Браво, много се радвам на такова отношение към мотора.
Аиде към края на месеца, ако господ е с нас ще доидеме за 3-4 дни на Сандански да покараме заедно.
Да това ще е добре само да се възтановя малко след атроскопията на коляното,но както сам казваш господ да е с нас.
Ще се радвам да видя твоята разглезена червенушка Це Ер Ефка )))
Айде колеги дойде време най после да се похваля и аз с мотора който съм искал да имам не знам и аз откога. Горд собственик съм на тая CRF-ка и се кефа много.Та вече и аз съм напълно пристрастен.
Прикачени файлове
КОЛАТА ВОЗИ ТЯЛОТО,А МОТОРА ДУШАТА!!!
(YAMAHA DT 125-1981,SUZUKI DR 650R-1992,SUZUKI DR 600R-1989,HONDA CRF 450R-08,HONDA CRF 450R-09,KAWASAKI KFX 700-08).KTM EXC 250-06.
..и аз съм црф манияк дори съм стартирал темата
..но
Лагерите сменях точно преди година.
И мотора не е каран от август до ноември........От осем лагера.....четири бяха напълно ръждясали.
..на ктм а лагерите ги сменях преди 2 години ..и от тогава не са мръднали а мотора не е стоял без да се кара
освен
сменяй и семерингите и втулките и слагай каквато грес трябва защото това наистина ми се струва прекалено бързо скапване..другия вариант е прекалено да си натискал с водоструйката където не трябва..по принцип моторите тр да се мият само при КРАЙНА необходимост или поне да се внимава къде се пръска.. ..че миенето често ги скапва повече от карането!
..и аз съм црф манияк дори съм стартирал темата
..но
..на ктм а лагерите ги сменях преди 2 години ..и от тогава не са мръднали а мотора не е стоял без да се кара
освен
сменяй и семерингите и втулките и слагай каквато грес трябва защото това наистина ми се струва прекалено бързо скапване..другия вариант е прекалено да си натискал с водоструйката където не трябва..по принцип моторите тр да се мият само при КРАЙНА необходимост или поне да се внимава къде се пръска.. ..че миенето често ги скапва повече от карането!
Лагерите си бяха комплект с втулки и семеринги....и ги сменяха в сервиз.
А водоструйката ми е от най малките.
........................
Иван Маринов
CRF 250 X
Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!
От каде си закупи комплекта с втулките и лагерите ,че гледам на тяах цената 45 евро а на мен ми искат 160 лева да ми ги сменят.
То това не са всички лагери на линка. Тоя комплект включва само долния и горния лагер на амортесиора заедно с втулките и семерингите Аз си бях поръчал миналата година такъв комплект от ибей и ми излезе към 75 лв май с доставката тогава, ама сега с тея реформи по митото сигурно ще излязат повече. А тия щом са в евро предполагам са от Австрия, Германия... Аз сега съм в Германия и вървят горе долу по толкова тези комплекти. А за линка отдолу вървят по около 95 евро комплекта, което ми се струва малко множко. От Англия същите излизат около 130-140 лв с доставката, пък тук 200
А от Америка за момента е най-евтино, но там трябва да се разправяш с митници и т.н. Тук в Германия стоки от 22 до 150 евро (без доставката за частни лица) от страни извън ЕС се плаща ДДС 19 % , а над 150 евро вече и мито. А в България в момента май е над 15 евро се плаща и мито и ДДС май ама не съм много сигурен...
Тааа... Отплеснах се малко, но мисълта ми беше, че ако ти искат 160 лв за смяната заедно със всичките лагери по линка си заслужава, ако е само за тези на амортесиора по добре си поръчай от Английския и-бей и ще ти излязат около 25 паунда + 7 доставка някъде по 2.25 някъде е паунда демек към 72 лв. И в повечето случеи пристигат за около седмица
дравейте колеги,имам проблем с Хонда Црф 450 Х 2002.Мотора работеше добре, но от няколко дни дава един проблем - Сутрин мотора пали от 2-ро ритане но карам около 10- 15 минути и гася след 10 минути мотора не иска да запали нито на манивела нито на бутане и така докато не изстине.
Коментар