ох голям мерак на дърти години срааам. Благодаря Жоро за пожеланията.Гуми си поръчах на Митков, Мишелин.Накладки,гуми,маслен и въздушен филтър,верига и венец,свещ,масло и шпрей за веригата,каска и горивен филтър си взех днес.С нетърпение чакам уикенда да си ида на село,да му се израдвам в гората.
А за багажника,ми се иска да намеря,защото да мога да сложа поне шпрея за спукана гума,резервната верига,свеш и кво ли още не се сещам.Впрочем вие къде си държите тез консумативи
Остави тия багажници и глупости , тва да не е шосеен мотор дет ще ходиш до морето с него.Една раничка на гърба , тамън като се тръшнеш някъде по гръб ще паднеш на меко
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Остави тия багажници и глупости , тва да не е шосеен мотор дет ще ходиш до морето с него.Една раничка на гърба , тамън като се тръшнеш някъде по гръб ще паднеш на меко
Като чета какво смята да носи в тази раничка.... едва ли ще е на меко
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Като чета какво смята да носи в тази раничка.... едва ли ще е на меко
Ей големи сте зевзеци,ми може да съм малко повреден,че то в багажника на джипа само мене няма,то не са хай джакове,лебедки,инструмент за поне основен ремонт,та по инерция си викам,я да се презастраховам с раничката Ма ша се науча,аз съм упоритс времето ще и минимизирам съдържанието.
TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p. Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p. Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Интересно ми е на колко хиляди км. се прави основен ремонт на мотор като моят DR 250XC DJEBEL, по звука и вървенето,нямам никакви забелжки,но електронния километраж показва 54 000 км.Мерси на отзовалите се !
TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p. Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p. Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Аз това и смятам да правя,взех му ново масло,маслен и въздушен филтър,накладки,верига и заден венец,жило за километража,нови гуми,протектори,шпрей за веригата и кво ли не,в събота ги сменям и го почвам.
Имам само един въпрос,че не се вижда добре от снимката на мануала,обтегача на веригата зад корпуса на картера ли е,и доколкото разбрах,след като седна,трябва хода на веригата да е 1 до 1.5 см
TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p. Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p. Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
Аз това и смятам да правя,взех му ново масло,маслен и въздушен филтър,накладки,верига и заден венец,жило за километража,нови гуми,протектори,шпрей за веригата и кво ли не,в събота ги сменям и го почвам.
Имам само един въпрос,че не се вижда добре от снимката на мануала,обтегача на веригата зад корпуса на картера ли е,и доколкото разбрах,след като седна,трябва хода на веригата да е 1 до 1.5 см
Веригата се обтяга като изтегляш задното колело назад посредством двата обтегача намиращи се на края на задната вилка (всъщност обтегачите, каквито и да са, издърпват назад оста на задното колело)! Хода ,който си видял (1 до 1,5см.) обикновенно се препоръчва когато мотора е натоварен с максимално допустимата от производителя тежест! Другия (според мене по-точен ) метод е да нагласиш хода при ненатоварен мотор (изправен мотор стъпил на двете си колела на равно и не подпрян на стъпенка). Хода трябва да е 4 - 4,5см. Все пак провери в мануала трябва да са посочени и двата хода (при натоварен и при ненатоварен мотор)! Имай в предвид че веригата е по-добре да е малко по-хлабава отколкото малко по-стегната от препоръчаните стойности! В противен случай се разтяга много бързо!
"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Интересно ми е на колко хиляди км. се прави основен ремонт на мотор като моят DR 250XC DJEBEL, по звука и вървенето,нямам никакви забелжки,но електронния километраж показва 54 000 км.Мерси на отзовалите се !
Мисля. че за този модел го даваха около 55 000 км ...
Споко бе, може и да греша, да е към 60 000
....................
Майтапа настрана, не искам да те тревожа, но си мисля, че тази моторетка вече ще пипа маслото, особено по-рядкото, а и мощността и няма да е както на нова.
Ама за тези пари, толкова. Нищо, ще я смениш след време.
Ти търсеше мотор за такива пари, при тази формула изборът определено е правилен !!!
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Хич да не им верваш на километражите! Познавам един търговец на мотори, който като го попиташ - "Тия километри реални ли са на тоя мотор?", отговаря - " Виж ся, ако мотора ти харесва а километража те притеснява, иди там в бараката, има много километражи, харесай си някой с по малко километри и ти го монтирам веднага!"
"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Мисля. че за този модел го даваха около 55 000 км ...
Споко бе, може и да греша, да е към 60 000
....................
Майтапа настрана, не искам да те тревожа, но си мисля, че тази моторетка вече ще пипа маслото, особено по-рядкото, а и мощността и няма да е както на нова.
Ама за тези пари, толкова. Нищо, ще я смениш след време.
Ти търсеше мотор за такива пари, при тази формула изборът определено е правилен !!!
Мерси Жоро,аз не се притеснявам,даже обичам да се човъркам,просто ми беше интересно да го знам,а и от колите съм се убедил,че всяка си е бам башкаможе пък да са му сменяли маслото редовно,знам ли.
TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p. Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p. Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
ремонт не се прави на километри а в зависимост от времето натоварването и експлоатациата на мотора.
примерно една жигулка която се кара извъндрадско с 80км може и 200 хил. км да изкара без ремонт
но почни да я уркаш яко и да учасваш в улични гонки и какво ли още не .... та този период може и в пъти да спадне
същото е и с моторите.
доколкото разбрах този др си го купил от Петър от Севлиево,
много мотори знам който са купени оттам, включително и 4-5 които са ми градски. Всичките мотори от Япония идват в перфектно състояние, незнам как са карани и къде но определено не са карани на оффроуд, най вероятно са ходили на работа с тят или нещо такова. Това че са на по няколко десетки хиляди километра изобщо да не те плаши. Досега нито един от ДР-те не се е обадил откъм двигател и работят като шевни манини, отделно от това държат на доста яко каране без и да има някякви отклонения в работата на двигателя и това го наблюдавам от 2-3 години. Просто железни машини са !
Коментар