..ами то и R 250 2003 няма
доколкото помня първите излязоха 2004 та ..то ги пуснаха от есента май на 2003 та но се водеха 2004 та модел или поне така помня
Само да ги направят да държат по 120км преход и приключвам с бензиновите разсипници край на масла, гориво, лагери, свещи, клапани... и това безумно трещене )
Това е много яко....едно от хобитата ми е авио моделизъм,по рано старите модели всички бяха с двигателчета,сега е ерата на електро моторите-има хора си вземат модели за по 2000-3000 хиляди лева/ако дори е с двигател/ го правят ел,много по лесно е,много по приятно,много по чисто и лесно за подръжка...електромоторите са в голям разцвет,батериите също-вярвам това е бъдещето и при моторите
Това е много яко....едно от хобитата ми е авио моделизъм...
Тролеите отдавна са на ток
И аз с хелита малко се занимавам и точно написах горния коментар и се сетих там каква игра е с ел. двигателчета, батерии, бръшлес, зареждачки, контролери..ала-бала.. то за цифроманията спирка няма - все пак тя движи света, ама поне частите са по-малко. Ще ме изкефят Хонда да направят някой фирмен прототип CRE 220 V : ))
А ето и как са го направили.
равносметката е малко по-голяма маса от Х модела и малко по-малка мощност. Но като се има предвид огромния въртящ момент на електрическия мотор, за ендуро мощността му сигурно е предостатъчна, а и все пак това е началото.
Според мен това при парвото падане на мотора е праснало и изтекло маслото !!!ако се измисли нещо на ХР 400 при тройника за коловете става !!!Но и маслото ще се увеличи !!!Има и плюсове и минуси!!
Опел Корса В 1,4 82 коня
Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
Ямаха ХТ 600Е
Симсон SR 49 1959 г. :D
Ми то по тази логика при първото падане ти се чупят лостчетата на съединителя, спирачката и скоростите, криви ти се кормилото, радиаторите също им изтича течността...
има и други подобни системи с маркучи и радиаторче зад радиаторите на маслото..има и кит с отделен резервоар за масло което увеличава още обема масло
..според мен за ендуро ще е супер мослото ще е много по хладно а и като е и повече по рядко ще се налага да се сменя
а и ресурса на двигателя ще се увеличи доста
иначе оригинално както е 700мл като имах срф..след първото каране и маслото ставаше черно особенно ако се хакнеш по тредни места и позагрее
между другото една от основните причини която дават че ямахите издържат по дълго е точно че хващат повече масло и че имат и външен резорвар където се и охлажда..ако се направи и на црф ще се вдигне ресурса значително
Коментар