До: CRF mania (само за пристрастени)
Хм, екстра са си моторчетата и 450Р и 250Р...Според мен ЦРФ си е истинска Хонда: мощна, спортна, добре събрана, качествена (особено със стоманени клапани
, много удобна за завиване, с директен контрол...няма чакане- каквото кажеш става на секундата... 450 е мощ, а 250 е лекота, ако верно ги комбинират,тогава ще е истината ... От другите съм карал кросови Ямаха и КТМ...все едно карам ендуро мотори - няма лудница, няма хард кор- една такава лигава мекота...искам да карам, да спортувам, не да се возя и да разглеждам наоколо. Фън фактора определено не е същия.
Сега Гаргата казва, че са боклуци. Може. Не съм карал Сузу и Кава. Може да са по-добри, ама моля те , кажи защо, дай някакви аргументи...не искам да се прецакам и да си купя пак боклук другата година, защото никой не ме светнал навреме...никой ги нещял и били само за Софийските улици...Това хич не ми се струва убедително. Като гледам как хубаво си попиват от големите скоци на ръбовете... и в гора и на писта те носи като бяс, катери по кал по камъни по всичко...като послушен звяр е. Само да си настроиш окачването с бормичките за килограмите и повечко сърце да имаш да отвърташ ръчката...
Хм, екстра са си моторчетата и 450Р и 250Р...Според мен ЦРФ си е истинска Хонда: мощна, спортна, добре събрана, качествена (особено със стоманени клапани

Сега Гаргата казва, че са боклуци. Може. Не съм карал Сузу и Кава. Може да са по-добри, ама моля те , кажи защо, дай някакви аргументи...не искам да се прецакам и да си купя пак боклук другата година, защото никой не ме светнал навреме...никой ги нещял и били само за Софийските улици...Това хич не ми се струва убедително. Като гледам как хубаво си попиват от големите скоци на ръбовете... и в гора и на писта те носи като бяс, катери по кал по камъни по всичко...като послушен звяр е. Само да си настроиш окачването с бормичките за килограмите и повечко сърце да имаш да отвърташ ръчката...
Коментар