Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DRZ400

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DRZ400

    Абсулютно вярно, НО по някой път и онанизма върши работа

    Коментар


    • От: Suzuki DRZ400

      Чувал съм го и като мануален с*кс , т.е. ръчен .

      Коментар


      • От: Suzuki DRZ400

        Проблем, моля за бърза помощ че работата се закучи.На цялото внимание по сглобяването на двигателя остана една втулка и не мога да я смисля от къде може да е .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_7389.jpg
Прегледи:1
Размер:45.8 КБ
ID:5600799Втулката е с диаметър 10мм а периферията е14мм.От кьм капака на съединителя го отворих пак но никъде не и намерих мястото,явно ще е от вътре ама къде.Мануала го научих наизуст вече от гледане ама и там никъде не е дадена.

        Коментар


        • От: Suzuki DRZ400

          Отбой намерих и местенцето ,камък ми падна от сърцетоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:втулка.jpg
Прегледи:1
Размер:53.0 КБ
ID:5600809

          Коментар


          • От: Suzuki DRZ400

            Сега виждам , че си писал - иначе щях да ти кажа от къде е . Да не забравиш да осигуриш винтовете против развиване .

            Коментар


            • От: Suzuki DRZ400

              Осигурител слагам задължително,затова ме е страх от повторно разглобяване.Да беше видял по рано де,прочетох 200страници в Ебай с части за ДРЗ докато намеря тази снимка и да ми светне

              Коментар


              • От: Suzuki DRZ400

                Имах пациент в гаража до късно - от женската марка . Втулчицата е като плъзгащ лагер на механизма за превключване .

                Коментар


                • От: Suzuki DRZ400

                  Един въпрос от мен: задна капла от DRZ , става ли на шарнир от RMZ ?
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • От: Suzuki DRZ400

                    Според този сайт http://www.bikez.com/motorcycles/suz...400_e_2000.php дрз 400 е 50 к.с. Някой може ли да ми каже колко наистина е защото аз знам за спортния модел, че е около 44конски сили? Просто ми стана интересно Говоря за 2000 година модел

                    Коментар


                    • От: Suzuki DRZ400

                      Това е обсъждано в темата, един ден като му направя динотеста ще имам отговор, а до тогава го дават 49 к.с.

                      Коментар


                      • От: Suzuki DRZ400

                        "Според този сайт http://www.bikez.com/motorcycles/suz...400_e_2000.php дрз 400 е 50 к.с. Някой може ли да ми каже колко наистина е защото аз знам за спортния модел, че е около 44конски сили? Просто ми стана интересно Говоря за 2000 година модел"

                        Това е обсъждано в темата, един ден като му направя динотеста ще имам отговор, а до тогава го дават 49 к.с.

                        А, ето това се е случило с левия ми кол.



                        Предполагам, че тази бяла пластмаса /на която се захваща маншона/ е виновна, освен мен . Тази пластмаска се е счупила и предполагам, че се е движила с някой и друг милиметър нагоре-надолу и така постепенно е изронила кола. А, може и да не е така. Сигурен съм само, че не съм сигурен как се е получило това. Закупих такива /много по-хубави всъщност, имат и тия бутончета, от където се изпуска въздуха, не че са скъпи /, втора употреба, но като чисто нови, от 2007 или 2008, не помня вече, за атрактивната цена от 233 $ + 100 $ доставка от САЩ. Освен това в обявата пишеше, че имат тунинг кит - White power #Z400. Въобще не можах да разбера какво представлява, нито намерих информация в нета. А, в Миркат би трябвало да струва към 2680 лв. само единия кол...
                        Последно редактирано от LightOfJah; 09-09-14, 16:54.

                        Коментар


                        • От: Suzuki DRZ400

                          Първоначално публикуван от LightOfJah Преглед на мнение
                          "Според този сайт http://www.bikez.com/motorcycles/suz...400_e_2000.php дрз 400 е 50 к.с. Някой може ли да ми каже колко наистина е защото аз знам за спортния модел, че е около 44конски сили? Просто ми стана интересно Говоря за 2000 година модел"

                          Това е обсъждано в темата, един ден като му направя динотеста ще имам отговор, а до тогава го дават 49 к.с.
                          A във този сайт го дават по-малко,и то доста!http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...z400e%2000.htmА сега де,на кой да вярваш!Като се появи Пешо от Карлово ще каже!
                          HONDA DOMINATOR 650
                          ОРЕЛ ASTRA
                          РСПБЗН-Приморско

                          Коментар


                          • От: Suzuki DRZ400

                            http://www.suzukicycles.org/DR-serie...shtml~isoraami

                            А тука /само че 2003 г./ е 43 к.с. и мкас. 7500 об./мин., в другия другия сайт -http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...z400e%2000.htm 8500, а аз съм го виждал 9500 .

                            Коментар


                            • От: Suzuki DRZ400

                              Първоначално публикуван от LightOfJah Преглед на мнение
                              http://www.suzukicycles.org/DR-serie...shtml~isoraami

                              А тука /само че 2003 г./ е 43 к.с. и мкас. 7500 об./мин., в другия другия сайт -http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...z400e%2000.htm 8500, а аз съм го виждал 9500 .
                              Абе то различни стандарти,за американския пазар едно за европейския друго!
                              HONDA DOMINATOR 650
                              ОРЕЛ ASTRA
                              РСПБЗН-Приморско

                              Коментар


                              • От: Suzuki DRZ400

                                Относителна работа са конете.Имах шанса на едно каране да сме 3-ДРЗта,та ги тествахме доста.
                                Изводите:S модела със стокова генерация,оригинален от всякъде си е направо като Бъргман .
                                К модела (моят) FMF генерация и кит на карбуратора най рязък и най вървящ.
                                Е модела с генерация не запомних каква е точно се държеше между двата модела и съответно най приятен за каране според мен.
                                Между S и К разликата беше брутална,поне 5-7 коня ей така на око естествено.
                                Тъй че какво значение имат конете когато мотора те кефи и те радва.Ако пък толкова държите на тях слагате една табела 150HP отпред на маската и си свиркате,кой знае какво имате в двигателя

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X