Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Дойде време да добавим и модел 2013 в малко "умален" вид.На заден план се вижда,батко му (вече)-за сравнение на височината.


    Дежурното преливане на здрав разум с добавка на 2-тактов нрав



    И накрая задължителното духане-винаги помага,особено при мъжките екземпляри. 15мин.
    A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

    Коментар


    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Чисто нов с найлоните, а вече тЮнинга е започнат Евала! Иначе батко му 300 ехс ме заинтригува. Разкажи малко и за него

      Коментар


      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        300 чака да се доразработи и веднага ще бъде награден с друга глава/карбуратор/запалване/резонатор и квото друго се наложи Рано е да се каже!
        На 350 ЕХС се наложи да сваля доста височината на окачването, за да се получи желания клиренс между седалката и земята. Ще чакам ездача да се научи да го кара и след това бавно започва обратния процес-нагоре.
        A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

        Коментар


        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Умрял съм от студ и ми е блокирал мозъка...Това с "духането" не мога да го включа...Духаш на датчика, продухваш радиаторите или...какво? Охлаждаш майстора?
          Mitsubishi L200 DobbleCab

          KTM XC 450 RW 2009
          KTM 350 SX 2011

          Коментар


          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Тва да не е статична разработка ? Какви са разликите между 2012 и 2013 при тая серия? Конкретно за 500-арката ме интересува, стоковия, но ще е интересно и за тия да разберем.
            2015 KTM EXC 450 six days Argentina
            Toyota Land Cruiser KDJ 125

            Коментар


            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              ма то и аз съм един?!..Нали съм бивш военен и се изказвам така, че и аз самият не мога да се разбера....След поставянето на новата "карта" в ЕКУ-то, се налага да се прави 15 минутна "инициализация". Та затова му духам-да не прегрява излишно новата машинка
              A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

              Коментар


              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Първоначално публикуван от suhoi27 Преглед на мнение
                ...
                На 350 ЕХС се наложи да сваля доста височината на окачването, за да се получи желания клиренс между седалката и земята. Ще чакам ездача да се научи да го кара и след това бавно започва обратния процес-нагоре.
                Tъй, обратния процес в израстването мое да започне, на мАторя де за мене ще се чека още мноо. И начинаещию мърляч направи цело едно каране от къде 60км. за 2 часа по некви черни магистрали без да се изпльоска никъде даже и полегане немаше, краци се не пускат че от АТВ-то нещо нема такива навици.
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Чинела уникален ти е мотора дано и аз някога се сдобия със един такъв екземпляр
                  eat my dust

                  Коментар


                  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Така, минаха коледните и новогодишните празници, и дойде време за коремни преси,
                    че иначе не мога връзките на обувките да си завържа вече.
                    И понеже аз си имам традиция да спазвам, днес започнах.....сърце не трае, сън не ме лови.

                    Време е КТМ-чето да бъде разглобено на части, да се почисти, смаже, гресира и най-вече да се ПОДМЕНИ всичко което е износено или счупено.
                    Сутринта от бързане си забравих фотоапарата и се наложи да снимам с телефона, за което моля да ме извините.

                    На първо четене, частите за смяна са:
                    - Стъпенката, изкриви се, днес я нагрях, поизправих я, но втулката отказа да влезе, набих и един торкс да направя място за втулката и готово, ебах и майката...
                    КТМ са сложили втулка с два О-пръстена на тая КЕЛЯВА стъпенка, паднах от коня, но нейсе, ще я сменям.

                    - Свалих резервоара и го измих отвън, вътре ще пипам по-натам, оказа се, че единият горивен филтър е вътре в резервоара и ще бъде сменен с нов.

                    - Свалих диск гарда и задния спирачен апарат, гарда беше крив и нащърбен.
                    Изправих го, почистих всичката гняс около и по спирачният апарат, напръсках всички резби със спрей.
                    После го монтирах обратно и заспа,....... забравих, с една пила му дадох по заоблен вид, че на него можеше да се срежеш.
                    Извадих болтовете с които се центрова задната капла, напръсках дупките със спрей, измих болтовете също и после ги намазах с грес за яхти.
                    Навих ги обратно и сега съм спокоен, че няма да клеясат за поне 6 месеца напред.

                    - Свалих веригата и я натопих в 2 литра нафта, нека поседи там за една седмица и после ще я извадя.

                    - Почистих и обезмаслих и филтърната кутия, там винаги е най-голямата гняс.

                    Направих и други нещо, но сега ми се спи и за тях ще ви доразкажа утре, нов пост няма да пускам, ще редактирам този сабалем.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184726.jpg
Прегледи:1
Размер:493.4 КБ
ID:5440884

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184738.jpg
Прегледи:1
Размер:452.3 КБ
ID:5440885

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184748.jpg
Прегледи:1
Размер:390.2 КБ
ID:5440886

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184758.jpg
Прегледи:1
Размер:457.3 КБ
ID:5440887

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184809.jpg
Прегледи:1
Размер:374.6 КБ
ID:5440888

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184815.jpg
Прегледи:1
Размер:477.2 КБ
ID:5440889

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184842.jpg
Прегледи:1
Размер:422.7 КБ
ID:5440890

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184855.jpg
Прегледи:1
Размер:365.6 КБ
ID:5440891

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184904.jpg
Прегледи:1
Размер:384.1 КБ
ID:5440892

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184920.jpg
Прегледи:1
Размер:486.3 КБ
ID:5440893

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130105_184947.jpg
Прегледи:1
Размер:462.3 КБ
ID:5440894
                    Последно редактирано от Chinela; 05-01-13, 21:09.

                    Коментар


                    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      По чуждите форуми е пълно с много готини мотори - нови, лачени, накичени с екстри и изглеждат като току що излезли от магазина. Мен обаче по ме радват екземпляри като горния, расово конче ама с бойни белези, и ползван по предназначение
                      Чакаме продължението.
                      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Ванка поздрави за поредното ти начинание и не забравяй фотоапарата вече че тия снимки ми малеят. Сега като не караме поне да пооплакнем очите.
                        0878424143
                        0887424150

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          Не харесвам КТМ,не харесвм да е бял на цвят,ама като видях този красавец преди няколко месеца забравих и името на жена ми(дано не прочете това мнение от някъде,че ще спя при сузукито на -10 градуса)Невероятен мотор колега.Със здраве да си го караш,пък аз в края на годината да спя при същия на -10 градуса.Жени колкото искаш.
                          DRZ 400S

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Благодаря за положителните отзиви, технически съвети също приемам, при това съвсем сериозно.
                            Сега специално за батко Пепи една голяма снимка, получих си подаръците за ивановден, мото-крик и количка за инструменти.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01258.jpg
Прегледи:1
Размер:663.0 КБ
ID:5442202

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              А бе адаша, с тези нови крикове, колички и уюутен интериор ..... да не изядеш хляба на майсторите в Дупнишко?
                              Не е важно какво караш, а как го караш !

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Вчера работата мина вяло, на обяд пийнах греяна ракия и после скъсах един от болтовете на гардовете на кормилото.
                                Щом пийна и не си знам силата..., но после леко полеко успях да сваля ръчката за газта.
                                Почистих всичката гняс натрупала се във времето и смазах наново с грес.

                                Другото нещо което направих, но не успях да снимам беше миенето на фара....
                                Да, самото стъкло и рефлектора на фара бяха покрити с един пръст прах.
                                Сипах вътре една шепа дървени стърготини, сипах и 100мл. веро и започна едно тръскане.....после плакнене с вода 5мин.
                                Накрая резултата беше изненада и за самият мен, фара стана като току що купен от магазина.

                                Нагрях с газова горелка гардовете на кормилото и се опитах да има върна поне малко от малко старата форма, единият стана, за другият не ми стигна времето.
                                Друго съществено не се сещам, работата по мотора тепърва предстои, пак казвам, всякакви технически съвети за добре дошли, ще почерпя /евентуално де/

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01245.jpg
Прегледи:1
Размер:633.6 КБ
ID:5442262

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01266.jpg
Прегледи:1
Размер:358.1 КБ
ID:5442263

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01267.jpg
Прегледи:1
Размер:363.9 КБ
ID:5442264

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01269.jpg
Прегледи:1
Размер:425.1 КБ
ID:5442265

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01271.jpg
Прегледи:1
Размер:570.5 КБ
ID:5442266

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01276.jpg
Прегледи:1
Размер:584.1 КБ
ID:5442267

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01280.jpg
Прегледи:1
Размер:512.9 КБ
ID:5442268

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01286.jpg
Прегледи:1
Размер:655.5 КБ
ID:5442269

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X