Първоначално публикуван от BENZBOSS
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Първи мотор,но кой?
Свий
X
-
-
Във никакъв случай не правете грешката да си вземате цяла ризница (тип като показаната в линка) !!
С това нещо единственото, което може да се случи е човек да уври и колабира...
(особено предвид терените ви).
- „Кросовите” нагръдници (моделите на thor и leatt за мен са най-свестните) са в пъти по-удобни, но към тях задължително трябва да се добавят налакътници и раменни протектори (ако няма такъв към нагръдника).
Не сте социалнослаби , та направо си вземете шини за колената. Не наколенки!!
Шини трябват (knee brace).
Цената не е от приятните (от около минимум 500 $ нагоре ще е за чифт от ефтините), но си заслужават всяка стотинка!
/Моделите на leatt примерно ще са около тия пари и не са лоши/
Каската - не се хвърляйте веднага на най-скъпите, щото не значи че са най-свестните (примерно Airoh )
Гледайте да е не толкова колко е лека, а какви отвори за вентилация има!
/+ и да не са я напълнили с дунапрен като за една ушанка ... (пак като прехваления airoh ) /
Ботушите - със става + като ги натиснеш отстрани да се не сгъват като гумен цървул!
/Sidi и Gaerne в момента яко ги плюят, че качеството им се е сринало до под тинестото дъно...
Аз съм сега с Forma predator- удобни са, ама малко тежки (то и общо взето няма как да са по-леки). Единствено лоста на спирачката ми е изял част от подметката, ама го отдавам на агресивната тунинг пета дето е за натискането му (има зъби като на комшийския доберман)./
Всичко друго е шарени дрешки и парцалки и там програмата може да е волна - кой каквото му душа и портмоне сака .
- 1 like
Коментар
-
За защитна екипировка на правилно вложените от мен пари до сега са ботуши Сиди кросфаър. Първо старите, а преди 2 години и новата версия. Невероятно добре и сигурно се чувствам с тях. Протекторите, които ползвам са Асербис и Лиит брес, наколенките -Асербис. Каските са Флай карбон и стар модел на Шой, а преди това -асербис, която ми се разхлопа-стана ми голяма. Меки ръкавици флай или асербис.
Имам и яка лиит брес, но не ми е удобна и не я ползвам. Наколенките съо не са ми висок клас, не пазят от усукване на глезена, но с такива трудно се ходи и е невъзможно цял ден да крачиш като робокоп с такива. Оправдавам ползването им сапо мпри мотокорос.
И по-добре китайски протектор отколкото никакъв .
-
За шините само не мога да се съглася (убедих се по трудния начин де) .
И аз ползвах обикновенни наколенки (със става). Веднъж залитнах късметлийски с мотора (спрял...) и крака дето пое тежестта само рече цък.. Нищо скъсано, но един месец куцане.
На последното търновско състезание си вдигам мотора в едно дере и въобще не знам как ама се озовах на гъз в шипките, същото коляно (късметлийско) пак каза „цък” ама бая по-силно и имах около половин час откровен разговор с Господ пълен с обещания и клетви във вярност.
Явно съм бил убедителен, щото пак нямаше нищо скъсано, ама куцането (+ бастун..) и болките бяха едни три и кусур месеца... (и още боли понякога).
Та реших да не чакам и червен картон да ми покажат, събрах пари и си намерих (късмет) по размер шини втора ръка.
Да в началото верно е малко странно носенето, но на четвъртото-пето каране въобще не правят впечатление.
За мен човек може да си позволява волност (пестеливост) спрямл тоз възел в човешкото тяло до 30 годишна възраст максимум.
След това истинско възстановяване от травма никога не настъпва .
-
Имам дясна DonJoy Armor,казват,че ставала за мотори,аз я ползвам главно за ски и други странни дейности за моята възраст.
Да питам - това не пази капачката,а гледам повечето добри тук са с протектор точно там,има ли модели който са комбинация шина и протектор за капачката?Цената май няма значение,моята беше 500 и малко,ново коляно 60 бона та няма и 1% от цената му.
-
Шина една имам,остава още една да си взема и да ми стъпят на колко си продадох Мерцедеса ОБАЧЕ това не пази капачката ми само от обръщане на коляното и усукването му.Ще прегледам какви ползват сакатльците по тия мотори.
Цяло яке става за снега горе,иначе ще дебна като на брата пласмасариите,малко като мъжко Лего става ма в тая мръсна жега тук и аз не се виждам да кретам с цяла пластмаса.
За каската няма да се съглася обаче,или върха на сладоледа / или малко под него / или не си играя,няма да купувам всяка седмица каски я,брата има някаква,приятелчето има един магазин с тия,все ще се намери кофа за мойта тимбврица.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Мерси,току що ми удвои бюджета за пласмаски
По форумите хвалят Мобиус 8 както и тия Арктерис или там как ги пишат,последния модел.Попаднах на тия ревюта за 2018 моделите,първите 3 са си същите,Мобиуса е различен дизайн за тая година.
Къде се хванах и аз на това хоро.......ма ще се тропа,няма как.
Благодаря отновоTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Аз защото карам като пенсионер, още не съм разбрал, че ми трябват шини, карам си с някакви гъзарски наколенки. Е сега вече и на шини минавам /брат, купувай за двама/.
За нагръдника- имам 2, на Ацербис, единия по лек за жега, ама няма налакътници /кофти/, другия има всичко, ама лятото ще е жега. Сега, даже и в пустинята, е около и под 20 градуса /Целзий/- пак се потя, ама не е от жегата, просто новобранец се бори като прасе с тиква с тоя КТМ.
Аз още не мога да разбера точно кое е добро и кое не, падам с малки скорости, там каква да е пластмаса май върши работа.
Ботушите са ми Алпайнстар Тек7, или аз съм смотан, или спирачката ми е много добра, ама аз крачната я знам, че съм я натиснал, като ми поднесе задника. Явно съм смотан. Каската карбонова някаква, да била лека, да не съм се уморявал. Абе, я някой да махне 40 коня от тоя КТМ, ще се уморявам в пъти по-малко! Хахаха
Днеска за малко да не купя и една Хонда CRF250LE. Беше на далавера! Ама се оказа, че моя КТМ бил 70 паунда по-лек от Хондата, и се отказах. Абе, от какво ги правят тия КТМи, че са толкова леки?!
Коментар
-
По бързо се чупят/това за КТМ/, живота им е като на заря-блестящ, но кратък.
за протекторите писах вече: по-добре някакъв протектор отколкото никакъв, но по-новите са по-удобни, не те правят толкова робокоп и някои не спарват толкова много.
И двата ми протектора за торс са с D3O, но не знам до колко помага в протекцията.
-
-
Тежки ма по 6 бона нови,КТМа лек и добре оборудван ма 11........е и аз това сега гледам,баси КТМите,пари давам леко да е,заради коляното
Търси ми КТМ,не се заплесвай по Хонди,може и Хуски или Бета / е сега ги ровя да видя имат ли като за първа пушка /.
Husky FE250 ако ти падне се мятай,ставал за стари кучетаПоследно редактирано от BENZBOSS; 10-01-20, 06:55.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Аз моя КТМ /250 паунда тежък/ си го изправям без абсолютно никакъв зор. Не е в килата. Проблема ми е, че съм се вкопчил в него постоянно, и от това ме заболяват ръцете, това ме уморява. Ясно, че трябва да се отпусна, ама нали новобранец, борба за живот! Хахаха
Коментар
-
да, определено изборът ти е труден. но пробвай да си го улесниш сам:-с нещата за всеки по-начинаещ /ноу офенс/: като седнеш на седалката, краката да стъпват с цяло стъпало на земята и леко сгънати в колената. позицията на каране да е по-скоро изправена,или леко напред. още от времето когато продавах ямаха в първия магазин в софия въобще се сещам за т.нар. "японски тест. мотоцикълът се пуска на земята внимателно-все едно вече си паднал- и се опитваш да го вдигнеш сам.ако успееш без да влагаш екстремна сила-значи е твоят...както сам се сещаш идеята на това упражнение е, че ако си сам някъде по пътя и не даи си боже паднеш-да можеш сам да се изправиш. дано е било полезно!
Коментар
-
Първоначално публикуван от boda nx Преглед на мнениеда, определено изборът ти е труден. но пробвай да си го улесниш сам:-с нещата за всеки по-начинаещ /ноу офенс/: като седнеш на седалката, краката да стъпват с цяло стъпало на земята и леко сгънати в колената. позицията на каране да е по-скоро изправена,или леко напред. още от времето когато продавах ямаха в първия магазин в софия въобще се сещам за т.нар. "японски тест. мотоцикълът се пуска на земята внимателно-все едно вече си паднал- и се опитваш да го вдигнеш сам.ако успееш без да влагаш екстремна сила-значи е твоят...както сам се сещаш идеята на това упражнение е, че ако си сам някъде по пътя и не даи си боже паднеш-да можеш сам да се изправиш. дано е било полезно!В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 1 like
Коментар
-
Аз това оранжевото 450 кубиково КТМ си го вдигам от земята много лесно, даже и с пълен голям резервоар-никакви проблеми. Мъчат ме конските сили. Днес ще му слагам тоя комплект с различните охльови дето ми го препоръчаха в предните страници, и дано стане малко по сприхав. Аааа, и вчера минах тестовете пред КАТ, вече мога да си се юркам и по улиците с него. Обявявам код червено за Сан Диего! Хахаха
Коментар
-
Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеАз това оранжевото 450 кубиково КТМ си го вдигам от земята много лесно, даже и с пълен голям резервоар-никакви проблеми. Мъчат ме конските сили. Днес ще му слагам тоя комплект с различните охльови дето ми го препоръчаха в предните страници, и дано стане малко по сприхав. Аааа, и вчера минах тестовете пред КАТ, вече мога да си се юркам и по улиците с него. Обявявам код червено за Сан Диего! Хахаха
Коментар
-
Това “сняг” какво е? Тука такова нещо нямаме.
Ето на 4 снимки от предпоследното каране- голяма навалица, карам си по едни шарени баири, и зад тях поляна с километри. Тъкмо се наострих да се юркам по пошяната, и гледам някакви знаци. Бомбички имало! А такава хотина поляна!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар