Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи мотор,но кой?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Хонда ЦРФ 250Х
    Евтино, здраво и с добър въртящ момент в ниските обороти-идеално за първи мотоциклет. Сравнително лек с добра динамика.
    ММ кое точно му е по-добро от споменатия вече WR250F?
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

    Коментар


    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      Аз някога като търсих първи мотор за гората за мен и сина ми това ми бяха двата варианта. Оказа се, че у нас на вторичния пазар повече хонди се намират. Това определи избора ми.
      Моторите са доста сходни, не мисля, че някой има ясно изразено предимство. Казват, че хондата върви малко повече.

  • #17
    А в какво въпросната йоника има предимство пред предложените два …

    Коментар


    • #18
      ВеЕра, с Р накрая, не Ф (за този говорят нагоре) се обслужва като шосеен мотор почти и буталото не е консуматив. Единствения кусур му е, че не се намира у нас въобще. 2018 търсих такъв или читаво ДРЗ и накрая взех двутактова бета.

      Коментар


      • #19
        По въпроса с частите- е това е част от магазина на наш много добър приятел /тоя седналия на мотора някои хора от форума го познават/. Проблем с части няма, че и всичко на дилърски цени.
        Части има, идеи трябват, че тука са на Мечо Пух, и ако ги слушаш... моя първи мотор е КТМ 450...
        Прикачени файлове
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Кой модел и коя година?

      • #20
        Моя /от 2 седмици е мой/ мотор е КТМ 450 EXC. Легален за по улицата.
        Седях си на една лодка на десетина хиляди километра от нас и ми звъни едно приятелче- “един колега си продава евтино мотора, машината става, знам я, ако искаш я взимай и да се возим. И аз я взех. По телефона. Тая муха с моторите ми я вкара тоя ухиления ни супер модератор от горната снимка.
        Голям кеф! Тука има стотици километри пустини, днеска 4 часа се мъча да си забия някой кактус в задника. Мотора става, ама ми идва малко по мощен от колкото ми трябва в момента- а ми се завре някоя муха в носа, а съм кихнал, и съм се пребил! Добре поне, че е EXC модела, че е малко по не-сприхав. Ама пак, за начинаещ, 450 ... Добре, че няма много мухи в пустинята!
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Прочети за уиски тротъл и ако има нужда си купи тази система с различните охлюви за бърза/бавна газ /различен ход за подаване на газ/. Не знам дали го обяснявам правилно, и за по-ясно пускам линк: https://www.revzilla.com/motorcycle/...e-throttle-kit

      • #21
        Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
        Моя /от 2 седмици е мой/ мотор е КТМ 450 EXC. Легален за по улицата.
        Седях си на една лодка на десетина хиляди километра от нас и ми звъни едно приятелче- “един колега си продава евтино мотора, машината става, знам я, ако искаш я взимай и да се возим. И аз я взех. По телефона. Тая муха с моторите ми я вкара тоя ухиления ни супер модератор от горната снимка.
        Голям кеф! Тука има стотици километри пустини, днеска 4 часа се мъча да си забия някой кактус в задника. Мотора става, ама ми идва малко по мощен от колкото ми трябва в момента- а ми се завре някоя муха в носа, а съм кихнал, и съм се пребил! Добре поне, че е EXC модела, че е малко по не-сприхав. Ама пак, за начинаещ, 450 ... Добре, че няма много мухи в пустинята!
        Аз за това предложих 350,а не 450.Модел EXC предлага ли се в щатите?Аз до колкото знам там е XC-W,но може и да има някаква разлика.Иначе ако се предлага EXC силно препоръчвам EXC 350 или аналогичната Хускварна FE350.Някой беше питал с какво е по-добър от WRa.Ми с много неща.Като цяло японците са поне с 15 години назад в ендурото.Казвам ендурото,не кроса.Австриеца е значително по-лек ,с по добро окачване..Много са му предимствата.
        Последно редактирано от biboqn; 03-01-20, 08:46.

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Предлага се,намирането му ще е сравнително лесно,Иване дръж .......и Иван / собственика на показания магазин горе / го грабва на дилърска цена,разглобяваме го за проверка и обслужване / пак на тая цена / малко тунинг според моите изисквания / резервни джанти с гуми само за пустинята е първото / и газ.

      • #22
        Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
        А в какво въпросната йоника има предимство пред предложените два …
        KTMa EXC350 e чудесен, но ми се струва малко силен за абсолютно начинаещ. Спрямо CRFa на ВРа двигателя и окачването са му по-добри, мисля че е и малко по-лек, та с по-малко думи - всичко ... (говоря за по-новите модификации)
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • #23
          Първоначално публикуван от biboqn Преглед на мнение

          Викаш първо да се понаказва с ВеЕра и после да се качи на нещо читаво.
          Ко речи?!?
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • #24
            Първоначално публикуван от biboqn Преглед на мнение
            KTM 350 XCF-W
            От всички постове дотук, аз бих заложил на този....но пък какво ли разбирам аз от лодки....

            Само да добавя, че тук не се разисква, КОЙ мотор е по-добър от ДРУГИЯ, а...
            Кой е подходящ за АБСОЛЮТНО начинаещ.
            Карал съм всичко гореизброено, без тия ми ти там екзотики с широките гуми, така че.....


            И още нещо, у наше село на тоя КТМ му викат.....user friendly
            Последно редактирано от Chinela; 03-01-20, 13:20.

            Коментар


            • #25
              На вас ви харесват мотори с които да гоните катерици в гората , а човека иска с нещо да си гони децата по пясъка. Окачването било много по-добро , другите били изостанали с десетилетия , ... Нито ще прескача оградата на комшийката , нито ще може да го кара така , че да разбере кой колко е изостанал. Но да ви питам , с какви гуми ще годи децата по пясъка и след това ще го кара по квартала? Вие ако можете да карате с едни и същи гуми и по пясъка , и по камъните , е по асфалта , той се съмнявам , че ще може , защото няма никакъв опит. Та единия начин според мен е да вземе нещо с малка мощност и лесно за каране , като се научи и му омалее ще го карат децата , а той ще си вземе това което му предлагате. Другият начин е да изкара едномесечно обучение на сериозен мотор , и тогава да се пуска по пясъка , камъните и кварталните улици. Но без да пада поне по три пъти на ден , няма да се научи да е безопасен за себе си и за децата.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #26
                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                На вас ви харесват мотори с които да гоните катерици в гората , а човека иска с нещо да си гони децата по пясъка. Окачването било много по-добро , другите били изостанали с десетилетия , ... Нито ще прескача оградата на комшийката , нито ще може да го кара така , че да разбере кой колко е изостанал. Но да ви питам , с какви гуми ще годи децата по пясъка и след това ще го кара по квартала? Вие ако можете да карате с едни и същи гуми и по пясъка , и по камъните , е по асфалта , той се съмнявам , че ще може , защото няма никакъв опит. Та единия начин според мен е да вземе нещо с малка мощност и лесно за каране , като се научи и му омалее ще го карат децата , а той ще си вземе това което му предлагате. Другият начин е да изкара едномесечно обучение на сериозен мотор , и тогава да се пуска по пясъка , камъните и кварталните улици. Но без да пада поне по три пъти на ден , няма да се научи да е безопасен за себе си и за децата.
                Ако не бях взел всичко гореописано от теб под внимание, веднага щях да му препоръчам 2Т. 😉

                Коментар


                • #27
                  Я каква тема се заформи,а аз докато мъча жената,супер сте.

                  Собственика на магазина е първо приятелче,с него бях на ски седмица и като казвам,че ми пълни главата с мотори цяла вечер си е истина.Намирането на каквото и да е тук е лесно и евтино,идва на дильрски цени в кашон или на пале,ония ги клика смело по интернет,мога да си го докарам и сам на заника на комбито ако ако ще и в Канада да е.

                  Аз скочих първо с идеята да е 100.....няма такова,125 няма,150 няма......баси,не искам дзвер.......200 опааааа тук един много подходящ,но пък аз като купя нещо и го ползвам поне 10 години, това ще го надскочат синовете за 0 време,250 има колко искаш подходящи,сега ми вкарвате 350 ма малко як бил.......на брат близнак първия му е 450 та можело,че не е правилно и аз знам ма ставало и така.

                  Идеи за скачане и глупости нямам,това ще го завещая на синовете в почти ново състояние / или поне по план е така /да го убиват те.Ситуацията е малко Мечо Пух при мен,няма значение дали ‘е му ползвам и 10% от това което мотора може ма ми е важно да може пък за чий ми е после ше го мисля.

                  Наш Иван кара Хускварна 625 ако не се лъжа,сега си търси КТМ,явно има нещо вярно в приказката за Японците
                  Е сега ше му пусна мухата за XCF-W и ако се чие Ти си луд......това ще е мотора,а вие не сте прави и продължавайте да спорите,аз чета и попивам.

                  ЧНГ на всички,Димо твойта кожа.......
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #28
                    Оф, бях се заканил да не пиша повече за мотори, понеже минах във "флота", но заради теб може..... при това съвсем користно.
                    350 е по млако от 450 със 100, но това е само в математиката, не и в мощността на моторите...
                    Има един модел на КТМ, FreeRide, той е 350 кубика, но само 14 конски сили, а е абсолютно същият двигател, какъвто е на XCF-W.

                    Нека не те лъже числото 350....то в случая не означава нищо...Тук говорим за мотор при който можеш да дадеш смело газ и почти нищо да не се случи.
                    Има 250-ки, при които смелото /в случая невелно/ подаване на газ и ще има волна програма на почти всички видове спорт които си гледал....

                    В щатските форуми този мотор направи фурор преди 7-8 години, доста жени се престрашиха да го карат..../нищо лично/ хихихи.
                    Аз се поставям на твое място, в момента съм в дилема, каква лодка да си купя, РИБ или пласмасарка....
                    Също като теб чета 'професори" като мен, но в лодкарски форуми....обърквацията е безумна...

                    Точно затова реших да ти напиша.....японските 250-ки са много хубави мотори, но доста "сприхави", а КТМ-а е много благ, дори прекалено благ.
                    Още нещо, този мотор има 3 режима, които можеш да превключваш под седалаката....има програма за теб, има и за синовете ти....

                    В пустинята мисля, че имаш в предвид пътища от рода на БАХА1000, а не дюни....
                    Когато го купиш, сложи му една траялска гума и си ти.....иначе с таралежката по асвалта ще береш ядове...

                    Засега стига, ако трябва нещо ще допълвам.
                    И пак да повторя, пиша от опит, имам доста мили на тия дръгели.....Успех!

                    Коментар


                    • #29
                      Да цитирам Венци който ми даде телефона ти и каза Говори с Чинела,той е ходеща енциклопедия за тия ендурота,нещо като вас с лодките.......
                      Няма да го цитирам,да не се обиди нещо хахахахах,телефона ти го имам,моя лесно се намира,питай за лодки колко искаш,аз имам скромен опит с тия пък и брата ще подсказва.

                      Тая гад била почти 34 коня,модела 500 е с 41,разлика аз няма да видя,на мен ще ми трябват между 4 и евентуално 6,другите да си ги носи под седалката.Тук има и дюни,има катерене на камъни,има сняг,има утъпкана пустиня,черни пътища,трева яко........всичко има.Снощи се върнах от Мамът с лека обиколка на планината Сиера през Невада,кара се почти навсякъде без националните паркове / говоря зад оградата,по пътя става с всичко под 8 метра дължина /

                      Пратил съм питанка на моя човек,да видим каква майна той ще ми тегли.

                      Мерси,явно ще е КТМ,че всички около мен това подкарват,а брата ще подсказва за радиаторни перки и тунинги,да се заиграем и ние като хората.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #30
                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

                        Тая гад била почти 34 коня,модела 500 е с 41,разлика аз няма да видя.
                        ООО идея си нямаш колко не си прав.Не знам по колко коня са,но това са коренно различни мотори като поведение.Петстотката е с брутален въртящ момент.Точно обратното е 350тката.

                        Коментар


                        • BENZBOSS
                          BENZBOSS коментира
                          Редактиране на коментар
                          А прав съм аз за конете,за другото идея нямам и пада четене,а колко са 40 коня на такъв мотор идея нямам,обикновенно нещата за каране са над 300 коня и с поне 4 гуми,а това ми се вижда изрод,сега търся женската настройка,да я видя тя дали ще ми дойде яка.

                          The 350 EXC-F produced 34.74 hp at 8,840 rpm and 22.43 pound-feet of torque at 7,250 rpm, while the 500 EXC-F cranked out 41 hp at 7,800 rpm and 29.51 pound-feet of torque at 6,690 rpm.

                          Този бил супер,другата седмица имало един на търг.......си еба мамата ситуацията.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X