на Дупница екстрийм.Надявам се с тази техника,да мога да пътувам и видя много интересни състезания,които да споделя с вас.Пак ми остава надеждата да ми го изпратят по автовоз до другият месец,че започват и интересни любителски състезания,около Бергамо.Поздрави на всички участници на форума от слънчева Италия(днес в Милано +17 градуса).
                    Beta 450 RR-Factory
                    0039 3206052599

                    Коментар


                    • От: Ендуро новини от Италия

                      Florence Extreme Enduro Indoor


                      Въпреки,че Флоренция е градът-паметник на Италия(най-големият културен и информационен център,както и бивша столица на ботуша) и най-посещаваната туристическа дестинация,тази година спечели и титлата присъдена от евро парламентът-European city of Sport 2012.Но за нас тук друго е важното,че първото спортно събитие за годината там,ще бъде точно екстремното ендуро в зала,което ще се проведе на 21 и 22 януари във форума Мандела.
                      Трасето е с дължина от 400 метра и организаторите са се постарали в тях да включат различни препядствия,които наподобяват естественните препядствия на открито и опит да се доближат и до реалните климатични условия(може би,ще видим различни водни препядствия,а защо не и сняг,но това са мои предположения).Има много известни имена,които са потвърдили вече участието си,КТМ и David Knigt,който през август се завърна на трасето след лоша контузия,Husaberg и шведсият състезател номер три в света на Indoor-Joakim Ljunggren,Team Honda HM Zanardo и французинът Rodrig Thain,испанецът от тима на Gas Gas-Leon Xavier,Dani Gibert-Husaberg.Интересен е и съставът на домакините,братята Gritti,Manzi,Soreca,Martini,Paoletti,Occhiolini и много други.
                      Потготовката е както обикновенно,300 камиончета с пръст,няколко багерчета и фадромки и след два дни,повече от 15 000 евро награден фонд,няколко хиляди доволни фенове,които ще имат и два часа преди състезанието,да разгледат моторите и да получат автографи от любимците си.Сигурен съм,че ще бъде интересно събитие,в Генуа и Торино са доказали,че могът да го направят,ще видим и Флоренция.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:enduroindoorfirenze2.jpg
Прегледи:1
Размер:118.6 КБ
ID:5334795

                      Цените на билетите са от 27 до 69 евро.
                      Инфо:http://www.mandelaforum.it/notizie.php?ID=513
                      Прикачени файлове
                      Beta 450 RR-Factory
                      0039 3206052599

                      Коментар


                      • От: Ендуро новини от Италия

                        Днес петък 13,мислех да сведа активността си до минимум и да се отдам на релакс(свалих и новият триал на Android и ме заболяха пръстите от тоя телефон),за да не предизвиквам съдбата.Да ама една новина в късният следобяд,ме накара да седна на компа и да драсна тези няколко реда.На пук на кризата и скептичните изказвания по повод италианската криза(да не забравяме колко известни компании от мотоциклетната индустрия на ботуша,затвориха врати поради фалит),днес бе обявено раждането на един нов производител на мотори с нова марка-Bordone Ferrari 450 Ralli,което е временното име на проекта.Машината ще се произвежда серийно за отбори и частни пилоти,участващи на рали състезания като се споменава,че може да се види още през март тази година на Abu Dhabi Desert Challeng,а за Дакар 2013 е повече от сигурно.
                        Двигателят ще бъде италиански и като имаме в предвид ,че тук само Aprilia,Beta,Husqvarna,TM Racing и WRM потдържат 450 сс,интересното ще бъде кой ще го снабди.Всичко свързано с производството е в ръцете на опитни лица в бранша.Fernando Rades е техническият отговорник,който вече е конструирал малка серия от мотори за рали,а един модел при четириколките е станал известен с двигателят си Rotax 650.Друг член на екипа е бившият дакарист Jordi Arcarons,който на тазгодишният Дакар е отговорник по спортните и спедиционни въпроси за Южна Америка.В Италия той е известен с факта,че в сътрудничеството с HM Moto е конструирал малка серия Ralli,на базата на Honda CRF.
                        За сега няма подробности освен,че проектът е на своят финал.След приключване на рали Дакар другата седмица и завръщането на пилотите от едноименният отбор,започват и финалните тестове.И докато пиша поста,идват и новините от тима на Bordone Ferrari(за който смятам да пиша в следващите дни),от които става ясно,че един от пилотите им,испанецът Jordi Viladoms е четвърти във временното класиране,а съотборникът му,Gerard Farres-пети.Да отбележа постижението и на друг невероятен ендурист от Италия-Alessandro Botturi,който е в десетката на ралито,като това е неговият дебют там.
                        И тъй като има такова голямо раздвижване в отбора и при марката,да им пожелаем късмет,надявайки се да ни предложат положителни емоции с новата машина и добрите си пилоти.За мениджерът и бивш ендурист-Belometti,не се съмнявам,че ще даде всичко от себе си.

                        Не знам дали това е новият мотор,но беше публикуван на официалната страница на отбора.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motoktmexcbordoneferrarienduroracingteam.jpg
Прегледи:1
Размер:43.9 КБ
ID:5336876

                        А това е и новият отбор

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:alessandrobotturipaolocecigerardfarresjordiviladomsteambordoneferrari07.jpg
Прегледи:1
Размер:94.2 КБ
ID:5336877

                        Инфо:http://www.bordoneferrari.com/
                        Beta 450 RR-Factory
                        0039 3206052599

                        Коментар


                        • От: Ендуро новини от Италия

                          Чудесни новини, благодаря за което!

                          А това е ЕХС 2012, с някакви нестандартни за КТМ графики

                          Коментар


                          • От: Ендуро новини от Италия

                            Първоначално публикуван от izoidesi Преглед на мнение
                            Докато очаквахме с нетърпение да видим първите снимки и проби но Ахола и неговата нова машина,неочаквано дойде и новината,че той се оттегля от състезателна кариера.След 21 години усилен труд и невероятни постижения в ендурото,на 37 годишна възраст и след много победи,шампионът стига до извода,че е постигнал много повече,от колкото някога е мечтал,че ще постигне.След като е спечелил всички възможни титли в родината си,станал и най-бързият състезател в света на сняг,той се хвърля и в световният шампионат за ендуро.Сменяйки няколко италиански отбора и бил на крачка от световната титла,следва период в който губи състезателна надежда и дори си намира нормална работа във Финландия.Точно тогава идва и повратният в неговата кариера момент,обратно на всички очаквания и възраст на която много от неговите колеги са вече излезли в "пенсия",той започва да печели световните титли.Пет поредни във всички категории,като последната е за най-възрастният шампион в историята на ендурото.
                            " Смятам,че след последните спечелени титли през 2011 година,моите амбиции са задоволени на максимум.Сега смятам да видя,какво може да ми предложи животът извън състезанията."
                            С тези думи,Мика Ахола обяви в отворено писмо своето оттегляне от състезателна кариера,като остава отворен въпросът,къде той ще бъде най-полезен на моторният спорт,със своят многогодишен опит и позициите си в световният мото-елит.Съжалявам,че моят любимец се отказва точно сега,но от друга страна това е може би и най-подходящият за него момент,когато е на върха.Мисля,че скоро ще го видим в центъра на събитията на ендуро шампионата.
                            Успех Мика

                            [ATTACH=CONFIG]400724[/ATTACH]

                            Инфо:http://xoffroad.dueruote.it/rt_news/...?codice=370723

                            Големият шампион и човек Мика Ахола, си отиде от този свят след като беше постигнал всичко в кариерата си и беше решил да се отдаде на подпомагането на спорта. Мир на душата му !

                            https://www.facebook.com/MikaAhola20
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • От: Ендуро новини от Италия

                              RIP, нека почива в МИР.

                              Коментар


                              • От: Ендуро новини от Италия

                                Без думи,не е честно,мамка му и живот скапан.R.I.P


                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_01.jpg
Прегледи:1
Размер:51.2 КБ
ID:5337530

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_02.jpg
Прегледи:1
Размер:90.5 КБ
ID:5337532

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_03.jpg
Прегледи:1
Размер:256.5 КБ
ID:5337533

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_04.jpg
Прегледи:1
Размер:85.3 КБ
ID:5337534

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_05.jpg
Прегледи:1
Размер:58.6 КБ
ID:5337536

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_06.jpg
Прегледи:1
Размер:105.6 КБ
ID:5337539

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_07.jpg
Прегледи:1
Размер:79.1 КБ
ID:5337541

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_08.jpg
Прегледи:1
Размер:55.2 КБ
ID:5337542

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_10.jpg
Прегледи:1
Размер:101.5 КБ
ID:5337543

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mika_ahola_tribute_11.jpg
Прегледи:1
Размер:45.7 КБ
ID:5337544

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_12.jpg
Прегледи:1
Размер:145.9 КБ
ID:5337545

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_13.jpg
Прегледи:1
Размер:46.3 КБ
ID:5337546

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_14.jpg
Прегледи:1
Размер:67.6 КБ
ID:5337547

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_15.jpg
Прегледи:1
Размер:101.2 КБ
ID:5337548

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_16.jpg
Прегледи:1
Размер:140.9 КБ
ID:5337549

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_17.jpg
Прегледи:1
Размер:129.2 КБ
ID:5337550

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_19.jpg
Прегледи:1
Размер:43.8 КБ
ID:5337551

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_20.jpg
Прегледи:1
Размер:71.2 КБ
ID:5337552

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_21.jpg
Прегледи:1
Размер:51.7 КБ
ID:5337553

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_22.jpg
Прегледи:1
Размер:74.4 КБ
ID:5337554

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_23.jpg
Прегледи:1
Размер:112.9 КБ
ID:5337555

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_24.jpg
Прегледи:1
Размер:248.5 КБ
ID:5337556

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_25.jpg
Прегледи:1
Размер:145.8 КБ
ID:5337557

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:big_mika_ahola_tribute_27.jpg
Прегледи:1
Размер:306.8 КБ
ID:5337558
                                Beta 450 RR-Factory
                                0039 3206052599

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X