Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Twin Air не са единствените, които предлагат такива чорапчета за филтри и КN ги предлагат. Наистина удължават живота на филтъра когато е само напрашена я продухвам по от далеко с компресора, а когато е кална я мия. Също съм виждал при автокрос машините как си правят такива. От филтър за аспиратор(нещо като вата е) и ластик по края. Това се прави защото и филтрите им са Home Made..
    Иначе срахотна е темата !
    Non scholae sed vitae discimus.

    Коментар


    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Чинел като караш, карай докрая. Оригиналната стойка за въздушния филтър пречи за директното вкарване на въздуха и го завихря, ето едно решение със по малко съпротивление. Ама така е като никой не влиза във АТВ-форума а там преди доста години се е открила топлата вода демек отворили сме се с доста изветрела дата.




      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:161.6 КБ
ID:5444264Натиснете снимката за да я уголемите

Име:untitled1.png
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:5444265
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Цял ден чета темата от телефона, но не мога да пиша на малка клавиатура с тия дебели кебабчета.

        Отговарям, първо на Влади, не е тайна откъде съм си купил електронната джаджа, защото е тук от форума.
        Колегата Майстор си е платил и има право на реклама тук, но я купих преди близо 3 години Влади.
        Това му е последната тема, в моята "работилница" 90% от инструментите са закупени от него.
        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=154585

        Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
        Чувал ли си за един "дребен" проблем с бензиновата помпа. Онова дето се случва когато загрее бензина в резервоара и помпата започва да отказва докато не се охлади?
        Да, чух за този проблем, но по спомени го имаха само кросовите 350-ки от 2011год.
        Аз досега проблем не съм имал и дано да нямам. Ако те интересува повече, мога да се разровя из КТМ толк форума.

        Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
        Пепи, въпроса е при инжекцията как се държи.
        Влади, аз проблем с въздуха не съм имал, или не съм забелязал...

        Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
        Ако става за Хонда и Ямаха(предполагам че стават) си поръчвам веднага.
        Става, и за двата модела става, Еди ви очакава.....

        Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
        Чинел като караш, карай докрая. Оригиналната стойка за въздушния филтър пречи за директното вкарване на въздуха и го завихря, ето едно решение със по малко съпротивление. Ама така е като никой не влиза във АТВ-форума а там преди доста години се е открила топлата вода демек отворили сме се с доста изветрела дата.
        Пламене, Жоро Пашов ми каза за тази стойка преди 3-4 дена, ще я потърся, но няма да ми е приоритет.
        Пак да повторя, аз не съм нито Ади, нито Мартин...аз съм обикновен софийски дришльо, който обича да си поддържа мотора и да се ВОЗИ на него.

        Радвам се, че има интерес към темата, сериозните неща тепърва предстоят, чакам частите от ЕДИ и почвам.

        Коментар


        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Ооо въобще и не се опитваите да ни пробутвате такива евтини спорчета тука. Пачароза и Живота трудно ще ги стигнете и срещу тях да бягате. В момента дискусията е, е ли хр 400 най-добрия мотор за сняг или не е?

          Чинел, гледам нещо са пострадали радиаторчетата, то вече е късно май де, ама защо си ги пропуснал тея предпазителчета:



          Изглеждат яката работа, но дали реално е така предполагам имаш някакви наблюдения от чуждите форуми. Сякаш предната част е по-тънка от твоята, но отстрани защита е по-корава.
          Иван Маринов
          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
          ЕНДУРО ВАРНА

          Коментар


          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
            Ооо въобще и не се опитваите да ни пробутвате такива евтини спорчета тука. Пачароза и Живота трудно ще ги стигнете и срещу тях да бягате. В момента дискусията е, е ли хр 400 най-добрия мотор за сняг или не е?

            Чинел, гледам нещо са пострадали радиаторчетата, то вече е късно май де, ама защо си ги пропуснал тея предпазителчета:

            Изглеждат яката работа, но дали реално е така предполагам имаш някакви наблюдения от чуждите форуми. Сякаш предната част е по-тънка от твоята, но отстрани защита е по-корава.
            Адаш, щото когато търсех гардове, братчетата от отвъд океана ми каза, че тези с който карам в момента са най-добрите и здравите.
            Половината "щети" са от старите оригинални гардове с който взех мотора, едни черни тръби, сега Гълъбин ги търкаля на Хусаберга.
            Щом радиаторите оцеляха при най-зверското ми падане последният ден на шестдневката, значи стават... тогава при удара дори предният калник излетя на 6-7 метра.
            Скъсах наколенка "POD", повреди се предницата вътре /не коловете/ и куп други дребни неща, НО РАДИАТОРИТЕ оцеляха при тоя търкал.


            Малко почистих темата, всички липсващи мнения са ТУК.
            Последно редактирано от Chinela; 16-01-13, 17:24.

            Коментар


            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Гледам, предницата ти е стоковата. Няма ли да я сменяш ?? Владо колкото и да я е направил, самата и конструкция е архивна вече...Знаеш, че окачването е едно от най важните неща в мотора, що не се ориентираш към затворена предница или 4cs ?? Това ти го пиша, щото гледам се вманиачаваш (в което няма лошо), а не сменяш един от най отговорните компоненти по мотора.
              С инжектора това дето показват е пълна глупост, той се чисти като му се подават импулси с висока честота и почистваща течност едновременно. Дай го в някой сервиз дето имат машина за чистене на бензинови инжектори, ще ти го почистят за 20лв.
              Последно редактирано от kiki.t; 16-01-13, 22:40.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Слагате какво ли не а не видях чорапчета на предницата.
                EXC TPI 2019

                Коментар


                • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Аз да продължа, като искам да помоля колегите да не взимат тази информация на сериозно, това е само един комикс, с надявам се щастлив край.

                  Резервоара, свален и почистен отвън, черните матови петна са захабена пластмаса от триене в рамката.
                  С мед. ръкавица съм вързал маркуча за бензина за да го предпазя от зацапване, там има клапан за горивото, който пропуска само когато е натиснат.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180009.jpg
Прегледи:1
Размер:87.4 КБ
ID:5444843

                  Това тук е капачката с буксата за захранването на помпата и датчика за резервното гориво.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180025.jpg
Прегледи:1
Размер:369.3 КБ
ID:5444844

                  По-голямата гайка освен, че служи за захващане на помпата, също е един вид утайник за помпата.
                  Същото нещо като тази гайка която е най-отдолу на карбураторите. Когато я свалих, вътре имаше доста мизерия.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180043.jpg
Прегледи:1
Размер:310.7 КБ
ID:5444845

                  Гайките са свалени и почистени, готови са за поставяне.....
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180408.jpg
Прегледи:1
Размер:345.5 КБ
ID:5444846

                  Помпата и горивният филтър се изваждат, като всичко се завърта поне два пъти през остта си за да съвпадне с отвора.
                  Нещо като детска и логическа игра, как да извадим даден предмет от дупка за формата му....бе не ми се получи май.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180428.jpg
Прегледи:1
Размер:330.0 КБ
ID:5444847

                  Готово, добре че бях шампион на входа по нареждане на Рубикуб.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180533.jpg
Прегледи:1
Размер:411.5 КБ
ID:5444848

                  Филтъра е черен, защо ли след като оригинално е БЯЛ....??? Ще разберете по-надолу.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180539.jpg
Прегледи:1
Размер:407.1 КБ
ID:5444851

                  Помпата...вътре в нея има още една цедка, утре я сменям и нея, и ще ви я покажа.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180544.jpg
Прегледи:1
Размер:349.6 КБ
ID:5444852

                  Това сребристото нещо с дупката е датчик за налягането ....
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_180626.jpg
Прегледи:1
Размер:281.4 КБ
ID:5444853

                  Изсипах филтъра в едно кошче, но разлях и на белия лист малко за да видите какво излезе от вътре, чернилка на прах....
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_183702.jpg
Прегледи:1
Размер:544.4 КБ
ID:5444854

                  Ето го филтъра без гориво в него, по светъл е нали??? Утре ще ви снимам и чисто новия да ги сравним.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_184040.jpg
Прегледи:1
Размер:395.1 КБ
ID:5444842

                  Всичко е разглобено и сложено в ново джобче за документи да не се праши, и за да ме чака да го подхвана утре.
                  Еди моторс доставиха всичко необходимо за смяна, не съм се ровил в нета, не съм чакал един месец.....бе кеф, все едно си купувам кафе, хоп и за 2 дни готово.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130117_184026.jpg
Прегледи:1
Размер:364.9 КБ
ID:5444855

                  Следва.....
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Добре де нали имаше това?





                    А представям си ако го нямаше.Щеше да съсипана помпата !!!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Splitstream_FF_KTM_2013_P1.jpg
Прегледи:2
Размер:218.0 КБ
ID:5444861

                    Коментар


                    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      Моя мотор беше първият такъв и преди да я сложа, покарах около 3-4 резервоара без нея.
                      Освен това, при преходи с нашите приятели от Самоков, сме дозареждали къде ли не, проблема не е в моторите ни, а в бензина който продават в България.
                      Сега нека не правим нова тема за горивата, има вече такава.
                      Аз пускам тези снимки с желанието ми да покажа на колеги с инжекциони, че смяна на горивният филтър, поне веднъж годишно е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
                      Още повече щом мога аз дето НИЩО не разбирам, значи може всеки един да си го смени за около час.

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Гърловината и капачката на резервуара са едни и същи и няма промяна на тоя детайл в почти всички модели на КТМ от доста години насам.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          Мдаа...както вече писах в темата, има разлики между ендурото и кроса 350 не само в резервоара, но и в компонентите му.
                          Чинел, тази горивна верига защо не я покажеш цялата, до дюзата, за да добият представа хората за какво става въпрос.
                          Mitsubishi L200 DobbleCab

                          KTM XC 450 RW 2009
                          KTM 350 SX 2011

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                            Гърловината и капачката на резервуара са едни и същи и няма промяна на тоя детайл в почти всички модели на КТМ от доста години насам.
                            Да, така е, но аз докато разбера, а и ти тогава не ми беше приятел още.... Чак след покупката на КТМ-а започнах да чета и да се образовам.
                            При Хонда такива мъки няма, там и нафта да сипеш, че въври на бургия....КТМ-а е като осмокласничка, много се внимава да не забременее.

                            Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                            Мдаа...както вече писах в темата, има разлики между ендурото и кроса 350 не само в резервоара, но и в компонентите му.
                            Чинел, тази горивна верига защо не я покажеш цялата, до дюзата, за да добият представа хората за какво става въпрос.
                            Ами Милко, така съм решил, но бавно и полека, аз не бързам, Април месец е далеч още.
                            Но ако заведеш Гинка на СПА, може и да помогнеш малко докато тя се забавлява, заслужила си го е.
                            И да ти се похваля, от днес имам 50литров компресор, че падне духане, вервай ми.

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              Днес реших и аз да надникна в резервоара. И нали е прозрачен- всичко се видя. По ръбовете има доста боклуци и гадости, а от капачката се вижда ясно това филтърче, което при теб е черно а трябва да е бяло. И при мен чернее значително.Ще сваля резервоара да почистя, но ми стана любопитно защо в мануала никъде не споменават въпросното филтърче като консуматив. Или поне като детайл, който трябва да се почиства чат-пат. Иначе поръчах цедка-чорапче и се надявам за в бъдеще да спира мърсотията от родните горива навреме
                              2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                              Toyota Land Cruiser KDJ 125

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Тази събота в моя "сервиз" беше много пренаселено, но пък за ваша радост имах частен фотограф.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01329.jpg
Прегледи:1
Размер:589.5 КБ
ID:5445147

                                Ето и новият филтър, открийте разликите, на 4800км е мотора. Крайно време му беше да се смени.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01332.jpg
Прегледи:1
Размер:159.8 КБ
ID:5445148

                                В помпата също така има една мрежичка, тя е точно пред смукателя...първото препятствие пред мизерията от резервоара.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01333.jpg
Прегледи:1
Размер:266.8 КБ
ID:5445149

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01338.jpg
Прегледи:1
Размер:223.1 КБ
ID:5445150

                                Готово, всичко е сменено, мрежичката, филтъра и сега е ред да върна помпата на мястото и.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01339.jpg
Прегледи:1
Размер:280.1 КБ
ID:5445151

                                Да, но тук пак трябва да си припомня една игра от детските ми години...."Бодлива крава през плет минава.."
                                Трябва ви конец /здрав/ и безопасна игла...помпата няма да отиде на мястото си ако не я издърпате с конеца.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01347.jpg
Прегледи:1
Размер:391.2 КБ
ID:5445152

                                Готово, иглата излезе от правилната дупка, сега е ред на помпата, след 2 завъртания по оста, всичко вече е вътре.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01348.jpg
Прегледи:1
Размер:408.1 КБ
ID:5445153

                                Сега придърпваме с конеца и ВОАЛА......вкарахме го.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01354.jpg
Прегледи:1
Размер:460.1 КБ
ID:5445154

                                Да, не стана от първият път, но вие няма как да разберете, аз другите снимки съм ги изтрил.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01357.jpg
Прегледи:1
Размер:360.7 КБ
ID:5445155

                                Стягаме, НО тук се внимава МНОГО, болтовете се завиват в пластмаса, а претегнете, а резбата е заминала.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01359.jpg
Прегледи:1
Размер:567.8 КБ
ID:5445156

                                Тук вече си трябва динамометричен ключ, голямата гайка/утайник се затяга с 15Nm, а малката с 10Nm.
                                Забравих, на всичките елементи който се затягат има "О" пръстени, те предварително се намазват много тънко с грес, ама наистина малко.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01366.jpg
Прегледи:1
Размер:408.5 КБ
ID:5445157

                                Сега да прегледаме снимките на телефона за да видим какво е оригиналното положение на маркучето за бензина.
                                То трябва да се постави по същият начин както преди, за да може да съвпадне с бързата връзка към двигателя.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01372.jpg
Прегледи:1
Размер:541.0 КБ
ID:5445159

                                Готово, време е да му изперем и поставим "Капута на Еди"
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01373.jpg
Прегледи:1
Размер:495.5 КБ
ID:5445160

                                Ето го и него, следва пране...
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01375.jpg
Прегледи:1
Размер:374.0 КБ
ID:5445161

                                Дано не види жената, че ще ме накара да мия и чиниите в къщи после.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01377.jpg
Прегледи:1
Размер:437.1 КБ
ID:5445162

                                Да я изсушим....
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01380.jpg
Прегледи:1
Размер:642.1 КБ
ID:5445163

                                Готово, резервоара е готов за монтаж....тъмните кръгове около резбата са от WD с което напръсках капачката, много трудно се отваря.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01382.jpg
Прегледи:1
Размер:374.0 КБ
ID:5445164


                                Следва...... ще ви дам жокер, мотора дори запали вчера, готово е на 99%, снимки има още над 100, но ......
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X