Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет за избор на мотор за гората.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

    Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
    Съгласен съм с Жоро НО предложи ми леко спортно ендуро 4Т със стартер хубаво окачване итн което да може да носи моите 110+ кг по Еловица например за 2500лв и го взимам веднага.
    Със моито животно минавам навсякъде където минават по-леките ми събратя но с повече усилия от моя страна(Което не е проблем защото аз обичам да ми е гадно).
    Също така избрах този мотор защото поддръжката му е минимална и е доста издръжливо,което не може да се каже за спортните леки ендура.
    Иначе и аз съм навит на WR450F,или KTM525 FACTORI RACING но стотинките не стигат за покупката и поддръжката му,така че ще се задоволя със "животното".
    Така е при новите , на 10 часа работа-реглаж клапани , около 50 часа-смяна бутало.Поне така го дават на CRF450X , не вярвам на другите да е по-различно.Нема пълно щастие
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #32
      До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

      Това за реглажа и смяната е много пресилено
      Ако караш яко, а става въпрос за 10-15 хил.км на сезон, на края на сезона е хубаво да смениш бутало, сегменти и клапани, за да изкараш спокойно и другия сезон. Един такъв разход за сезон не е никак голям, като си помислиш само колко други консумативи като: гуми, вериги, пиньони, счупени пластмаси сменяш през това време.
      Колкото до клапаните, проверяват се само в началото при улягането, макар че, както казва Гоблин, вероятността да има фал при сегашните прецизни изработки и напасване на детайли е нищожна.
      По-късно вече когато започнат да се вкопават, дори и да го откриеш навреме, той клапанът си заминава и няма спасение. Предупреждението е, че моторът започва да пали по-трудно, а по-музикалните ще чуят и разлика в звука. Двигателят леко утихва. Въпросът е да се сменят навреме, за да не се наложи да сменяш и глава, което си е вече разход.
      Говоря специално за ендуро разновидностите на моделите
      Кросовите мотори са в друг режим на натоварване, още по-напомпени и при тях бъдещето не е толкова светло !

      Сори за отклонението, поста стана за друг раздел, но нали съветваме аджамия, трябва да знае повече неща !
      Затова именно на човека му препоръчваме модели от преди 1998 година, защото тогава степента на сгъстяване не беше както сега 12,5:1, а 9:1 и живота на двигателя е ... ехе-е-ей. Забравяш го !
      Чакай да сложа повече иконки, че ей сега Митков ще довтаса !
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #33
        До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

        Всичко по-горе казано го твърдя съвсем отговорно на базата на мой личен опит, защото и с Ямаха и с Хонда навивам по 10-15 хил. на сезон и то при яко натоварване предимно из джандеми !
        Смея да твърдя, че съм един от най-подходящите тест-драйвъри на такива ендура в България.

        Продавам си CRF-a !
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #34
          До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

          За малко повече от месец, или по-точно от 15.08. до вчера - 19.09.2007 съм врътнал 1910 км. , като през цялото време (и километри) съм си правил кефа! Това са грубо сметнато около 60 моточаса! Тези 60 моточаса ми струваха само парите за бензин дето съм ги дал! Ха сега някой нека сметне колко парички бих дал през изминалия месец за същите 60 моточаса ако карах някое от свръх леките ендура, дето не тежат на ръцете, ама пък на джоба как тежаааат, и две заплати дали щяха да ми стигнат! Даже и ХР да карах пак щеше да е нужно поне един път да сменя маслото и филтъра за тия километри така че пак щеше да е нужно да дам в + пари към тези за бензин, а на моя туч му предстои смяна след още 2000 км. (маслото и филтъра ги сменям на 4000км. а не на 6000км. както е по мануал)! Да не говорим пък за другите работи, че задна гума купувам веднъж годишно (последната, Мишелин Сирак кара вече втора година), предна - на 2г. веднъж, задни накладки - веднъж годишно, предни - още несъм ги сменял та незнам!
          Ми това е, който е слаб в джоба, ще заяква в ръцете!
          Пък като дойде време да огрее слънце и в кучия г... (както се пееше в една песен) ще си купя един ХР 250, нищо че съм 100кг. , аз не си падам по екстремите, разходкаджия съм! А там където живеят дивите кози, предпочитам да се качвам пеш, така успявам да видя повече неща!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #35
            До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

            Жоро бре , ако се кара състезателно мотора , Хонда препоръчват смяна на бутало на 15 часа
            Иначе-на 50.Не че не може сигурно и повече да изкара де.
            http://www.mcnews.com.au/Testing/Hon...450x/page1.htm
            Маслото също трябва да се сменя на 1000км. , даже тука го дават и под 1000 , на няколко часа каране.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #36
              До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
              Това за реглажа и смяната е много пресилено
              Ако караш яко, а става въпрос за 10-15 хил.км на сезон, на края на сезона е хубаво да смениш бутало, сегменти и клапани, за да изкараш спокойно и другия сезон. Един такъв разход за сезон не е никак голям, като си помислиш само колко други консумативи като: гуми, вериги, пиньони, счупени пластмаси сменяш през това време.
              Колкото до клапаните, проверяват се само в началото при улягането, макар че, както казва Гоблин, вероятността да има фал при сегашните прецизни изработки и напасване на детайли е нищожна.
              По-късно вече когато започнат да се вкопават, дори и да го откриеш навреме, той клапанът си заминава и няма спасение. Предупреждението е, че моторът започва да пали по-трудно, а по-музикалните ще чуят и разлика в звука. Двигателят леко утихва. Въпросът е да се сменят навреме, за да не се наложи да сменяш и глава, което си е вече разход.
              Говоря специално за ендуро разновидностите на моделите
              Кросовите мотори са в друг режим на натоварване, още по-напомпени и при тях бъдещето не е толкова светло !

              Сори за отклонението, поста стана за друг раздел, но нали съветваме аджамия, трябва да знае повече неща !
              Затова именно на човека му препоръчваме модели от преди 1998 година, защото тогава степента на сгъстяване не беше както сега 12,5:1, а 9:1 и живота на двигателя е ... ехе-е-ей. Забравяш го !
              Чакай да сложа повече иконки, че ей сега Митков ще довтаса !
              Ако това е вярно, ще ми обърне представата за спортните ендура на 180 градуса!
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #37
                До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                Така е мотора беше Suzuki DR BIG 650 и за моите килограми ми се видя като перце,но се вслушвам в мненията на колегите,че е добре да е по лек мотор от по нова година.
                TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                Коментар


                • #38
                  До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                  Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                  Така е мотора беше Suzuki DR BIG 650 и за моите килограми ми се видя като перце,но се вслушвам в мненията на колегите,че е добре да е по лек мотор от по нова година.
                  Абсолютно правилно решение

                  Аз започнах от Honda Africa Twin 750, Kawasaki KLE 500, Honda XR 250 Baja - откраднат, Suzuki DR 250 R, Yamaha WR 426 F и сега карам Honda CRF 250 X.
                  Така степенувани, моделите са в градация според вкуса ми, но то е нормално, тъй като всеки е по-нова версия с изключение на Baja-та и DR-a. Хондата за мен беше по-добра, но я откраднаха и нямах избор. Трябваше да взема нещо веднага.
                  Що се отнася до разхода на консумативи, вярно е, че маслото на Хондата сега го сменям на окло 500-600 км, а в скоростната кутия на 1000, но това са по 700 гр. масло на смяна. Колко масло събира един "струг" в картера си ? БАЯ, тъй че в това отношение разликата не е много голяма.
                  Относно бутало, сигменти и клапани не гледайте какво пише в мануелите ! Там данните са презапасени, за да не теглят майни на фирмите - производителки и тестовете са правени при пълно натоварване на двигателя. Онова устройство дето Митков си го е взел е дрън-дрън, че пляс.
                  Може да изцеждаш мотора много, но трябва да можеш и да го щадиш, да имаш чувство за това, така че всичко е отноително.
                  Карам CRF-а втори сезон, който вече е към края си, макар че ние не спираме да караме тук и зимата. Само за едно идване на австрийска група навивам по 1000 км за седмица. А те идват минимум 5 пъти в годината. За една проверка на трасе за състезание, а недай си боже да правя трасе, навивам отново по около 300-400 км. За "Four days Crazy job" съм направил над 2000 км. Всяка седмица минимум веднъж караме и с клуба средно по 200 км. А направете сметка колко става за година всичко това !
                  Миналата година смених всмукателни клапани и тази година ще го направя профилактично, макар че няма признаци за това. Смених бутало и сегменти, макар че Митака от Троян ми каза, че нямало смисъл. Износването било нищожно !
                  Със всичко това искам да кажа, че слуховете за новите Хонди са твърде преувеличени. Неприятностите навярно идват от неправилна подръжка и неправилна експлоатация
                  Виждал съм Кавазакита, които изкарват по два сезона без проблем, пък и за тях се говори какво ли не !
                  Колкото до Ямаха, това е най-издържливият двигател, който съм карал, акто изключим скоростите

                  Казвам всичко това, защото съм тествал тези модели от 4 сезона насам, навил съм им десетки хиляди киловетри и твърдя най-отговорно, че при добра подръжка новите ендура са страхотни, леки и безпроблемни машини, с които можеш да се яхнеш на п... си майна и през това време да си правиш кефа !

                  Друго е, че при тях наистина пъвоначалната инвестиция е голяма. За това ви разбирам напълно.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #39
                    До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                    да! както казва Жоро проблемите идват от кофти поддръжка и несменяне на масла, ако може да си го позволиш сменяй масло и на всяко каране, лошо няма. Нали това му е работата на маслото, да разделя метал от метал, и когато маслото е 6 няма износване, след като навиеш 1000-2000км маслото няма тези свойства и започва износването. плюс това нашето каране и натоварване на двигателите е далеч по-малко отколкото на мотокрос при един топ състезател, при такъв може и 10 часа да не изкара а при нас може и 300 да изкара, закон няма тука, така че тия часове са преувеличени с цел сигурност.
                    наистина лошо е че се искат доста пари ама няма как, който се е хванал на хорото ще го играе. купиш ли си мотор карай го, за 5 изкарвания в годината по-добре не си затрапвай парите освен ако не са ти в голям излишък
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #40
                      До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                      Благодаря на всички,за споделения опит.След дълго разглеждане и преценка на желанията и възможностите,се спрях на това http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...697&f1=details
                      Дата на производство - юли 1998 г.
                      Тип двигател - Бензинов
                      Кубатура (куб.см) - 350 куб.см
                      Вид двигател - 4 тактов
                      Вид охлаждане - Въздушно
                      Скоростна кутия - Ръчна
                      Категория - Ендуро
                      Пробег - 17000 км
                      Моля,за последни мнения,за против,и да свършвам с теоретичната част
                      TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                      Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                      Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                      Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                      Коментар


                      • #41
                        До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                        Тичай да го гледаш !!!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                          бях се засилил,ма селъра не го вдига днеска нещо.Мерси.
                          TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                          Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                          Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                          Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                          Коментар


                          • #43
                            До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                            Странна работа
                            Мотора наистина е модел 1998 обаче предницата е от по-старите модели
                            Това трябва да е DR350SE модела, който е по за градско и тежи към 130 кила.
                            На снимките изглежда добре но е важно на живо как е!!
                            Доколкото разбирам от обяви, а тази е пусната в 13:16 часа
                            на 15 септември, 2007 год., си мисля че мотра отдавна е продаден. А може и да не е.

                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #44
                              До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                              Изпуснах я таз моторетка ,а беше хубава
                              Зима иде,ако някой е решил да се откаже от машинката си,аз да си кажа,че не ми се свиди за зимата да си затворя парите,тамън ще използвам времето да я постегна.Ако някой продава ендуро,350 кубика,за предпочитане 4 тактово,ел.стартер нека пише на лично да се разберем.
                              Благодаря на всички колеги за споделеният опит.
                              TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                              Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                              Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                              Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                              Коментар


                              • #45
                                До: Моля за съвет за избор на мотор за гората.

                                Почти всички 350 куб. ендура са старо производство и са тежки. Много по-добре са по-новите версии на фирмите, които са 400 куб, по-нови са и са по-леки.
                                В тази връзка можеш да потърсиш и някой XR 400.
                                Това е чудесна машина за първи мотор, а някои и доста по-късно не могат да се разделят с тях
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X