Кемълбак имам и си го нося на гърба.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Първи мотор,но кой?
Свий
X
-
-
Оставаше в пустинята да не носиш вода. За останалото , казах спрей за верига , ключ за свещи и свещ , резервно съединително звено за верига и една пиличка, вътрешна резервна гума поне една предна , лепенки и спрей за гуми , ключове и щанги за демонтаж на гуми. Последното важи ако не минеш на мусове. Двукомпонентно лепило , течен метал или нещо подобно , да е устойчиво на масло и температура. Желателно въже , тел , свински опашки , и никога не тръгвай сам.
-
"Желателно въже , тел , свински опашки , и никога не тръгвай сам" - от личен опит, това е най-важно + клещи и някой инструмент. При скъсана верига съм се прибирал с кърпеж от тел. Счупен заден амортисьор - подходящ по размер клон, е малко стават кофти настройките на окачването, ама се ядва.
-
-
Първоначално публикуван от biboqn Преглед на мнение
Майко мила......Хвала на такива компетенции.УЖАСТ!!!Тоя Форум определено не върви на добре.Тук съм съгласен само с това,че максималната скорост пада.При тая комбинация от зъбчатки опредено на всяко подаване на газ ще е на задна....В тая тема доста глупости и се изписаха.Рекалмираха пълни боклуци като ВРа и ЦРФа,ама пъни!!!! Заявявам го най-отговорно.Сега и това със забчатките.
P.S. Съжалявам,че съм краен,ама.....
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение.....Когато се качих на 250 ХС (2т, КТМ) като по-сериозна машина беше с 13 отпред - 52 отзад.
Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение....
Сега пътеки дето се бият на втора, аз ги мачкам на трета...
Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнениеАко има увереност в уменията (или терена е по-отворен) може да се мине пак на стандартните 13 зъба.
Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение...
А като стана въпрос за държене на газта... - ако човек няма навик (не изгражда такъв) да държи постоянно (!!) пръста си на лоста на предната спирачка това може да го вкара в сериозна беля...
...
Забравих, в Америка се счита за гений, този който може да кара кола с ръчни скорости, тоест, колата не е автоматик...
Сега си представи един, дето се качва на машина, на която трябва да ползваш двата си крака и двете си ръце в синхрон....едновременно....
Ако единият брат вече има няколко километра в пустинята и по асфалт, какво правим с другия...
Ма тия са лесни, там са 300 милиона, за двама повече или по-малко не е проблем.
Тук обаче имаме демографска криза и не знаеш кой още чете писанията ни.
В момента, както вече писах, и аз съм пред дилема каква лодка да си купя.....реших, че във форумите ще намеря отговор....
Баси, сега разбирам защо трябва да направя точно обратното, на това което пише из форумите.... НАЗДРАВЕ.Последно редактирано от Chinela; 13-01-20, 20:17.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Никой не може да му докара возията на този звяр, все едно съм седнал на фотьойла в нас и се нося из пустинята....мечти и спомени...
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеПоследно редактирано от biboqn; 14-01-20, 07:25.
Коментар
-
За всички начинаещи- трябва да сте съвсем наясно къде сте се засилили с новия си мотор! Хахахах
Отивам аз към едно “страхотно” място. Красивичко по пътя. Естествено съм сам. Разтоварвам моторетката, обличам си пластмасите, и тръгвам. И някъде съм направил грешвн завой. Окопите по средата на пътя, как да е, голямо падане за около час и половина! Ама тоя баир с камъните ме отказа. Беше поне 20ти баир такъв, все се надявах да е последен. Стръмно /не си личи на снимката/, като отида назад за да зацепи гумата, мотора прави задно салто, като отида напред, задната гума само буксува интересно.
Резултата- след 15то красиво падане, седя на колене до моторетката, очите ми лютят от пот, нямам сила да се изправя камо ли да изправя мотора. И съм на 2 часа от колата /2часа с мотор мое каране/, около мене само птички пеят, идилия... После кръъъъгом! И след още 2 часа си намерих колата!
Резултат 2- четири часа след като се прибрах, ботушите ми са още мокри вътре от пот, готините ми оранжевки дрешки са скъсани, касчицата ми е надрана. Шъ му ... и номерата на тоя баир, след месец ще го взема на УРА!
Вероятността да надебелееш с кросов мотор е никаква! Сега съм поне 3 кила по-лек от сутринта!
Като се прибрах до колата, седнаха на земята, облегнах се на гумата, и видях къде съм се изгубил. На тия мотори им трябва поне 27” екран с GPS!
250 паунда мотор сутринта е поне 500 паунда привечер! Прасе с тиква докато го натоваря!
Хахаха, вече и аз съм в отбора на шеметите!
Коментар
-
Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеЗа всички начинаещи- трябва да сте съвсем наясно къде сте се засилили с новия си мотор! Хахахах
Отивам аз към едно “страхотно” място. Красивичко по пътя. Естествено съм сам. Разтоварвам моторетката, обличам си пластмасите, и тръгвам. И някъде съм направил грешвн завой. Окопите по средата на пътя, как да е, голямо падане за около час и половина! Ама тоя баир с камъните ме отказа. Беше поне 20ти баир такъв, все се надявах да е последен. Стръмно /не си личи на снимката/, като отида назад за да зацепи гумата, мотора прави задно салто, като отида напред, задната гума само буксува интересно.
Резултата- след 15то красиво падане, седя на колене до моторетката, очите ми лютят от пот, нямам сила да се изправя камо ли да изправя мотора. И съм на 2 часа от колата /2часа с мотор мое каране/, около мене само птички пеят, идилия... После кръъъъгом! И след още 2 часа си намерих колата!
Резултат 2- четири часа след като се прибрах, ботушите ми са още мокри вътре от пот, готините ми оранжевки дрешки са скъсани, касчицата ми е надрана. Шъ му ... и номерата на тоя баир, след месец ще го взема на УРА!
Вероятността да надебелееш с кросов мотор е никаква! Сега съм поне 3 кила по-лек от сутринта!
Като се прибрах до колата, седнаха на земята, облегнах се на гумата, и видях къде съм се изгубил. На тия мотори им трябва поне 27” екран с GPS!
250 паунда мотор сутринта е поне 500 паунда привечер! Прасе с тиква докато го натоваря!
Хахаха, вече и аз съм в отбора на шеметите!В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеЗа всички начинаещи- трябва да сте съвсем наясно къде сте се засилили с новия си мотор! Хахахах
Отивам аз към едно “страхотно” място. Красивичко по пътя. Естествено съм сам. Разтоварвам моторетката, обличам си пластмасите, и тръгвам. И някъде съм направил грешвн завой. Окопите по средата на пътя, как да е, голямо падане за около час и половина! Ама тоя баир с камъните ме отказа. Беше поне 20ти баир такъв, все се надявах да е последен. Стръмно /не си личи на снимката/, като отида назад за да зацепи гумата, мотора прави задно салто, като отида напред, задната гума само буксува интересно.
Резултата- след 15то красиво падане, седя на колене до моторетката, очите ми лютят от пот, нямам сила да се изправя камо ли да изправя мотора. И съм на 2 часа от колата /2часа с мотор мое каране/, около мене само птички пеят, идилия... После кръъъъгом! И след още 2 часа си намерих колата!
Резултат 2- четири часа след като се прибрах, ботушите ми са още мокри вътре от пот, готините ми оранжевки дрешки са скъсани, касчицата ми е надрана. Шъ му ... и номерата на тоя баир, след месец ще го взема на УРА!
Вероятността да надебелееш с кросов мотор е никаква! Сега съм поне 3 кила по-лек от сутринта!
Като се прибрах до колата, седнаха на земята, облегнах се на гумата, и видях къде съм се изгубил. На тия мотори им трябва поне 27” екран с GPS!
250 паунда мотор сутринта е поне 500 паунда привечер! Прасе с тиква докато го натоваря!
Хахаха, вече и аз съм в отбора на шеметите!
- показания терен е просто прекрасен - няма кал, няма пясъчни наноси, няма криви коловози, няма и знания/умения от твоя страна. Не е зле да инвестираш в малко уроци от читав инструктор. Изведнъж получаваш просветление.
- по-лек, нисък и не особено мощен мотор с добро окачване му е майката. Нещо като KTM EXC300. Но пък подръжката му си е ...майката. Докато лекичко, нисичко, зеленичко 250сс КЛХ Кавазакинце е безгрижно.
- няма да отслабнеш, но може да пукнеш от дехидратация. Та не само водица, но и витамини, соли, минерали следва да се носят.
- да караш сам не е много умно. представи си да пълзиш със счупен крак тези 15-20км... а и по-зле може да е. А аптечка имаш ли? Там бинтове, по-силнички обезболяващи?
- много безаварийни.
Коментар
-
А и двамата сега.........аз съм на работа,де да го знам какво има в предвид като напише Отивам да покарам малко.
Ненормална работа,носи си поне ИнРича като ще се запиляваш майната си.
Ти съвсем откачи, а на мен определено ми трябва ЛЕК мотор
Баф му мамата колко трябва да те е ядосала жена ти,ще и кажа да си пребере Секвоята........ма после па по камьните ще го караш.Спри се малко,поне аз с линейката да съм близо и си носи сателитния телефон като си отплеснал на темата.
Казах ви аз,че на накои хора някои идеи няма да им понесат ма на,акъл брата няма,сега идва моя ред,аз пращя от мозък обаче,ебем ти баирчетоПоследно редактирано от BENZBOSS; 14-01-20, 14:58.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
- 1 like
Коментар
-
300 паунда тежи 250то,доста повечко от на брата 450 КТМа,е това ме мъчи мен макато гледам леки японци няма,има КТМ 350 по спомени от леките.........
Мъка,и аз не знам,ровя още кое и как,но почва да ми се избистряTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Подрьжката ще я прежаля,взех на децата една Ямахичка,брата търси по-голяма за края на годината,неговия КТМ не е много лесен за подръжка .......та ще имам с кой да си правя компания и дружно да псуваме.
Кавасакито чупело рама или поне някои,иначе уж много го хвалят,лошо за КТМа никой не казва,скъп бил което е добре,явно има защо.
-
Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
Ето за този терен казвам , че е слабо.
Последно редактирано от motor_men; 14-01-20, 16:00.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар