Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
    Аз няма да се учудя ако след няколко години ни се наложи да отскачаме до Албания или Босна за да покараме, а у нас да обикаляме като галамави по затворени трасета.
    Ама да не спамим темата.
    Евросъюз, това е. Ограничения много, както на белите държави, ама заплатите по 200 евро, не 2000. Горите изчезват ама иначе ендурото и джиповете им пречели на екологията и дивеча. Ама както казваш за друга тема е.

    За продажбите на ендуро мотори може и да не си прав. Тия дивотии за забрани май са плъзнали само в Европа. А по целия останал свят малко или много хората проглеждат и в държави които сме си мислили че живеят по колиби (както си мислеха за нас доскоро европейците) имат доста прилична ендуро общност. Да не говорим пък латинска америка, какъв пазар за мотори е.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
      Жоро, японците развиват кросаците заради огромния пазар в САЩ. Хард ендуро мотоциклетите все по трудно се продават заради малоумните еко изисквания и ограничената възможност за практикуване на този спорт.Дреме им на жълтите за ендурото въобще.
      Факт. Няма две мнения. Щатите все още не признават друг мотор освен кросовия. А Хонда от години господстват на най-големия пазар и ще продължават да го правят.
      КТМ не случайно създадоха ХС моделите само заради щатския пазар. Хамериканчетата като видят кросов мотор с фар и започва да им се повдига, затова преди време MXC, които от 2008г. станаха XC-W, което пък си е еквивалент на европейското ЕХС, се продават с визия на кросовия SX. Единствено от 2011 насам има опция да си ги поръчаш с фар при желание от твоя страна.
      Цял свят се съобразява с американския пазар и джапанците точно това правят, и честно казано въобще не им пука ние(Европа) какво си мислим.
      И за разлика от Щатите с нас никой не се съобразява, а се опитват постоянно да ни орязват и да ни налагат някакви правила, къде с основание, къде без.

      Но стига толкова спам, че темата наистина е една от най-добрите в целия форум.

      Коментар


      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Да споделя още нещо, след вчерашният тест /около 140км/ скоростно каране, накрая на летището в Сапарева баня установих следното.
        Преди ремапването /препрограмирането/ мотора с 13/52 зъба изключваше точно на 111км/ч, а сега на 128км/ч...високата скорост за мен не е приоритет, но поне показва, че има промяна, при това видима.

        Да обобщим, значи дотук две разлики, НЕ ЗАГРЯВА и ПО-ВИСОКА МАКСИМАЛНА СКОРОСТ.
        Когато открия и други, ще пиша и ще ви държа в течение!!!

        Коментар


        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          По-висока скорост при същите зъбаци, това са 14% разлика, двигателя значи се развърта с 1000 оборота в повече .....
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
            Потвърждавам, вече е друг мотор!!! Проблема с презавиването предполагам че няма да го има с новата пружина , а за "whisky throttle-a" смятам че съвсем скоро ще се появи тунинг охлюв за газта с друга гърбица.
            Същия проблем с газта го има и при Адвенчъра. Все пак концепцията при КТМ е винаги да доработваш нещо докато излезе новия модел
            Проблема с презавиването се реши от раз със смяната на пружината.
            Дори сега е много по балансиран, двете окачвания работят наистина в СИНХРОН.

            Тези ендуро модели на 350-ката имат и още един сериозен проблем, решението на който пътува към България.
            Веднага щом пристигне, ще го снимам, ще го кача тук и ще обясня кое и как.

            Доколкото до другият проблем, така нареченият "whisky throttle", братята американци не спят.
            Ето го и решението, вече е в мен, остава само да го монтирам и да тествам идният уйкенд.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2031.jpg
Прегледи:1
Размер:65.8 КБ
ID:5361880....Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2030.jpg
Прегледи:1
Размер:77.5 КБ
ID:5361881

            Можете да увеличите снимките като кликнете върху тях.
            Оставил съм ги големи, за да може да се чете текста, за тези които разбират американски.

            Коментар


            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
              Проблема с презавиването се реши от раз със смяната на пружината.
              Дори сега е много по балансиран, двете окачвания работят наистина в СИНХРОН.

              Тези ендуро модели на 350-ката имат и още един сериозен проблем, решението на който пътува към България.
              Веднага щом пристигне, ще го снимам, ще го кача тук и ще обясня кое и как.

              Доколкото до другият проблем, така нареченият "whisky throttle", братята американци не спят.
              Ето го и решението, вече е в мен, остава само да го монтирам и да тествам идният уйкенд.
              [ATTACH=CONFIG]436009[/ATTACH]....[ATTACH=CONFIG]436010[/ATTACH]

              Можете да увеличите снимките като кликнете върху тях.
              Оставил съм ги големи, за да може да се чете текста, за тези които разбират американски.
              Ебаси, сигурен бях че ще го фикснат.Т'ва е КТМ все пак !!! Ако си излизаха фабрично така (като при Бета примерно) щеше да е ебати скуката .
              offroad фен
              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

              Коментар


              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Aз не разбирам Американски и ми обяснете за кво са тея джаджи.Ясно е че са за двете жила за газта ама кво има да им регулираме толкова там???
                Оф Иване,Иване!!!Тоя мотор като космически кораб бре,нищо не разбирам,то не бе графики,компютри и сега тея работи!

                Коментар


                • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Некак си се успокоявам като те гледам, явно Кака и Комшийката бая свободно време са ти отцепили. Ванка убаво че тея от КТМ не улазят тука, иначе да са отлепили всички лепенки с Риди ту рийз, направо им съсипа мениджмЪнто.
                  Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                  Коментар


                  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Нема да забравя едни думи на Чинела относнно модела: Взимай, не се чуди няма какво да му правиш, къ вика ТрАперо риди съ рейсу. Тук се опсива как всичко е много важно и е наложително чак някои неща да се сменят.
                    Ще кажеш ли заключителни думи и мнение, before and after!?

                    Коментар


                    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                      Aз не разбирам Американски и ми обяснете за кво са тея джаджи.Ясно е че са за двете жила за газта ама кво има да им регулираме толкова там???
                      Оф Иване, Иване!!!Тоя мотор като космически кораб бре,нищо не разбирам,то не бе графики,компютри и сега тея работи!
                      Прав си Джарта, прав си!!! Веднага обяснявам доколкото мога. При подаване на газ, КТМ-ите реагират много остро, тоест, нямат плавно/мазно поддаване на газ.
                      Мотора подскача и реагира мигновено, това е проблем когато си на страничен наклон, на мокри скали....и др. При Гълъбин проблема е същия на 990-ката.
                      Когато е на светофар и иска да тръгне, мотора или гасне, или подскача.....няма го плавното потегляне. Точно този проблем американците наричат "whisky throttle", все едно пиян водач подава газта!!!
                      За да се реши това, те американците /този продукт е американски, не е австрийски/ са измислили тези охлюви, които сменяш според предпочитанията ти.

                      Първият най-горе е стоковият, той е за терен при който имаш 100% тракшън, там си требе пУна газ.
                      Вторият охлюв е за ИНТЕРМЕДИЯ трасе, пясък, камъни, скали и др... това е и най-ползваният от трите.
                      Третият охлюв е за Хлъзгави терени, сняг, кал, гладки скали с мъх по тях........., абе всичко което иска много внимателна работа с газта.
                      Така ти го обясних, че чак и аз май го разбрах най-после.

                      Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                      Некак си се успокоявам като те гледам, явно Кака и Комшийката бая свободно време са ти отцепили. Ванка убаво че тея от КТМ не улазят тука, иначе да са отлепили всички лепенки с Риди ту рийз, направо им съсипа мениджмЪнто.
                      Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                      Нема да забравя едни думи на Чинела относнно модела: Взимай, не се чуди няма какво да му правиш, къ вика ТрАперо риди съ рейсу. Тук се опсива как всичко е много важно и е наложително чак някои неща да се сменят.
                      Ще кажеш ли заключителни думи и мнение, before and after!?
                      Сега отговарям и на Десо, и на Трипера.
                      Когато се купи един такъв мотор, той наистина е Реди то рейс, но само АКО МОЖЕШ, ако ли не, започваш да търсиш кусури в мотора, вместо у себе си.
                      На мен какъвто и мотор да ми дадат, аз пак ще го разкостя и ще го тунинговам до безкрай, само и само да започне да прави такива неща каквито гледам в Ютюб.

                      Ето пример ви е Ади, неговият върви на задна гума повече от моя и без "whisky throttle", а моя не ще, неговия скача и без нова електроника, а моя неще.......
                      И не на последно място ще цитирам колега от форума "Едно време моторите са се правели от инженери, а сега от счетоводители"

                      И да не си помислите, че съм свършил, не, не е така, аз тепърва започвам.
                      Последно редактирано от Chinela; 03-04-12, 08:04.

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                        За да се реши това, те американците /този продукт е американски, не е австрийски/ са измислили тези охлюви
                        "Измислили" звучи пресилено. Охлюви си има от доста години и за старите машини. Аз лично за стария мотор имах 6 броя с различна крива.
                        Но очевидно първи разработват точно за този модел.
                        Прави ми обаче впечатление, че примерно на Хусаберг 390 реакцията е точно обратната на този КТМ - Берга е супер мазен и със забавена реакция.
                        Толкова мазно реагира, че мен специално ме дразни, но това си има и своите предимства несъмнено.

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          Те нали всички се мъчат да направят мотора да реагира моментално.Нали това е предимството на инжекциона.
                          Сега кво да го удушим да реагира по бавно.Нещо не разбирам.
                          Абе аз май от убави работи не отбирам,нито оцених Реклуза,нито демфера нито предницата че, сега и тея охлюви.
                          Аз обичам да махам работи че, да не ми тежи!!!

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Скоро ще измислят ластично жило за газта с променливи фази на разтягане. Бях се зарибил за някаква игра с охлювите, но се отказах. Полусъединителя си върши работа, а и си свикнах в процеса на карането.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                              ... Сега отговарям и на Десо, и на Трипера.
                              Когато се купи един такъв мотор, той наистина е Реди то рейс, но само АКО МОЖЕШ, ако ли не, започваш да търсиш кусури в мотора, вместо у себе си.
                              На мен какъвто и мотор да ми дадат, аз пак ще го разкостя и ще го тунинговам до безкрай, само и само да започне да прави такива неща каквито гледам в Ютюб.

                              Ето пример ви е Ади, неговият върви на задна гума повече от моя и без "whisky throttle", а моя не ще, неговия скача и без нова електроника, а моя неще.......
                              И не на последно място ще цитирам колега от форума "Едно време моторите са се правели от инженери, а сега от счетоводители"

                              И да не си помислите, че съм свършил, не, не е така, аз тепърва започвам.
                              На Ади мотора наистина много рязко реагира на газта, но явно свикват с това само най-добрите.

                              Много се кефя на темата и с нетърпение очаквам развитието на тунинга.

                              И още 1 въпросче: на колко часа е мотора и сменял ли нещо износено по двигателя?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                .....

                                И още 1 въпросче: на колко часа е мотора и сменял ли нещо износено по двигателя?
                                Мотора ми вече е на 53 моточаса, и не, нищо не съм сменял по двигателя, освен масло и филтри.
                                Днес монтирах новия контрол за газта със средния охлюв, ще тествам и ще реша, дали да го оставя или да мина на следващият.

                                Сега само за теб ще издам една тайна, ей тая джаджа вече пътува към мен, най-късно понеделник трябва да е тук.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RMS-6134_big.jpg
Прегледи:1
Размер:236.6 КБ
ID:5362183

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X