Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: KTM EXC 200

    Ето тук има калкулатор http://www.mx-tech.com/?id=bike_info...&weight_type=1

    маслото е в ниво а не в количество.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • До: KTM EXC 200

      Колко точно трябва да е маслото в предните колове,и какво да е то?
      ..на кой модел? коя година ..и т.н. ???

      Коментар


      • До: KTM EXC 200

        По документи мотора се води края на 2000,но бих казал 2001
        В калкулатора на Краси нещо немога да си намеря мАтора,годините са до 2002,дори и 2002 да вкарам,няма 200 EXC

        Коментар


        • До: KTM EXC 200

          Има за 200ЕХС 2003-та, понеже сайта е щатски новите там се водят само ХС. Маслото не е в мл. а в мм, ниво при сгъната обезвъздушена предница без пружина. Това ще рече нивото разтоянието от горната част на сгънатия амортисьор до маслото. При по новите го дават 110мм, при по старите 120мм че дори и 140. Може да пробваш да го направип на 120мм-130мм а ако ти е мека да сложиш още масло.
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • До: KTM EXC 200

            Благодаря за помоща!

            Коментар


            • До: KTM EXC 200

              Здравейте,изникна поредния въпрос за оранжевия
              На карбуратора има едно златисто "болче" регулиращо въздуха богата/бедна смес. На колко оборота трябва да е "развито" болчето от начална позиция - докрай завито ? На около един оборот зацапва свещите до състояние за боклука(поправимо,но си е разправия),в момента е на около 2,5 оборота,много забави крачката,на колко са вашите "болчета" ?

              Коментар


              • До: KTM EXC 200

                Първоначално публикуван от garkoff Преглед на мнение
                Здравейте,изникна поредния въпрос за оранжевия
                На карбуратора има едно златисто "болче" регулиращо въздуха богата/бедна смес. На колко оборота трябва да е "развито" болчето от начална позиция - докрай завито ? На около един оборот зацапва свещите до състояние за боклука(поправимо,но си е разправия),в момента е на около 2,5 оборота,много забави крачката,на колко са вашите "болчета" ?
                Трябва да е около 1.5-2 оборота, ама ако ти е чист карбуратора.
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • До: KTM EXC 200

                  "Центровах" го! Благодаря много за помоща!

                  Поздрави,Гърков

                  Коментар


                  • До: KTM EXC 200

                    Ако трябва да е толкова развито според мен е редно да намалиш и жигльорите.

                    Коментар


                    • До: KTM EXC 200

                      Здравейте !
                      С какво масло трябва да сменя това в скоростите ? Доста търсих мануал,но никаде ненамерих,или поне безплатен такъв,ако някой може да качи или сподели къде може да се намери,предполагам това няма да ми е последния ремот по оранжевия
                      Поздрави !

                      Коментар


                      • До: KTM EXC 200

                        по принцип за скоростите го дават 15-50 маслото топ спийд модела на моторекс 700мл
                        но и каквото и да е друго качественно масло за 4 тактови мотоциклети става
                        аз например ползвам в момента MAXIMA 10-40

                        ..а болтчето на въздуха ..се коригира от време на време
                        например като стане жега или е много влажно го поразвиваш с половин оборот ако захладнее може пък да го завиеш половин
                        най се усеща като подаваш газ от затворена до към 1/3 или 1/2 мотора трябва да отговаря бързо и чисто безз -бббрррррааа и тн
                        ама ако много го развиеш и зазвъни и отговаря прекалено рязко пак не е добре /дано разбра нещо от това обяснение/
                        Последно редактирано от mitkov; 08-10-09, 13:16.

                        Коментар


                        • До: KTM EXC 200

                          -ето няколко интересни факта свързани с теглото



                          -като махнеш стопа и стойката от задния калник спестяваш половин кило ..това важи за всички ктм 2005- 2007 ма



                          оригиналният заглушител



                          2 кила ..между другото и на 250 и 300 е абсолютно същият



                          6-дейс заглушител от каталога на ктм



                          спестява ви 600 грама като в същото време си отговаря на всички изисквания за шум дори за движение и по пътищата..тоест с махане на сстопа и 6 -дейс заглушител спестявате 1 кг и то -доста високо окачени



                          -малко по дълъг е но дава и малко повече сила и в ниските и средни обороти -един и същт е отново за всички ктм-200-250 и 300 включително и за новите модели 2008 и 2009

                          имам го от много отдавна но напролет бях решил да го претегля
                          сега случайно открих снимките и ми мина през ума че може би биха били интересни за някого
                          Последно редактирано от mitkov; 08-10-09, 13:17.

                          Коментар


                          • До: KTM EXC 200

                            Благодаря за отговора за маслата,че откакто е купен не е сменяно,а ми се иска - ей така за профилактика

                            Коментар


                            • До: KTM EXC 200

                              Аааа Митков, не е честно. Опашката ти е цялата в кал а заглушителя ватата му не е сменяна поне година и е пълна с масло така че намали малко килограмите
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • До: KTM EXC 200

                                не е вярно..изчистил съм калта но я остъргах преди меренето а не я измих..няма да има и 50 грама
                                а ватата на ауспуха също е прясно сменена освен това е на моозе и е по лека от оригиналната с бая..а и отделно бе каран преди това само на крос трасе с много газ и ауспуха не да е нацапан с масло ами бе сух и почти бял така че грешките са пренебрежимо малки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X