Обява
Свий
Няма добавени обяви.
CRF mania (само за пристрастени)
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеЯяяя, то станало мотор бе
Иване, следващата стъпка е ето това :
Не знам как ги търпиш още тия черни гуми. !
Преди 9 месеца Goblin зачена една идея която и на мен ми се е въртяла в главата не веднъж и дваж НО....
Господ чу молбите ми и с помощта на дядо Коледа -/Калин Кулев/ изпълни една моя МЕЧТА...
Това е само един ордьовър към основното ястие което приготвям за темата, но повече към края на Януари - 09г.
А дотогава само живот и здраве да е за всички нас.
Очаквайте неочакваното...
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Преди 9 месеца Goblin зачена една идея която и на мен ми се е въртяла в главата не веднъж и дваж НО
ПОВТАРЯМ - ПРЕДИ ДЕВЕТ МЕСЕЦА НЕ СЪМ ЗАЧЕВАЛ НИЩО !!!
А, то идея било...
Ок. ОтбойИздъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Изрод
нооо има едно но, тия гуми ако не ги видя на черни или червени обръчи ексел и червени хъбове, хич не ми се хвали, ясен ли съм
Последно редактирано от Краси; 23-12-08, 18:02.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнениеИзрод
нооо има едно но, тия гуми ако не ги видя на червени обръчи ексел и червени главини хич не ми се хвали, ясен ли съм
Но както вече писах очаквайте неочакваното...
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Еха червени гуми ама защо не ми се обаждате за цветни гуми та чак си мечтаете за тях аз имам всякакви цената е следната колкото си струва гумата или ваша + 5лв за пластофикс компонент които е тип грунд за гуми и пластмси 5лв за боя 5 лв за еластификатор и готово има и по терикатски боя металик с керамичен лак и шарена всичко е по желание на клиента само условието е да се монтира на джантата прясно боядисана да не се напука боята като я надуете (маитап е всичко това да не вземе някой да си примъкне гумите за боя) Айде весели празници на всички CRF маниаци и на всички за които гората е втори дом (колеги)
Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнениеЧак толкова не съм слушкал...пък и ще се загуби ефекта на гумите.
Но както вече писах очаквайте неочакваното...
Да не го ритнало магарето нещо ...Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Здравейте, скоро си купих crf450x нов и още не съм го изкарвал- седи си ми в гаража , но съм малко притеснен че няма перка за охлаждане. Дали не е добре първо да намеря перка и датчик и тогава да го подкарвам. За сега си карам другото моторче ttr 250 - въздухарче и нямам никакви проблеми. А с този crf съм притеснен нещо да не му стане. Може ли да ми дадете съвет. Благодаря
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Перката и датчика се слагат допълнително, ако караш по по-засукани и бавни терени, т.е. там където мотора няма да може да се охлажда добре.
Няма да имаш проблеми според мен дори и без перка освен при температури може би над +40 градуса....[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от lubo7700 Преглед на мнениеЗдравейте, скоро си купих crf450x нов и още не съм го изкарвал- седи си ми в гаража , но съм малко притеснен че няма перка за охлаждане. Дали не е добре първо да намеря перка и датчик и тогава да го подкарвам. За сега си карам другото моторче ttr 250 - въздухарче и нямам никакви проблеми. А с този crf съм притеснен нещо да не му стане. Може ли да ми дадете съвет. Благодаря
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E5%F1%F2%E2%E0
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ight=cool+aide
Това е за охлаждането и охладителните течности. Що се отнася до липсата на перка - карай спокойно, просто не стой дълго време на едно място с работещ двигател, и имай едно на ум при дълги, технични и бавни участъци. Иначе не е нужно да стане 40 градуса околната температура за да ти кипне мотора, при добра комбинация от условия можеш да го кипнеш при всякакви температури.
Като цяло в ендурото има модели които почти задължително се нуждаят от вентилатор, други при които вентилаторът е почти ненужен, хондата е някъде по средата. Карай смело.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Първоначално публикуван от lubo7700 Преглед на мнениеЗдравейте, скоро си купих crf450x нов и още не съм го изкарвал- седи си ми в гаража , но съм малко притеснен че няма перка за охлаждане. Дали не е добре първо да намеря перка и датчик и тогава да го подкарвам. За сега си карам другото моторче ttr 250 - въздухарче и нямам никакви проблеми. А с този crf съм притеснен нещо да не му стане. Може ли да ми дадете съвет. БлагодаряHonda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Благодаря за ценната информация. Аз като избирах модел исках да е със стартер-задължително. От там вече реших че ще е тази хонда, но непредполагах че няма перка. Но както ми обяснихте, мисля че няма място за притеснение. Друго което искам да попитам е -маслото в двигателя и скоростите на колко км се сменя, и какво трябва да е - 10w40 sint,10w60 sint или 15W50 полусинтетика. Питам, че разни познати ми твърдят че поддръжката е сложна и след няколко излизания в гората трябвало да отварям двигателя за клапани, сегменти и т.н, което дали е вярно. Питам защото искам да си го карам по дълго- и да направя нещата както трябва- масло на колко км/час, отваряне и проверка на двигателя също. Интересуват ме тънкостите по сервизирането като последователност. Също така някои характерни симптоми на повреда, ако въобще излезе такава. Ако някой може да ми даде съвети, блягодаря предварително.
Коментар
-
До: CRF mania (само за пристрастени)
Любо, добре дошъл при пристрастените.
Виждам, че хондата е чисто нова и ще трябва да я поразработиш малко.
Затова прочети внимателно ето тази тема.
Относно "проблемът" с клапаните също може да погледнеш тук.
А за двигателя, ще ти препоръчам нещо което е абсолютно задължително.
В скоростите е дадено по каталог да налееш 750-760мл. НО ВИНАГИ НАЛИВАИ 1л.
Но отпред в двигателя спазвай нивото по щеката да не надвишава максимума.
Смяната на маслото в скоростите и в двигателя се сменя на 10моточаса ако искаш да имаш мотор.
Има още много за писане и най-вече за четене тук в този форум така, че започвай да четеш и поздравления за избора.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар